ik heb een vrij brede smaak en vind een film niet snel slecht, ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou niet met een vrouw kunnen zijn die Jolanda heet
[..]
Weet niet, ik vond hem wel aardig maar niet geweldig ofzo. Het gaat er voornamelijk om of de film je ligt.
Haha thanks. Ik had dit veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar hij staat wel op mijn verlanglijstje lol. Ik heb "Be Here Now" die ik nog moet lezen in mijn boekenkast. Voor positieve mindset heb ik "The Power of Thinking Big" gelezen en nog wat andere boeken waar het er een beetje over gaat.
IT IS ALL IN THE MIND BABY
Goed bezig wafel. Ben trots op je.
aansteken...opzuigen met rietje ... citroen in ogen .. ? zoiets?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt, ik herken het precies zo ... als ik veel bier drink verander ik ook in een oermens .. helemaal nat van t bier na verloop van tijd.
tequilla en goldstrike shots lig ik ook ergens blackout te gaan in de struiken
haha sambuca ... vind altijd mooi als mensen zichzelf of de bar in de fik zetten ermee![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je echt fucking dronken bent wil je ook gewoon even rustig liggen ergens om bij te komen, voornamelijk om te zorgen dat je niet gaat kotsen, maar elke keer word je gestoord en uiteindelijk kun je niet meer. Daarna wel weer nuchter, dat is wel superfijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar bier.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
Bier krijg ik na een tijdje echt smerige boeren van, en de ochtend erna slechte stoelgang. Fuck bier.
Je komt deels in de buurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
aansteken...opzuigen met rietje ... citroen in ogen .. ? zoiets?
haha dat was het jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je komt deels in de buurt
1. Sambuca aansteken
2. Glas erboven
3. Alcoholdampen uit het glas zuigen
4. Sambuca drinken
Tfw, tollend in bed met een giga bloated buik, denkend ik ga niet kotsen ik ga niet kotsen, gewoon je ogen dicht en slapen, opstaan en de prullebak helemaal vol brullen.quote:
Het is nooit te laat om jezelf te verbeteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha thanks. Ik had dit veel eerder moeten doen.
Hahaha. Same. Je bent gewoon wat agressiever, yolo feeling.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]echt dat feels
ik kan ook echt kwade dronk krijgen als ik bier zuip, ruzie maken alles
ik heb dat met andere dranken nooit
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]Sick cunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Dit, 2014 nog geen alcohol gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Eleiko het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst dronken was.
Zout snuivenquote:
Ik heb gewoon een vent die met emmer aan komt lopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tfw, tollend in bed met een giga bloated buik, denkend ik ga niet kotsen ik ga niet kotsen, gewoon je ogen dicht en slapen, opstaan en de prullebak helemaal vol brullen.![]()
Wonen er nog geslachtsrijpe vrouwen in Oude Pekela?quote:
Heb je ook altijd van die mindfuckvisuals in het midden van je zicht? Ik wel man, luchttrillingen ofzo, alles.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tfw, tollend in bed met een giga bloated buik, denkend ik ga niet kotsen ik ga niet kotsen, gewoon je ogen dicht en slapen, opstaan en de prullebak helemaal vol brullen.![]()
Geen masterrace 1080p, wel matige kwaliteit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Is er al een goede wolf of wallstreet online te regelen?
Als je het geen probleem vindt dat je na die tijd naar Zware van Nelle ruikt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wonen er nog geslachtsrijpe vrouwen in Oude Pekela?
quote:
Je bent toch niet zo oud dat je aan het dementeren bent ofwel?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Eleiko het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst dronken was.
Ik heb 1 keer al geprobeerd te kijken maar ik erger me altijd snel aan slechte kwaliteit. Blurry images, audio en video 0,05 sec niet in sync, etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen masterrace 1080p, wel matige kwaliteit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je ook altijd van die mindfuckvisuals in het midden van je zicht? Ik wel man, luchttrillingen ofzo, alles.
Iemand Generation Iron al voorbij zien komen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen masterrace 1080p, wel matige kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |