oja dat zei je toen volgens mij ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nice
ik ga vanavond weer eens goed aan de druks
mag wel na praktisch 2 maanden compleet sober
Was grap mang, trek het je niet aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
beetje jammer dat je mij zo dist
heb je nooit wat gedaan g
dat vliegtuig is toch verdwenen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
Tering, doodgaan doordat je vliegtuig neerstort in zee lijkt me echt een van meest kutte manieren om te sterven. Bij het uitstappen van een vliegtuig duurt het altijd al eeuwen omdat iedereen tegelijk het gangpad in wil, moet je je voorstellen dat (als je door de klap nog niet kapot bent) dat hele ding langzaam vol koud water loopt terwijl je fucking nergens heen kunt.
Ugh
[..]
Was grap mang, trek het je niet aan.
jawel ff mellow gaan vanavondquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oja dat zei je toen volgens mij ..
e toch ?
Dan nog man. De kans op zo'n ongeluk is zo ontzettend klein.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
Tering, doodgaan doordat je vliegtuig neerstort in zee lijkt me echt een van meest kutte manieren om te sterven. Bij het uitstappen van een vliegtuig duurt het altijd al eeuwen omdat iedereen tegelijk het gangpad in wil, moet je je voorstellen dat (als je door de klap nog niet kapot bent) dat hele ding langzaam vol koud water loopt terwijl je fucking nergens heen kunt.
Ugh
[..]
Was grap mang, trek het je niet aan.
Ja, dat is wel zo man. Maar weet je, die 270 mensen in dat vliegtuig hebben precies hetzelfde te horen gekregen van familie voordat ze instapten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog man. De kans op zo'n ongeluk is zo ontzettend klein.
Check alleen al hoeveel er nu in de lucht zitten. http://www.flightradar24.com/
Vorig jaar maar 13 incidenten.
holy shit ouwequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog man. De kans op zo'n ongeluk is zo ontzettend klein.
Check alleen al hoeveel er nu in de lucht zitten. http://www.flightradar24.com/
Vorig jaar maar 13 incidenten.
sickening, have fun man!quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sickening, have fun man!
ik moet er altijd een beetje voorzichtig mee zijn .. niet e .. maar wel andere versnaperingen... omdat ik het in verleden soms nog wel erg bont kon maken trololo
6 weken geleden had ik weer zo'n bonte avond-relapse lmao .. but it was all good
wel handig ja..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]bij de X hou ik altijd minstens 2 maanden ertussen
oke behalve in de zomer
Yeah, dat zeker. Maarja, als het mij zou overkomen zou ik bereid zijn om te sterven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo man. Maar weet je, die 270 mensen in dat vliegtuig hebben precies hetzelfde te horen gekregen van familie voordat ze instapten.
Sick he. Er is ook een link van FlightRadar waar je die vlucht ineens van de radar ziet verdwijnen, kan 'm alleen zo 1-2-3 niet vinden.quote:
ja man denk aan die serotonine receptorenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel handig ja..
in mijn feestjes/outdoorfeestjes tijd kwam er zo snel gewenning aan die troep .. dat ik aan t einde van het seizoen teveel in moest nemen voor goed effect ... kon niet goed zijn voor mn maag
Als je anderen daarmee kunt redden bedoel je? Wel moeilijk man, vanaf de zijlijn is zoiets makkelijk gezegd. Ik denk dat het echt pure chaos is op zo'n moment.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeah, dat zeker. Maarja, als het mij zou overkomen zou ik bereid zijn om te sterven.
oke thansk he :S gvdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vaak X nemen is vragen om psychische problemen lol.
als je aanleg hebt voor psychische problemen zeker .. maar dat is met alle drugs zo.. zijn gevaarlijke triggers voor schizo e.d. aandoeningen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vaak X nemen is vragen om psychische problemen lol.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
wow ik zou die reus echt kankerhard kapotneuken serieus ... amazone's zijn echt een fetish van mij .....check dat rack dan ...dayummmm
sowieso een vrouw die langer dan mij is + aantrekkelijk kom ik niet gauw tegen
Naah, gewoon zelf doodgaan. Er is op zo'n moment weinig dat je eraan kunt doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je anderen daarmee kunt redden bedoel je? Wel moeilijk man, vanaf de zijlijn is zoiets makkelijk gezegd. Ik denk dat het echt pure chaos is op zo'n moment.
Trannies, rare internet filmpjes, weeniehoowr.quote:
Niks man. Wel paar jaar geblowd, keertje gesnoven en 2x X gedaan, mja, nu niks en dat vind ik allemaal wel prima. Als ik uitga alleen drinken. Voor de rest protons.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
yuri welke druks gebruik jij dan? zeker hasjies
True datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naah, gewoon zelf doodgaan. Er is op zo'n moment weinig dat je eraan kunt doen.
Hmm... klinkt nog best plausibelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trannies, rare internet filmpjes, weeniehoowr.
Haha, kiddin'
Vandaar dat je Dima probeerde te hosselenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit gaat natuurlijk weer attention whoring klinken. Maar ik heb opeens weer behoefte aan een vrouw..
haha kk gay ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het ook wel fijn om gewoon helder te zijn en controle te hebben over mijzelf.
Je moet gewoon pep snuiven. Helder, messcherp en je kunt lekker zuipen. En t kost geen fuck.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, gewoon zelf doodgaan. Er is op zo'n moment weinig dat je eraan kunt doen.
[..]
Trannies, rare internet filmpjes, weeniehoowr.
Haha, kiddin'
[..]
Niks man. Wel paar jaar geblowd, keertje gesnoven en 2x X gedaan, mja, nu niks en dat vind ik allemaal wel prima. Als ik uitga alleen drinken. Voor de rest protons.
vol autisten hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef VMSDKR het volgende:
Dit topic loopt veel te hard voor een zaterdagavond. [ afbeelding ]
lmaoooquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
trek je dan ook deze bekken dreamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |