De mini versiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
de lekkerste groente die er is
rauw
gekookt
gewokt
het kan allemaal met Paksoi
[ afbeelding ]
paksoi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Een potje Hipp-sterquote:Op zondag 9 maart 2014 05:30 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van smoothies? Het is een prakje voor volwassenen
Ik weet niet hoeveel hoi-sin jij gebruikt maar ik proef gewoon paksoi hoor. Met hoisin.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Met hoi sin maak je een drol nog lekker, ligt niet aan de paksoi dus.
Dit moet ik maken!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:26 schreef RobinOok het volgende:
Een van mijn favorietste recepten:
[ link | afbeelding ]
warme pakchoi salade
Daarom haal ik het bij de toko of op de markt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:31 schreef gianni61 het volgende:
Paksoi
alleen jammer dat de kwaliteit nogal wisselend is bij mijn supermarkt.
markt: op donderdag tijdens werktijdquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom haal ik het bij de toko of op de markt.
Maar die heb jij misschien wat minder tot je beschikking.
Ja, ik realiseerde me het tijdens het typen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
markt: op donderdag tijdens werktijd
toko: in de grote enge stad.
maar als ik in de stad ben ga ik ook wel altijd naar de toko/aziatische super
beetje bitter dat welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Iwanius het volgende:
Probeer eens voor de gein Gai Lan als groente. Beter betekend als Chinese broccoli.
Heerlijk krokant en stevig, veel beter dan Pak Choi.
Lekker idd. Eet je ook wel eens snijbiet?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef RobinOok het volgende:
Voor wie dat niet kent: gai lan
Niet echt te vergelijken met pak soi trouwens.
Verschil als tussen sla en spruitjes.
Neuh, kan je ook gewoon roerbakken. Als hij vezelig is heb je snijbiet die te lang heeft gegroeid. Jong geoogst is het als ijsbergsla qua structuur zeg maarquote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef Sicstus het volgende:
Dat groen kun je roerbakken neem ik aan, maar die witte stronk ook? Of kun je die beter eerst blancheren ofzo?
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef RobinOok het volgende:
Voor wie dat niet kent: gai lan
Niet echt te vergelijken met pak soi trouwens.
Verschil als tussen sla en spruitjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |