dat kan volgens mij niet want braziel en nl moeten eerder al tegen elkaar toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef basvandalen het volgende:
Brazilië Duitsland Argentinië Nederland
Ze kunnen elkaar of in de 1/8e tegen komen of pas in de finale. Volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef basvandalen het volgende:
[..]
dat kan volgens mij niet want braziel en nl moeten eerder al tegen elkaar toch?
dan zeg ik Nederland Brazilië in de finale, gewoon om dwars te liggen:)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar of in de 1/8e tegen komen of pas in de finale. Volgens mij.
Same here. Heb er gewoon geen vertrouwen in dit keer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef tong80 het volgende:
Monopoly, ik ben normaal een bovenmatige chauvinist/positivo. Dit keer heb ik ook weinig vertrouwen. Ik hoop dat ik het mis heb.
Beetje situatie 2006, oude garde is over the hill en de nieuwe garde is nog niet top. Toen kwamen we toch een poule met Argentina, Ivoorkust en Servie/montenegro? door.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Heb er gewoon geen vertrouwen in dit keer.
Ik heb er ook geen vertrouwen in. Als Nederland de bal mag hebben is er weinig aan de hand, maar iedere tegenstander van een beetje niveau die druk zet loopt er zo doorheen.. Vrees dat zelfs Chili een maatje te groot isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef tong80 het volgende:
Monopoly, ik ben normaal een bovenmatige chauvinist/positivo. Dit keer heb ik ook weinig vertrouwen. Ik hoop dat ik het mis heb.
Servie en Ivoorkust stelt niet veel voor natuurlijk. Argentinië geloofde het wel tegen Nederland.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje situatie 2006, oude garde is over the hill en de nieuwe garde is nog niet top. Toen kwamen we toch een poule met Argentina, Ivoorkust en Servie/montenegro? door.
Mwah vrij kansloos is overdreven. Portugal verdiende het niet meer, maar was slimmer. En Servië en Ivoorkust zijn sterker dan Australië/Chili imo.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Servie en Ivoorkust stelt niet veel voor natuurlijk. Argentinië geloofde het wel tegen Nederland.
Daarna vrij kansloos eruit tegen Portugal.
Geen moment had ik het idee dat Nederland ging winnen. Dreigend was Nederland ook niet. Australië is niks, maar Chili schat ik hoger in dan Servië en Ivoorkust.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah vrij kansloos is overdreven. Portugal verdiende het niet meer, maar was slimmer. En Servië en Ivoorkust zijn sterker dan Australië/Chili imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |