abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137451167
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Infection het volgende:

[..]

Niks. Het westen vindt het waarschijnlijk wel goed zo. Zij zijn veel te bang voor Putin.
_O- _O- _O-
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:33:47 #202
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137451181
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Er is wel iets verandert sinds de Sovjet Unie he.
De VS is Irak en Afghanistan binnengevallen. Rusland 2x Grozny platgegooid en Georgie binnengevallen. Lijkt mij dat beide kanten dan het recht op morele superioriteit verloren hebben.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_137451188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik snap nooit die toevoegingen tegen de VS nooit. Alsof een verdediging van het handelen ligt in de eerdere fouten van de VS.

Poetin zet troepen op grondgebied van een ander, net zoals de VS doet. Het is niet zo moeilijk om het beleid van Poetin en de VS te zien als het verdedigen van eigen belangen. Dus daarin verschilt men ook niet.

Als we het toch over etniciteiten hebben, dan zouden de tartaren geholpen moeten worden. Zo etnisch zijn die russen daar ook niet. In elke normale situatie was de actie van Poetin een oorlogsverklaring. Ik zie niet in waarom zijn beleid verdedigen gepaard moet gaan met anti eu of anti vs verwijzingen. Het gaat om Rusland en of dat ok is of niet. Ik vind van niet en dat staat los van mijn houding ten opzichte van de EU of de VS.
Dit komt voort uit het feit dat deze mensen geen argumenten hebben om de actie van Rusland ook maar een beetje goed te praten, derhalve blijft er nog over om met je vinger naar de andere kant te wijzen en hopen dat dit de aandacht van deze militaire bezetting afhoudt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:37:24 #204
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137451324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik snap nooit die toevoegingen tegen de VS nooit. Alsof een verdediging van het handelen ligt in de eerdere fouten van de VS.

Poetin zet troepen op grondgebied van een ander, net zoals de VS doet. Het is niet zo moeilijk om het beleid van Poetin en de VS te zien als het verdedigen van eigen belangen. Dus daarin verschilt men ook niet.

Als we het toch over etniciteiten hebben, dan zouden de tartaren geholpen moeten worden. Zo etnisch zijn die russen daar ook niet. In elke normale situatie was de actie van Poetin een oorlogsverklaring. Ik zie niet in waarom zijn beleid verdedigen gepaard moet gaan met anti eu of anti vs verwijzingen. Het gaat om Rusland en of dat ok is of niet. Ik vind van niet en dat staat los van mijn houding ten opzichte van de EU of de VS.
Iedereen pakt de VS en de EU er bij omdat het daar nou eenmaal om draait.
het draait om het strategische spel van die 3 machten met elkaar.. en eventueel in de komende jaren ook China.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:39:03 #205
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137451389
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

De VS is Irak en Afghanistan binnengevallen. Rusland 2x Grozny platgegooid en Georgie binnengevallen. Lijkt mij dat beide kanten dan het recht op morele superioriteit verloren hebben.
het gaat ook niet om moreel. het gaat om politiek. en dat zijn belangen. en oorlog is Vom Kriege 'de voortzetting van politiek met andere middelen'.

ook de VS hebben veel bloed aan de handjes. maar over het algemeen gedragen ze zich net wat beter. ik denk dat de afgaanse bevolking meer heeft geleden onder de russische inval dan onder de amerikaanse. en die laatste was gesanctioneerd door de VN.

dus er is wel enig verschil. maar niet levensgroot. en toevallig lopen onze belangen vaker synchroon met de amerikaanse.

edit: maar dit zal voor velen hier wel te genuanceerd zijn.
I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:43:57 #206
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137451577
Imo kan het land op middenlange termijn alleen maar stabiel worden als men de tweedeling in het land tussen oost en west verkleint. Wie in Kiev ook aan de macht komt, corruptie zal blijven, het gaat lang duren om dat uit het systeem te krijgen.

Ook al wordt de krim russisch, het land blijft verdeeld. Welke regering in Kiev er ook komt, er zullen binnen een paar jaar weer protesten zijn. Ondanks dat vele inwoners gewoon rust en vrede willen.

Nu is het leuk om de situatie op de Krim op te lossen, maar als er een partij wat meer stabiliteit wil, dan moeten ze de tweedeling stoppen. Daar is Rusland op uit zodat het na de Krim nog meer land kan overnemen, of inzetten als buffer.

De EU en de VS proberen aan de andere kant ook meer invloed te krijgen op het land. Maar alleen zaken doen met het Pro-EU kamp gaat het land niet veel verder brengen, anders dan naar de volgende opstand. Leuk dat ze de regering in Kiev steun geven etc. Maar ik zou de industriesteden orders geven en daar in investeren. Goed voor het land en je betrekt het oosten erbij.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:46:07 #207
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137451676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Imo kan het land op middenlange termijn alleen maar stabiel worden als men de tweedeling in het land tussen oost en west verkleint. Wie in Kiev ook aan de macht komt, corruptie zal blijven, het gaat lang duren om dat uit het systeem te krijgen.

Ook al wordt de krim russisch, het land blijft verdeeld. Welke regering in Kiev er ook komt, er zullen binnen een paar jaar weer protesten zijn. Ondanks dat vele inwoners gewoon rust en vrede willen.

Nu is het leuk om de situatie op de Krim op te lossen, maar als er een partij wat meer stabiliteit wil, dan moeten ze de tweedeling stoppen. Daar is Rusland op uit zodat het na de Krim nog meer land kan overnemen, of inzetten als buffer.

De EU en de VS proberen aan de andere kant ook meer invloed te krijgen op het land. Maar alleen zaken doen met het Pro-EU kamp gaat het land niet veel verder brengen, anders dan naar de volgende opstand. Leuk dat ze de regering in Kiev steun geven etc. Maar ik zou de industriesteden orders geven en daar in investeren. Goed voor het land en je betrekt het oosten erbij.
dat is vaak het probleem als een land plotsklaps democratisch wordt. dan verdeelt het zich onder etnische en religieuze lijnen. in ons prutslandje voerden wij eerst paar honderd jaar oorlog. en toen bleek dat er gemeenschappelijke belangen waren. maar ook hier hadden we de verzuiling natuurlijk.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:46:49 #208
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137451696
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:37 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Iedereen pakt de VS en de EU er bij omdat het daar nou eenmaal om draait.
het draait om het strategische spel van die 3 machten met elkaar.. en eventueel in de komende jaren ook China.
Om de vraag of de actie van Rusland legitiem is draait het juist niet om de VS en de EU. En in die discussie worden ze er juist vaak bijgehaald.

Dat ze in de balance of power discussie voorkomen is logisch, maar dan is ingrijpen in Irak en Afghanistan vd VS en Georgie door Rusland ook. Het houden van je machtspositie kan een hele duidelijke motivatie zijn om in te grijpen in een land. En prima als dat iemands argument is, maar legitiem aan de hand van verdragen en overeenkomsten die men zelf heeft getekend is het niet.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:51:15 #209
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137451828
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

het gaat ook niet om moreel. het gaat om politiek. en dat zijn belangen. en oorlog is Vom Kriege 'de voortzetting van politiek met andere middelen'.

ook de VS hebben veel bloed aan de handjes. maar over het algemeen gedragen ze zich net wat beter. ik denk dat de afgaanse bevolking meer heeft geleden onder de russische inval dan onder de amerikaanse. en die laatste was gesanctioneerd door de VN.

dus er is wel enig verschil. maar niet levensgroot. en toevallig lopen onze belangen vaker synchroon met de amerikaanse.

edit: maar dit zal voor velen hier wel te genuanceerd zijn.
Mee eens hoor. Het ging mij er meer om dat veel kritiek er op neerkomt dat de VS zijn mond moet houden om dat ze zelf niet legitiem landen binnenvallen. Tegen die redenatie heb ik wat :)

Tot nu toe houdt de VS zich wel aan het laatste verdrag met Oekraine, om ze te steunen als ze in de problemen komen en schendt Rusland die door troepen over de grens te sturen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:52:46 #210
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137451872
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 06-03-2014 om 16:44:21 Stuk of 25 soldaten, machinegeweren en anti tank wapens, staan voor poort oekraiene legerbasis. Oekraiense soldaten kijken beetje benauwd. reageer retweet
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:53:22 #211
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_137451892
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Mee eens hoor. Het ging mij er meer om dat veel kritiek er op neerkomt dat de VS zijn mond moet houden om dat ze zelf niet legitiem landen binnenvallen. Tegen die redenatie heb ik wat :)

Tot nu toe houdt de VS zich wel aan het laatste verdrag met Oekraine, om ze te steunen als ze in de problemen komen en schendt Rusland die door troepen over de grens te sturen.
Technisch gezien mag Rusland troepen op de krim hebben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:53:35 #212
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137451903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

ja precies. oekraine wordt op ene vreselijke manier verraden.

ze waren de 3de kernwapenmacht vd wereld. die hebben ze vrijwillig ingeleverd in ruil voor garantie van hun grenzen. en 20 jaar later valt poetin binnen. nadat hij ze dus ontwapent heeft (poetin = rusland for sake of argument)
pi_137451937
Baajguardian, hoe kan je nou nog beweren dat er geen Russische soldaten bij betrokken zijn?

Ja, er zijn milities maar het grootste deel wat we gezien hebben zijn gewoon Russen. Opmerkelijk is ook dat ze er redelijk goed bewapend uitzagen, oftewel dit stond al een tijdje in de planning (en hun modernisatie is aan de gang gezet).
pi_137451973
Russen die eigenlijk geen russen zijn vallen het oekraïense leger aan vanwege neonazi's of dat het Oekraïense leger misschien iets zou kunnen doen? Landje pik dus van Rusland.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:55:55 #215
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_137451993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 06-03-2014 om 16:44:21 Stuk of 25 soldaten, machinegeweren en anti tank wapens, staan voor poort oekraiene legerbasis. Oekraiense soldaten kijken beetje benauwd. reageer retweet
Tja.

''De Oekraïense strijdkrachten moeten kiezen: hun wapens neerleggen, hun posten verlaten, het Russische staatsburgerschap aanvaarden en zich aansluiten bij het Russische leger. Als ze daar niet mee instemmen, zijn wij bereid hun een vrijgeleide aan te bieden van het grondgebied van de Krim naar hun Oekraïense moederland'', aldus Temurgaliyev.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:58:16 #216
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137452092
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

dat is vaak het probleem als een land plotsklaps democratisch wordt. dan verdeelt het zich onder etnische en religieuze lijnen. in ons prutslandje voerden wij eerst paar honderd jaar oorlog. en toen bleek dat er gemeenschappelijke belangen waren. maar ook hier hadden we de verzuiling natuurlijk.
Daarom kan je in gesegmenteerde samenlevingen beter een consencusdemocratie hebben dan een meerderheidsdemocratie. Alleen is dat wat lastiger snel te realiseren aangezien de segmenten helemaal niet gewend zijn zich representatief op te stellen.
Daarom zal een meerderheidsregime snel geneigd zijn met law en order de controle te behouden. Centraal georganiseerd ipv federalistisch.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:58:47 #217
306109 francoisdublanc
pi_137452108
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja.

''De Oekraïense strijdkrachten moeten kiezen: hun wapens neerleggen, hun posten verlaten, het Russische staatsburgerschap aanvaarden en zich aansluiten bij het Russische leger. Als ze daar niet mee instemmen, zijn wij bereid hun een vrijgeleide aan te bieden van het grondgebied van de Krim naar hun Oekraïense moederland'', aldus Temurgaliyev.
Ja, dat wordt nu spannend.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:59:06 #218
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137452120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja.

het is toch te schandalig voor woorden.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:59:11 #219
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137452123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef malleable het volgende:

[..]

Technisch gezien mag Rusland troepen op de krim hebben.
Op hun basis ja. Geen waarschuwingsschoten geven en Oekrainse soldaten blokkeren.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:01:11 #220
359381 malleable
pi_137452197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Op hun basis ja. Geen waarschuwingsschoten geven en Oekrainse soldaten blokkeren.
En dat gebeurt officieel niet door Russen maar door 'gewapende mannen'.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:04:15 #221
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137452285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef malleable het volgende:

[..]

In dat geval heeft Oekraïne het recht om die illegale gewapende vreemdelingen te arresteren (eventueel met hulp van de VN, VS of de EU).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 17:04:53 #222
8781 crew  Frutsel
pi_137452309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

In dat geval heeft Oekraïne het recht om die illegale gewapende vreemdelingen te arresteren (eventueel met hulp van de VN, VS of de EU).
Ja... dat hebben ze... nu nog het lef om dat te doen
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:05:31 #223
306109 francoisdublanc
pi_137452327
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 06-03-2014 om 17:03:57 Gemaskerde mannen willen nu dat we hem nokken. Ok, geen probleem. NLse gozer bewapend met blackberry gaat geen discussie aan met 25soldaten. reageer retweet
pi_137452368
quote:

[..]

Idd!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:08:34 #225
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137452387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef malleable het volgende:

[..]

Ja, en zo was de VOC een particuliere handelsorganisatie die toevallig wat mensen misbruikten ipv dat Nederland daar verantwoordelijk voor was :')

Overigens zijn de gewapende mannen al lang geidentificeerd als Russen. Met russische nummerborden en oorlogstuig. Rusland is daar verantwoordelijk voor, of ze het nu in opdracht van Poetin deden of niet. Als ze het niet in zijn opdracht deden en ze niet naar hem luisteren heeft Oekraine al het recht om ze het land uit te schoppen, desnoods met geweld.

Daarnaast, hoe kan Poetin volgens velen hier nu het recht hebben zijn acties te doen als hij hier niet echter zit? Dat zit hij dus wel.Daarnaast hebben verschillende deskundigen de troepen als herkent als een airborne divisie en een groep commandos.

Hoe kan men een vrijgeleide geven naar Oekraine of het russisch staasburgerschap toekennen aan mensen als diegene die dat doen niet eens russisch zijn of banden met de russische autoriteiten hebben?

Ontkennen dat het geen russische troepen zijn is nog dommer dan CNN klakkeloos geloven.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:09:22 #226
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137452417
quote:

[..]

En met hulp van Poetin. Zou hij dat niet willen dan verleend hij eigenlijk medewerking aan een militaire interventie wat weer tegen het verdrag ingaat.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:13:08 #227
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137452526
quote:
17.06 uur - NAVO staat Oekraïne bij
De NAVO heeft Rusland opgeroepen om zijn troepen uit de Krim terug te trekken. De organisatie staat Oekraïne bij in wat het noemt 'de grootste bedreiging voor de Europese veiligheid sinds het einde van de Koude Oorlog'.

NAVO secretaris-generaal Anders Fogh Rasmussen:

'Oekraïne is een gewaardeerde en langdurige partner voor de NAVO. Op deze moeilijke momenten staat de NAVO achter Oekraïne. De NAVO waakt over Oekraïne's soevereiniteit, integriteit en de fundamentele principes uit het internationale recht.' .
http://www.volkskrant.nl/(...)an-bij-Rusland.dhtml
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137452542
zerohedge ‏@zerohedge 1m
POLAND CONFIRMS 12 U.S. F-16'S TO ARRIVE AT LASK BASE MARCH 10.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:13:54 #229
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137452547
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja... dat hebben ze... nu nog het lef om dat te doen
De VS is nu wel bezig met het opbouwen van een troepenmacht langs de grenzen van Rusland.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_137452563
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Weer trek je het in het belachelijke.

maar dat is dan ook de hele essentie van aluhoedjes. De nuance eruit gooien en altijd de extreme polarisatie zoeken. Anders is er geen aandacht, maar belangrijker, nuance haalt gelijk het aluverhaal onderuit.
Tegen de stroom in gaan kan gevoel van speciaalheid en geborgenheid opwekken bij mensen die een tekort aan dit gevoel gehad hebben.
pi_137452581
NAVO krijgt middelvinger na middelvinger opgestoken van Rusland _O-
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:15:57 #232
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137452596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:13 schreef RVer het volgende:
zerohedge ‏@zerohedge 1m
POLAND CONFIRMS 12 U.S. F-16'S TO ARRIVE AT LASK BASE MARCH 10.
Ik dacht dat de VS straaljagers naar de baltische staten zouden sturen?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:17:15 #233
359381 malleable
pi_137452639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:15 schreef doge het volgende:
Maar komen steeds dichter bij Ruslands grenzen. En als de Krim Russisch blijft (wat ik verwacht) staan er straks NAVO troepen naast de Zwarte Zee vloot.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:18:43 #234
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137452693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:13 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nu kan de NAVO niet meer terug als er een schot wordt gelost. :{
pi_137452901
Bruno Waterfield@BrunoBrussels 35m
Source: new EU “red line” will be no Russian “intervention including self-defence groups” in Donetsk or Kharkov

En wat gaat Europa dan doen??? _O- _O-
Europa _O-
pi_137453041
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef malleable het volgende:

[..]

Maar komen steeds dichter bij Ruslands grenzen. En als de Krim Russisch blijft (wat ik verwacht) staan er straks NAVO troepen naast de Zwarte Zee vloot.
Het kan vooral spannend worden als de NAVO met een vloot afkomt. Zocht even wat ze precies daar hebben rondvaren, maar google deed me op stormfront belanden.
quote:
"White on white war makes me want to vomit"

"They won't be 95% white for long if they join the EU."
Daar draait het om! :D
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:30:54 #237
359381 malleable
pi_137453065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:25 schreef RVer het volgende:
Bruno Waterfield@BrunoBrussels 35m
Source: new EU “red line” will be no Russian “intervention including self-defence groups” in Donetsk or Kharkov

En wat gaat Europa dan doen??? _O- _O-
Europa _O-
Manpower available for military service:
Germany: males age 16-49: 18,529,299
France: males age 16-49: 14,563,662
United Kingdom: males age 16-49: 14,856,917
Spain: males age 16-49: 11,759,557
Italy: males age 16-49: 13,865,688
....

Manpower available for military service:
Russia: males age 16-49: 34,765,736
pi_137453104
'HUIZEN VAN TATAREN GEMARKEERD MET KRUIS'
De huizen van de Krim-Tataren, de oorspronkelijke bevolking van het schiereiland, worden momenteel 'systematisch' gemarkeerd met een kruis, zo melden bronnen tegenover Espreso TV, een Oekraïense zender die pro-oppositie is. (NRC)
pi_137453133
RASMUSSEN: GROOTSTE BEDREIGING VOOR EUROPA SINDS KOUDE OORLOG
NAVO-chef Anders Fogh Rasmussen laat in een persconferentie, die hij gezamenlijk met de Oekraïense premier Jatsenjoek houdt, dat de huidige situatie de grootste bedreiging voor de Europese veiligheid vormt sinds het einde van de Koude Oorlog. Daarnaast benadrukt hij dat de NAVO achter Oekraïne zal blijven staan
pi_137453142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:15 schreef doge het volgende:
pi_137453156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Automatisch het volgende:
De huizen van de Krim-Tataren, de oorspronkelijke bevolking van het schiereiland, worden momenteel 'systematisch' gemarkeerd met een kruis, zo melden bronnen tegenover Espreso TV, een Oekraïense zender die pro-oppositie is. (NRC)
Die buitenlanders horen er ook niet! (8>
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:34:31 #242
306109 francoisdublanc
pi_137453183
quote:
Ik ben benieuwd naar Turkije.
pi_137453184
quote:
Lijkt wel een razzia uit WO2 :')
pi_137453232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:33 schreef RVer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_137453256
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:33 schreef RVer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Even als bumpersticker bij vistaprint bestellen
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:43:19 #246
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_137453435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:15 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik dacht dat de VS straaljagers naar de baltische staten zouden sturen?
In Litouwen zouden er nu inderdaad zes Amerikaanse gevechtsvliegtuigen staan.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:43:29 #247
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137453441
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

kun je wel snel genoeg in en uitloggen?
:?
Anti-Turkije
pi_137453452
quote:
Welke strekking is NRC? (Ben belg)
Valt me op dat een search voor ashton paet op hun website geen resultaten geeft.
pi_137453462
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:43 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:?
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:44:31 #250
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137453473
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef Infection het volgende:

[..]

Waar hebben jullie het in vredesnaam over?
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')