quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:29 schreef Resistor het volgende:
Ik zit er echt over te twijfelen om mijn vlees (speklap) voor de avondmaaltijd (spruiten) op de barbecue te gooien
In principe is het een hele kleine moeite, barbecue uit kast op kast zetten, stekker er in en gaan (balkon, dus geen kolen of gas)...
Maar mijn balkon is op het westen, dus de hele avond nog zon, BBQ gaat aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:33 schreef Stefanovich het volgende:
Koelt wel snel af denk ik straks.... maar zo lang het zonnetje nog vol op je balkon staat... doen! haha
Dan mag ik haast de parasol wel opzettenquote:
Dat is ook wel erg optimistischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:22 schreef Resistor het volgende:
TT is wel een beetje optimistisch
[..]
[..]
Maar mijn balkon is op het westen, dus de hele avond nog zon, BBQ gaat aan
Het voordeel van 'zaterdag' is dat je om 17:00 kan gaan eten, en het was heerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg optimistisch
Het is pas begin maart, die avond duurt niet zo lang...
Ik ken weinig mensen die zo vroeg eten, meestal juist later in het weekend. Goed dat jij dat wel kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het voordeel van 'zaterdag' is dat je om 17:00 kan gaan eten, en het was heerlijk.
Ik vond het nog niet echt t-shirtten-weer, tenzij je beschut in de zon zat. Lekker weer ja, maar echt warm? Nah. Kan schelen dat ik hier aan zee zit met redelijk vrij spel van de wind tov het binnenland. Ik rook al verschillende bbq's onderweg naar huis... is me iets te optimistischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
Wel heerlijk weer ja!
Uren buitengelopen in T-shirt, pas om 18:00 werd het te fris en heb ik een vest aangedaan.
Toch fietsten er, terwijl ik het warm had in een T-shirt, ook mensen rond in winterjas en handschoenen...
Ik wandel dan hè (in hoog tempo), zit niet stil. Om 16:00 was er nog wat wind, een uurtje later viel die volledig weg en was het helemaal lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nog niet echt t-shirtten-weer, tenzij je beschut in de zon zat. Lekker weer ja, maar echt warm? Nah.
Ja, dat is typisch voor een zeeklimaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel typisch nederland, altijd een paar weekjes heel mooi weer aan het begin van de lente.
Daarna meestal echter weer een periode van druilerig weer en dan pas als de zomer begint echt warm weer.
Haha!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wat geleerd: als je met een t-shirt op pad gaat en laat terug komt, een dikke jas meenemen
Ga ik morgen ook doen, hoe dan ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef Adelante het volgende:
Zag mensen in korte broek vandaag...
17 graden is leuk, maar je kunt overdrijven.
Ik zou eerder Noorwegen verwachtenquote:Op zondag 9 maart 2014 07:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Finland eraan? Zie overal extreem weer waarschuwingen
10cm...quote:Op zondag 9 maart 2014 08:43 schreef Fred0w het volgende:
Toch een vrij koude nacht geweest:
[ afbeelding ]
Lucky you.quote:
Die eerste foto!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
Prima weer om foto's te maken \O/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e foto kwam in het RTL weerbericht voorbij
Er staat ook dat TS weer gaat barbecueën.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:34 schreef Coelho het volgende:
TT klopt niet. BBQ is niet weersafhankelijk.
De winter heeft zijn kans gehad en het verprutst, van mij hoeft het niet meer. Laat de lente maar komen. Als het zo voortzet als nu dan staat ons wel iets goeds te wachten.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer wordt het winter? De lente heeft nu wel weer lang genoeg geduurd......
Inderdaad. Al ben ik wel een beetje huiverig daarvoor. Komende week ook nog mooi lenteweer maar ben al snel bang dat we weer druilerig weer gaan krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:01 schreef bondage het volgende:
[..]
De winter heeft zijn kans gehad en het verprutst, van mij hoeft het niet meer. Laat de lente maar komen. Als het zo voortzet als nu dan staat ons wel iets goeds te wachten.
Daar draait het jammer genoeg vaak wel op uit idd. Zou niet de eerste keer zijn dat het met mooi weer begint en we vervolgens de rest van het seizoen alleen maar baggerweer hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Al ben ik wel een beetje huiverig daarvoor. Komende week ook nog mooi lenteweer maar ben al snel bang dat we weer druilerig weer gaan krijgen.
quote:
Uh, nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nog steeds erg lekker buiten![]()
![]()
Ow ik liep 10 minuten geleden nog in een t-shirtje buiten vond het heerlijk!!quote:
Wow.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een temperatuurverschillen
Zuid-Limburg was windstil.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Morgen nog beter weer zo te zien! Een graadje minder warm maar ook minder wind. Zat net op het terras en de wind kan toch nog best fris zijn.
jij spoort echt nietquote:Op zondag 9 maart 2014 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk gebarbecued vanavond. Toen het fris werd onder de overkapping de warmtelampen aangedien. Tot net buiten gezeten.
de hele weekquote:Op maandag 10 maart 2014 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer een heerlijke dag voor de boeg
En in het weekend weer kut natuurlijkquote:
Ik ben geen moeder, ik houd helemaal niet van kinderen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
jij spoort echt nietvolgens mij ben jij echt zo,n moeder die als het maar even 18 graden word gelijk gaat barbecuen
als je mijn buurvrouw was had ik je aangeklaagd wegens overlast van de stank
Waarom zo direct, ineens?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
jij spoort echt nietvolgens mij ben jij echt zo,n moeder die als het maar even 18 graden word gelijk gaat barbecuen
Als je goed grilled is er geen rook, en zeker geen stank.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Hee, wat leuk om even terug te blikken op het afgelopen jaar 2013quote:Op maandag 10 maart 2014 13:09 schreef Koelkastje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtml
Dat is een bericht uit 2013, dom varken.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:09 schreef Koelkastje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtml
Moet dat? kan ook anders...quote:Op maandag 10 maart 2014 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit 2013, dom varken.
Eind maart een dik pak sneeuw en -10 gewoon dit jaar. Gevalletje trololol winter dan wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:14 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Hee, wat leuk om even terug te blikken op het afgelopen jaar 2013
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Door hem stond ik behoorlijk voor lul tegenover mijn collega's.
Ik eis excuses.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:31 schreef Lemans24 het volgende:
Volgende week 8 graden, nog steeds acceptabel, voor half maart (!)
Dit is gewoon deprimerend kutweer voor de komende 2 weken, van het ene uiterste naar het andere.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, met de mooiste start van het jaar ooit (aantal ADS dagen), mogen we niet klagen hoor. Even een paar normale weekjes...
Wees blij dat je niet naast mijn ouders woont dan, ik barbecue elektrisch, zij hebben kolen, en een rookton voor de paling en zalm, en ja, die gaat ook regelmatig aanquote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Ik in FB, ik eis met je meequote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Door hem stond ik behoorlijk voor lul tegenover mijn collega's.
Ik eis excuses.
Oooooooooooooooooooooooh, glitters en beertjesquote:
Vind ik leuk!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zit iedereen nu al te zeuren dat het ooit weer minder wordt zeg. Geniet er gewoon van dat het nu lekker is. Natuurlijk wordt het ooit weer minder, maar ook weer beter.
Vanmiddag sprak ik iemand, die vond het vervelend dat het nu zo'n hoge temperatuur was, want dan ging alles al groeien en dadelijk gaat het vriezen en dan gaat alles kapot...![]()
![]()
Altijd dat gezeur.
Alleen als de sneeuw paars is toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef Djeez het volgende:
Ik schrok al en stond al in de startblokken het op de FP te zetten...
Waarschijnlijk krijgen we dat beeld na het weekend dagen lang te zienquote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Huidige situatie in Leiden:
[ afbeelding ]
Sorry voor mijn opmerking ik was met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op maandag 10 maart 2014 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben geen moeder, ik houd helemaal niet van kinderen.En onze buren wonen zo ver weg dat ze er echt geen last van hebben. En verder is het op een haard onder de overkapping met een schoorsteen. Dus niemand heeft er last van. Lekker toch?
Komt door de zeedamp het viel mij ook al op toen ik in de haarlemmerstraat liepquote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Huidige situatie in Leiden:
[ afbeelding ]
Wantquote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het nu echt verschrikkelijk is
Het is fris (behalve in Limburg), maar verder alleen aan de kust bewolkt, toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het nu echt verschrikkelijk is
Oh, dat kan ik wel hebben hoor. Ook niet kunnen likken zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Sorry voor mijn opmerking ik was met het verkeerde been uit bed gestapt
Ja, daar dus wel. Waarom woon ik er nog niet, zeg....quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog best zwoel aanvoelen nu. Volgens mijn auto is het nog 11,5 (Limboland).
Omdat er Limburgers wonen? Moet ik ook nog steeds aan wennen hoor (ben zelf een Brabo en hoewel dat voor half Nederland gewoon allemaal een pot nat is en reservebelgen zijn, is het toch heel anders).quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, daar dus wel. Waarom woon ik er nog niet, zeg....
Ik vind de Limburgers prima te doen, en dat taaltje went ook snel. Ben er de afgelopen maanden al zó veel geweest, dat ik me er echt thuis voel ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat er Limburgers wonen? Moet ik ook nog steeds aan wennen hoor (ben zelf een Brabo en hoewel dat voor half Nederland gewoon allemaal een pot nat is en reservebelgen zijn, is het toch heel anders).
Maar wel vaak het mooiste en warmste weer hier he.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ruikt het al sinds een paar dagen naar gier. Vind je dat lekker?
dooie gier? jummyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ruikt het al sinds een paar dagen naar gier. Vind je dat lekker?
Met nadruk op langzaamquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt er aan, het ochtendgrijs trekt heel langzaam weg.
Hij is onderweg:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar blijft die fucking zon hey!!
Klopt, lekker buiten gezeten in de pauzequote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tegen het keukenkastje opgelopen zeker
Ik ben benieuwd naar de foto's van maart 2007, 2000, 1990, 1989 en 1975quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef beantherio het volgende:
Zomaar een paar foto's die ik de afgelopen jaren in de eerste helft van maart heb genomen.
15 maart 2013:
[ afbeelding ]
8 maart 2010:
[ afbeelding ]
3 maart 2006:
[ afbeelding ]
Gewoon even een reminder dat het nog geen zomer is.
OOIT klinkt wel erg groot...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
http://www.mscha.org/knmi(...)60&sort=ads&month=-1
Mooiste start van het jaar ooit
Hoogste temperatuur, zo vroeg in het jaar, ooit
Ja, wat daarvoor gebeurde, op dit gebied, weten we niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
OOIT klinkt wel erg groot...
Voor metingen die ze net 113 jaar bijhouden.
Die wilde ik ook al posten...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Check die verschillen tussen vandaag en donderdag.
Ik ben weleens met de auto van 40+ naar 15 graden en regen gereden over een afstand van 30km.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook al posten...
Een vriend van mijn zit daar een paar dagen en wilde kou. Nou, dat gaat ie nog net krijgen!
Hoe kan dat überhaupt, van +20 naar -2 in twee dagen?
Droog wel waarschijnlijk alleen fris en bewolkt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:20 schreef _Joy_ het volgende:
Zaterdag een feest dus ik hoopte op mooi, droog weer maar dat gaat hem niet worden
Met alleen droog ben ik ook al tevredenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Droog wel waarschijnlijk alleen fris en bewolkt.
quote:Winterjas kan nog niet in de kast
Toegevoegd: woensdag 12 mrt 2014, 15:56
Update: woensdag 12 mrt 2014, 15:59
Iedereen die denkt al naar zomerbanden te kunnen overstappen of de winterjas definitief te kunnen opbergen: Niet doen! Dat zegt NOS-weerman Marco Verhoef.
Het weer verandert de komende dagen. Halverwege volgende week worden buien verwacht met hagel, of (natte) sneeuw. Marco Verhoef: "Wees gewaarschuwd en neem het oproken van je winterbanden nog even voor lief".
Maarts
Verhoef verwacht dat midden volgende week de wind naar het noorden tot noordwesten draait en er vrij koude lucht naar onze streken afzakt. Het kwik zal overdag niet meteen aan winterse taferelen doen denken, maar met veel kou op enige hoogte mogen de buien oprecht maarts genoemd worden. "Een maartse bui kan van alles brengen: sneeuw, hagel onweer, noem maar op."
Echt winter zal het niet worden. "Met temperaturen die buiten de buien om ruim in de plus zitten, denk aan 6 tot 8 graden, blijft winterse neerslag niet lang liggen. Maar het zal zeker wennen worden, na al het fraais van de afgelopen dagen."
Toch heeft Verhoef niet alleen slecht nieuws. "Laten we vooral vandaag en morgen niet vergeten. We kunnen nog twee dagen genieten van volop lenteweer. Het kwik komt boven de 15 graden uit, morgen wordt het lokaal zelfs 17 graden. Daarbij is er volop zon en staat er weinig wind."
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Lemans24 het volgende:
Winterjas?
Die heb je helemaal niet nodig in Nederland.
Zonnetje is er meestal als het strakblauw isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Midden-Limburg weer lekker strakblauw en zonnetje.
Niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zonnetje is er meestal als het strakblauw is
Eerste neerslag van betekenis pas laat volgende week woensdag en anders donderdag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef aloa het volgende:
Blijft behoorlijk droog de komende tijd.
[ afbeelding ]
Omdat winterjassen bedoeld zijn voor wintersport en plekken waar het overdag ijskoud is? In Nederland volstaan een windjack en een vest, wat mij betreft. Kan voor iemand anders totaal anders zijn, uiteraard.quote:
Winterjassen zijn bedoeld voor winter, niet per definitie voor wintersport, daar heb je andere jassen voor. Niet dat ik een winterjas heb, een "all season jas" noem ik het maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat winterjassen bedoeld zijn voor wintersport en plekken waar het overdag ijskoud is? In Nederland volstaan een windjack en een vest, wat mij betreft. Kan voor iemand anders totaal anders zijn, uiteraard.
Ow, je hebt het gewoon over jezelf dus. Duidelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat winterjassen bedoeld zijn voor wintersport en plekken waar het overdag ijskoud is? In Nederland volstaan een windjack en een vest, wat mij betreft. Kan voor iemand anders totaal anders zijn, uiteraard.
Ja, maar daar lullen ze dan weer Duits...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef dick_laurent het volgende:
En in limburg zitten ze gewoon weer in de zon.... ik woon echt in de verkeerde provincie
Winddicht is handig, maar een warme winddichte winterjas is nog handiger.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef Straatcommando. het volgende:
In Nederland heb je meer aan een winddichte jas, want het ''kou'' komt hier vrijwel altijd gezamelijk met een flinke koude wind.
Een fatsoenlijke winterjas is dan ook weer (behoorlijk) winddichtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Winddicht is handig, maar een warme winddichte winterjas is nog handiger.
heb zelf een ultra dunne pro-shell, wind- en waterdicht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Winddicht is handig, maar een warme winddichte winterjas is nog handiger.
beterschap jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:01 schreef fotostarter het volgende:
Hier is het al vanaf afgelopen zaterdag mooi weer.
En wie ligt er weer met een ontstoken kaak, en dikke wang al vanaf die dag binnen?
Ik
Was het maar zo,zit echt in de lente moodquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Thanx. Gaat al beter. Nu hopen dat het weer ook zo blijft
Ik snap je nu niet meer...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Was het maar zo,zit echt in de lente mood
Dat ziet er niet uit als Nederlandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef Lemans24 het volgende:
Prima vooruitzichten dus. Eind volgende week is nog veel te ver weg om wat zinnigs over te zeggen. Het hogedrukgebied is weg, dus zo standvastig (makkelijk te voorspellen) als afgelopen weken, is het niet meer.
Na vandaag word het een stuk frisser met weinig zon,loop nu alweer dagen in een t-shirtquote:
Zondag wordt ook nog mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Na vandaag word het een stuk frisser met weinig zon,loop nu alweer dagen in een t-shirt
Vorig jaar was ook gewoon klote. Ranzige onderkoelde kutwind, grijs weer. Droog als de nete dus alles was statisch. Bleghquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:27 schreef fotostarter het volgende:
Vorig jaar hadden we het een stuk beroerder deze tijd
[ afbeelding ]
Wel grappig detail dat in 2013 op 5 maart een nieuw maximum record gehaald werd en 31 maart een minimum record. Minder leuk was dat de winter tot eind mei duurde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:27 schreef fotostarter het volgende:
Vorig jaar hadden we het een stuk beroerder deze tijd
[ afbeelding ]
Maar wat zegt zo'n record op 5 maart, als het in het verleden op 1 en 2 maart al warmer is geweest?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel grappig detail dat in 2013 op 5 maart een nieuw maximum record gehaald werd en 31 maart een minimum record. Minder leuk was dat de winter tot eind mei duurde.
Ah, daarom klaarde het zo snel opquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
De 4 grote steden en de Veluwe kun je er zo uithalen.
In Utrecht inderdaad totaal geen mist gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
De 4 grote steden en de Veluwe kun je er zo uithalen.
Prachtige foto's dus prachtige maand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Echt een hopeloze maand ja.
Maart 2013 dus.
Als het januari was ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Prachtige foto's dus prachtige maand.
Buiten op het terras bier drinken met 15 graden en foto's maken van een prachtig besneeuwd landschap in èèn maand. Kan het veel mooier?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als het januari was ja.
Maar voor een maart was het drie keer niks. Of ok, twee keer niks, één keer prima. Maar 2,5 graden gemiddeld, pffff....
Ja, zie maart 2014quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Buiten op het terras bier drinken met 15 graden en foto's maken van een prachtig besneeuwd landschap in èèn maand. Kan het veel mooier?
En zo blijft het heel de dag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:09 schreef Klonk het volgende:
Het is even heel anders buiten dan de afgelopen anderhalve week buiten, wind en een grijze lucht, ff schrikken hoor
ik ga weer naar bed....quote:
Eind mei? ik dacht dat de 2de week van april prima weer was zelfs. Kan er een jaar naast zitten, kan het nu niet nakijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel grappig detail dat in 2013 op 5 maart een nieuw maximum record gehaald werd en 31 maart een minimum record. Minder leuk was dat de winter tot eind mei duurde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1,9 is maar een kleintje hoor wij zijn heviger gewend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
Aardschok in Noorden van het land weer.
Deze keer is ie wat heviger dan normaal
die van 3 voelde minder sterk aan. misschien was er meer opwaartse beweging?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:30 schreef themauster het volgende:
[..]
1,9 is maar een kleintje hoor wij zijn heviger gewend.
Zou kunnen, ik heb deze niet gevoeld maar van die andere bevingen heb ik flinke schade gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
die van 3 voelde minder sterk aan. misschien was er meer opwaartse beweging?
Jep, gisteren was het ook een fraaie dag hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het meevallen. Rekende op een hele grijze zaterdag, maar werd wakker met een zonnetje... en ondanks vrij veel bewolking prikt de zon er nog vrij vaak even tussendoor. Valt me behoorlijk mee dit.
...nu nog even bedenken wat ik moet doen vandaag....want heb werkelijk nul plannen....hmmm...iemand een idee?
Als ik naar de bewegende satellietbeelden kijk zit er inderdaad geen enkele verschuiving inquote:Op zondag 16 maart 2014 11:53 schreef dick_laurent het volgende:
Grrrr, hier in Utrecht echt volledig zwaar bewolkt, en 30 km naar het westen is het strakblauw....en volgens mij blijft die bewolkingslijn de hele dag zo liggen.
Frustrerend
Neem vrijquote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef dick_laurent het volgende:
Donderdag zit ik weer van 09:00 tot 18:00 in een kantoorruimte met een klein raam waar ook nog eens zonwering voor zit. Dus ja...voor de mensen die werkloos zijn, óf buiten werken: enjoy!
Dat verklaart de hoge werkloosheid in Spanje en Griekenland!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, iedereen vrij als het mooi weer is.
Uiteraard nemen er meer mensen vrij op dagen met mooi weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, iedereen vrij als het mooi weer is.
Misschien een graag of 17 gok ik..... daarna dikke temp. daling naar een graad of 8 a 9 met elke dag kans op regen en geheel bewolkte WC op lange termijnquote:
Dat dacht je vorige week ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien een graag of 17 gok ik..... daarna dikke temp. daling naar een graad of 8 a 9 met elke dag kans op regen en geheel bewolkte WC op lange termijn
Deze week een paar dagen iets bewolkter en vanaf woensdag waarschijnlijk al opklaringen weer. Erg vergelijkbaar met de laatste weken.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat dacht je vorige week ook.
Niks aan de hand, de maximumtemperatuur wordt t/m augustus geen 8 graden meer hoor. Door die westcirculatie zeker niet, prima.
Weerfictiequote:Op maandag 17 maart 2014 08:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat dacht je vorige week ook.
Niks aan de hand, de maximumtemperatuur wordt t/m augustus geen 8 graden meer hoor. Door die westcirculatie zeker niet, prima.
Voornamelijk 9-10, alleen de laatste dag 8. Maar dat is nog zó ver wegquote:Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef dick_laurent het volgende:
Euhh, kweetniet hoor maar waar staat het rode stipje op volgende week woensdag?
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html
Juist, 8 graden
Ik lees op diverse sites 21-22 graden en zon (in het zuiden).quote:
Amsterdam zelfs 18 graden volgens weer.nl en weerplaza.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik lees op diverse sites 21-22 graden en zon (in het zuiden).
wind wordt morgen zelfs harder dan vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoop dat het windje morgen wat minder is. Dan wordt het een heerlijk dagje!
Inderdaad. En vandaag was het al heel wat, voor mijn gevoel. Lang geleden dat het zo hard waaide in Midden Nederland, zonder windstoten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wind wordt morgen zelfs harder dan vandaag
hier stond t kantoorpand te rammelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Inderdaad. En vandaag was het al heel wat, voor mijn gevoel. Lang geleden dat het zo hard waaide in Midden Nederland, zonder windstoten.
Er zou een windkracht 4 moeten staan hier maar het is bijna windstil.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier stond t kantoorpand te rammelen
ben benieuwd naar vandaag dan.
als je zo de ochtend ziet, geloof je er niks van
Probeer de positieve momenten te pakken, ook tijdens een werkdag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vandaag werken. Morgen wel vrij maar dan slaat het weer om!
Vandaag op het dak gegeten. In het zonnetje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Probeer de positieve momenten te pakken, ook tijdens een werkdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |