Verkocht??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef Re het volgende:
hoi
huisje kopen, oh nee da's alweer een gemiste kans
Toch niet in de suburbs he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dank je
Echt bizar hoe snel dat gegaan is
En nu moeten we een ander huis zoeken [ afbeelding ]
Jawel.quote:
Indeed. Maar de gedachte aanquote:
Dat is weer te ver wegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef babette21 het volgende:
Dat is waar. Ik ga ook voor meer ruimte (als in grenzeloze ruimte) dus mocht je straks nog geen nieuw huis gevonden hebben dan staat hier wat leeg
Nee. Stel je voor!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:59 schreef babette21 het volgende:
Mja ik moet ook eigenlijk geen suburbia-minded mensen in m'n huis
Leuk, wanneer?quote:
Wrs vanaf oktober, tot het geld op is. Ofzo. Ik zie wel. In ieder geval lang genoeg om mn huis te huur of zelfs te koop te zetten.quote:
Don't make it worse!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Re en MissBliss gaan heel burgerlijk suburban wonen?
MISSCHIEN IS ZE WEL ZWANGER.
Ik had moeten turven hoe vaak een zwangerschap van mij geopperd is in ShowChatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef LeBeau het volgende:
En je werk? Neem je ontslag?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wrs vanaf oktober, tot het geld op is. Ofzo. Ik zie wel. In ieder geval lang genoeg om mn huis te huur of zelfs te koop te zetten.
Oh, nou spannend!quote:
ik kan niet zwanger worden jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Heb je het al geprobeerd?quote:
Misschien zoek je gewoon niet diep genoeg.quote:
dat geeft een homo-erotisch gevoelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien zoek je gewoon niet diep genoeg.
Dat jij homo-erotische gevoelens hebt maakt het vinden van je eierstokken alleen maar makkelijker.quote:
het niveau gaat met ei-sprongen vooruitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat jij homo-erotische gevoelens hebt maakt het vinden van je eierstokken alleen maar makkelijker.
Vooruit?quote:
Dat is zo gebeurt! En jullie hebben al een mooi huis op het oog!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dank je
Echt bizar hoe snel dat gegaan is
En nu moeten we een ander huis zoeken [ afbeelding ]
Jaaa, hopelijk is het snel van ons!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurt! En jullie hebben al een mooi huis op het oog!
Het huis dat we wilden hebben is vandaag van de markt gehaaldquote:
Neeeeheeeeeequote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het huis dat we wilden hebben is vandaag van de markt gehaald![]()
We zouden morgen gaan bezichtigen!
Deze is ook leuk alleen een beetje aan de prijs..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het huis dat we wilden hebben is vandaag van de markt gehaald![]()
We zouden morgen gaan bezichtigen!
Daar gaan we zo kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze is ook leuk alleen een beetje aan de prijs..
http://www.funda.nl/koop/(...)eerendonkstraat-235/
Lekke band. Brings back memoriesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar gaan we zo kijken
Maar ondertussen staan we met een lekke band die de ANWB niet kan herstellen en moet de auto zo weggesleept worden en is het ijskoud en nat
Kutdag.
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekke band. Brings back memories![]()
Sterkte en succes
Keiharde struggles!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jamaar die ging er tenminste gewoon af! Deze band zit muurvast
Nou ja, hij is nu weggetakeld en ik heb een bakkie thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |