Ik wilde zondag met het mooie weer eigenlijk gaan lopen, maar ik sla wel even over. Pak de mountainbike wel. Dank voor het goede adviesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat anderen ook zeggen: even een paar dagen rustig aan doen is misschien niet onverstandig.. Het kan een pijntje zijn maar ook een blessure, en achillespeesblessures (inclusief aanhechting) zijn vervelend, want die hebben de neiging om chronisch te worden als je ze verwaarloost.
Goeie, ik moet die van mij niet vergeten te vullen voor zondagquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Echt he.En mijn nieuwe tank bevalt me ook prima, helemaal blij hier.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goeie, ik moet die van mij niet vergeten te vullen voor zondag
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goeie, ik moet die van mij niet vergeten te vullen voor zondag
Vroeg naar bed, warm douchen, volproppen met vitaminen. Komt wel goed!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef GotC het volgende:
Kak, ik voel me niet zo lekkerKeelpijn, spierpijn, snotterig.. Ik vrees voor zondag
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef GotC het volgende:
Kak, ik voel me niet zo lekkerKeelpijn, spierpijn, snotterig.. Ik vrees voor zondag
He das echt irritant! Hopelijk valt het zondag mee!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef GotC het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef GotC het volgende:
Zoek eens op YT naar Daniël Arends en "Vrouwenpraat".quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk hoe je de brabo's dan niet neer sabelt maar en passent de helft van de wereldbevolking meeneemt.
Ik was al op zoek naar een sushi tent voor NA de wedstrijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef E.T. het volgende:
Hebben we al een verzamelpunt en (belangrijker) is er ook een ijstent met lekkere ijsjes op malieveld?
Ook best prettig!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een sushi tent voor NA de wedstrijd
Sumo Herengrachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ook best prettig!![]()
Is dat malieveld een beetje te doen met een kleedje?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ook best prettig!![]()
Is dat malieveld een beetje te doen met een kleedje?
Oh shit!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef GotC het volgende:
Na zo'n wedstrijd ga ik dus echt niet een beetje gezond zitten eten, hè! Friet speciaal! Frikandellen!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een sushi tent voor NA de wedstrijd
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd ga ik dus echt niet een beetje gezond zitten eten, hè! Friet speciaal! Frikandellen!
Overigens begin ik echt te voelen dat mijn benen in topvorm raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |