Godverdomme man, da's bijzonder kut weerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel dus, ongelofelijk stomme aktie, geparkeerde auto, geen helm, CB veel schade, wordt weer spierpijn morgen.
Damn, beterschapf..quote:Op zondag 9 maart 2014 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
Met mijn schouder een auto geraakt, foto maken zometeen, verder wat schaafwondjes.
Ben nog het ziekste van de CB, die heeft serieuze schade. Carterdeksel, koplamp, cockpit, stuur, gasset, auspuff. Vork weet ik niet, maar ik vrees het ergste..
Combi van debiel doen, geen ABS en een auto die in de weg stond.. Geheel eigen stomme kutschuld dit.. Vorige keer kon ik er niks aan doen, dat soort shit gebeurt gewoon, dit was gewoon.. Posen en falen..![]()
Omdat hij er toch al een hard hoofd in had. budumm tssshhhquote:
2 x de helft ongeveerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef KapiteinKoala het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel het ongeveer zou moeten kosten om een motor om te bouwen tot cafe racer(eventueel met gebruikte onderdelen)? Ik ben van plan om deze zomer mijn motorrijbewijs bij elkaar te gaan verdienen en ik dacht eraan om een tweedehands Yamaha Virago te kopen en deze om te bouwen.
'alleen maar' effe de straat op en neer..quote:
En dan niet goed opletten, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'alleen maar' effe de straat op en neer..
Ook met de betreffende auto.. Dus daar moeten we straks ook nog even langs, om 't schadeformulier in te vullen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef Dekatria het volgende:
De CB heeft dus een impact gemaakt met de grond, of ook met de betreffende auto?
Beterschap in elk geval
Pfff, lekker danquote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef Anne het volgende:
Ook met de betreffende auto.. Dus daar moeten we straks ook nog even langs, om 't schadeformulier in te vullen.
Hangt er maar net vanaf hoe ver je wilt gaan natuurlijk. Als je zelf het één en ander kan, en tegen een goede prijs onderdelen kunt ritselen hoeft het niet veel te kosten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef KapiteinKoala het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel het ongeveer zou moeten kosten om een motor om te bouwen tot cafe racer(eventueel met gebruikte onderdelen)? Ik ben van plan om deze zomer mijn motorrijbewijs bij elkaar te gaan verdienen en ik dacht eraan om een tweedehands Yamaha Virago te kopen en deze om te bouwen.
Ligt aan het type motor, en wat je zelf kan. Wil je het goed doen of zo'n rijdend project? Je kan alle kanten op. Virago is wel klusjequote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik heb een kennis die me wel zou kunnen helpen. Ik dacht aan een XV750.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:41 schreef Dekatria het volgende:
Hangt er maar net vanaf hoe ver je wilt gaan natuurlijk. Als je zelf het één en ander kan, en tegen een goede prijs onderdelen kunt ritselen hoeft het niet veel te kosten.
maak eens een lijst met onderdelen die je wilt vervangen/aanpassen, en ga eens zoeken/rekenen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:14 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar zou je bijvoorbeeld met een tweedehands motor van rond de ¤1000 met ongeveer ¤500 kunnen uitkomen of moet ik op een hoger bedrag rekenen?
transalpje?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:56 schreef Vrieskist het volgende:
Sterkte met de nieuwe wonden en de motorschade SD.
Misschien hierna maar een poser-loze motor uitzoeken?
ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 9 maart 2014 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
transalpje?
Geel hesje en een fluor helmpje erbij
Ohja en zo'n oranje vlaggetje achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |