Had je niet eens een topic klaarstaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef Dizer het volgende:
Jeetje LB.. kon je niet iets beters van maken.. tjonge jonge jonge.. bah.
Het was wel mijn initiatie jaquote:
Jahquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Omg, onze bruiloft staat zelfs in de OP, LeBeauje hebt je duidelijk niet goed ingelezen.
jawel.. maar meneer was aan het LAPO huntenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je niet eens een topic klaarstaan?
Fiasco?! Dat was hartstikke leuk.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef Dizer het volgende:
Jeetje LB.. kon je niet iets beters van maken.. tjonge jonge jonge.. bah.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Omg, onze bruiloft staat zelfs in de OP, LeBeauje hebt je duidelijk niet goed ingelezen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
jawel.. maar meneer was aan het LAPO huntenzonder een echte nieuwe topic!
En hardquote:
IK WAS AL BEZIG.quote:
*denkt terug aan topic 1000*quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
jawel.. maar meneer was aan het LAPO huntenzonder een echte nieuwe topic!
je mag wel nieuw leven in hebben geblazen, maar wij zorgen dat het cool blijft..quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:31 schreef LeBeau het volgende:
Hey, als degene die duidelijk nieuw leven in ShowChat heeft geblazen vind ik dat ik wel iets anders verdien dan dat er over me heen gekotst wordt, bastards.
OMG.. lig hier in een deuk.. ja die was wel erg.... leuk achterafquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:31 schreef LeBeau het volgende:
Hey, als degene die duidelijk nieuw leven in ShowChat heeft geblazen vind ik dat ik wel iets anders verdien dan dat er over me heen gekotst wordt, bastards.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef MissBliss het volgende:
1250 topics
Supergoede TT
ShowChat leeft
Wat een prestatie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:33 schreef Dizer het volgende:
Zo, binnen 10 minuten heb ik meer posts gemaakt nu dan afgelopen jaar bij elkaar
En we moesten tegen kleine kinderen toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Fiasco?! Dat was hartstikke leuk..
Alleen qua namen ging het een beetje mis..
Post geloof ik gemiddeld 5 posts per jaar hier tegenwoordigquote:
Oh ja.. gossie! Dat was wel leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En we moesten tegen kleine kinderen toch?
En verloren alsnogquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En we moesten tegen kleine kinderen toch?
Oh, dat had ik verdrongenquote:
Shit, wie ben ik daarquote:
Ik sta er niet opquote:
Ik had dit trouwens wel gelezen, maar dacht dat het een soort ShowChat internet fantasie huwelijk was, ik wist niet dat het ook echt was gebeurd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Whehequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had dit trouwens wel gelezen, maar dacht dat het een soort ShowChat internet fantasie huwelijk was, ik wist niet dat het ook echt was gebeurd. [ afbeelding ]
Je hebt nog geen kinderen, toch? Dat hele babies en zwangere vrouwen gebeuren is geen subtiele hint die je voor mij hebt achtergelaten in plaats van hetgene wat je leuk vindt om te fotograferen?quote:
Ik heb al 2 kinderenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt nog geen kinderen, toch? Dat hele babies en zwangere vrouwen gebeuren is geen subtiele hint die je voor mij hebt achtergelaten in plaats van hetgene wat je leuk vindt om te fotograferen?
Oh mijn godquote:
Misschien ook maar beterquote:
quote:
En daarom moet hij ook niet vergeten worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Gezondaar was ook best een spitsvondige nick hoor.
quote:
En hier heb je niet eens een piquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Zhenar het volgende:
Wheheh, mijn PI lacht mijn smilie uit hierboven.
Dat was om die eerder PI te accentuerenquote:
Lul jezelf er maar weer uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was om die eerder PI te accentueren
quote:
HoI!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lul jezelf er maar weer uit.
[..]![]()
Hoi DA, meneer die goede topics kan waarderen!
[ afbeelding ]
Dit is m'n nieuwe favoriete gif waarmee ik mensen hier zal begroeten
Oh nee, niet jij weerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:15 schreef ZappBrannigan het volgende:
Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast.
quote:
My love for you both is like my trash. Full of stinky old socksquote:
Nevertheworstquote:
Niks, ik hou van worstquote:
Gheheheh.quote:
Mhihihihiquote:
En waar was jij?quote:
Waar ik nog steeds ben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Waar ik nog steeds ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu ben ik jaloers.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Apufff.quote:
Apufffffffhh.quote:
MB, de doorbitch van ShowChat.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:03 schreef LeBeau het volgende:
Nieuwe namen zul je hier denk ik ook niet snel zien, omdat MissBliss altijd heel gemeen tegen onbekenden doet.
Ja, Sorryquote:
Hnnnnnn... gheyl!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef Zhenar het volgende:
Babette!!!!
![]()
Wel leuk dat we allemaal uit de krochten van haar we ons verscholen hielden vandaan komen kruipen opeens
Ik word er bijna een beetje opgewonden van
Er was een kloon die zo heette, nooit geweten wie het wasquote:
Ik was het niet. Ik kom altijd jaren na anderen op geniale ideeën.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er was een kloon die zo heette, nooit geweten wie het was
Ja idd. Vorige week kwam ie met het wiel. Oud nieuwsquote:Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was het niet. Ik kom altijd jaren na anderen op geniale ideeën.
Volgende week vind ik het achterwiel uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja idd. Vorige week kwam ie met het wiel. Oud nieuws.
Jippie.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgende week vind ik het achterwiel uit.
Iig ruim op tijd voor de levering van je nieuwe fiets.quote:
Zo geniaal vond ik die kloon niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was het niet. Ik kom altijd jaren na anderen op geniale ideeën.
Een lentegiechel? Of gewoon als een meisje?quote:
een flinke lentegiechel met hybride lovebirdsquote:Op maandag 10 maart 2014 06:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een lentegiechel? Of gewoon als een meisje?
's ochtends vroeg wel!quote:Op maandag 10 maart 2014 07:49 schreef LeBeau het volgende:
Het is helemaal geen weer voor een nieuwe trui.
Ik weet niet echt wat ik me daar bij moet voorstellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:36 schreef Re het volgende:
[..]
een flinke lentegiechel met hybride lovebirds
Truiloos en in m'n zomerjas naar kantoor gefietst vanochtend, als een echte bikkel.quote:
White Widow in de aanbieding?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:36 schreef Re het volgende:
[..]
een flinke lentegiechel met hybride lovebirds
Lekker weertje!!!quote:
Budel.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker weertje!!!
Woon jij nog steeds in Bergijk? Of Budel.. wat was het nou?
quote:
Shit just got political yo!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Budel..
Er kan zelfs op mij gestemd worden deze verkiezingen..
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Shit just got political yo!
Echt wel cool dat je op de lijst staat! Ben je trekker of duwer?
quote:
Gewoon, een beetje zuigen bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef Steve het volgende:
Een dergelijk grapje had ik zelf ook al gemaakt tegen iemand..
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Shit just got political yo!
Echt wel cool dat je op de lijst staat! Ben je trekker of duwer?
Valt er dan iets te ontkennen?quote:
Maar als er twee opties zijn dan heb je er toch minder aan.quote:
Dat betekent dat hij van beide kanten isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar als er twee opties zijn dan heb je er toch minder aan.
Rrrrrrr!quote:
Betekent die reactie dat jij een trekker bent?quote:
Ik wilde gewoon van het serieuze opeens weer terug naar het ranzige, MAG IK?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Betekent die reactie dat jij een trekker bent?
Ambitieloos hoorquote:
Ik verwacht niks anders van je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon van het serieuze opeens weer terug naar het ranzige, MAG IK?!![]()
Het ligt heul niet aan mij!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
1 vroegiepost van LeBeau en het is weer helemaal dood hier
Verkocht??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef Re het volgende:
hoi
huisje kopen, oh nee da's alweer een gemiste kans
Toch niet in de suburbs he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dank je
Echt bizar hoe snel dat gegaan is
En nu moeten we een ander huis zoeken [ afbeelding ]
Jawel.quote:
Indeed. Maar de gedachte aanquote:
Dat is weer te ver wegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef babette21 het volgende:
Dat is waar. Ik ga ook voor meer ruimte (als in grenzeloze ruimte) dus mocht je straks nog geen nieuw huis gevonden hebben dan staat hier wat leeg
Nee. Stel je voor!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:59 schreef babette21 het volgende:
Mja ik moet ook eigenlijk geen suburbia-minded mensen in m'n huis
Leuk, wanneer?quote:
Wrs vanaf oktober, tot het geld op is. Ofzo. Ik zie wel. In ieder geval lang genoeg om mn huis te huur of zelfs te koop te zetten.quote:
Don't make it worse!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Re en MissBliss gaan heel burgerlijk suburban wonen?
MISSCHIEN IS ZE WEL ZWANGER.
Ik had moeten turven hoe vaak een zwangerschap van mij geopperd is in ShowChatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef LeBeau het volgende:
En je werk? Neem je ontslag?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wrs vanaf oktober, tot het geld op is. Ofzo. Ik zie wel. In ieder geval lang genoeg om mn huis te huur of zelfs te koop te zetten.
Oh, nou spannend!quote:
ik kan niet zwanger worden jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Heb je het al geprobeerd?quote:
Misschien zoek je gewoon niet diep genoeg.quote:
dat geeft een homo-erotisch gevoelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien zoek je gewoon niet diep genoeg.
Dat jij homo-erotische gevoelens hebt maakt het vinden van je eierstokken alleen maar makkelijker.quote:
het niveau gaat met ei-sprongen vooruitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat jij homo-erotische gevoelens hebt maakt het vinden van je eierstokken alleen maar makkelijker.
Vooruit?quote:
Dat is zo gebeurt! En jullie hebben al een mooi huis op het oog!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dank je
Echt bizar hoe snel dat gegaan is
En nu moeten we een ander huis zoeken [ afbeelding ]
Jaaa, hopelijk is het snel van ons!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurt! En jullie hebben al een mooi huis op het oog!
Het huis dat we wilden hebben is vandaag van de markt gehaaldquote:
Neeeeheeeeeequote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het huis dat we wilden hebben is vandaag van de markt gehaald![]()
We zouden morgen gaan bezichtigen!
Deze is ook leuk alleen een beetje aan de prijs..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het huis dat we wilden hebben is vandaag van de markt gehaald![]()
We zouden morgen gaan bezichtigen!
Daar gaan we zo kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze is ook leuk alleen een beetje aan de prijs..
http://www.funda.nl/koop/(...)eerendonkstraat-235/
Lekke band. Brings back memoriesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar gaan we zo kijken
Maar ondertussen staan we met een lekke band die de ANWB niet kan herstellen en moet de auto zo weggesleept worden en is het ijskoud en nat
Kutdag.
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekke band. Brings back memories![]()
Sterkte en succes
Keiharde struggles!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jamaar die ging er tenminste gewoon af! Deze band zit muurvast
Nou ja, hij is nu weggetakeld en ik heb een bakkie thee
Nou ook niet met gemakquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jamaar die ging er tenminste gewoon af! Deze band zit muurvast
Nou ja, hij is nu weggetakeld en ik heb een bakkie thee
Ja, ik weet het nogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ook niet met gemakJe weet wel iets met een kapotte sleutel en om een nieuwe vragen bij wild vreemden om 4 uur 's nachts
op de A10 aan de verkeerde kant van de weg waar auto's met 130 voorbijcrossden
Ik word niet ingehuurd voor m'n compassie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou voor een beetje compassie hoef je ook al niet meer in de ShowChat te zijn!
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Ach al die homo's zijn zo bitcherigs..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Wel in een andere SCquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar die is een beetje dood geloof ikquote:
Het is lente, wie gaat er nou een trui kopen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:11 schreef LeBeau het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een nieuwe trui gekocht?
Want een trui die je nu koopt kan je alleen nu dragen, niet in de komende herfst/winter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is lente, wie gaat er nou een trui kopen?
Ik koop liever een bikiniquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Want een trui die je nu koopt kan je alleen nu dragen, niet in de komende herfst/winter. [ afbeelding ]
Nee, dus ik kan makkelijk naar Rio.quote:
Ik zeg: DOEN!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dus ik kan makkelijk naar Rio.
ik ga mee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef LeBeau het volgende:
Jongens volgens mij wil Fir3fly ons een trip naar Rio cadeau geven, ik ben voor!
Iddquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef LeBeau het volgende:
Het is allemaal de schuld van Zhenar, met z'n gebrekkige aanwezigheid.
Maar voor hoe lang?!quote:
Geen idee, tot en met zijn zaterdagavondorgasme?quote:
Goed dat je me herinnert, die moet ik nog livebloggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, tot en met zijn zaterdagavondorgasme?
YW, ik ben altijd behulpzaam, dat weet je.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed dat je me herinnert, die moet ik nog livebloggen.
Al twee keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:42 schreef Dizer het volgende:
Waar blijft je liveblog Zhenar? Zaterdag is al geweest...
Bijna zo snel als zHenars zaterdagavondorgasme.quote:
Ja, dat weet ik niet want dat heeft hij niet geliveblogd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bijna zo snel als zHenars zaterdagavondorgasme.
Hij was te snel klaar...quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet want dat heeft hij niet geliveblogd.
quote:
Ja, zo gaat het natuurlijk helemaal de mist in, met je positiviteit.quote:
Als hij er niet is valt er niks te haten en gaat ShowChat ten onderquote:Op donderdag 10 april 2014 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo gaat het natuurlijk helemaal de mist in, met je positiviteit.
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:16 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar is duidelijk niet het enige om te haten.
Ik bedoelde dat je mij aan het haten was! En dat je dat verder ook gewoon kunt blijven doen.quote:
Oooh oké! Dan verandert er niksquote:Op donderdag 10 april 2014 19:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je mij aan het haten was! En dat je dat verder ook gewoon kunt blijven doen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:16 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar is duidelijk niet het enige om te haten.
Jaaaaa!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:40 schreef MissBliss het volgende:
Misschien de TT veranderen in ShowChaat
z'n zusje.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:44 schreef MissBliss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nieuwe-achtbaan.html
Eftelingmeet in 2015
Als het maar niet regent.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:44 schreef MissBliss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nieuwe-achtbaan.html
Eftelingmeet in 2015
We hebben ze nog in de kelder liggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Het hele gezinnetje in matching Efteling-poncho's..
Goede voorbereiding!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:34 schreef MissBliss het volgende:
Onze poncho's liggen in de achterklep.
Never forgetquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Oh nee! Het regent echt heeeel hard!"
*WOOSH*
Dat was HUMOR!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Oh nee! Het regent echt heeeel hard!"
*WOOSH*
ROFLOLquote:
Echt welquote:Er is al 70 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
Beetje van de strenge "leer"?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |