Wijn, ik vind er niks aan net ranjaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Yankee het volgende:
Glaasje wijn, stukje worst en blokje kaas
Als lays nu gewoon weer eens een goede paprikachip zou makenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Een heerlijke zoetzure sappige Elstar en een pruim.
Beschuit kaas en beschuit aardbeien, gekookt eitje en ijskoude melk
Daar ben ik denk ik 4 of 5 jaar niet meer geweest.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Na een beursbezoek langs de Mac gereden
Werd Turks brood met aioli en tapenade, ossenhaaspuntjes, carpaccio, knoflookgarnalen, uienringen en 2 kipvleugeltjes. Lekkerquote:
Mjammiequote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werd Turks brood met aioli en tapenade, ossenhaaspuntjes, carpaccio, knoflookgarnalen, uienringen en 2 kipvleugeltjes. Lekker
Bij welke ben je geweest?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werd Turks brood met aioli en tapenade, ossenhaaspuntjes, carpaccio, knoflookgarnalen, uienringen en 2 kipvleugeltjes. Lekker
La Cubanita in Voorburg. Al meermalen naar vestiging in Alphen geweest maar nu een keertje Voorburg, net zo lekkerquote:
5 Tapas voor 15¤ is toch ook gewoon 3¤/stuk?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
La Cubanita in Voorburg. Al meermalen naar vestiging in Alphen geweest maar nu een keertje Voorburg, net zo lekker. En goedkoop! Zondag 5 tapas voor ¤ 15,- en elke extra tapa ¤ 3,-.
Ja klopt maar je moet er minimaal 5. Of als je er 4 eet is het ook ¤ 15,-quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
5 Tapas voor 15¤ is toch ook gewoon 3¤/stuk?
Ik snap het wel. Kersen zijn er in de zomer en nu schijnt het zonnetje al. En kersen zijn lekker!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Skeletor. het volgende:
Kipschnitzel (zelf gepaneerd), gebakken aardappeltjes, ratatouille, koolsalade Oost-Europese stijl.
Nu Liga Evergreen en een banaantje. Heb ineens veel zin in kersen! Weet ook niet waarom.
In welke tv-serie aten ze toch weer steeds kaneelbroodjes...? Ik dacht eerst de Soprano's maar dat zijn volgens mij Canneloni.quote:
Niemand thuis?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen niks, vanmiddag yoghurt met muesli en vanavond dit:
http://thefoodcharlatan.com/2014/03/14/crockpot-thai-steak-salad/
Ik zit op kantoor nu, maar het vlees hiervoor suddert de hele dag in mijn oven op zo'n 85 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |