quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:29 schreef Resistor het volgende:
Ik zit er echt over te twijfelen om mijn vlees (speklap) voor de avondmaaltijd (spruiten) op de barbecue te gooien
In principe is het een hele kleine moeite, barbecue uit kast op kast zetten, stekker er in en gaan (balkon, dus geen kolen of gas)...
Maar mijn balkon is op het westen, dus de hele avond nog zon, BBQ gaat aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:33 schreef Stefanovich het volgende:
Koelt wel snel af denk ik straks.... maar zo lang het zonnetje nog vol op je balkon staat... doen! haha
Dan mag ik haast de parasol wel opzettenquote:
Dat is ook wel erg optimistischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:22 schreef Resistor het volgende:
TT is wel een beetje optimistisch
[..]
[..]
Maar mijn balkon is op het westen, dus de hele avond nog zon, BBQ gaat aan
Het voordeel van 'zaterdag' is dat je om 17:00 kan gaan eten, en het was heerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg optimistisch
Het is pas begin maart, die avond duurt niet zo lang...
Ik ken weinig mensen die zo vroeg eten, meestal juist later in het weekend. Goed dat jij dat wel kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het voordeel van 'zaterdag' is dat je om 17:00 kan gaan eten, en het was heerlijk.
Ik vond het nog niet echt t-shirtten-weer, tenzij je beschut in de zon zat. Lekker weer ja, maar echt warm? Nah. Kan schelen dat ik hier aan zee zit met redelijk vrij spel van de wind tov het binnenland. Ik rook al verschillende bbq's onderweg naar huis... is me iets te optimistischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
Wel heerlijk weer ja!
Uren buitengelopen in T-shirt, pas om 18:00 werd het te fris en heb ik een vest aangedaan.
Toch fietsten er, terwijl ik het warm had in een T-shirt, ook mensen rond in winterjas en handschoenen...
Ik wandel dan hè (in hoog tempo), zit niet stil. Om 16:00 was er nog wat wind, een uurtje later viel die volledig weg en was het helemaal lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nog niet echt t-shirtten-weer, tenzij je beschut in de zon zat. Lekker weer ja, maar echt warm? Nah.
Ja, dat is typisch voor een zeeklimaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel typisch nederland, altijd een paar weekjes heel mooi weer aan het begin van de lente.
Daarna meestal echter weer een periode van druilerig weer en dan pas als de zomer begint echt warm weer.
Haha!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wat geleerd: als je met een t-shirt op pad gaat en laat terug komt, een dikke jas meenemen
Ga ik morgen ook doen, hoe dan ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef Adelante het volgende:
Zag mensen in korte broek vandaag...
17 graden is leuk, maar je kunt overdrijven.
Ik zou eerder Noorwegen verwachtenquote:Op zondag 9 maart 2014 07:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Finland eraan? Zie overal extreem weer waarschuwingen
10cm...quote:Op zondag 9 maart 2014 08:43 schreef Fred0w het volgende:
Toch een vrij koude nacht geweest:
[ afbeelding ]
Lucky you.quote:
Die eerste foto!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
Prima weer om foto's te maken \O/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e foto kwam in het RTL weerbericht voorbij
Er staat ook dat TS weer gaat barbecueën.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:34 schreef Coelho het volgende:
TT klopt niet. BBQ is niet weersafhankelijk.
De winter heeft zijn kans gehad en het verprutst, van mij hoeft het niet meer. Laat de lente maar komen. Als het zo voortzet als nu dan staat ons wel iets goeds te wachten.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer wordt het winter? De lente heeft nu wel weer lang genoeg geduurd......
Inderdaad. Al ben ik wel een beetje huiverig daarvoor. Komende week ook nog mooi lenteweer maar ben al snel bang dat we weer druilerig weer gaan krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:01 schreef bondage het volgende:
[..]
De winter heeft zijn kans gehad en het verprutst, van mij hoeft het niet meer. Laat de lente maar komen. Als het zo voortzet als nu dan staat ons wel iets goeds te wachten.
Daar draait het jammer genoeg vaak wel op uit idd. Zou niet de eerste keer zijn dat het met mooi weer begint en we vervolgens de rest van het seizoen alleen maar baggerweer hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Al ben ik wel een beetje huiverig daarvoor. Komende week ook nog mooi lenteweer maar ben al snel bang dat we weer druilerig weer gaan krijgen.
quote:
Uh, nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nog steeds erg lekker buiten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |