abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:36:14 #151
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137459684
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
Wat zijn dat dan fisherprice bootjes?
Die laatste is een hoovercraft, derde Russische schepen (incl. vlaggenschip van de zwarte zee vloot) en de tweede de geblokkeerde Oekraïense schepen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137459735
quote:
lol nieuwe vorm van koude oorlog.. foto's van google maps gebruiken, maar die domme Amerikanen zullen het wel geloven. hierbij corrigeer ik mijzelf
pi_137460064
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ach so, de Ukraïnse pravda...ik zat in de Russische...
En is de Ukraine pravda pro-ukraine of pro-russia?
pi_137460166
I don't want to alarm anybody, but this morning I did some Googling, and it turns out the Ukraine might have some nukes. They used to be part of a team with Russia called the U.S.S.R. and Russia actually kept a bunch of nukes there; missles, subs, all that stuff. Can somebody look into this for me?

-BHO
sent from my iPhone
Wie dit leest is een lezer van dit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:44:50 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137460195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Om de vraag of de actie van Rusland legitiem is draait het juist niet om de VS en de EU. En in die discussie worden ze er juist vaak bijgehaald.

Dat ze in de balance of power discussie voorkomen is logisch, maar dan is ingrijpen in Irak en Afghanistan vd VS en Georgie door Rusland ook. Het houden van je machtspositie kan een hele duidelijke motivatie zijn om in te grijpen in een land. En prima als dat iemands argument is, maar legitiem aan de hand van verdragen en overeenkomsten die men zelf heeft getekend is het niet.
In welk universum draait het niet om de vs wanneer de vs actief de fascistische groepen heeft gesteund en al langer dan vandaag nieuws verdraaid wat rusland betreft, en in welk universum draait het niet om de eu wanneer de eu dealtjes maakt over instellingen waar poetin allang verdragen mee heeft en dan nog eens lopen stoken ook met dezelfde eerder genoemde fascistische groepen. (verhofstad)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137460284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Anschluss 2.0 en de EU reageert net zo laf als Engeland en Frankrijk dat aan de vooravond van WO II op Hitler's expansiedrift deden... :')
Hitler beschikte niet over 8500 kernwapens.
-
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:46:52 #157
192592 SureD1
------------------------------
pi_137460319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef meth1745 het volgende:

[..]

En is de Ukraine pravda pro-ukraine of pro-russia?
Geen idee... Vroeger was de Pravda (letterlijk: waarheid) de officiële krant van de Communistische Partij. Geen idee wat hun inslag tegenwoordig is en of en hoe de Russische en de Ukraïnse variant zich tot elkaar verhouden...

De site van de Ukraïnse versie is er in het Ukraïns en het Russisch..als ik moet gokken zou ik zeggen, pro nieuw bewind...
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:49:59 #158
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137460508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef doge het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas :D _O_ hulde
graag op anoniem
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:50:18 #159
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_137460523
Okee jongens, wanneer gaan we Kaliningrad bevrijden.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:50:49 #160
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137460550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef ATan het volgende:
Eerst 100 jaar wachten, zodat de ons geinstrueerde Hollanders met velen zijn _O_
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:51:16 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137460571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Allemaal wilde westen verhalen die de media in worden geslingerd door vage- en voornamelijk anti Russische Twitter accounts.
dit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:53:47 #162
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137460730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef ATan het volgende:
Bedoel je Koningsbergen? :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137460773
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Geen idee... Vroeger was de Pravda (letterlijk: waarheid) de officiële krant van de Communistische Partij. Geen idee wat hun inslag tegenwoordig is en of en hoe de Russische en de Ukraïnse variant zich tot elkaar verhouden...

De site van de Ukraïnse versie is er in het Ukraïns en het Russisch..als ik moet gokken zou ik zeggen, pro nieuw bewind...
volgens mij worden ze met svoboda gerekend tot de extreemrechtse partijen die na maidan de regering hebben overgenomen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:55:11 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137460810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef DeJori het volgende:

[..]

Bedoel je Koningsbergen? :D
De berg van Thijs Zonneveld _O_
pi_137461318
wat gezellig ineens
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:04:29 #166
192592 SureD1
pi_137461377
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef poemojn het volgende:

[..]

volgens mij worden ze met svoboda gerekend tot de extreemrechtse partijen die na maidan de regering hebben overgenomen.
Daar vind ik niks over..
pi_137461489
What's happening today:

-US orders freezing of US assets and visa restrictions on those involved in Russia's military intervention in Crimea.

-Ukrainian Prime Minister Arseniy Yatsenyuk, who is at talks in Brussels, says his country will defend itself if Russia moves any further into its territory.

-European leaders warn Russians could face travel bans and asset freezes

-US Secretary of State John Kerry and Russian Foreign Minister Sergei Lavrov hold more talks, but fail to agree on a way forward on the situation in Ukraine.

-Crimea's regional parliament votes in favour of becoming part of Russia.

-Prime Minister David Cameron warns Russian President Vladimir Putin "it cannot be business as usual"

-Pro-Russian demonstrators storm a government building in Donetsk in eastern Ukraine.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:07:31 #168
192592 SureD1
pi_137461569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nu we het toch over universa hebben; in welk leef jij? Met andere woorden: hou eens op met deze reeks te verneuken. Ik - en daar ben ik vast niet de enige in - lurk al dagen in dit topic om op de hoogte te blijven. Jouw irritante, agressieve, domme, kortzichtige en eenzijdig belichte posts zijn spontaan oogkankerverwekkend. Je hebt het maar over onderzoek doen, maar dat houdt niets meer in dan allerlei duistere complotwebsites bezoeken en nakakelen. Als iemand dan tegen je ingaat ga je ze eerst beledigen en als je er niet overheen komt ben je even weg om een paar uur later terug te komen. Heel storend. Oh, en in godsnaam: doe iets aan je d's en t's.

Oh, en nu ik toch bezig ben: Sad Panda/Witte Muur/Nog meer onzalige alter ego's: laat je opnemen op een plek zonder internet svp. Oh, en doe in godsnaam iets aan je d's en t's.

Stelletje motherfuckers. Een topic helemaal om zeep helpen met je ego-gezeik. Nou moet ik gewoon inloggen om te gaan jammeren. Balen dat er niet wat harder gemod wordt. Grootste veiligheidsrisico sinds tijden. Mogelijkheid tot een verdomd interessant topic met meer en beter nieuws dan de reguliere nieuwsbronnen en het is hier verdomme net een kleutereschool.

Ik heb gezegd. *logt weer uit*
Wat hard verwoord, maar inderdaad...ik kwam hier ook voor nieuws, niet voor bagger...ik heb uiteindelijk mijn account ook af moeten stoffen...

Gewoon negeren die handel en zelf serieus, realistisch en met nuance discussiëren...
pi_137461607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nu we het toch over universa hebben; in welk leef jij? Met andere woorden: hou eens op met deze reeks te verneuken. Ik - en daar ben ik vast niet de enige in - lurk al dagen in dit topic om op de hoogte te blijven. Jouw irritante, agressieve, domme, kortzichtige en eenzijdig belichte posts zijn spontaan oogkankerverwekkend. Je hebt het maar over onderzoek doen, maar dat houdt niets meer in dan allerlei duistere complotwebsites bezoeken en nakakelen. Als iemand dan tegen je ingaat ga je ze eerst beledigen en als je er niet overheen komt ben je even weg om een paar uur later terug te komen. Heel storend. Oh, en in godsnaam: doe iets aan je d's en t's.

Oh, en nu ik toch bezig ben: Sad Panda/Witte Muur/Nog meer onzalige alter ego's: laat je opnemen op een plek zonder internet svp. Oh, en doe in godsnaam iets aan je d's en t's.

Stelletje motherfuckers. Een topic helemaal om zeep helpen met je ego-gezeik. Nou moet ik gewoon inloggen om te gaan jammeren. Balen dat er niet wat harder gemod wordt. Grootste veiligheidsrisico sinds tijden. Mogelijkheid tot een verdomd interessant topic met meer en beter nieuws dan de reguliere nieuwsbronnen en het is hier verdomme net een kleutereschool.

Ik heb gezegd. *logt weer uit*
👍
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_137461611
@zerohedge 2m
House passes vote on $1 billion loan guarantee for Ukraine. Gazprom sends thanks
pi_137461657
Rusland is echt gek geworden....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:09:08 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137461687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Rusland iswij zijn echt gek geworden....
pi_137461731
Wij in Europa zijn laf.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_137461834
Ik stel voor dat wij ook deze nieuwe vorm van kolonisatie gaan toepassen ^O^ Er is vast nog wel een provincie in Afrika rijk aan grondstoffen waarbij de bevolking Nederlands wil worden denk ik zo maar.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:12:11 #175
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_137461887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Werk jezelf naar een hoger verstand, tot die tijd mag je je waffel houden. Blijf dus maar uitgelogd.
Ik ben het eerlijk gezegd wel met hem eens hoor :)
Het lijkt wel alsof jij de Russische staats tv op hebt staan de hele dag en dat hier zit te herhalen. Misschien ben je wel van Russische komaf, en dan snap ik je bedoelingen wel een beetje. Als ik in het buitenland zou zitten en Nederland raakt weer in oorlog met Duitsland oid, dan ga ik waarschijnlijk ook NL zitten verdedigen, omdat je daar toch banden mee hebt en wil dat het goed afloopt voor je land.

Maar hoe je serieus als westerling een regering als die van Rusland kunt steunen, terwijl je weet dat het land geen vrije pers kent, de president en zijn vriendjes veel rijkdom bezitten en er constant KGB-achtige praktijken plaatsvinden, vind ik persoonlijk erg raar en ondoordacht. Natuurlijk is Nederland niet perfect, maar je moet toch gewoon toegeven dat je hier zeker wel een kritische pers hebt, en dat de rechtspraak hier niet via Rutte verloopt? Dat je hier als burger wel rechtsbescherming geniet, hoeveel kritiek je ook hebt op de regering? Nogmaals, het is hie niet perfect, maar je woont hier toch veel veiliger dan in Rusland? Er is hier toch veel minder corruptie? Hoe kun je dan Poetin verdedigen die de zaken bewust op het spits drijft?

Ik vind dat erg raar, en dan doe je het ook nog eens op een trollerige manier, waardoor het topic erg kinderachtige vormen aanneemt soms, terwijl we ook gewoon over het nieuws kunnen hebben. Kritiek op de VS en de EU is uiteraard prima, maar dan wel een beetje realistisch en niet precies Russische propaganda napraten.
Ik heb geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')