Normaal draag ik zwart, dus voor mij is het heeeeel opvallend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Roze is niet zo opvallend hoor
Wel een leuk shirt!
Dafuqquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Deze staat iedereen. En met deze short er onder sta je bij elk evenement gegarandeerd op de foto.
Mooi!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Sarasi het volgende:
Tof, die uil!Ik heb vandaag deze binnen gekregen. lekker opvallend, superfijne stof en loopt ook heerlijk.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Deze staat iedereen. En met deze short er onder sta je bij elk evenement gegarandeerd op de foto.
Dat is niet ergquote:
Leuk! Rozequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Sarasi het volgende:
Tof, die uil!Ik heb vandaag deze binnen gekregen. lekker opvallend, superfijne stof en loopt ook heerlijk.
Ik weet niet of je wel eens bij een all you can eat sushi vreetschuur geweest ben, maar dat zou ik niet direct als 'gezond' willen betitelenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd ga ik dus echt niet een beetje gezond zitten eten, hè! Friet speciaal! Frikandellen!
Overigens begin ik echt te voelen dat mijn benen in topvorm raken
ACCESO NEGADOquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Man man man, als het gemak waarmee ik zojuist m'n intervallen liep maatgevend zijn voor zondag, gaat Gerard een toptijd lopen!
http://www.endomondo.com/workouts/305050957/819185
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik post hier niet vaak, maar wil dit toch ff kwijt. Mijn eerste keer 10KM zojuist voltooid
31 minuten te langzaam....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel pijn in rechter achillespees.
mooie mijlpaal Jokkebrok! lekker onder het uur, mooie opsteker!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-03-2014 20:48:06 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Frietje oorlog!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Da's patat.
Friet is dit: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig jij!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Man man man, als het gemak waarmee ik zojuist m'n intervallen liep maatgevend zijn voor zondag, gaat Gerard een toptijd lopen!
Ik ga morgen nog wel een kort rondje, maar niet bij Haagquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Raar is dat he? Ik mag morgenochtend ook thuis blijven ipv vroeg naar Haag te gaan
U, meneer, bent goed bezigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd ga ik dus echt niet een beetje gezond zitten eten, hè! Friet speciaal! Frikandellen!
Overigens begin ik echt te voelen dat mijn benen in topvorm raken
Daarom marathon Berlijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdVette hap, frikadellen speciaal, bier.
Even denken ...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:14 schreef Fa-tum het volgende:
@ stip streep : als jij hem aandoet kom ik kijken!
Neeeee! Snel beter worden! Idd vitamientjes enzo, en goed uitrusten en Yur het huishouden laten doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef GotC het volgende:
Kak, ik voel me niet zo lekkerKeelpijn, spierpijn, snotterig.. Ik vrees voor zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |