oja dat zei je toen volgens mij ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nice
ik ga vanavond weer eens goed aan de druks
mag wel na praktisch 2 maanden compleet sober
Was grap mang, trek het je niet aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
beetje jammer dat je mij zo dist
heb je nooit wat gedaan g
dat vliegtuig is toch verdwenen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
Tering, doodgaan doordat je vliegtuig neerstort in zee lijkt me echt een van meest kutte manieren om te sterven. Bij het uitstappen van een vliegtuig duurt het altijd al eeuwen omdat iedereen tegelijk het gangpad in wil, moet je je voorstellen dat (als je door de klap nog niet kapot bent) dat hele ding langzaam vol koud water loopt terwijl je fucking nergens heen kunt.
Ugh
[..]
Was grap mang, trek het je niet aan.
jawel ff mellow gaan vanavondquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oja dat zei je toen volgens mij ..
e toch ?
Dan nog man. De kans op zo'n ongeluk is zo ontzettend klein.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
Tering, doodgaan doordat je vliegtuig neerstort in zee lijkt me echt een van meest kutte manieren om te sterven. Bij het uitstappen van een vliegtuig duurt het altijd al eeuwen omdat iedereen tegelijk het gangpad in wil, moet je je voorstellen dat (als je door de klap nog niet kapot bent) dat hele ding langzaam vol koud water loopt terwijl je fucking nergens heen kunt.
Ugh
[..]
Was grap mang, trek het je niet aan.
Ja, dat is wel zo man. Maar weet je, die 270 mensen in dat vliegtuig hebben precies hetzelfde te horen gekregen van familie voordat ze instapten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog man. De kans op zo'n ongeluk is zo ontzettend klein.
Check alleen al hoeveel er nu in de lucht zitten. http://www.flightradar24.com/
Vorig jaar maar 13 incidenten.
holy shit ouwequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog man. De kans op zo'n ongeluk is zo ontzettend klein.
Check alleen al hoeveel er nu in de lucht zitten. http://www.flightradar24.com/
Vorig jaar maar 13 incidenten.
sickening, have fun man!quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sickening, have fun man!
ik moet er altijd een beetje voorzichtig mee zijn .. niet e .. maar wel andere versnaperingen... omdat ik het in verleden soms nog wel erg bont kon maken trololo
6 weken geleden had ik weer zo'n bonte avond-relapse lmao .. but it was all good
wel handig ja..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]bij de X hou ik altijd minstens 2 maanden ertussen
oke behalve in de zomer
Yeah, dat zeker. Maarja, als het mij zou overkomen zou ik bereid zijn om te sterven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo man. Maar weet je, die 270 mensen in dat vliegtuig hebben precies hetzelfde te horen gekregen van familie voordat ze instapten.
Sick he. Er is ook een link van FlightRadar waar je die vlucht ineens van de radar ziet verdwijnen, kan 'm alleen zo 1-2-3 niet vinden.quote:
ja man denk aan die serotonine receptorenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel handig ja..
in mijn feestjes/outdoorfeestjes tijd kwam er zo snel gewenning aan die troep .. dat ik aan t einde van het seizoen teveel in moest nemen voor goed effect ... kon niet goed zijn voor mn maag
Als je anderen daarmee kunt redden bedoel je? Wel moeilijk man, vanaf de zijlijn is zoiets makkelijk gezegd. Ik denk dat het echt pure chaos is op zo'n moment.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeah, dat zeker. Maarja, als het mij zou overkomen zou ik bereid zijn om te sterven.
oke thansk he :S gvdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vaak X nemen is vragen om psychische problemen lol.
als je aanleg hebt voor psychische problemen zeker .. maar dat is met alle drugs zo.. zijn gevaarlijke triggers voor schizo e.d. aandoeningen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vaak X nemen is vragen om psychische problemen lol.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
wow ik zou die reus echt kankerhard kapotneuken serieus ... amazone's zijn echt een fetish van mij .....check dat rack dan ...dayummmm
sowieso een vrouw die langer dan mij is + aantrekkelijk kom ik niet gauw tegen
Naah, gewoon zelf doodgaan. Er is op zo'n moment weinig dat je eraan kunt doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je anderen daarmee kunt redden bedoel je? Wel moeilijk man, vanaf de zijlijn is zoiets makkelijk gezegd. Ik denk dat het echt pure chaos is op zo'n moment.
Trannies, rare internet filmpjes, weeniehoowr.quote:
Niks man. Wel paar jaar geblowd, keertje gesnoven en 2x X gedaan, mja, nu niks en dat vind ik allemaal wel prima. Als ik uitga alleen drinken. Voor de rest protons.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
yuri welke druks gebruik jij dan? zeker hasjies
True datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naah, gewoon zelf doodgaan. Er is op zo'n moment weinig dat je eraan kunt doen.
Hmm... klinkt nog best plausibelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trannies, rare internet filmpjes, weeniehoowr.
Haha, kiddin'
Vandaar dat je Dima probeerde te hosselenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit gaat natuurlijk weer attention whoring klinken. Maar ik heb opeens weer behoefte aan een vrouw..
haha kk gay ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het ook wel fijn om gewoon helder te zijn en controle te hebben over mijzelf.
Je moet gewoon pep snuiven. Helder, messcherp en je kunt lekker zuipen. En t kost geen fuck.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, gewoon zelf doodgaan. Er is op zo'n moment weinig dat je eraan kunt doen.
[..]
Trannies, rare internet filmpjes, weeniehoowr.
Haha, kiddin'
[..]
Niks man. Wel paar jaar geblowd, keertje gesnoven en 2x X gedaan, mja, nu niks en dat vind ik allemaal wel prima. Als ik uitga alleen drinken. Voor de rest protons.
vol autisten hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef VMSDKR het volgende:
Dit topic loopt veel te hard voor een zaterdagavond. [ afbeelding ]
lmaoooquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
trek je dan ook deze bekken dreamer?
haha wat zei jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:
Net de philosophers gekeken, ik vond het wel een aardige film maar mijn vriendin vond hem ruk
Hehe jij bent wel zo'n Hitlerjugend pepsnuivende technodude.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet gewoon pep snuiven. Helder, messcherp en je kunt lekker zuipen. En t kost geen fuck.
Heb je Zen and the Art of Happiness gelezen? Holy shit mann, na het lezen van dat boek ben ik anders naar het leven gaan kijken. Fuck negativiteit en stress man. Uiteindelijk valt alles in jouw voordeel..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, echt hé.De mijne ook, ik refereer er heel vaak naartoe als we iets met marketing doen.
En die van Daniel Pink is ook nice ja! Sowieso TED.
Alphavrouwquote:
ja is die leuk?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:
Net de philosophers gekeken, ik vond het wel een aardige film maar mijn vriendin vond hem ruk
( het is een gif, ze doet het maar één keer maar omdat de loop perfect is lijkt het alsof ze limitless presteert. chill cor. chilllll. )quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
Gister 18"inch er weer ondergezet - komt toch geen winter meer. Meteen keihard geadmireerd op de ring vandaag door twee bishes in een 107.
Was dat op de ring van Oude- of Nieuwe Pekela?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 jelly gymmembers.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
en toen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had een keer 7 bier gedronken in hollywood
kreeg alleen zeebenen van, van alcohol word ik ook al niet echt losser van helaas
ik voelde wel al het vocht uit mn darmen trekken
en ik kreeg ook steken in mn buik volgens mij heb ik poliepen in mn darmen en ze begonnen toen te prikken
Dit soort bekken trekt iedereen die zijn best doet in de gym.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
trek je dan ook deze bekken dreamer?
Oud hoezo????quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was dat op de ring van Oude- of Nieuwe Pekela?
Nee, maar hij staat wel op mijn verlanglijstje lol. Ik heb "Be Here Now" die ik nog moet lezen in mijn boekenkast. Voor positieve mindset heb ik "The Power of Thinking Big" gelezen en nog wat andere boeken waar het er een beetje over gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb je Zen and the Art of Happiness gelezen? Holy shit mann, na het lezen van dat boek ben ik anders naar het leven gaan kijken. Fuck negativiteit en stress man. Uiteindelijk valt alles in jouw voordeel..
Nu lees ik The Power of Now. Beetje lastig lezen aangezien het erg spiritueel is maar dat komt wel goed
vodka, serieus vodka .. bier slaat teveel op je maag ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had een keer 7 bier gedronken in hollywood
kreeg alleen zeebenen van, van alcohol word ik ook al niet echt losser van helaas
ik voelde wel al het vocht uit mn darmen trekken
en ik kreeg ook steken in mn buik volgens mij heb ik poliepen in mn darmen en ze begonnen toen te prikken
wel true trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vodka, serieus vodka .. bier slaat teveel op je maag ..
vodka mijn vriend is je antwoord op alles..
als ik vodka drink verander ik in een monster... in alle opzichten ... een echt vodka monster
geweldig spul! doen hoor! vodka
Jawohl.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe jij bent wel zo'n Hitlerjugend pepsnuivende technodude.
Die vijfkamster die het WK gewonnen heeft is ook wel lekker IMHO.quote:
Vodka is echt het beste wat Rusland deze aardkloot heeft gegeven..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jongen als ik een vrouw tegenkom die aantrekkelijk is, langer dan mij en ook nog qua postuur in de buurt komt .. mag ze me alle hoeken van de kamer laten zien .. ik ben een badboy schatje straf me
keer wat afwisseling aangezien ik eigenlijk fysiek altijd de dominante ben in het bed
Het stinkt ook ja. Verre van classy though.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
Bier krijg ik na een tijdje echt smerige boeren van, en de ochtend erna slechte stoelgang. Fuck bier.
hahaha valt wel mee, oude lever hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vodka ga je kk snel van weg man, maar wel lachen.Bier vind ik wel chill. Hele avond doordrinken en je wordt langzaam steeds vager. Drinkt ook snel weg.
Ik drink echt enkel bier op plaatsen waar ik geen andere mensen meer tegen kom, dus voornamelijk met vrienden. Ik word er echt kankerlomp vanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vodka is echt het beste wat Rusland deze aardkloot heeft gegeven..
bourbon is ook zeker een goede kandidaat
Klopt, ik herken het precies zo ... als ik veel bier drink verander ik ook in een oermens .. helemaal nat van t bier na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik drink echt enkel bier op plaatsen waar ik geen andere mensen meer tegen kom, dus voornamelijk met vrienden. Ik word er echt kankerlomp vanMensen zeggen altijd dat er geen verschil zou zijn in diverse soorten alcohol, maar ik merk echt wel verschil. Op rum, vodka en whiskey ga ik altijd gewoon echt hard, terwijl ik van bier dus lomp wordt en van shit als tequila echt helemaal kapot ga.
Zou niet met een vrouw kunnen zijn die Jolanda heetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha wat zei je
most em eem daip in de bek hebbm jolanda?
Weet niet, ik vond hem wel aardig maar niet geweldig ofzo. Het gaat er voornamelijk om of de film je ligt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja is die leuk?
misschien ga ik m zo ff kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |