Klinkt niet verkeerd. Maar jij BBQ,dan ik ook BBQ.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Haaskarbo gemarineerd in soy, citroensap, knoflook en wat trassie van de bbq met verse harde broodjes, kruidenboter en een salade
Was trouwens erg lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Kipsateh van scharrelkip, gegrillde courgette, turks brood, olijven, cashewsaus.
Vier kommen! Uniekie, als mijn foodblog schrokop.nl ooit nog live gaat, moet jij maar een gastpost schijven als ik eens verhinderd ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Net zoveel honger...
4 kommen zelfgemaakte kippensoep met een kippenpootjes en veel groente wat ik nog had liggen.
Een grote Elstar
Een peer
Paar aardbeien met bruine suiker
Vanavond: zeflgemaakte satesaus met mie, roergebakken verse spinazie, gegrilde hele kip uit de oven zonder twee pootjes, zoete gekookte wortels
Na: Dubbelvla choco/vanille met verse aardbeien
Sajoerboontjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:46 schreef Karzai het volgende:
Het dagmenu is Zalm met Sajoerboontjes en rijst
Goede verse heb je nu amper bij de reguliere supers en aanverwante kleine middenstanders, dus haal ik het nu bij de Vietnamese toko's.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar haal je nu verse Mais, iwanus?
Iglo vissticks zijn lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending van gisteren van KvW over vissticks, vandaag dus zelfgemaakte visticks van kabeljauwhaas gemaakt.![]()
Smaakt toch wel even iets anders dan die fabrieks Alaskapollakzooi van Iglo etc.
Voor kinderen die niet van vis houden ideaal inderdaad. Maar als je echte vis wilt eten moet je het toch zelf maken.quote:
Ik hou veel van vis. Maar vissticks vind ik ook lekker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor kinderen die niet van vis houden ideaal inderdaad. Maar als je echte vis wilt eten moet je het toch zelf maken.
Wijn, ik vind er niks aan net ranjaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Yankee het volgende:
Glaasje wijn, stukje worst en blokje kaas
Als lays nu gewoon weer eens een goede paprikachip zou makenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Een heerlijke zoetzure sappige Elstar en een pruim.
Beschuit kaas en beschuit aardbeien, gekookt eitje en ijskoude melk
Daar ben ik denk ik 4 of 5 jaar niet meer geweest.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Na een beursbezoek langs de Mac gereden
Werd Turks brood met aioli en tapenade, ossenhaaspuntjes, carpaccio, knoflookgarnalen, uienringen en 2 kipvleugeltjes. Lekkerquote:
Mjammiequote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werd Turks brood met aioli en tapenade, ossenhaaspuntjes, carpaccio, knoflookgarnalen, uienringen en 2 kipvleugeltjes. Lekker
Bij welke ben je geweest?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werd Turks brood met aioli en tapenade, ossenhaaspuntjes, carpaccio, knoflookgarnalen, uienringen en 2 kipvleugeltjes. Lekker
La Cubanita in Voorburg. Al meermalen naar vestiging in Alphen geweest maar nu een keertje Voorburg, net zo lekkerquote:
5 Tapas voor 15¤ is toch ook gewoon 3¤/stuk?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
La Cubanita in Voorburg. Al meermalen naar vestiging in Alphen geweest maar nu een keertje Voorburg, net zo lekker. En goedkoop! Zondag 5 tapas voor ¤ 15,- en elke extra tapa ¤ 3,-.
Ja klopt maar je moet er minimaal 5. Of als je er 4 eet is het ook ¤ 15,-quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
5 Tapas voor 15¤ is toch ook gewoon 3¤/stuk?
Ik snap het wel. Kersen zijn er in de zomer en nu schijnt het zonnetje al. En kersen zijn lekker!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Skeletor. het volgende:
Kipschnitzel (zelf gepaneerd), gebakken aardappeltjes, ratatouille, koolsalade Oost-Europese stijl.
Nu Liga Evergreen en een banaantje. Heb ineens veel zin in kersen! Weet ook niet waarom.
In welke tv-serie aten ze toch weer steeds kaneelbroodjes...? Ik dacht eerst de Soprano's maar dat zijn volgens mij Canneloni.quote:
Niemand thuis?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen niks, vanmiddag yoghurt met muesli en vanavond dit:
http://thefoodcharlatan.com/2014/03/14/crockpot-thai-steak-salad/
Ik zit op kantoor nu, maar het vlees hiervoor suddert de hele dag in mijn oven op zo'n 85 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |