dat kan volgens mij niet want braziel en nl moeten eerder al tegen elkaar toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef basvandalen het volgende:
Brazilië Duitsland Argentinië Nederland
Ze kunnen elkaar of in de 1/8e tegen komen of pas in de finale. Volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef basvandalen het volgende:
[..]
dat kan volgens mij niet want braziel en nl moeten eerder al tegen elkaar toch?
dan zeg ik Nederland Brazilië in de finale, gewoon om dwars te liggen:)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar of in de 1/8e tegen komen of pas in de finale. Volgens mij.
Same here. Heb er gewoon geen vertrouwen in dit keer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef tong80 het volgende:
Monopoly, ik ben normaal een bovenmatige chauvinist/positivo. Dit keer heb ik ook weinig vertrouwen. Ik hoop dat ik het mis heb.
Beetje situatie 2006, oude garde is over the hill en de nieuwe garde is nog niet top. Toen kwamen we toch een poule met Argentina, Ivoorkust en Servie/montenegro? door.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Heb er gewoon geen vertrouwen in dit keer.
Ik heb er ook geen vertrouwen in. Als Nederland de bal mag hebben is er weinig aan de hand, maar iedere tegenstander van een beetje niveau die druk zet loopt er zo doorheen.. Vrees dat zelfs Chili een maatje te groot isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef tong80 het volgende:
Monopoly, ik ben normaal een bovenmatige chauvinist/positivo. Dit keer heb ik ook weinig vertrouwen. Ik hoop dat ik het mis heb.
Servie en Ivoorkust stelt niet veel voor natuurlijk. Argentinië geloofde het wel tegen Nederland.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje situatie 2006, oude garde is over the hill en de nieuwe garde is nog niet top. Toen kwamen we toch een poule met Argentina, Ivoorkust en Servie/montenegro? door.
Mwah vrij kansloos is overdreven. Portugal verdiende het niet meer, maar was slimmer. En Servië en Ivoorkust zijn sterker dan Australië/Chili imo.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Servie en Ivoorkust stelt niet veel voor natuurlijk. Argentinië geloofde het wel tegen Nederland.
Daarna vrij kansloos eruit tegen Portugal.
Geen moment had ik het idee dat Nederland ging winnen. Dreigend was Nederland ook niet. Australië is niks, maar Chili schat ik hoger in dan Servië en Ivoorkust.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah vrij kansloos is overdreven. Portugal verdiende het niet meer, maar was slimmer. En Servië en Ivoorkust zijn sterker dan Australië/Chili imo.
Geen probleem verder. Een neushoorn die een drommedaris neukt is ook onwaarschijnlijk.quote:
Italië werd in 1982 wereldkampioen met 3 gelijke spelen in de eerste ronde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Italie sla ik niet zo hoog aan dit keer. Duitsland, Brazilie, Argentinie en..... Spanje toch maar weer dus.
Tegen Polen: was een goed elftal met Lato, Boniek en Smolarek. Ze kwamen elkaar weer tegen in de halve finale.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Italië werd in 1982 wereldkampioen met 3 gelijke spelen in de eerste ronde.
Ik ook niet, maar misschien is dat wel juist de kracht van Italie. Iedereen ziet ze over het hoofd, en ze 1-0 -en door naar de halve finales en of verder. Pas in de halve finales valt het je pas op dat ze ook meedoen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Italie sla ik niet zo hoog aan dit keer.
Praat niet over het gekochte WK-78.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Tegen Polen: was een goed elftal met Lato, Boniek en Smolarek. Ze kwamen elkaar weer tegen in de halve finale.
Tegen Kameroen, wat toen nog niet zo sterk was als later: ach ja kan gebeuren
Tegen Peru: gebeurde zelfs ook met Nederland in 1978. Polen won wel met 5-1 van ze.
Het is vaak wel een typische tournooiploeg inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is dat wel juist de kracht van Italie. Iedereen ziet ze over het hoofd, en ze 1-0 -en door naar de halve finales en of verder. Pas in de halve finales valt het je pas op dat ze ook meedoen.
Vanaf de 2e ronde gewoon een gevaarlijke ploeg inderdaad. Geen ploeg die direct de toon zet in de 1e ronde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is vaak wel een typische tournooiploeg inderdaad.
Nederland-74 Brazilië-70quote:Op maandag 24 maart 2014 19:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vanaf de 2e ronde gewoon een gevaarlijke ploeg inderdaad. Geen ploeg die direct de toon zet in de 1e ronde.
Ben best wel hoopvol over Nederland. Zoals altijd. Zie het alleen moeilijk in omdat Nederland al snel Brazilië kan treffen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Al die lage verwachtingen mbt Nederland....Dan ben je geen realist meer... maar gewoon een zuurpruim.
Nederland schopt het echt wel tot de kwart of halve finales. Argentinië? nee joh.
Duitsland is wat mij betreft de enige echte zekere kandidaat voor de halve finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |