Belgquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Da's patat.
Friet is dit: [ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef GotC het volgende:
Thanks allenIk doe m'n best wb vitamines enzo..
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
Pica's!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef Fa-tum het volgende:
jaaa.. mijn uilenshirt is binnen![]()
ik ga hem gelijk even uitlaten
Ik moet heel erg hier aan denken.quote:Is je training nog niet zwaar genoeg ...dan kan je je training verzwaren met het crossXvest Weightvest.
Ik weet het nog niet zeker. Een singlet, denk ik. En tight of korte broek weet ik nog niet, ik denk tight, omdat dat zo lekker snel staat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Quoi het volgende:
Ik weet gewoon al wat ik aantrekAlleen zit ik nog een beetje met de combinatie waterbelt en startnummer. Die is nieuw. Ik draag mijn waterbelt altijd hoog (taille-hoogte) en draai 'm altijd naar voren om te drinken, dat kan natuurlijk niet als mijn startnummer ervoor zit. Misschien maar weer de startnummerband tevoorschijn toveren?
Minor problems i.t.t. de benen die nog moeten worden voorbereid op de korte broek
Cool! Van inknburn??quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
even de hoffotograaf aan het werk gezet
nu echt weg
Cool!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
even de hoffotograaf aan het werk gezet
nu echt weg
Heb al sinds zaterdag niet meer gelopen en heb m'n benen nog hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef Quoi het volgende:
Ennnnnnn........Ja, het is weekendHét weekend!
Dit is mijn eerste vrije looploze vrijdagavond sinds tijden. Mijn benen sterven af!
Raar is dat he? Ik mag morgenochtend ook thuis blijven ipv vroeg naar Haag te gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef Quoi het volgende:
Ennnnnnn........Ja, het is weekendHét weekend!
Dit is mijn eerste vrije looploze vrijdagavond sinds tijden. Mijn benen sterven af!
Deze staat iedereen. En met deze short er onder sta je bij elk evenement gegarandeerd op de foto.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Cool! Van inknburn??
Ik vind ze erg gaaf maar mij staan ze niet.
bij de site die stream posttequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:12 schreef Gogo83 het volgende:
Nee hoor Quoi, overleven ze wel.
Fatum, waar heb je dat shirt besteld? Ze hebben wel meer toffe shirts...
Roze is niet zo opvallend hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Sarasi het volgende:
Tof, die uil!Ik heb vandaag deze binnen gekregen. lekker opvallend, superfijne stof en loopt ook heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |