Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:09 schreef alors het volgende:
WO3Poetin is al platgenuked voordat het zover is.
Als ik ergens geen invloed heb, maak ik me er ook niet al te druk over.quote:
Laten we het hopen, er zijnal genoeg slachtoffers gevallen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Maar er gaat gewoon verder niks gebeuren.
Zou Poetin de hele Sovjet Unie weer bij elkaar harken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat een grote onzin, WO 3![]()
De Krim gaat anar Rusland, het Westen zal wat tegenstribbelen met sancties, die na een korte periode weer worden opgeheven als het conflict weer uit het nieuws is verdwenen. That's it.
Ruilen voor Limburg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:13 schreef OProg het volgende:
We moeten Antwerpen ook weer terug gaan pakken.
En New York.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:13 schreef OProg het volgende:
We moeten Antwerpen ook weer terug gaan pakken.
Daar zat ik ook aan te denken, is dat het doel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou Poetin de hele Sovjet Unie weer bij elkaar harken?
Dus ook Wit Rusland, Letland, Estland, Litouwen en zo? Niet dat er veel aan verloren gaat, maar toch.
Eerst ff zeker weten dat niemand reageert als we Antwerpen terug pakken.quote:
En dat lukt ook nog hier en daar.quote:
Poetin heeft het lef niet om iets in NAVO/EU landen te gaan doen, en de baltische staten zijn al lid van zowel de EU en de NAVO. Wit-Rusland is wellicht een ander verhaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou Poetin de hele Sovjet Unie weer bij elkaar harken?
Dus ook Wit Rusland, Letland, Estland, Litouwen en zo? Niet dat er veel aan verloren gaat, maar toch.
WO 1 begon ook met een simpele schietpartij in Sarajevoquote:
Die met die enorme hoeveelheid makeup?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
Wat ik daar op de achtergrond links naast Twan zie is niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |