SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:19 schreef Weissman het volgende:
Waar is carbon naar toe eigenlijk? Al een tijdje niet gezien.
meestal bouw ik die met zo'n pizzabodemdeeg-kit ..quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hhnngggg Dreamer.
Waar haal je de bodem vandaan?
Gojibessen zijn best lekker, srsquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef seto het volgende:
ik blijf gewoon lkkr mijn chiazaadjes en gojibessen eten hoor mjam
rich in proteinquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Eigenlijk wel, ik heb zelf echter behoorlijke tijdnood vanavond dus neem zo'n premade bodem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
meestal bouw ik die met zo'n pizzabodemdeeg-kit ..
maar ik zoek eigenlijk betere bodems... want vind die niet echt 10/10 .. al doe die kit wel snel zijn werk.
of moet ik helemaal van scratch gaan bouwen?
ja die heb ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
rich in protein
ik maak wel eens een pizza op zo'n kant en klaar bodem (lees kartonnetje).![]()
zwartige doos met zilveren vacuum verpakking er in en daar zitten er dan 2 in geloof ik
Het is wat meer werk, maar het is wel de lekkerste bodem voor een pizza. Deze is simpel te doen. http://www.pizzapassie.nl/pizzadeeg-maken/quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja die heb ik ook wel eens gehad
misschien maar keertje zelf deeg maken dan,
Klinkt als een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarna op een agressieve, criminele manier je sexlusten botvieren. Gotta love it.
Dit is ook nog mijn wens: een eigen pizza-oven en dan zelf de lekkerste pizza's maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik haal zo'n doosje daar zit dan een rol deeg in en een potje met tomatensaus. Krijg je wel een vierkante pizza
Moet het ook een keer zelf maken, in CUL staat een pizzatopic met een simpel recept voor deeg. Nog even zelf zo'n pizza-oven erbij kopen en ik kan elke dag pizza maken lol.
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #19
Geen idee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:19 schreef Weissman het volgende:
Waar is carbon naar toe eigenlijk? Al een tijdje niet gezien.
Inderdaad, heb al een beetje zitten kijken. Je hebt van die kleine electrische dingen die best prima zijn geloof ik. Maar mijn echte droom is gewoon een echte houtoven in de tuinquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit is ook nog mijn wens: een eigen pizza-oven en dan zelf de lekkerste pizza's maken.
Dit is er wel een om in te lijsten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:
customize your pizzaquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
Echt zin in pizza gekregen nu, maar heb er gisteren ook al 2 gehadAvondeten een customized big american's en later op de avond nog eentje bij domino's besteld
Als we het dan toch breder gaan trekken: mijn ideaal is toch wel een lap grond met een goed huis en een schuur (vol ijzer). Gewoon dat je nooit ruimte tekort komt (binnen en buiten). En dan in een beetje een ruimdenkend/progressief dorp (progressief is in mijn perspectief niet hetzelfde als links).quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, heb al een beetje zitten kijken. Je hebt van die kleine electrische dingen die best prima zijn geloof ik. Maar mijn echte droom is gewoon een echte houtoven in de tuin
Zo een:
[ afbeelding ]
jesse vd velde heeft er een eigen subpage gekregen + blogquote:
Goedemoggel Yuri,quote:
sounds good!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als we het dan toch breder gaan trekken: mijn ideaal is toch wel een lap grond met een goed huis en een schuur (vol ijzer). Gewoon dat je nooit ruimte tekort komt (binnen en buiten). En dan in een beetje een ruimdenkend/progressief dorp (progressief is in mijn perspectief niet hetzelfde als links).
Ja precies, goede achtertuin met alle ruimte, schuur met eigen homegym. Dubbele garage waarin je lekker aan je auto's kunt sleutelen. Dat zie ik ook wel zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als we het dan toch breder gaan trekken: mijn ideaal is toch wel een lap grond met een goed huis en een schuur (vol ijzer). Gewoon dat je nooit ruimte tekort komt (binnen en buiten). En dan in een beetje een ruimdenkend/progressief dorp (progressief is in mijn perspectief niet hetzelfde als links).
Nee, dat is op dutchhommobuilding.comquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jesse vd velde heeft er een eigen subpage gekregen + blog
Ik ging kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jesse vd velde heeft er een eigen subpage gekregen + blog
Ik heb al een paar van dat soort huizen hier (Spanje) gevonden. Je hebt er wel buren maar die zijn ver genoeg van je vandaan om geen last van elkaar te hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Paar weken geleden gojibessen besteld omdat ik anders niet aan de 20 euro kwam en dus verzendkosten zou moeten betalenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ze hebben wel dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Toch de Saga's geworden, Gel Lyte's met dat zonder-tong was lelijk en ze hadden uberhaupt m'n maat niet, wel van die Saga's
nooitquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
doe je rustig aan met die pilsjes
=> LIFquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Toch de Saga's geworden, Gel Lyte's met dat zonder-tong was lelijk en ze hadden uberhaupt m'n maat niet, wel van die Saga's
=> B&Hquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef dreamerbulk het volgende:
dus we gaan hier tegenwoordig WIVAH doen no1uknow??
En dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:58 schreef Klokov het volgende:
Blij dat je er eruit bent gekomen, ik kon de spanning al bijna niet meer aan.
M.a.w.: er moet nog een zakje met geld langskomen (net als bij mij).quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb al een paar van dat soort huizen hier (Spanje) gevonden. Je hebt er wel buren maar die zijn ver genoeg van je vandaan om geen last van elkaar te hebben.
Het is echter nog steeds prijzig, en wat te duur als je er niet constant woont, helaas.
No1uknow => HOMquote:
doe danquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef dreamerbulk het volgende:
dus we gaan hier tegenwoordig WIVAH doen no1uknow??
Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dat is op dutchhommobuilding.com
Zie vorige deel, chef.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef Eleiko het volgende:
Even mijn signature en homepage in mijn profiel ingevuld.
Mail van B&F shop uitgelekt: "dit mongol moet" (over een klant).quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit mobiel man, kun je even kort zeggen pls.
+ Jesse die loopt te bashen tegen het Voedingscentrum.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit mobiel man, kun je even kort zeggen pls.
wat een held ben jij drinkyquote:Op donderdag 6 maart 2014 04:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent de enige persoon met een beetje smaak in dit topic, hulde
prijzen vallen mee!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, ticktes on sale.https://www.freshticketing.com/arnoldclassiceurope/public/janto/
link?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mail van B&F shop uitgelekt: "dit mongol moet" (over een klant).
Nog geen programma zag ik. Maar als de tickets zo goedkoop zijn ga ik kijken voor een pas voor alles voor het hele weekend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
prijzen vallen mee!
denk dat ik het combineer met een vakantietje
ja als die prijzen zo blijven dan koop ik ook een pas voor alles iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog geen programma zag ik. Maar als de tickets zo goedkoop zijn ga ik kijken voor een pas voor alles voor het hele weekend.
dus ze verkopen nu ook al vogelvoer, moet wel slecht gaan daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ze hebben wel dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even op het programma wachten. Zodra dat er is alles in 1x boeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja als die prijzen zo blijven dan koop ik ook een pas voor alles idd
vliegticket vanuit hier is ook niet zo duur, ff goedkoop onderkomen vinden, naseizoen .. moet lukken
Fluitend de gym in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus ze verkopen nu ook al vogelvoer, moet wel slecht gaan daar.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef seto het volgende:
dreamerbulk mag ik mee
ik beloof dat ik geen flessen op je zal gooien
Legday betekent vloertje leggen die dag? Waarom doe je dan de dag na legday vloer leggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Pff legday en daarna nieuw vloertje leggen op bovenverdieping isniet zo een succes:(
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Braddie het volgende:
Ik kan mezelf er niet echt toe aanzetten om ook echt dagelijks 10-20 sit-ups te doen, en ik heb gelezen dat als je 3-4x per dag je buiks ongeveer 1-2 minuten echt goed inhoud dat dit zelfs beter voor je is dan 10-20 sit-ups, en dat zou wel fijn zijn (Voor mij in ieder geval, aangezien ik echt geen held ben in sit-ups maar dit hou ik wel vol)
Dus vandaar ook mijn vraag, is het een goede "Training" om ze in te houden? Heeft het echt zoveel effect als er gezegd word?
Overigens loop ik dagelijks 3-5 kilometer, doe ik dagelijks 2-3 uur steps (Lees: ik loop/ren op maat van muziek, want ik heb niet zo`n steps opstapje)
En bijvoorbeeld tijdens het lopen kan ik gewoon eventueel dan delen mijn buik inhouden, en tijdens het lopen op muziek ook denk ik..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:09 schreef -Menn0- het volgende:
Neeeee niet Braddie ook al in dit topic
dezelfde dagquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Legday betekent vloertje leggen die dag? Waarom doe je dan de dag na legday vloer leggen.
quote:[–]exilevilify_ 13 punten 1 dag geleden
This is kind of an old thread, but still... I post on gw and I've slept with one guy in my life.
quote:
Vergeet je niet af en toe te genieten lieve Braddie?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]Doe ik moeite om 16 kilo kwijt te raken (moet er nog 26 maar toch) is het weer niet goed
Die tip van dat buik inhouden om je buikspieren te trainen, kwam ik tegen op het internet, dus vandaar dat ik het vroeg hier, heel simpel.
Lees de Bodybuilding OP, er zal een wereld voor je open gaan. Zelfs als je (nog) niet van plan bent om naar de sportschool te gaan zal er veel nuttige informatie voor je in staanquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]Doe ik moeite om 16 kilo kwijt te raken (moet er nog 26 maar toch) is het weer niet goed
Die tip van dat buik inhouden om je buikspieren te trainen, kwam ik tegen op het internet, dus vandaar dat ik het vroeg hier, heel simpel.
Fixedquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe te genieten lieve Braddie?
#Genieten #DEGYM #BBW'S #Tranny's
Ja, dat doe ik ook welquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe te genieten lieve Braddie?
neuh dat speelt nog niet eens mee, dit gaat puur over de inhoudquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel
Natuurlijk kan je je buik ook aanspannen, en je kan logischerwijs sit-ups doen, maar ik had begrepen dat dit ook kon, maar aangezien ik er nog niet echt veel van weet (hou met pas sinds 2 maanden bezig met afvallen en sporten) wilde ik het hier even navragen, is toch niks mis mee?... Maar nee omdat er "Braddie" staat neemt niemand me serieus.
nicequote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Spiermassa gegaind jongunss!! Zat niet helemaal in de planning maar beter dan vetjes toch???
Tuurlijk ga ik mezelf ook pushen om Sit-Ups te doen, maar gewoon tijdens een normale wandeling m`n buik een paar minuten inhouden, kan dat helpen? Of moet ik hem echt aanspannen? (aanspannen vind ik namelijk lastiger)quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Je buik inhouden is nou niet echt de beste manier.. Je buikspieren aanspannen zorgt wel voor een betere houding.
Je moet jezelf gewoon pushen minder te vreten en sowieso krachttraining te doen. Buikspieren trainen is niet eens een must. Met bijvoorbeeld squatten en deadliften train je die al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik mezelf ook pushen om Sit-Ups te doen, maar gewoon tijdens een normale wandeling m`n buik een paar minuten inhouden, kan dat helpen? Of moet ik hem echt aanspannen? (aanspannen vind ik namelijk lastiger)
Goed van haar. Alleen jammer dat ze nu alsnog een slet is door nakend op internet te gaan staan.quote:
Beach what have you done?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:04 schreef Beach het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar het blijft Braddie
Die al het nuttige advies in de wind slaat en meneer dan gepikeerd is omdat de waarheid gezegd wordt; oa vaak door Motorbloempje.
Haar gesummoned dmv sherlock?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beach what have you done?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |