Als je de toespraak van poetin hebt gezien kon je het live meemaken. Hij sprak zichzelf heel vaak tegen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb is dat Merkel gezegd schijnt te hebben dat Poetin het contact met de realiteit kwijt is, verder niks...
Net zozeer als de NAVO raketten op Moskou, Praag, Warschau, etc. etc. had staat...dat is nu net het MAD ( mutually assured destruction) principe...in de jaren 80 wisten we niet beter...Ik meen ergens gelezen te hebben ooit dat het de Polen waren die dubieuze eer hadden om ons naar het stenen tijdperk te nuken...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet dat Rusland tientallen jaren lang kernwapens gericht had op Amsterdam, Leiden, Den Haag, Rotterdam enz?
Dus waarom kunnen nu geen echte atoombommen ingeladen worden?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Net zozeer als de NAVO raketten op Moskou, Praag, Warschau, etc. etc. had staat...dat is nu net het MAD ( mutually assured destruction) principe...in de jaren 80 wisten we niet beter...Ik meen ergens gelezen te hebben ooit dat het de Polen waren die dubieuze eer hadden om ons naar het stenen tijdperk te nuken...
Waarom de fuck zou je dat doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus waarom kunnen nu geen echte atoombommen ingeladen worden?
Doen we ook maar eerst moet Rusland onschadelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef Toefjes het volgende:
Pas in de geschiedenis boeken over 50 jaar zal staan wat nu wijsheid zou zijn geweest. Ik hoop dat het kernwapen verhaal een onjuist verhaal is. Pak die kut krim gewoon, en dan gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag. Stelletje kutjes daar.
Onschadelijk?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Doen we ook maar eerst moet Rusland onschadelijk gemaakt worden.
Waarom zou je zo'n heisa maken over de Krim en de wereld stabiliteit in gevaar brengen? Putin heeft deze week al hele rare dingen gedaan die we niet hadden verwacht.quote:
Putin heeft nog helemaal niks gedaan volgens Putinquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n heisa maken over de Krim en de wereld stabiliteit in gevaar brengen? Putin heeft deze week al hele rare dingen gedaan die we niet hadden verwacht.
wat een complete bullshit dit komt regelrecht van google maps afquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Bron over de kernbommen:
http://www.turnerradionetwork.com/news/347-pat
Oh het kan ook wel...en op zichzelf genomen is het helemaal geen fijn bericht. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij serieus iets van plan zou zijn anders dan duidelijk te laten merken dat er met hem niet te spotten valt. Tussen dat en atoombommen gooien bestaat nog een wereld van verschil. let wel we hebben 50 jaar ijskoude betrekkingen gehad met de Sowjet Unie met aardig wat spannende episodes, maar niemand is zo gek geweest om die dingen te gebruiken. Mocht hij echt van God los zijn ( wat ik niet geloof omdat hij nu ook wat te winnen heeft bij zijn vermeende onberekenbaarheid) dan ga ik ervan uit dat er genoeg mensen in de chain of command zitten die wel hun hersens erbij houden...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus waarom kunnen nu geen echte atoombommen ingeladen worden?
- Hij heeft dus geen schip laten zinken zodat de oekrainse marine niet meer de baai in kunnen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Putin heeft nog helemaal niks gedaan volgens Putin
Wat dacht je van, hij werd er spuugzat van dat het westen met alles maar dan ook alles bemoeit. En terecht dat we in deze kut situatie zitten. We bemoeien ons met alles, met Azie, het midden oosten, het oostblok. En dat terwijl wij ons in de schulden werken voor het zogenaamde 'democratische' beeld dat de fucking US fucking A geeft wat allemaal schijn is, want je denkt toch niet dat de Amerikanen zulk vredelievend volk is dat iedereen wat gunt? Nee ze komen pas als zij er profijt van hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n heisa maken over de Krim en de wereld stabiliteit in gevaar brengen? Putin heeft deze week al hele rare dingen gedaan die we niet hadden verwacht.
- Nee, dat zijn "interne beveiligingsmilities".quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
- Hij heeft dus geen schip laten zinken zodat de oekrainse marine niet meer de baai in kunnen?
- Hij heeft geen gepantserde wagens gestuurd naar oekraine? De nummerplaten inclusief soldaten zijn nep?
- Hij heeft niet gedreigd dat de bewoners het gebied uit moeten of bij rusland moeten horen?
quote:Harold Charles "Hal" Turner (born March 15, 1962) is an American white nationalist, Holocaust denier[1] and blogger from North Bergen, New Jersey. In August 2010, he was convicted for making threats against three federal judges with the 7th U.S. Circuit Court of Appeals. Prior to Turner's arrest, his radio program, The Hal Turner Show, was a webcast from his home once a week.
Zou best kunnen.twitter:hubertsmeets twitterde op donderdag 06-03-2014 om 19:25:19Oekraiense krijgsmacht denkt dat zijn posities op Krim vannacht worden bestormd. Eerst zien, dan geloven? http://t.co/TuSOJ6gQ3x reageer retweet
Zou de VS, als ze spionagefotos laten lekken, zo'n obscure website als die van Turner de primeur geven?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Oh het kan ook wel...en op zichzelf genomen is het helemaal geen fijn bericht. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij serieus iets van plan zou zijn anders dan duidelijk te laten merken dat er met hem niet te spotten valt. Tussen dat en atoombommen gooien bestaat nog een wereld van verschil. let wel we hebben 50 jaar ijskoude betrekkingen gehad met de Sowjet Unie met aardig wat spannende episodes, maar niemand is zo gek geweest om die dingen te gebruiken. Mocht hij echt van God los zijn ( wat ik niet geloof omdat hij nu ook wat te winnen heeft bij zijn vermeende onberekenbaarheid) dan ga ik ervan uit dat er genoeg mensen in de chain of command zitten die wel hun hersens erbij houden...
edit: DeJori was me voor..quote:an American white nationalist, Holocaust denier[1] and blogger from North Bergen, New Jersey. In August 2010, he was convicted for making threats against three federal judges with the 7th U.S. Circuit Court of Appeals. Prior to Turner's arrest, his radio program, The Hal Turner Show, was a webcast from his home once a week.
Misschien omdat zo'n figuur als Putin dan denkt "ha, ik kan alles maken" en zijn volgende stap is de Oekraïne annexeren zodat hij er een halve kans voor krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
anti-vs new world order illuminatie reptillian? Een wereldleider moet niet regeren met onderbuik gevoelens zoals mensen zoals jij dat hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat dacht je van, hij werd er spuugzat van dat het westen met alles maar dan ook alles bemoeit. En terecht dat we in deze kut situatie zitten. We bemoeien ons met alles, met Azie, het midden oosten, het oostblok. En dat terwijl wij ons in de schulden werken voor het zogenaamde 'democratische' beeld dat de fucking US fucking A geeft wat allemaal schijn is, want je denkt toch niet dat de Amerikanen zulk vredelievend volk is dat iedereen wat gunt? Nee ze komen pas als zij er profijt van hebben.
'Een wereldleider' bestaat niet, het gezicht dat wij zien en de uitspraken die wij horen zijn groepen van personen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
anti-vs new world order illuminatie reptillian? Een wereldleider moet niet regeren met onderbuik gevoelens zoals mensen zoals jij dat hebben.
Hahaha idd..hoax dus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef gijsman het volgende:
[..]
wat een complete bullshit dit komt regelrecht van google maps af
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Zou de VS, als ze spionagefotos laten lekken, zo'n obscure website als die van Turner de primeur geven?
[..]
edit: DeJori was me voor..![]()
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
- Nee, dat zijn "interne beveiligingsmilities".
- ""
- Nee, dat heeft hij niet gezegd.
Quote?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)
- Dan volg je het laatste nieuws niet, dat zijn de laatste berichten.
Je hebt gelijk, het zijn "beveiligingsmilities" die niet naar putin luisteren maar een eigen wil hebben ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Quote?
Nee hoor, in Indonesië hebben ze ook Nederlandse tanks met vast nog wel wat kentekens zegt helemaal "niets".
Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
anti-vs new world order illuminatie reptillian? Een wereldleider moet niet regeren met onderbuik gevoelens zoals mensen zoals jij dat hebben.
Volgens Putin wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn "beveiligingsmilities" die niet naar putin luisteren maar een eigen wil hebben ofzo.
Zo leer je nog eens wat! Ik was niet van de man zijn reputatie op de hoogte...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...
Is dat het enige wat het pro-putin kamp kan? Irak en andere dingen erbij halen om af te leiden voor datgene waar putin nu mee bezig is? Als je over Irak wilt praten maak je maar een nieuwe topic aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.quote:
Ze hebben wapendepots overgenomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)
- Dan volg je het laatste nieuws niet, dat zijn de laatste berichten.
Dus waar bemoeit putin zich mee dan? Dan kunnen we die milities toch gewoon doodschieten? Je mag immers niet zomaar de boel overnemen.quote:
Ik zag het; leek me al sterk...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef gijsman het volgende:
[..]
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.
Kan welquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef gijsman het volgende:
[..]
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.
Weten we dit nog? http://nl.wikipedia.org/w(...)ehelikopter_in_Sirtequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?
dat zou nogal dom zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat gaat er denken jullie gebeuren als die basissen echt vannacht worden bestormd?
dankzij google, ik had nog niet van de man gehoord. Toepasselijk dat een white supremacist Turner heet, (Turner diaries)...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...
Wie moet ze doodschieten dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus waar bemoeit putin zich mee dan? Dan kunnen we die milities toch gewoon doodschieten? Je mag immers niet zomaar de boel overnemen.
Ik zie jezelf niet verdedigen dus je geeft toe dat de Irakinvasie bedoelt was voor de olie? Ja of nee aubquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat het pro-putin kamp kan? Irak en andere dingen erbij halen om af te leiden voor datgene waar putin nu mee bezig is? Als je over Irak wilt praten maak je maar een nieuwe topic aan.
Ach, niks bijzonders. De EU en de VS leveren wat kritiek en thats it.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat gaat er denken jullie gebeuren als die basissen echt vannacht worden bestormd?
Wat moeten WIJ anders doen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ach, niks bijzonders. De EU en de VS leveren wat kritiek en thats it.
Yup, ben ik zeker niet vergeten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Weten we dit nog? http://nl.wikipedia.org/w(...)ehelikopter_in_Sirte
Allemaal wilde westen verhalen die de media in worden geslingerd door vage- en voornamelijk anti Russische Twitter accounts.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |