Die buitenlanders horen er ook niet!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Automatisch het volgende:
'HUIZEN VAN TATAREN GEMARKEERD MET KRUIS'
De huizen van de Krim-Tataren, de oorspronkelijke bevolking van het schiereiland, worden momenteel 'systematisch' gemarkeerd met een kruis, zo melden bronnen tegenover Espreso TV, een Oekraïense zender die pro-oppositie is. (NRC)
Ik ben benieuwd naar Turkije.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Automatisch het volgende:
De huizen van de Krim-Tataren, de oorspronkelijke bevolking van het schiereiland, worden momenteel 'systematisch' gemarkeerd met een kruis, zo melden bronnen tegenover Espreso TV, een Oekraïense zender die pro-oppositie is. (NRC)
Lijkt wel een razzia uit WO2quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Automatisch het volgende:
In Litouwen zouden er nu inderdaad zes Amerikaanse gevechtsvliegtuigen staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht dat de VS straaljagers naar de baltische staten zouden sturen?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
kun je wel snel genoeg in en uitloggen?
Welke strekking is NRC? (Ben belg)quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Automatisch het volgende:
NRC is m.i. wel een redelijk betrouwbare bron, al zullen sommigen hier elke westerse bron in twijfel trekken. Espreso, die ze in dit bericht aanhalen, is echter een stuk minder onafhankelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Welke strekking is NRC? (Ben belg)
Valt me op dat een search voor ashton paet op hun website geen resultaten geeft.
Liberaal. Volgens velen wel een kwaliteitskrant.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Valt me op dat een search voor ashton paet op hun website geen resultaten geeft.
Daarom vraag ik het, dat ze blijkbaar het telefoongesprek over de snipers niet gemeld hebben, maar dat bericht over kruisen op huizen van tataren wel...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
NRC is m.i. wel een redelijk betrouwbare bron, al zullen sommigen hier elke westerse bron in twijfel trekken. Espreso, die ze in dit bericht aanhalen, is echter een stuk minder onafhankelijk.
Is wel langsgekomen in een van de liveblogs dacht ik me zo te herinneren, maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het, dat ze blijkbaar het telefoongesprek over de snipers niet gemeld hebben, maar dat bericht over kruisen op huizen van tataren wel...
Rusland pikt de Krim in, de NAVO pikt rest van Oekraïne in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:46 schreef Woestijnvos het volgende:
De Navo moet geen grote bek meer opzetten de Krim is nu officieel Rusland.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)s-bijeen-in-brussel/quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er dan wat voormalig Sovjet Republieken behoorlijk zenuwachtig gaan worden. Niet dat Poetin meteen Estland zal binnenvallen, maar neem bijvoorbeeld Kazachstan...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:56 schreef DeParo het volgende:
Over een paar jaar ziet de Westelijke grens van Rusland er wellicht zo uit:
[ afbeelding ]
De Baltische staten zullen zich in de NAVO-alliantie voorlopig nergens zorgen over hoeven te maken, het is een onvoorwaardelijke alliantie en een oorlogsverklaring op een is een oorlogsverklaring op allemaal, maar andere landen kunnen zich inderdaad wel wat meer zorgen maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er dan wat voormalig Sovjet Republieken behoorlijk zenuwachtig gaan worden. Niet dat Poetin meteen Estland zal binnenvallen, maar neem bijvoorbeeld Kazachstan...
nou dit gaat jouw en mij een enorme bak geld kostenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:48 schreef malleable het volgende:
[..]
Rusland pikt de Krim in, de NAVO pikt rest van Oekraïne in.
Kazachstan is al onderdeel van de Euraziatische Unie, dus dat is nergens voor nodig. https://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Unionquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er dan wat voormalig Sovjet Republieken behoorlijk zenuwachtig gaan worden. Niet dat Poetin meteen Estland zal binnenvallen, maar neem bijvoorbeeld Kazachstan...
Schizofrenie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in vredesnaam over?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kazachstan is al onderdeel van de Euraziatische Unie, dus dat is nergens voor nodig. https://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Union
quote:setting a target of establishing the Eurasian Union by 2015.
quote:17.57 uur - EU-leiders eens over maatregelen tegen Moskou
De Europese Unie is het eens over een pakket maatregelen tegen Rusland wegens de Russische agressie in het buurland Oekraïne.
Op een ingelaste top in Brussel besloten de Europese leiders om het overleg over visumvrij verkeer met Rusland op te schorten. Ook de onderhandelingen over een nieuw algemeen (handels-)akkoord worden in de ijskast gezet.
Dat is bekendgemaakt door Europees president Herman Van Rompuy. Volgens de Europese leiders heeft Rusland de afgelopen dagen te weinig gedaan om de spanningen op het Oekraïense schiereiland de Krim te verminderen.
.
Ja, maar een inval is dus nergens voor nodig. Kazachstan werkt met Poetin samen. En de douane is al actief.quote:
nou dat zal er wel ff serieus inhakken bij onze poeta.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |