Mooi!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
De flyers kwamen vandaag van de drukker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de posters nog
Dan kun je net zo goed bij Zoetermeer parkeren op de P+R en de trein pakken. 12 minuten vanaf daar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wilde meer in de buurt van het forepark in leidschendam parkeren eigenlijk. Weet niet of daar een beetje ruimte is.
Beetje opgeknapt?quote:
Ik ga d'r morgen eens goed naar kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed bij Zoetermeer parkeren op de P+R en de trein pakken. 12 minuten vanaf daar.
Goed te doen ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed bij Zoetermeer parkeren op de P+R en de trein pakken. 12 minuten vanaf daar.
Dat vertel ik je morgenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje opgeknapt?
[..]
Ik ga d'r morgen eens goed naar kijken![]()
Ik heb ook een metro in de tuin, maar met 5 man van Capelle naar Den Haag met OV kost een vermogenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef Quoi het volgende:
Ben zo blij met de halte van tram 1 voor de deurBinnen half uurtje in centrum!
10 minuten lopen (dwz: wandelen) naar 't Malieveld, beat that!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef Quoi het volgende:
Ben zo blij met de halte van tram 1 voor de deurBinnen half uurtje in centrum!
zorgen maken over het wel of niet gaan met het openbaar vervoer..... first world problemsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ook een metro in de tuin, maar met 5 man van Capelle naar Den Haag met OV kost een vermogen
Dat beat ik niet nee. Ik hou ook wel van het tramritje, liefst een uur tot aan Scheveningen. Nu zal ik het lopend verder moeten doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
10 minuten lopen (dwz: wandelen) naar 't Malieveld, beat that!
Het scheelt als je de tram fijn vind jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat beat ik niet nee. Ik hou ook wel van het tramritje, liefst een uur tot aan Scheveningen. Nu zal ik het lopend verder moeten doen
Swets jullie komen er wel uit. GotC ik zend even wat goeie energie naar je toe! Op tijd naar bed doet wonderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
waterquote:
Mooie flyers. Ik ga hem noteren in de agenda, lekker dichtbij. Dat wordt vermoedelijk de 10 km, of de 5 als het met opbouwen niet zo lekker gaat. Of de kidsrun, met mijn dochter...quote:0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
De flyers kwamen vandaag van de drukker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de posters nog
Wacht maar tot je de helft van je reis als een sardientje in de trein moet staan, dan verlang je toch wel weer snel naar een auto.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zorgen maken over het wel of niet gaan met het openbaar vervoer..... first world problems
second world problems..... geen openbaar vervoer hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, truequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de helft van je reis als een sardientje in de trein moet staan, dan verlang je toch wel weer snel naar een auto.
Succes! Welk tijd liep je vorig jaar?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, hier nu echt in de auto en kijken of ik mijn tijd van verleden jaar tijdens de Papatowai Challenge kan verbeteren!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de helft van je reis als een sardientje in de trein moet staan, dan verlang je toch wel weer snel naar een auto.
Anyway, ik ga met de trein naar cs. Gebrek aan keuze hierTrue, maar het is zondag vermoedelijk een drama om met de auto in de buurt van het centrum van Den Haag te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heel lang geleden dat ik lang haar had, maar ik doe mijn staartje zeker niet afquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:01 schreef hatsaflats het volgende:
N.a.v. de patat/friet-discussie nog even een niet-hardloopgerelateerde vraag aan de Brabanders: jullie zeggen dat je je haar "op een staart" draagt, ipv "in een staart" zoals in de rest van Nederland. Zeggen jullie dan ook dat je je staartje af doet, ipv uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |