of een bmw c evolutionquote:Op zondag 9 maart 2014 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
transalpje?
Geel hesje en een fluor helmpje erbij
Ohja en zo'n oranje vlaggetje achterop
En toch zou er één op zetten.quote:
Nou ja, als je om gaat blijf je natuurlijk wel mooi in die kooi zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
fijn idee. mezelf vastknopen aan de motor
donderdag ben ik hele dag vrij als je hulp nodig hebt / kunt gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En toch zou er één op zetten.
Met donker vizier.
Stel je voor dat je bekenden tegenkomt![]()
Tevens mijn frame net strak in de lak gezeterg tevreden over moet ik zeggen. Hangt nu te drogen. Morgen een overmorgen werken, donderdag maar eens kijken hoe het eruit gekomen is.
dat wel, maar je armen en benen niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, als je om gaat blijf je natuurlijk wel mooi in die kooi zitten.
Dingen die ik sowieso nodig heb zijn:quote:Op zondag 9 maart 2014 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maak eens een lijst met onderdelen die je wilt vervangen/aanpassen, en ga eens zoeken/rekenen.
Ik denk dat je met 500 niet ver gaat komen als je geen motorsloperij in de familie hebt en handige Harrie heet.
Zo'n SV moet je nu zo voor het seizoen toch wel kwijt kunnen rakenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef Tankiej het volgende:
Sterkte SD
Heb gisteren weer even een rondje gemaakt langs wat motorzaken, ben er nu ongeveer wel uit wat ik wil; een Aprilia Tuono!![]()
Gisteren ook een proefritje gemaakt op één, nu ga ik die sowieso niet kopen (en al helemaal niet bij die zaak). Had wat schuifschade aan de linkerkant, de verkoper probeerde mij wijs te maken dat dat kwam omdat hij was omgevallen in de showroom
Maar het reed wel heel lekker! Bakken met koppel, lekker geluidje, goede zit voor m'n lengte.
Nu alleen nog kijken of ik de SV kwijt kan raken, voor inruil bieden ze veel te weinig.. Particuliere verkoop kan ik er 1500-1800 voor vangen gok ik. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dat gezeik met een advertentie maken en alles er om heen..
Niet iemand hier die nog een leuke SV650s wil kopen?
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef Tankiej het volgende:
Sterkte SD
Heb gisteren weer even een rondje gemaakt langs wat motorzaken, ben er nu ongeveer wel uit wat ik wil; een Aprilia Tuono!![]()
Gisteren ook een proefritje gemaakt op één, nu ga ik die sowieso niet kopen (en al helemaal niet bij die zaak). Had wat schuifschade aan de linkerkant, de verkoper probeerde mij wijs te maken dat dat kwam omdat hij was omgevallen in de showroom
Maar het reed wel heel lekker! Bakken met koppel, lekker geluidje, goede zit voor m'n lengte.
Nu alleen nog kijken of ik de SV kwijt kan raken, voor inruil bieden ze veel te weinig.. Particuliere verkoop kan ik er 1500-1800 voor vangen gok ik. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dat gezeik met een advertentie maken en alles er om heen..
Niet iemand hier die nog een leuke SV650s wil kopen?
Ik hoop het wel, van de week eens helemaal schoonmaken en wat mooie foto's maken. Ziet er nu niet uit op het momentquote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zo'n SV moet je nu zo voor het seizoen toch wel kwijt kunnen raken
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'alleen maar' effe de straat op en neer..
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
transalpje?
Geel hesje en een fluor helmpje erbij
Ohja en zo'n oranje vlaggetje achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |