Ja, eerst die medaille omgehangen krijgen.quote:
Wat dacht je van de trein naar Den Haag Centraal? Of De randstadrail? De start ligt op loopafstand van het station.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet morgen maar eens gaan bekijken hoe ik er uberhaupt kom.
Oeh, die heb ik ook een paar keer in m'n vituele winkelmandje zitten stoppen (om vervolgens niet af te rekenenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Sarasi het volgende:
Tof, die uil!Ik heb vandaag deze binnen gekregen. lekker opvallend, superfijne stof en loopt ook heerlijk.
Meijersplein is een grote gratis P+R.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja lijn E is wel een goeie, maar dan ga ik wel eerst een stuk die kant op met de auto.
Haha, ik was bang dat 'ie wat oranje zou zijn (wat mij met mijn lichte huid totaal niet staat), maar de kleur is echt perfect. Ik zal zondag of maandag even een foto maken, hij staat echt super leuk, vind ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook een paar keer in m'n vituele winkelmandje zitten stoppen (om vervolgens niet af te rekenen)
Leuk!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
De flyers kwamen vandaag van de drukker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de posters nog
Ziet er mooi uit, Gup!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de posters nog
Tof! Ziet er goed uit! Helemaal als je er eigenlijk niet over nagedacht hebt, talentjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de posters nog
Het helpt natuurlijk wel als je elke km informatie krijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef YUR het volgende:
Van een duur horloge word je niet sneller of langzamer
Of het maakt je helemaal gekquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je elke km informatie krijgt.
Dat kan zeker, ja. Ik loop nu regelmatig met horloge om achteraf te kunnen zien hoe ik 't gedaan heb. Tijdens het lopen word ik er vaak alleen door opgejaagd.quote:
Als je geen goed tempogevoel hebt en dus te snel start, kan het je uiteindelijk wel een snellere tijd opleverenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef YUR het volgende:
Van een duur horloge word je niet sneller of langzamer
Het kan je helpen doseren als je dat op gevoel niet zo goed kunt, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je geen goed tempogevoel hebt en dus te snel start, kan het je uiteindelijk wel een snellere tijd opleveren
Kun je wel zeggen "moet je langzamer starten", maar op dat moment voelt het goed, maar als je de ervaring niet hebt, houd iemand dat misschien geen 5 á 10km vol..
Maar, het is geen wondermiddeltje dat je ineens sneller of langzamer maakt nee
Wilde meer in de buurt van het forepark in leidschendam parkeren eigenlijk. Weet niet of daar een beetje ruimte is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Meijersplein is een grote gratis P+R.
Ik heb al zo'n soort shirtje van Saucony, en ben echt in de verleiding om die ook te kopen…quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, ik was bang dat 'ie wat oranje zou zijn (wat mij met mijn lichte huid totaal niet staat), maar de kleur is echt perfect. Ik zal zondag of maandag even een foto maken, hij staat echt super leuk, vind ik.
Mooi Gup!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de posters nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |