quote:Op zondag 9 maart 2014 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar we weten allemaal dat Etsu dalijk komt en dat dit dan de nachtbagger is
Wat? Nee dude.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij had toch met hem geneukt ofzo?
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Nee dude.
Tevens: http://imgur.com/gallery/Cj9pe
Dat was met mij en ik heb liever niet dat je dit op FOK plemt.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij had toch met hem geneukt ofzo?
Was wel heel geil.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was met mij en ik heb liever niet dat je dit op FOK plemt.
Mijn affaires met verschillende FOK!kers worden hier ook gedumptquote:Op zondag 9 maart 2014 00:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was met mij en ik heb liever niet dat je dit op FOK plemt.
Guus, wat is de grootste parel die jij ooit in KLB geopend hebt? Een topic dat zo shined dat het dient te shinen naast alle andere parels uit het verleden en heden?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar we weten allemaal dat Etsu dalijk komt en dat dit dan de nachtbagger is
Eigenlijk nietquote:Op zondag 9 maart 2014 00:08 schreef Amoeba het volgende:
Jij lijkt mij wel zo'n bazenuser die in het bezit is van zo'n topic.
Guus opent nooit topics.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Guus, wat is de grootste parel die jij ooit in KLB geopend hebt? Een topic dat zo shined dat het dient te shinen naast alle andere parels uit het verleden en heden?
Jij lijkt mij wel zo'n bazenuser die in het bezit is van zo'n topic.
quote:
wrm nietquote:
Heb liever dat hij dat niet meer doet, maar goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar opent hij die topics toch voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |