Vier kommen! Uniekie, als mijn foodblog schrokop.nl ooit nog live gaat, moet jij maar een gastpost schijven als ik eens verhinderd ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Net zoveel honger...
4 kommen zelfgemaakte kippensoep met een kippenpootjes en veel groente wat ik nog had liggen.
Een grote Elstar
Een peer
Paar aardbeien met bruine suiker
Vanavond: zeflgemaakte satesaus met mie, roergebakken verse spinazie, gegrilde hele kip uit de oven zonder twee pootjes, zoete gekookte wortels
Na: Dubbelvla choco/vanille met verse aardbeien
Sajoerboontjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:46 schreef Karzai het volgende:
Het dagmenu is Zalm met Sajoerboontjes en rijst
Goede verse heb je nu amper bij de reguliere supers en aanverwante kleine middenstanders, dus haal ik het nu bij de Vietnamese toko's.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar haal je nu verse Mais, iwanus?
Iglo vissticks zijn lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending van gisteren van KvW over vissticks, vandaag dus zelfgemaakte visticks van kabeljauwhaas gemaakt.![]()
Smaakt toch wel even iets anders dan die fabrieks Alaskapollakzooi van Iglo etc.
Voor kinderen die niet van vis houden ideaal inderdaad. Maar als je echte vis wilt eten moet je het toch zelf maken.quote:
Ik hou veel van vis. Maar vissticks vind ik ook lekker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor kinderen die niet van vis houden ideaal inderdaad. Maar als je echte vis wilt eten moet je het toch zelf maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |