SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 23:00:41 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zin in pizza nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook niet - net pizza met milkshake banaan gehad. Shit was so cash.
Zijn we dat stiekem niet allemaal? #diepeshitquote:
Daarom houd je zeker zoveel van knikkers, viespeuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn we dat stiekem niet allemaal? #diepeshit
Ik was nooit goed in knikkeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daarom houd je zeker zoveel van knikkers, viespeuk.
En de paus is een pimp met een eigen hoerenhuis.quote:
Heb harige vader en blijkbaar heb ik dus jong al haartjes. En ik ben te lui om te scheren want FOK!autist.quote:
Scheelt niet veel als je de misbruik verhalen hoortquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
En de paus is een pimp met een eigen hoerenhuis.
Wie koopt dat dan ook? Altijd eerst passen toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
Vooral oncomfortabel ondergoed is irritant.
Glas schuin houden als je inschenkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ehhh, dit had ik niet verwacht.
Was al fout gegaan bij het pakken van het flesje, zie ook KLB / Gist komt los van de bodem, bier is gelijk zuurder.quote:
Je mag kiezen; op mannen fappen of op cijfers fappen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef Amoeba het volgende:
Kak, nu denkt iedereen die mijn PoHi leest dat ik gay ben. KutRez.
Kom maar met de cijfertjes.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag kiezen; op mannen fappen of op cijfers fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |