Heel het Aziatisch voetbal is anti-voetbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef SteelDogg het volgende:
Noord Korea is simpelweg slecht, en ze zijn met puur geluk en anti-voetbal gekwalificeerd voor het WK 2010 en daar ook hard afgestraft (7-0 verloren tegen Portugal)
Onder andere op Eurosport.quote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
Nachtwedstrijden![]()
waar wordt het uitgezonden?
thanksquote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Onder andere op Eurosport.
En het zijn ochtendwedstrijden9 á 10 uur onze tijd
Irak is een uitzonderingquote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef SteelDogg het volgende:
Voor mij is het zeker de moeite waard om te kijken aangezien Irak speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Goede keus! Irak - Japan is het zeker waard! Australie - Zuid Korea idemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Kick over 3 dagen en 4 uur begint het!![]()
Zal ongetwijfeld niet zo populair zijn door het niveau van de landen, ga zelf wel wat wedstrijdjes bezoeken: Irak-Japan, Kwartfinale 2 ( Winner B vs Runner-up A) en waarschijnlijk Australie-Zuid Korea, hier twijfel ik nog een beetje over gezien de prijs.
Als ik echt in een gekke bui ben ga ik nog naar Iran - VAE ook
Leuk joh. Post wat foto's als je gelegenheid hebt. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Kick over 3 dagen en 4 uur begint het!![]()
Zal ongetwijfeld niet zo populair zijn door het niveau van de landen, ga zelf wel wat wedstrijdjes bezoeken: Irak-Japan, Kwartfinale 2 ( Winner B vs Runner-up A) en waarschijnlijk Australie-Zuid Korea, hier twijfel ik nog een beetje over gezien de prijs.
Als ik echt in een gekke bui ben ga ik nog naar Iran - VAE ook
Yep, nadeel is alleen dat de prijs van een ticket voor de laatste een keer of 5 duurder is voor de goedkoopste tickets dan andere wedstrijden. (Uiteraard omdat Australie speelt) Maar denk dat ik hem gewoon mee pak, zo duur is het ook allemaal weer niet, in tegendeel spotgoedkoop eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:32 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Goede keus! Irak - Japan is het zeker waard! Australie - Zuid Korea idem
Ga wat fototjes proberen te maken!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Post wat foto's als je gelegenheid hebt. Ben wel benieuwd.
Kon ik daar maar heenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, nadeel is alleen dat de prijs van een ticket voor de laatste een keer of 5 duurder is voor de goedkoopste tickets dan andere wedstrijden. (Uiteraard omdat Australie speelt) Maar denk dat ik hem gewoon mee pak, zo duur is het ook allemaal weer niet, in tegendeel spotgoedkoop eigenlijk.
Voor een normale poule wedstrijd (Irak-Japan, Iran-VAE etc.) betaal je hier in Brisbane het idiote bedrag van 5 dollar (3,75 euro) voor het goedkoopste ticket![]()
[..]
Ga wat fototjes proberen te maken!
Dank! Heb zelf weinig met alle landen die spelen, misschien Japan een beetje met Honda en Kagawa (Sorry, geloof dat jij voor Irak supportertquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:53 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Kon ik daar maar heenHeb nooit een belangrijk toernooi van Irak kunnen bij wonen helaas. Veel plezier en nogmaals het is het waard
Ik wel haha maar ook logisch aangezien ik Irakees ben. Het niveau in Azië is over het algemeen wel omhoog gegaan. Zie ook de recente resultaten tegen Europese / Zuid Amerikaanse teams.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dank! Heb zelf weinig met alle landen die spelen, misschien Japan een beetje met Honda en Kagawa (Sorry, geloof dat jij voor Irak supportert) maar voetbalwedstrijdjes mee pakken voor die prijs is nooit weg natuurlijk.
Jij ook al ter plekke aanwezig. Wel grappig, de tweede al in dit topic.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef o.us2.0 het volgende:
Lekker in Tokyo naar het toernooi kijken tussen de knotsgekke Japanners. Gaat een goed feestje worden hier.
Ben benieuwd hoe het in Japan is, hier in Australie was er weinig aan om Australie-Koeweit te kijken in een bar tbh. Denk dat de meeste Australiers er niet eens naar hebben gekeken die daar ook warenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef o.us2.0 het volgende:
Lekker in Tokyo naar het toernooi kijken tussen de knotsgekke Japanners. Gaat een goed feestje worden hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |