Jezusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker respectvol ook zo:
[ afbeelding ]
Maarja niks nieuws helaas.
Iets met geen bereik op 10-12 km hoogte. Tenzij satelliettelefoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lees dit nu allemaal pas, want lang geslapen enzo
Vraag me idd wel af hoe ze weten dat het is neergestort. Verder snap ik ook niet waarom die piloten eventueel met eigen mobiele telefoon geen melding hebben gemaakt. Stel je stort neer, en de electronica doet het niet. Dan weet je op een bepaald moment dat er geen redden meer aan is, en dan kun je toch even iemand bellen... Ik heb vaak zat gevlogen, maar ben verder geen piloot ofzo.
Is nu verder al bekend waar het wrak ligt?
De open zee even niet uitvlakkende ;-)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iets met geen bereik op 10-12 km hoogte. Tenzij satelliettelefoon.
Mag ik je nomineren voor domste reactie in de maand maart?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vraag me idd wel af hoe ze weten dat het is neergestort. Verder snap ik ook niet waarom die piloten eventueel met eigen mobiele telefoon geen melding hebben gemaakt. Stel je stort neer, en de electronica doet het niet. Dan weet je op een bepaald moment dat er geen redden meer aan is, en dan kun je toch even iemand bellen... Ik heb vaak zat gevlogen, maar ben verder geen piloot ofzo.
Gastquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook dat nog inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
De open zee even niet uitvlakkende ;-)
Maar hij heeft juist toch vaak zat gevlogen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mag ik je nomineren voor domste reactie in de maand maart?
Mobiele telefoons doen het niet boven een bepaalde hoogte (ga maar uit van max 20 verdiepingen) en op zee hebben ze bijzonder weinig masten staan...
Dan nomineer ik deze:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Mag ik je nomineren voor domste reactie in de maand maart?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:18 schreef Speculant. het volgende:
Vliegtuigen zijn in principe er ook op gebouwd dat ze altijd nog kunnen zweefvliegen naar het dichtstbijzijnde vliegveld.
Hoeveel fotos hebben ze al niet van die man en vrouw genomen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
9 Europeanen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:32 schreef superniger het volgende:
Verschrikkelijk dat er 1 Nederlander bij betrokken is.
Misschien werd het gekaapt door homo-activisten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan het zo zijn dat het vliegtuig gekaapt is en dat de piloten gedwongen werden de communicatie uit te zetten en dat ze het hele zooitje "gekidnapped" hebbenOf kan men communicatie forceren naar het vliegtuig toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |