succes!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lig in mijn hotelbed. 's Ochtends ontbijt op bed en daarna startnummer ophalen. Zin in morgen! Rennen met 14 graden en zon!
veul sneller dan dit jaar... om preceis te zijn 8 minuten .Het lopen ging op zich wel lekker vandaag maar ik had, op "onverklaarbare wijze",want ik voelde me prima, weinig extra in de tank om het tempo op te voeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Succes! Welk tijd liep je vorig jaar?
That's what it's all about.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 06:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veul sneller dan dit jaar... om preceis te zijn 8 minuten .Het lopen ging op zich wel lekker vandaag maar ik had, op "onverklaarbare wijze",want ik voelde me prima, weinig extra in de tank om het tempo op te voeren.
Heuvel op ging nog wel maar vooral heuvel af lukte het gewoon niet en kreeg ik de km-tijd niet onder de 4.30, wat wel had gemoeten voor een redelijke tijd.
Maar niet getreurd, was een mooi loopje en lekker 15km toch op tempo gelopen en daar komt bij dat de Papatowai Challenge een van de leukste loopjes is die ik ken.
Een zomerhuisje als HQ, twee bungalowtenten om te, als je dat wilt, in om te kleden, de plattelandsvrouwen die de hele middag picklets staan te bakken voor iedereen en verder gewoon lekker met 350 mensen na het hardlopen en/of wandelen met je kont op het gras in de tuin wachten op de prijsuitreiking.... grass rooots running at it's best!!
En de wandelaars zijn goed getrained, ze blijven allemaal keurig linkslopen zodat passeren geen enkel probleem was.
kortom, jammer van de gelopen tijd maar wel weer een hele leuke dag gehad "amongst friends"
inderdaad DW, zal mijn post zo nog even editen met de stats er bij.quote:
Helaas geen verbetering, maar toch netjes gedaan!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad DW, zal mijn post zo nog even editen met de stats er bij.
Is de hele week al, over een uurtje of 2 is het 15 graden!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:37 schreef Daywalk3r het volgende:
0 Gr brrr. Ik denk kort kort maar twijfel nog een beetje.
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lig in mijn hotelbed. 's Ochtends ontbijt op bed en daarna startnummer ophalen. Zin in morgen! Rennen met 14 graden en zon!
kort kort, anders moet je maar harder lopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Het word 15 graden en 10 bij optellen....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Is dat niet een evenement voor mensen die getaped zijn door de fysio en dan mogen rennen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lopers veel plezier! Taperaars nog even geduld, en bedenk: taperen is ook ren.
O wat slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |