Filmpje duurt 31 sec....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa ik denk niet dat je er zin in had de rest ervoor te zien
Ik ging er niet van uit, ze reed al 2 stoplichten links. En daarnaast is onnodig links plakken ook een overtredingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Filmpje duurt 31 sec....
En het is nog gevaarlijk ook en dan kan die linksplakker wel een oen zijn, de rechts inhaler is daar toch echt verantwoordelijk voor. En je wist niet dat die oen niet links af zou gaan bij het volgende verkeerslicht
Dat weet ik en wat doet dat er toe? Je bent ineens niet meer verantwoordelijk voor je eigen handelen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit, ze reed al 2 stoplichten links. En daarnaast is onnodig links plakken ook een overtreding
Ik neem er ook de verantwoordelijkheid voor als ik er een boete voor krijg of een ongeluk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat weet ik en wat doet dat er toe? Je bent ineens niet meer verantwoordelijk voor je eigen handelen?
Als je nu het hele filmpje had geupload, had dat jouw daad meer kracht bijgezet
Dat is vaak wel te overzien hoor, rechts inhalen hoeft niet asociaal te zijn, en gevaarlijk? De mensen die hun spiegels niet gebruiken op de snelweg zijn gevaarlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
maar is dat niet asociaal, dat omdat jij je irriteert jij een gevaarlijke manoeuvre uithaalt waar je anderen in meeneemt en zelfs de oen behoorlijk irriteert. Net zoals in sport, is de één er wat beter in dan de ander. Sommigen vinden van baan wisselen wat enger dan anderen en zullen wat meer tijd nemen. Je mag best wat rekening houden met de ander ipv alleen aan jezelf te denken en rechts inhalen is een stuk gevaarlijker dan zo'n josti die vervolgens wel drie keer nadenkt voordat hij of zij iets zal doen (zoals naar rechts gaan terwijl 200 meter verder een vrachtwagen tuft)
Als je die gedachte nou brengt naar dat grijspaleis, heeft niemand een probleem meer. Als je autorijdt weet je gewoon wanneer iemand niet de intentie heeft opzij te gaan, dat heet anticipatie. Als je autorijden eng vindt, moet je jezelf niet op de weg begeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
maar is dat niet asociaal, dat omdat jij je irriteert jij een gevaarlijke manoeuvre uithaalt waar je anderen in meeneemt en zelfs de oen behoorlijk irriteert. Net zoals in sport, is de één er wat beter in dan de ander. Sommigen vinden van baan wisselen wat enger dan anderen en zullen wat meer tijd nemen. Je mag best wat rekening houden met de ander ipv alleen aan jezelf te denken en rechts inhalen is een stuk gevaarlijker dan zo'n josti die vervolgens wel drie keer nadenkt voordat hij of zij iets zal doen (zoals naar rechts gaan terwijl 200 meter verder een vrachtwagen tuft)
Eensch. Als ik weer terug naar rechts ga kijk ik ALTIJD snel even in mijn rechterspiegel en over mn rechterschouder, hoort er gewoon bij vind ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is vaak wel te overzien hoor, rechts inhalen hoeft niet asociaal te zijn, en gevaarlijk? De mensen die hun spiegels niet gebruiken op de snelweg zijn gevaarlijk.
het verkeer wordt er een stuk gevaarlijker op met lui zoals jij en pizza_boom en het gaat gewoon bewust. Al die korte lontjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je die gedachte nou brengt naar dat grijspaleis, heeft niemand een probleem meer. Als je autorijdt weet je gewoon wanneer iemand niet de intentie heeft opzij te gaan, dat heet anticipatie. Als je autorijden eng vindt, moet je jezelf niet op de weg begeven.
Net als zij wel rekening mag houden met de rest van het verkeer. Zij houdt meerdere auto's en het verkeer op. Als er hier iemand aan zichzelf denkt is het dat vrouwtje.
Kort lontje? Nee hoor, totaal niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het verkeer wordt er een stuk gevaarlijker op met lui zoals jij en pizza_boom en het gaat gewoon bewust. Al die korte lontjes
En je schat mij als chauf verkeerd in
Pizza_boom een kort lontje? Jij bent echt de troll van de week hier. Als ik iemand hier nog nooit heb kunnen betrappen op rare uitspraken is het pizza wel. In tegenstelling tot ene opgebaarde...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het verkeer wordt er een stuk gevaarlijker op met lui zoals jij en pizza_boom en het gaat gewoon bewust. Al die korte lontjes
En je schat mij als chauf verkeerd in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |