abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137456527
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Wat ik gezien heb is dat Merkel gezegd schijnt te hebben dat Poetin het contact met de realiteit kwijt is, verder niks...

Als je de toespraak van poetin hebt gezien kon je het live meemaken. Hij sprak zichzelf heel vaak tegen en dat soort dingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:22:53 #52
192592 SureD1
------------------------------
pi_137456558
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan weet je ook niet dat Rusland tientallen jaren lang kernwapens gericht had op Amsterdam, Leiden, Den Haag, Rotterdam enz?
Net zozeer als de NAVO raketten op Moskou, Praag, Warschau, etc. etc. had staat...dat is nu net het MAD ( mutually assured destruction) principe...in de jaren 80 wisten we niet beter...Ik meen ergens gelezen te hebben ooit dat het de Polen waren die dubieuze eer hadden om ons naar het stenen tijdperk te nuken...
pi_137456587
De twee vliegtuigen op de eerste foto lijken me Tu-160's te zijn. Daar kunnen geen dertig van geland zijn want Rusland heeft er maar zestien in service.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:23:48 #54
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137456592
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
http://fok.nl/sherlock/?by=firefly3&about=vinger*¬intopic=0
pi_137456593
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Net zozeer als de NAVO raketten op Moskou, Praag, Warschau, etc. etc. had staat...dat is nu net het MAD ( mutually assured destruction) principe...in de jaren 80 wisten we niet beter...Ik meen ergens gelezen te hebben ooit dat het de Polen waren die dubieuze eer hadden om ons naar het stenen tijdperk te nuken...
Dus waarom kunnen nu geen echte atoombommen ingeladen worden?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:24:42 #56
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137456628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom de fuck zou je dat doen :D
pi_137456632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Jonge upload eens fucking werkende foto's :(
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:27:03 #58
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137456734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef Toefjes het volgende:
Pas in de geschiedenis boeken over 50 jaar zal staan wat nu wijsheid zou zijn geweest. Ik hoop dat het kernwapen verhaal een onjuist verhaal is. Pak die kut krim gewoon, en dan gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag. Stelletje kutjes daar.
Doen we ook maar eerst moet Rusland onschadelijk gemaakt worden.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:27:27 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137456756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Doen we ook maar eerst moet Rusland onschadelijk gemaakt worden.
Onschadelijk?
pi_137456778
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef xzaz het volgende:

[..]

Waarom de fuck zou je dat doen :D
Waarom zou je zo'n heisa maken over de Krim en de wereld stabiliteit in gevaar brengen? Putin heeft deze week al hele rare dingen gedaan die we niet hadden verwacht.
pi_137456801
Wat zijn dit dan?

Perhaps this is why ham radio operators have been reporting a very unusual number of Emergency Action Messages (EAM's) being broadcast to U.S. Naval Vessels worldwide today, on frequency 8992.0 KHz.

From the May 1995 "Monitoring Times" magazine, the "Utility World" column on Page 33, "Several issues ago (Dec 94) we talked about the U.S. military's Emergency Action Messages (EAM) broadcast. Here is an interesting explanation, taken from a U.S. Air Force manual, of what an EAM is:

"Joint Chiefs of Staff Emergency Action Messages (EAMs) contain key instructions or information from high level authority and have predetermined formats (pro forma). Such messages are transmitted by various communications systems and normally carry FLASH precedence. They are vital messages of an extremely time-sensitive nature, and rapid processing is mandatory to obtain the fast reaction required by their content. Usage and handling procedures are of the highest classification and have been issued by the JCS only to those who have a need to know." (AFM-01-1-18, sub 3, amended 01 Jan 1990)."

The EAM's are, of course, encrypted, so we do not know what Emergency Messages are being FLASHED to U.S. military around the world, but we now have a sense of what the subject matter may be and it is frightening. More details if they become available . . . .
Wie dit leest is een lezer van dit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:28:20 #62
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137456804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zou je zo'n heisa maken over de Krim en de wereld stabiliteit in gevaar brengen? Putin heeft deze week al hele rare dingen gedaan die we niet hadden verwacht.
Putin heeft nog helemaal niks gedaan volgens Putin ;)
pi_137456809
quote:
wat een complete bullshit dit komt regelrecht van google maps af
pi_137456866
Schaam me een beetje om onderdeel van Europa te zijn, hypocriete bende. Het was gewoon een ordinaire staatsgreep in de Oekraine, alleen omdat het nu pro-Westers is is niemand kritisch en gaat er zelfs steun die kant op. Bah.

Als je consequent bent doet Europa wat het altijd doet in dit soort gevallen; oproepen tot zo snel mogelijke verkiezingen en het volk daar zelf laten bepalen wat het wil. En als ze dan zelfstandig willen worden, dan is dat oke. Maar omdat wel duidelijk is welke kant het kwartje dan opvalt hoor je daar nu opeens niemand over uit Brussel.

Er valt heel wat te zeggen voor het Russische verhaal en bitter weinig voor de Westerse versie...
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:30:01 #65
192592 SureD1
pi_137456869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh het kan ook wel...en op zichzelf genomen is het helemaal geen fijn bericht. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij serieus iets van plan zou zijn anders dan duidelijk te laten merken dat er met hem niet te spotten valt. Tussen dat en atoombommen gooien bestaat nog een wereld van verschil. let wel we hebben 50 jaar ijskoude betrekkingen gehad met de Sowjet Unie met aardig wat spannende episodes, maar niemand is zo gek geweest om die dingen te gebruiken. Mocht hij echt van God los zijn ( wat ik niet geloof omdat hij nu ook wat te winnen heeft bij zijn vermeende onberekenbaarheid) dan ga ik ervan uit dat er genoeg mensen in de chain of command zitten die wel hun hersens erbij houden...
pi_137456898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef xzaz het volgende:

[..]

Putin heeft nog helemaal niks gedaan volgens Putin ;)
- Hij heeft dus geen schip laten zinken zodat de oekrainse marine niet meer de baai in kunnen?
- Hij heeft geen gepantserde wagens gestuurd naar oekraine? De nummerplaten inclusief soldaten zijn nep?
- Hij heeft niet gedreigd dat de bewoners het gebied uit moeten of bij rusland moeten horen?
pi_137456907
quote:

[..]

Wat dacht je van, hij werd er spuugzat van dat het westen met alles maar dan ook alles bemoeit. En terecht dat we in deze kut situatie zitten. We bemoeien ons met alles, met Azie, het midden oosten, het oostblok. En dat terwijl wij ons in de schulden werken voor het zogenaamde 'democratische' beeld dat de fucking US fucking A geeft wat allemaal schijn is, want je denkt toch niet dat de Amerikanen zulk vredelievend volk is dat iedereen wat gunt? Nee ze komen pas als zij er profijt van hebben.

:r
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:31:19 #68
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137456921
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

- Hij heeft dus geen schip laten zinken zodat de oekrainse marine niet meer de baai in kunnen?
- Hij heeft geen gepantserde wagens gestuurd naar oekraine? De nummerplaten inclusief soldaten zijn nep?
- Hij heeft niet gedreigd dat de bewoners het gebied uit moeten of bij rusland moeten horen?
- Nee, dat zijn "interne beveiligingsmilities".
- ""
- Nee, dat heeft hij niet gezegd.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:32:24 #69
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137456967
quote:
Harold Charles "Hal" Turner (born March 15, 1962) is an American white nationalist, Holocaust denier[1] and blogger from North Bergen, New Jersey. In August 2010, he was convicted for making threats against three federal judges with the 7th U.S. Circuit Court of Appeals. Prior to Turner's arrest, his radio program, The Hal Turner Show, was a webcast from his home once a week.
:')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:32:29 #70
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137456969
hubertsmeets twitterde op donderdag 06-03-2014 om 19:25:19 Oekraiense krijgsmacht denkt dat zijn posities op Krim vannacht worden bestormd. Eerst zien, dan geloven? http://t.co/TuSOJ6gQ3x reageer retweet
Zou best kunnen.
pi_137456973
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Oh het kan ook wel...en op zichzelf genomen is het helemaal geen fijn bericht. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij serieus iets van plan zou zijn anders dan duidelijk te laten merken dat er met hem niet te spotten valt. Tussen dat en atoombommen gooien bestaat nog een wereld van verschil. let wel we hebben 50 jaar ijskoude betrekkingen gehad met de Sowjet Unie met aardig wat spannende episodes, maar niemand is zo gek geweest om die dingen te gebruiken. Mocht hij echt van God los zijn ( wat ik niet geloof omdat hij nu ook wat te winnen heeft bij zijn vermeende onberekenbaarheid) dan ga ik ervan uit dat er genoeg mensen in de chain of command zitten die wel hun hersens erbij houden...
Zou de VS, als ze spionagefotos laten lekken, zo'n obscure website als die van Turner de primeur geven?

quote:
an American white nationalist, Holocaust denier[1] and blogger from North Bergen, New Jersey. In August 2010, he was convicted for making threats against three federal judges with the 7th U.S. Circuit Court of Appeals. Prior to Turner's arrest, his radio program, The Hal Turner Show, was a webcast from his home once a week.
edit: DeJori was me voor.. :')
pi_137456976
quote:

[..]

Misschien omdat zo'n figuur als Putin dan denkt "ha, ik kan alles maken" en zijn volgende stap is de Oekraïne annexeren zodat hij er een halve kans voor krijgt.
pi_137457002
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat dacht je van, hij werd er spuugzat van dat het westen met alles maar dan ook alles bemoeit. En terecht dat we in deze kut situatie zitten. We bemoeien ons met alles, met Azie, het midden oosten, het oostblok. En dat terwijl wij ons in de schulden werken voor het zogenaamde 'democratische' beeld dat de fucking US fucking A geeft wat allemaal schijn is, want je denkt toch niet dat de Amerikanen zulk vredelievend volk is dat iedereen wat gunt? Nee ze komen pas als zij er profijt van hebben.

:r
anti-vs new world order illuminatie reptillian? Een wereldleider moet niet regeren met onderbuik gevoelens zoals mensen zoals jij dat hebben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:34:10 #74
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137457029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

anti-vs new world order illuminatie reptillian? Een wereldleider moet niet regeren met onderbuik gevoelens zoals mensen zoals jij dat hebben.
'Een wereldleider' bestaat niet, het gezicht dat wij zien en de uitspraken die wij horen zijn groepen van personen.
pi_137457036
En die domme discussie over atoombommen... er zijn op ieder willekeurig moment wereldwijd honderden kernwapens klaar voor inzet. Ook Amerika heeft op ieder moment van de dag vliegtuigen en onderzeeërs klaar met kernwapens aan boord, net zoals China, Rusland, Frankrijk, Engeland etc.

Niks vreemd aan dus dat Rusland vliegtuigen bewapent.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:34:30 #76
192592 SureD1
pi_137457040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef gijsman het volgende:

[..]

wat een complete bullshit dit komt regelrecht van google maps af
Hahaha idd..hoax dus?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:34:34 #77
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137457043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Zou de VS, als ze spionagefotos laten lekken, zo'n obscure website als die van Turner de primeur geven?

[..]

edit: DeJori was me voor.. :')
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137457056
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef xzaz het volgende:

[..]

- Nee, dat zijn "interne beveiligingsmilities".
- ""
- Nee, dat heeft hij niet gezegd.
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)
- Dan volg je het laatste nieuws niet, dat zijn de laatste berichten.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:35:38 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137457089
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)
Quote?

Nee hoor, in Indonesië hebben ze ook Nederlandse tanks met vast nog wel wat kentekens zegt helemaal "niets".
pi_137457127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef xzaz het volgende:

[..]

Quote?

Nee hoor, in Indonesië hebben ze ook Nederlandse tanks met vast nog wel wat kentekens zegt helemaal "niets".
Je hebt gelijk, het zijn "beveiligingsmilities" die niet naar putin luisteren maar een eigen wil hebben ofzo.
pi_137457155
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:37:44 #82
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137457175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het zijn "beveiligingsmilities" die niet naar putin luisteren maar een eigen wil hebben ofzo.
Volgens Putin wel ja :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:38:19 #83
192592 SureD1
pi_137457191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:

[..]

Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...
Zo leer je nog eens wat! Ik was niet van de man zijn reputatie op de hoogte...
pi_137457206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?
Is dat het enige wat het pro-putin kamp kan? Irak en andere dingen erbij halen om af te leiden voor datgene waar putin nu mee bezig is? Als je over Irak wilt praten maak je maar een nieuwe topic aan.
pi_137457212
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Hahaha idd..hoax dus?
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.
pi_137457221
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze hebben wapendepots overgenomen :') Wat denk je dat ze hebben overgenomen? Atoombommen? Nee wat AK-47's en nu de Krim ( Binnenkort bevestigd ) Russisch grondgebied is, kan Rusland alles maar dan ook alles doen wat ze willen zonder ene fuck te geven aan de EU en de VS
pi_137457225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef xzaz het volgende:

[..]

Volgens Putin wel ja :)
Dus waar bemoeit putin zich mee dan? Dan kunnen we die milities toch gewoon doodschieten? Je mag immers niet zomaar de boel overnemen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:39:16 #88
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137457230
Wat gaat er denken jullie gebeuren als die basissen echt vannacht worden bestormd?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:39:23 #89
192592 SureD1
pi_137457237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef gijsman het volgende:

[..]

nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.
Ik zag het; leek me al sterk...
pi_137457244
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef gijsman het volgende:

[..]

Kan wel
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:39:45 #91
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137457252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Weten we dit nog? http://nl.wikipedia.org/w(...)ehelikopter_in_Sirte
pi_137457262
Dat Amerikaanse oorlogsschip dat nu naar de Zwarte Zee gaat is ook al langer onderweg toch?
En er is een Nederlands schip, Zuiderkruis, officieel op weg naar Turkije om gesloopt te worden maar daarvan wordt ook gezegd dat hij naar de Zwarte Zee doorgaat.. Dat zou ook op langere voorbereiding kunnen wijzen..
Het klinkt iig niet goed, al die red lines. :{
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:39:54 #93
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137457264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat gaat er denken jullie gebeuren als die basissen echt vannacht worden bestormd?
dat zou nogal dom zijn
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_137457274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:

[..]

dankzij google, ik had nog niet van de man gehoord. Toepasselijk dat een white supremacist Turner heet, (Turner diaries)...
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:40:14 #95
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137457288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus waar bemoeit putin zich mee dan? Dan kunnen we die milities toch gewoon doodschieten? Je mag immers niet zomaar de boel overnemen.
Wie moet ze doodschieten dan?
pi_137457297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is dat het enige wat het pro-putin kamp kan? Irak en andere dingen erbij halen om af te leiden voor datgene waar putin nu mee bezig is? Als je over Irak wilt praten maak je maar een nieuwe topic aan.
Ik zie jezelf niet verdedigen dus je geeft toe dat de Irakinvasie bedoelt was voor de olie? Ja of nee aub :)
pi_137457326
quote:
Ach, niks bijzonders. De EU en de VS leveren wat kritiek en thats it.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:41:33 #98
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137457345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ach, niks bijzonders. De EU en de VS leveren wat kritiek en thats it.
Wat moeten WIJ anders doen dan?
pi_137457349
quote:
Yup, ben ik zeker niet vergeten.
pi_137457387
quote:
Allemaal wilde westen verhalen die de media in worden geslingerd door vage- en voornamelijk anti Russische Twitter accounts.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')