Hahaha idd..hoax dus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef gijsman het volgende:
[..]
wat een complete bullshit dit komt regelrecht van google maps af
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Zou de VS, als ze spionagefotos laten lekken, zo'n obscure website als die van Turner de primeur geven?
[..]
edit: DeJori was me voor..![]()
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
- Nee, dat zijn "interne beveiligingsmilities".
- ""
- Nee, dat heeft hij niet gezegd.
Quote?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)
- Dan volg je het laatste nieuws niet, dat zijn de laatste berichten.
Je hebt gelijk, het zijn "beveiligingsmilities" die niet naar putin luisteren maar een eigen wil hebben ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Quote?
Nee hoor, in Indonesië hebben ze ook Nederlandse tanks met vast nog wel wat kentekens zegt helemaal "niets".
Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
anti-vs new world order illuminatie reptillian? Een wereldleider moet niet regeren met onderbuik gevoelens zoals mensen zoals jij dat hebben.
Volgens Putin wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn "beveiligingsmilities" die niet naar putin luisteren maar een eigen wil hebben ofzo.
Zo leer je nog eens wat! Ik was niet van de man zijn reputatie op de hoogte...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...
Is dat het enige wat het pro-putin kamp kan? Irak en andere dingen erbij halen om af te leiden voor datgene waar putin nu mee bezig is? Als je over Irak wilt praten maak je maar een nieuwe topic aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.quote:
Ze hebben wapendepots overgenomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
- Interne beveiligingsmilities met voertuigen die een russisch kenteken hebben die ineens je basis overnemen? (Ja, ze hebben letterlijk wapendepots etc overgenomen)
- Dan volg je het laatste nieuws niet, dat zijn de laatste berichten.
Dus waar bemoeit putin zich mee dan? Dan kunnen we die milities toch gewoon doodschieten? Je mag immers niet zomaar de boel overnemen.quote:
Ik zag het; leek me al sterk...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef gijsman het volgende:
[..]
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.
Kan welquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef gijsman het volgende:
[..]
nogal, hetzelfde plaatje was op maps te zien, als je google earth gebruikt is het makkelijk om je beeld zo neer te zetten alsof het lijkt dat je er met een drone eroverheen vliegt.
Weten we dit nog? http://nl.wikipedia.org/w(...)ehelikopter_in_Sirtequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zulke wereldleiders zoals Obama, Merkel jagen ons de dood nog in, wat een kinderachtige bende in de EU en in de VS, en zo hypocriet als wat, laat ik maar even terug gaan naar Irak, 1 miljoen doden en voor wat? Voor wat verdomde olie, de VS gooien haar eigen veteranen op straat, daarna komen de drone aanvallen wat ook voor veel onschuldige doden hebben gezorgd. Je ziet Rusland dit niet doen omdat er maar 1 reden is, waarom zouden ze?
dat zou nogal dom zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat gaat er denken jullie gebeuren als die basissen echt vannacht worden bestormd?
dankzij google, ik had nog niet van de man gehoord. Toepasselijk dat een white supremacist Turner heet, (Turner diaries)...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Blij dat het jou ook opviel. Ik wist dat het erg was met het Illuminatiegehalte hier, maar als we Turner serieus gaan nemen...
Wie moet ze doodschieten dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus waar bemoeit putin zich mee dan? Dan kunnen we die milities toch gewoon doodschieten? Je mag immers niet zomaar de boel overnemen.
Ik zie jezelf niet verdedigen dus je geeft toe dat de Irakinvasie bedoelt was voor de olie? Ja of nee aubquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat het pro-putin kamp kan? Irak en andere dingen erbij halen om af te leiden voor datgene waar putin nu mee bezig is? Als je over Irak wilt praten maak je maar een nieuwe topic aan.
Ach, niks bijzonders. De EU en de VS leveren wat kritiek en thats it.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat gaat er denken jullie gebeuren als die basissen echt vannacht worden bestormd?
Wat moeten WIJ anders doen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ach, niks bijzonders. De EU en de VS leveren wat kritiek en thats it.
Yup, ben ik zeker niet vergeten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Weten we dit nog? http://nl.wikipedia.org/w(...)ehelikopter_in_Sirte
Allemaal wilde westen verhalen die de media in worden geslingerd door vage- en voornamelijk anti Russische Twitter accounts.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef sonnyspek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |