SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 23:00:41 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zin in pizza nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook niet - net pizza met milkshake banaan gehad. Shit was so cash.
Zijn we dat stiekem niet allemaal? #diepeshitquote:
Daarom houd je zeker zoveel van knikkers, viespeuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn we dat stiekem niet allemaal? #diepeshit
Ik was nooit goed in knikkeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daarom houd je zeker zoveel van knikkers, viespeuk.
En de paus is een pimp met een eigen hoerenhuis.quote:
Heb harige vader en blijkbaar heb ik dus jong al haartjes. En ik ben te lui om te scheren want FOK!autist.quote:
Scheelt niet veel als je de misbruik verhalen hoortquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
En de paus is een pimp met een eigen hoerenhuis.
Wie koopt dat dan ook? Altijd eerst passen toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
Vooral oncomfortabel ondergoed is irritant.
Glas schuin houden als je inschenkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ehhh, dit had ik niet verwacht.
Was al fout gegaan bij het pakken van het flesje, zie ook KLB / Gist komt los van de bodem, bier is gelijk zuurder.quote:
Je mag kiezen; op mannen fappen of op cijfers fappen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef Amoeba het volgende:
Kak, nu denkt iedereen die mijn PoHi leest dat ik gay ben. KutRez.
Kom maar met de cijfertjes.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag kiezen; op mannen fappen of op cijfers fappen.
Wel dapper dat je door bent gegaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was al fout gegaan bij het pakken van het flesje, zie ook KLB / Gist komt los van de bodem, bier is gelijk zuurder.
Lieg niet, nu moet je fappen op cijfertjes, soppen op mannen mag niet meer.quote:
Ik vind het echt schrikbarend om te ontdekken hoe makkelijk ik het woord cijfertjes ipv mannen zeiquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lieg niet, nu moet je fappen op cijfertjes, soppen op mannen mag niet meer.
Even je Fb checken.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het echt schrikbarend om te ontdekken hoe makkelijk ik het woord cijfertjes ipv mannen zei
Tevens ben ik een chick.
[..]
quote:
Lekker gek.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die tabs dan.Mooie knipoog met je zus though.
Depends on waar je zin hebt?quote:
Nouja het liefst een lekkere sci fi film maar heb de meeste al gezienquote:Op zondag 9 maart 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Depends on waar je zin hebt?
en probeer anders jinni.com
Zoek bij jinni.com op scifi en ze geeft 3333 titles. Daar moet er een tussen zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja het liefst een lekkere sci fi film maar heb de meeste al gezien
imdbquote:Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek bij jinni.com op scifi en ze geeft 3333 titles. Daar moet er een tussen zitten.
Aight ik ga dredd (2012) checken thnxquote:Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek bij jinni.com op scifi en ze geeft 3333 titles. Daar moet er een tussen zitten.
Pfff... ik heb zie jou ook niet meer typen na 3:55:01quote:
Weet ik niet, het schijnt dat FOK! kers met mooi weer soms buiten komenquote:
Ik heb en raam, daar komt wel wat zon binnen. Prima.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet ik niet, het schijnt dat FOK! kers met mooi weer soms buiten komen.
Ik persoonlijk niet want ik heb mijn zolderkamer dicht gemetseld![]()
Die kunnen zichzelf toch geen Fok!kers noemen dan!?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet ik niet, het schijnt dat FOK! kers met mooi weer soms buiten komen.
Ik persoonlijk niet want ik heb mijn zolderkamer dicht gemetseld![]()
Dat zijn geen eckte eckte die hards iddquote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die kunnen zichzelf toch geen Fok!kers noemen dan!?
#trotsquote:Op zondag 9 maart 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
Mooi weer vandaag, dus de luxaflex nog maar even extra goed dichtgedaan.
Ga kijken in r&Pquote:Op zondag 9 maart 2014 05:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pfff... ik heb zie jou ook niet meer typen na 3:55:01
Leukleukquote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Terras met mijn paBij de bras zitten
Toscana is weer open iddquote:Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leukleuk
Beetje zon?
Emmenaren be like:
Op naar Toscana!
das niet verquote:Op zondag 9 maart 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toscana is weer open iddWoon er 15 meter vanaf
Welkequote:Op zondag 9 maart 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toscana is weer open iddWoon er 15 meter vanaf
maar 15 meter is wel heel weinigquote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Krijg je als je in het centrum woont
Flamingoquote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welke?
Die bij Flamingo of die andere?
kijk maar uit straks staat hij bij je aan de deurquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit straks staat hij bij je aan de deur
Hahaquote:Op zondag 9 maart 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit straks staat hij bij je aan de deur
Goed bezig!quote:Op zondag 9 maart 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
Mooi weer vandaag, dus de luxaflex nog maar even extra goed dichtgedaan.
Dat is wel geweldig aan in het centrum wonen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Krijg je als je in het centrum woont
Jep dat is wel fijnquote:Op zondag 9 maart 2014 11:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is wel geweldig aan in het centrum wonen.
Tijdje in het Haagse centrum gewoond en dat was één van de weinig voordelen: dronken naar huis kunnen strompelen en niet verdwalen omdat het zo dichtbij is.
Prinsess Kenny.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:37 schreef Driepink het volgende:
Zelda + Kenny met manga ogen zonder benen?
Maar vooral gezellig drukke eettentjes. En genoeg keuze als er eentje overladen is. En 24/7 pizza slices kunnen halen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep dat is wel fijnNet als altijd eettentjes om je heen hebben, supermarkten etc.
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar vooral gezellig drukke eettentjes. En genoeg keuze als er eentje overladen is. En 24/7 pizza slices kunnen halen.
Ja, maar het blijft de Haagse binnenstad. Mijn enige vervoer was het OVquote:
Fiets niet buiten kunnen laten staan? Gewoon dubbele slot erom heenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft de Haagse binnenstad. Mijn enige vervoer was het OVIk kon geen fiets buiten laten staan. Het huis was een aftandse woning waar ik twee kamers had en wel de hoofdprijs betaalde..
Dat helpt gewoon niet..quote:Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fiets niet buiten kunnen laten staan? Gewoon dubbele slot erom heen
Den Haag is daarin net zo erg als Amsterdam. Alleen daar zijn geen hekjes langs de grachten waar je iets aan vast kan zetten... Het deel waar ik woonde had een paar lantaarnpalen en dat was het.quote:
KAWAIIquote:
Matig. Hier worden weinig fietsen gejat *gelukkig*quote:Op zondag 9 maart 2014 11:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Den Haag is daarin net zo erg als Amsterdam. Alleen daar zijn geen hekjes langs de grachten waar je iets aan vast kan zetten... Het deel waar ik woonde had een paar lantaarnpalen en dat was het.
Emmen Cityquote:Op zondag 9 maart 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Matig. Hier worden weinig fietsen gejat *gelukkig*
South Park the stick of truth is dan ook een bazengamequote:
Ik wou hem spelen maar mijn pc klaagt over DLL bestanden die missenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
South Park the stick of truth is dan ook een bazengame
Beter speel jij eerst met hem, en dan kun je zelf SP spelen huehuehuequote:Op zondag 9 maart 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou hem spelen maar mijn pc klaagt over DLL bestanden die missenMijn vriend zit hem nu wel naast me te spelen
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter speel jij eerst met hem, en dan kun je zelf SP spelen huehuehue![]()
Terechte klachtquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Whoohoo. Chocomel van 1,09 naar 1 euro volgende week bij de AH. Wat een brute aanbieding zeg![]()
AH heeft wel vaker van die aanbiedingen dat ik denk 'wtf'. Echt 10 cent korting krijgen ofzoquote:
quote:
Laatst zelfs 1 cent dacht ikquote:Op zondag 9 maart 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AH heeft wel vaker van die aanbiedingen dat ik denk 'wtf'. Echt 10 cent korting krijgen ofzo!
Gatverdamme, een kringverjaardag. /GAAAAAAAAAAAAAAAAYYYY!quote:
Jongen, dat gaat toch niet zomaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon naar je kamer of weg van huis?
WA gesprekken lekker.quote:
Ik had verwacht dat je zou ontkennen. Ga jij ff sociaal doen ipv te FOK!ken.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, dat gaat toch niet zomaar.
[..]
WA gesprekken lekker.![]()
Iedereen is naar huis.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zou ontkennen. Ga jij ff sociaal doen ipv te FOK!ken.
Nu nog andersom, dan heb je gelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer van: "wat jij wil rezje, ik heb toch wel gelijk".
hehe jaquote:
In haar kont plassenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe maak je een meisje die aids heeft zwanger zonder zelf aids te krijgen?
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe ja
Wel mooi altijd om te zien als er downtime is, iedereen op die chat
Gebeurt de laatste tijd zelden meer heb ik het ideeNu was het maar een paar minuten.
Paar jaar geleden nog regelmatig hele avonden panisch op de chat omdat FOK! er een paar uur uit lag hehehe
jullie missen de FOK! clanwars tegen andere clansquote:
Waarom geef je altijd zo van die nutteloze leugens als antwoord op mijn interessante vragen?!quote:
waar?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
jullie missen de FOK! clanwars tegen andere clans
Ik geef geen neuk, miljoenenjacht begint straks.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
jullie missen de FOK! clanwars tegen andere clans
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom geef je altijd zo van die nutteloze leugens als antwoord op mijn interessante vragen?!
Burgerkutquote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, miljoenenjacht begint straks.
Miljoenenjacht
Ja, op BBC2.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Waar komt dat?
Homo's houden toch alleen van roze fiats?
Vrouwen auto's dus lolquote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, op BBC2.
[..]BMW 1 serie of een Mercedes A Klasse.
Boeie, beter dan jij ooit zal hebben waarschijnlijk.quote:
Wees daar maar niet zeker van lolquote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, beter dan jij ooit zal hebben waarschijnlijk.
Je bent 17 toch?... nu gaan ze je toegang stop zetten. Je had beter je mond kunnen houden.quote:
Ach. Ze waren er toch wel achter gekomen andersquote:Op zondag 9 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je bent 17 toch?... nu gaan ze je toegang stop zetten. Je had beter je mond kunnen houden.
Rot op.quote:
Ditquote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
Chocomel.
Maak gewoon je eigen chocolademelk.
Jijquote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
Chocomel.
Maak gewoon je eigen chocolademelk.
Melk aan de kook brengen en er dan een flink stuk chocolade in flikkeren, of een lepel Nutella.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets, ik las net een topic in F&F en toen besloot ik je te emo-giffen.
Ja zo doe ik het ookquote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Melk aan de kook brengen en er dan een flink stuk chocolade in flikkeren, of een lepel Nutella.
Waddupquote:
Sparen is een goed procesquote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef Faux. het volgende:
ik verdien veel geld op zich. een vriend verdient alleen zakgeld. ik doe vrijwel niets met m'n geld. hij is aan het sparen voor een horloge. het is toch heel onjuist om je vrienden geld te geven?
Net hoe je het bekijkt. Zo leert hij wel om te gaan met geld.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef Faux. het volgende:
ik verdien veel geld op zich. een vriend verdient alleen zakgeld. ik doe vrijwel niets met m'n geld. hij is aan het sparen voor een horloge. het is toch heel onjuist om je vrienden geld te geven?
Aan onbekenden dan? Want ik kan wel wat gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Faux. het volgende:
Thanks voor reacties, denk dat ik t niet doe, voelt toch niet oke om grote bedragen zomaar weg te geven aan vrienden
wat een onzinquote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef klawie het volgende:
Geld geven aan vrienden is oke als ze krap zitten maar ga niet lenen
¤250quote:
ben je afrikaans? heb je honger?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aan onbekenden dan? Want ik kan wel wat gebruiken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
Geld geven aan een vriend zodat hij een luxeproduct kan kopen moet je sowieso niet doen. Als hij nou niet te vreten had was het een ander verhaal.
precies!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
Geld geven aan een vriend zodat hij een luxeproduct kan kopen moet je sowieso niet doen. Als hij nou niet te vreten had was het een ander verhaal.
"huh zaten we al op pagina zes dan huh wat"quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
"huh zaten we al op pagina zes dan huh wat"
~ Faux. een minuut geleden
nou vooruit, hoeveel wil jequote:
Ik heb het zo ervaren Ze kopen toch andere dingen terwel jij wacht op je centen en dat levert irritaties opquote:
Daarom afspraken maken, een termijn bepalen e.d.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb het zo ervaren Ze kopen toch andere dingen terwel jij wacht op je centen en dat levert irritaties op
TR gemacht!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
Paar weken geleden HAWX 2 gekocht, wil ik het vanavond spelen, doet dat spel het gewoon niet. Trapt je terug nar het hoofdmenu tijdens het laden van de campaign. Ubisoft heeft het probleem niet gefixt, terwijl het al een jaar uit is.Fuck it, voortaan download ik alle Ubisoft spellen wel.
Kutwijf.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
2x dat bekkie als pi en nog serieus genomen worden
Komt doordat je een wijf bent.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
2x dat bekkie als pi en nog serieus genomen worden
Houd je muil, Flips.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moeder
[..]
ONRECHTVAARDIG DIT. Bevooroordeelde man.
Ik heb je recht tot het aanrecht niet geschonden hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moeder
[..]
ONRECHTVAARDIG DIT. Bevooroordelende man.
Helaas moest ik hier om grinnikenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb je recht tot het aanrecht niet geschonden hoor.
De taal en de plicht weet ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas moest ik hier om grinniken. Dat doet mij denken aan een 'raadseltje' van vroeger over dat vrouwen een taal, een recht en een plicht hebben
Vrouwen hebben maar één recht: het aanrecht, één plicht: de zwijgplicht en één taal: horizontaal.quote:
Joe!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen hebben maar één recht: het aanrecht, één plicht: de zwijgplicht en één taal: horizontaal.
Hahahaquote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen hebben maar één recht: het aanrecht, één plicht: de zwijgplicht en één taal: horizontaal.
Dus, wat moet ik nu met deze informatie?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
door je plaatje heb ik een trauma opgelopen
Doe wat je ermee wilt.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus, wat moet ik nu met deze informatie?
Mijn vinger heelt er echt niet beter door.
Watquote:Op maandag 10 maart 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
Het is gvd gewoon een scheur. Ik zou het zo met een boormachine uit kunnen breiden tot mini vagina
Wtf am i reading.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
Het is gvd gewoon een scheur. Ik zou het zo met een boormachine uit kunnen breiden tot mini vagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |