abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 12:16:28 #251
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138151452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:43 schreef portie het volgende:
Zondagavond van Utrecht naar Almere. Ik haal een auto in die onnodig in het midden blijft rijden, wanneer ik er voorbij ben en dus naar rechts wil gaan geeft die een dot gas zodat hij in mijn dode hoek komt te rijden en blijft rijden. :')

Pas na een minuut of 2 gaat hij dan eindelijk verder naar rechts.
En je had dat niet heel toevallig "niet" gezien? O-)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:33:29 #252
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138151942
Een irritatie die mij gisteren opviel, mensen die op kruispunten de binnenbocht nemen waardoor jij voor ze moet afremmen. Zo kwam er een schoolbusje van rechts die de kant uit ging waar ik vandaan kwam. Die nam dus mooi de binnenbocht. Als 'ie zijn bocht wat ruimer had gemaakt, had ik niet hoeven stoppen want ik moest juist rechtsaf. Maar nee, het stuur wat verder draaien is heel zwaar natuurlijk. Vooral op zo'n dikke Mercedes bus(je) met stuurbekrachtiging.
pi_138151981
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En je had dat niet heel toevallig "niet" gezien? O-)
Jawel, ongeschonden en zonder vlekken eruit gekomen.
pi_138152149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:43 schreef Yreal het volgende:
De hoeveelheid verkeer dat 180+ rijdt op de A4 momenteel is wel enigszins irritant te noemen...
Mooi man. Gistermiddag keihard van Rotterdam naar Amsterdam, vanochtend andersom. Echt geen hond op de weg en controleren doen ze toch niet _O_
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 12:42:02 #255
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138152168
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Een irritatie die mij gisteren opviel, mensen die op kruispunten de binnenbocht nemen waardoor jij voor ze moet afremmen. Zo kwam er een schoolbusje van rechts die de kant uit ging waar ik vandaan kwam. Die nam dus mooi de binnenbocht. Als 'ie zijn bocht wat ruimer had gemaakt, had ik niet hoeven stoppen want ik moest juist rechtsaf. Maar nee, het stuur wat verder draaien is heel zwaar natuurlijk. Vooral op zo'n dikke Mercedes bus(je) met stuurbekrachtiging.
Herkenbaar ja. Geeft ook leuke effecten als je op een kruising met strepen en dergelijke oprijdt tot aan de streep. Opeens heel veel mensen in paniek omdat ze niet meer de bocht kunnen maken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:44:31 #256
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138152245
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Herkenbaar ja. Geeft ook leuke effecten als je op een kruising met strepen en dergelijke oprijdt tot aan de streep. Opeens heel veel mensen in paniek omdat ze niet meer de bocht kunnen maken.
Ja, daarom liet ik 'm bij een aantal kruispunten ook een beetje doorrollen tot zo'n denkbeeldige streep (bij die kruispunten waren er geen strepen). Omdat ik al aanvoelde dat bepaalde mensen dat van plan waren. Toen zag je ze inderdaad moeilijk doen enzo :D .
pi_138165648
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja dit is zwaar irritant. Dit kom je overal tegen. Kruispunten, binnenwegen, woonwijken en ga zo maar door. Anders claim je heel de rijbaan gewoon. Blijf gewoon op je eigen rijstrook zodat ik ook ongehinderd verder kan, in plaats van af te moeten remmen om een aanrijding te voorkomen.. Fucking aso's
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:39:08 #258
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_138166576
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:20 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Ja dit is zwaar irritant. Dit kom je overal tegen. Kruispunten, binnenwegen, woonwijken en ga zo maar door. Anders claim je heel de rijbaan gewoon. Blijf gewoon op je eigen rijstrook zodat ik ook ongehinderd verder kan, in plaats van af te moeten remmen om een aanrijding te voorkomen.. Fucking aso's
Viel me van de week ook al een paar keer op idd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_138171147
ik rij juist altijd te ver door als ik de buitenbocht heb, juist omdat ik bang ben om af te snijden...
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:12:26 #260
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138182731
Zelfde als van die mensen die dan midden op de drempel van een uitrit staan te wachten, en dat jij dan juist die straat in moet en er niet langs kan. Meteen stress. :')
pi_138199342
Ik wil weer een nss. Was toch verdomd veel relaxter rijden dan normaal eigenlijk...
pi_138205178
Vandaag meer gereden dan gebruikelijk. Had zakelijk gezien wat afspraken waar ik naar toe moest, waar normaal de contacten richting mijn bedrijf komen. De 500KM heb ik vandaag wel gehaald, maar het meest bijzondere van het verhaal is dat ik tijdens de reis, mij geen enkele keer geergerd heb aan een medeweggebruiker. Geen rare fratsen of asociale capriolen, maar mensen die zich veilig door het verkeer begaven richting bestemming.

Ik ben 1 keer een soort van afgesneden door een vrachtwagen, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Ik reed namelijk achter hem op de meest rechtse rijstrook, en 1 seconde nadat ik hem wilde inhalen, besloot hij zijn voorganger in te halen. Waarschijnlijk had hij mij dus niet gezien.
pi_138220804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

Viel me van de week ook al een paar keer op idd.
Vandaag zelfs moeten remmen omdat een politieauto de binnenbocht nam. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:38:12 #264
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_138221372
Ik rijd op een voorrangsweg, op de scooter (met 45kmh,dus op een 50 weg), komt er een mongool uit een parkeergarage en gooit zo zijn auto ervoor. Ik dikke noodstop maken en toeteren, gaat hij stilstaan en terugtoeteren...
Dus ik ga links van hem (omdat hij stilstaat) en hij doet zijn raam open.
Zeg ik tegen hem: "Yo idioot je mag wel even uitkijken voordat je zo je auto ervoor gooit"
Zegt hij: "Je moet zelf uitkijken, voordat je me links inhaalt!"

What?
Wat?
Huh
Wat
Huh
:{

Ik ben maar verder gereden.. Sommige mensen.....?
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:45:45 #265
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138221555
Vanmorgen rijd ik bij mij de straat uit. Aan beide kanten wordt geparkeerd, dus er kunnen geen twee auto's naast elkaar door. Ik rijd al en verderop in de straat wil een auto vanuit parkeren de weg oprijden. Hij/zij (zag ik nog niet) zag me aan komen rijden dus draaide ff terug zodat ik er langs zou kunnen. Op het moment dat ik een meter of twee voor haar (! natuurlijk) was draait ze opeens de weg op.. Ik in de ankers natuurlijk. Ze draaide toch maar weer terug, anders hadden we er nu nog gestaan. Maf mens...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:20:08 #266
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_138224085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Vandaag zelfs moeten remmen omdat een politieauto de binnenbocht nam. :')
Meteen claxoneren dan :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_138224841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

Meteen claxoneren dan :')
Dan krijg je nog een boete voor onnodig claxonneren :P
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:08:51 #268
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138225485
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef thenxero het volgende:

[..]

Dan krijg je nog een boete voor onnodig claxonneren :P
In dit geval veroorzaakt betreffende agent een gevaarlijke situatie, dus dan mag het. Kun je 'm meteen uitleggen dat hij tijdens het rijexamen hiervoor een ingreep zou hebben gekregen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:10:09 #269
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138225515
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik rijd op een voorrangsweg, op de scooter (met 45kmh,dus op een 50 weg), komt er een mongool uit een parkeergarage en gooit zo zijn auto ervoor. Ik dikke noodstop maken en toeteren, gaat hij stilstaan en terugtoeteren...
Dus ik ga links van hem (omdat hij stilstaat) en hij doet zijn raam open.
Zeg ik tegen hem: "Yo idioot je mag wel even uitkijken voordat je zo je auto ervoor gooit"
Zegt hij: "Je moet zelf uitkijken, voordat je me links inhaalt!"

What?
Wat?
Huh
Wat
Huh
:{

Ik ben maar verder gereden.. Sommige mensen.....?
Ik heb het idee dat sommige mensen een beetje onzin gaan praten als ze niet weten wat ze moeten zeggen.
Ik heb dan zoiets van: houd je mond gewoon als je niet weet wat je moet zeggen. Maar ga geen poep praten, jij bent hier de gene die fout bezig is. Als je dat echt zelf niet inziet dan kun je beter niet meer achter het stuur kruipen.
pi_138225797
Jongens misschien weten jullie dat; een turborotonde (waarbij je op 2 rijstroken beide rechtdoor kan) neem ik altijd op de rechter rijstrook (plaats op de weg) als ik de 2de afslag moet nemen. Gisteren had ik een achterligger die mij aan het bumperkleven was en volgde mij op de rechterrijstrook om net zoals ik de 2de afslag te nemen (ze had de linkerrijstrook kunnen nemen als ze me zo nodig wou inhalen).

Bij het naderen van de verdrijvingsvlak besluit zij vòòr mij in te voegen op de linker rijstrook en mij in te halen. Hierdoor moest ik een noodstop maken op het verdrijvingsvlak. Die actie is toch niet toegestaan of wel?
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:08:52 #271
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138235065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Mexiceau het volgende:
Jongens misschien weten jullie dat; een turborotonde (waarbij je op 2 rijstroken beide rechtdoor kan) neem ik altijd op de rechter rijstrook (plaats op de weg) als ik de 2de afslag moet nemen. Gisteren had ik een achterligger die mij aan het bumperkleven was en volgde mij op de rechterrijstrook om net zoals ik de 2de afslag te nemen (ze had de linkerrijstrook kunnen nemen als ze me zo nodig wou inhalen).

Bij het naderen van de verdrijvingsvlak besluit zij vòòr mij in te voegen op de linker rijstrook en mij in te halen. Hierdoor moest ik een noodstop maken op het verdrijvingsvlak. Die actie is toch niet toegestaan of wel?
Nee. Die lompert had je gewoon via de andere strook in moeten halen, of erachter moeten blijven.

Had net trouwens zo'n stukje bij verkeerslichten dat een provinciale weg even twee stroken wordt voor het stoplicht en erna weer terug gaat naar één strook. Auto's (drie stuks) voor me reden 55-60, stoplicht stond al op groen, dus ik haal het rijtje in. Geeft de voorste van het rijtje ineens gas bij, waardoor ik tussen de eerste en tweede auto moet voegen, maar de tweede auto wilde me er niet tussen laten. Me toch ertussen gepropt voor het verdrijvingsvlak, meteen toeteren enzo. Laat me verdomme gewoon ritsen, dat stukje weg ligt er niet voor niets.
pi_138241302
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Turbomuis het volgende:
Vanmorgen rijd ik bij mij de straat uit. Aan beide kanten wordt geparkeerd, dus er kunnen geen twee auto's naast elkaar door. Ik rijd al en verderop in de straat wil een auto vanuit parkeren de weg oprijden. Hij/zij (zag ik nog niet) zag me aan komen rijden dus draaide ff terug zodat ik er langs zou kunnen. Op het moment dat ik een meter of twee voor haar (! natuurlijk) was draait ze opeens de weg op.. Ik in de ankers natuurlijk. Ze draaide toch maar weer terug, anders hadden we er nu nog gestaan. Maf mens...
Ik krijg het gevoel dat zoiets een verzekeringskwestie is in de optiek van die personen. Ik had gisteren ook zoiets. Ik reed op de middelste rijstrook (3 rijstroken in totaal) en reed achter een busje. Ik hield voldoende afstand, denk een gat van 2 grotere auto's en opens besloot hij naar naar links te gaan (Rijstrook voor links afslaan. Overige twee voor rechtdoor, en bij de meest rechtse ook rechtsaf). Ik wilde er langs, en toen ik hem naderde goodie hij de auto weer naar rechts.

Echt heel apart, en nog nooit meegemaakt. Geen idee wat er door die dwaas heenging.
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 09:22:49 #273
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138254252
Misschien niet een directe weg-gerelateerde irritatie... Maar ik heb sinds kort een app van het dichtstbijzijnde tankstation bij mij in de buurt (Tango) en gisteravond stond ie dus voor euro95 op 1,62 de liter. Kijk ik vanmorgen weer, want ik wilde gaan tanken...staat ie opeens op 1,68 !!!
Gewoon 6 cent omhoog in een nachtje?? Holy crap! Is dat normaal? Ik heb mijn rijbewijs nog niet zo lang dus weet niet of dit soort grappen vaker voorkomen, maar ik vond het wel een bizar verschil in een nachtje tijd :(
pi_138254310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
Misschien niet een directe weg-gerelateerde irritatie... Maar ik heb sinds kort een app van het dichtstbijzijnde tankstation bij mij in de buurt (Tango) en gisteravond stond ie dus voor euro95 op 1,62 de liter. Kijk ik vanmorgen weer, want ik wilde gaan tanken...staat ie opeens op 1,68 !!!
Gewoon 6 cent omhoog in een nachtje?? Holy crap! Is dat normaal? Ik heb mijn rijbewijs nog niet zo lang dus weet niet of dit soort grappen vaker voorkomen, maar ik vond het wel een bizar verschil in een nachtje tijd :(
Dwaze Donderdag bij de Tango
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 09:27:34 #275
Dick Laurent Is Dead
pi_138254341
quote:
HAHA shit, stom dat ik dat niet wist :D thanks! Nou, dan ga ik donderdag wel tanken, kan nog wel een paar dagen op een kwart tankje leven denk ik :P
pi_138256148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Mexiceau het volgende:

Zo afgaand op jouw verhaal zou ik zeggen dat het je eigen fout was en de andere auto een toegestane actie uitvoerde. Je had ook eerder naar links gekund om in te voegen namelijk. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138256466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

HAHA shit, stom dat ik dat niet wist :D thanks! Nou, dan ga ik donderdag wel tanken, kan nog wel een paar dagen op een kwart tankje leven denk ik :P
Scheelt dikke knaken man :')
pi_138257432
1,62? Gelukkig was de benzine bij de Tango hier om de hoek gisteravond maar ¤1,60 ;)
pi_138258464
Vorige week zaterdag een mooie op de A15 bij Delft. Ik rij lekker door, 100 is max, ik rij 115 ongeveer. Veel linkerbaan dus, maar houd wel zoveel mogelijk rechts. Kom ik op een gegeven moment achter een pauperBMW die van 90 naar 100 naar 110, weer terug naar 100, en maar steevast op die linkerbaan blijven plakken. Ik houd netjes afstand, geef met mijn knipperlicht aan dat ik wil inhalen.

Blijft maar linksrijden, meerdere malen met knipperlicht naar links aan proberen te geven dat ik er dolgraag langs wil, mag allemaal niet baten. Op bepaalde momenten worden we zelfs rechts ingehaald omdat al het verkeer gewoon rustig doorstroomt, op momenten dat BMW pauper weer terugvalt naar 90 km/u.

Nu al minuut of 3 á 4 (letterlijk) verder en er ontstaat rechts op de middelste rijstrook een gigantisch gat. Ik ga naar rechts, schakel terug en geef een flinke dot gas omdat ik het echt zat ben :') Wat doet meneer, gooit 'ie het gas erop zodat ik hem niet in kan halen en krijg een wegwerpgebaar te zien, god wat is hij verontwaardigd :')

Dus ik er weer achter want auto's op middelste strook. Uiteindelijk, na nog een minuut m'n knipperlicht aan te hebben gehad, gaat meneer eindelijk naar rechts en kan ik er langs, hoe moeilijk kan het zijn.

En om azijnzeikerds voor te zijn, ik begon niet meteen met knipperen e.d. Eerste minuut gewoon rustig erachter gereden, niet bumperklevend maar wel zodanig dat je zou kunnen weten als automobilist dat iemand er langs wilt. Daarna rustig opgebouwd, maar mocht allemaal niet baten. Vooral het feit dat hij constant zakte qua snelheid was uitermate irritant.

edit: Tering wat een lang verhaal :')
pi_138259634
De A15 bij Delft? ^O^
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 12:45:27 #281
Dick Laurent Is Dead
pi_138259708
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Scheelt dikke knaken man :')
Dat heb ik nooit gezegd "man" ... maar 't tankstation is letterlijk 800 meter van mijn huis af en de komende dagen hoef ik mn auto toch waarschijnlijk nauwelijks te gebruiken, met dit mooie weer ga ik liever fietsen.. Op een tankbeurt van 50 euro scheelt het wel bijna twee liter benzine. Dus ja, why not.
pi_138276210
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef no1uknow het volgende:

edit: Tering wat een lang verhaal :')
Pff ik ken het gevoel.

Vandaag kwam ik een oma tegen die natuurlijk links gaat staan bij een stoplicht. Om vervolgens op een weg waar je 80 mag, 40 te gaan rijden. Ik er natuurlijk rechts voorbij maar, net als de 3 auto's achter me. En ze ging niet eens linksaf bij het stoplicht, nee gewoon doordraven als een zombie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 20:51:32 ]
pi_138276828
Ik haal liever niet rechts in, maar als de situatie stom genoeg is heb ik daar gewoon schijt aan hoor.. Alsof het gevaarlijk is ook..
Rustig aan.
pi_138277336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik haal liever niet rechts in, maar als de situatie stom genoeg is heb ik daar gewoon schijt aan hoor.. Alsof het gevaarlijk is ook..
Mens reed al 2 stoplichten voor me. Bij de andere wegen was er geen kans om het fosiel in te halen omdat iedereen er rechts voorbij ging. Die haalden het stoplicht ook gewoon.
pi_138278258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Mens reed al 2 stoplichten voor me. Bij de andere wegen was er geen kans om het fosiel in te halen omdat iedereen er rechts voorbij ging. Die haalden het stoplicht ook gewoon.
Ik vind het soms wel erg stom dat als je net lekker opgetrokken hebt tot +-70 dat er dan een bus het noodzakelijk vindt om dat gaatje toch maar even dicht te gooien vanaf die zijweg.

Over het algemeen ben ik blij met voorrang voor een bus, maar als het om 1 auto gaat dan vind ik hem ervoor knallen een beetje treurig.
Stamp dan ook gewoon rustig op de toeter als dat wel gebeurt.
Rustig aan.
pi_138278374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Pff ik ken het gevoel.

Vandaag kwam ik een oma tegen die natuurlijk links gaat staan bij een stoplicht. Om vervolgens op een weg waar je 80 mag, 40 te gaan rijden. Ik er natuurlijk rechts voorbij maar, net als de 3 auto's achter me. En ze ging niet eens linksaf bij het stoplicht, nee gewoon doordraven als een zombie.

7 fckn seconden. _O-
Dat het rete irritant is, staat buiten kijf
pi_138278379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het soms wel erg stom dat als je net lekker opgetrokken hebt tot +-70 dat er dan een bus het noodzakelijk vindt om dat gaatje toch maar even dicht te gooien vanaf die zijweg.

Over het algemeen ben ik blij met voorrang voor een bus, maar als het om 1 auto gaat dan vind ik hem ervoor knallen een beetje treurig.
Stamp dan ook gewoon rustig op de toeter als dat wel gebeurt.
Gelukkig niet meegemaakt :) Zelf kom ik bijna nooit bussen tegen op de weg hier.
Kan me wel voorstellen dat het irritant is.
pi_138278422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

7 fckn seconden. _O-
Dat het rete irritant is, staat buiten kijf
Mwa ik denk niet dat je er zin in had de rest ervoor te zien :')
pi_138278721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Mwa ik denk niet dat je er zin in had de rest ervoor te zien :')
Filmpje duurt 31 sec....
En het is nog gevaarlijk ook en dan kan die linksplakker wel een oen zijn, de rechts inhaler is daar toch echt verantwoordelijk voor. En je wist niet dat die oen niet links af zou gaan bij het volgende verkeerslicht
pi_138278831
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Filmpje duurt 31 sec....
En het is nog gevaarlijk ook en dan kan die linksplakker wel een oen zijn, de rechts inhaler is daar toch echt verantwoordelijk voor. En je wist niet dat die oen niet links af zou gaan bij het volgende verkeerslicht
Ik ging er niet van uit, ze reed al 2 stoplichten links. En daarnaast is onnodig links plakken ook een overtreding :)
pi_138279077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik ging er niet van uit, ze reed al 2 stoplichten links. En daarnaast is onnodig links plakken ook een overtreding :)
Dat weet ik en wat doet dat er toe? Je bent ineens niet meer verantwoordelijk voor je eigen handelen?
Als je nu het hele filmpje had geupload, had dat jouw daad meer kracht bijgezet
pi_138279436
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat weet ik en wat doet dat er toe? Je bent ineens niet meer verantwoordelijk voor je eigen handelen?
Als je nu het hele filmpje had geupload, had dat jouw daad meer kracht bijgezet
Ik neem er ook de verantwoordelijkheid voor als ik er een boete voor krijg of een ongeluk.

Op de meeste wegen haal ik wel mensen rechts in, is niet mijn schuld dat ze met andere dingen bezig zijn als autorijden.
pi_138279740
maar is dat niet asociaal, dat omdat jij je irriteert jij een gevaarlijke manoeuvre uithaalt waar je anderen in meeneemt en zelfs de oen behoorlijk irriteert. Net zoals in sport, is de één er wat beter in dan de ander. Sommigen vinden van baan wisselen wat enger dan anderen en zullen wat meer tijd nemen. Je mag best wat rekening houden met de ander ipv alleen aan jezelf te denken en rechts inhalen is een stuk gevaarlijker dan zo'n josti die vervolgens wel drie keer nadenkt voordat hij of zij iets zal doen (zoals naar rechts gaan terwijl 200 meter verder een vrachtwagen tuft)
pi_138280136
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
maar is dat niet asociaal, dat omdat jij je irriteert jij een gevaarlijke manoeuvre uithaalt waar je anderen in meeneemt en zelfs de oen behoorlijk irriteert. Net zoals in sport, is de één er wat beter in dan de ander. Sommigen vinden van baan wisselen wat enger dan anderen en zullen wat meer tijd nemen. Je mag best wat rekening houden met de ander ipv alleen aan jezelf te denken en rechts inhalen is een stuk gevaarlijker dan zo'n josti die vervolgens wel drie keer nadenkt voordat hij of zij iets zal doen (zoals naar rechts gaan terwijl 200 meter verder een vrachtwagen tuft)
Dat is vaak wel te overzien hoor, rechts inhalen hoeft niet asociaal te zijn, en gevaarlijk? De mensen die hun spiegels niet gebruiken op de snelweg zijn gevaarlijk. :D
Rustig aan.
pi_138280660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
Als je die gedachte nou brengt naar dat grijspaleis, heeft niemand een probleem meer. Als je autorijdt weet je gewoon wanneer iemand niet de intentie heeft opzij te gaan, dat heet anticipatie. Als je autorijden eng vindt, moet je jezelf niet op de weg begeven.

Net als zij wel rekening mag houden met de rest van het verkeer. Zij houdt meerdere auto's en het verkeer op. Als er hier iemand aan zichzelf denkt is het dat vrouwtje.
pi_138280813
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
De A15 bij Delft? ^O^
Oeps, A13 natuurlijk
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 22:33:09 #297
Dick Laurent Is Dead
pi_138281425
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is vaak wel te overzien hoor, rechts inhalen hoeft niet asociaal te zijn, en gevaarlijk? De mensen die hun spiegels niet gebruiken op de snelweg zijn gevaarlijk. :D
Eensch. Als ik weer terug naar rechts ga kijk ik ALTIJD snel even in mijn rechterspiegel en over mn rechterschouder, hoort er gewoon bij vind ik.
pi_138282170
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:15 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Als je die gedachte nou brengt naar dat grijspaleis, heeft niemand een probleem meer. Als je autorijdt weet je gewoon wanneer iemand niet de intentie heeft opzij te gaan, dat heet anticipatie. Als je autorijden eng vindt, moet je jezelf niet op de weg begeven.

Net als zij wel rekening mag houden met de rest van het verkeer. Zij houdt meerdere auto's en het verkeer op. Als er hier iemand aan zichzelf denkt is het dat vrouwtje.
het verkeer wordt er een stuk gevaarlijker op met lui zoals jij en pizza_boom en het gaat gewoon bewust. Al die korte lontjes ;(

En je schat mij als chauf verkeerd in
pi_138282294
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

het verkeer wordt er een stuk gevaarlijker op met lui zoals jij en pizza_boom en het gaat gewoon bewust. Al die korte lontjes ;(

Kort lontje? Nee hoor, totaal niet.
Ik ben juist degene hier die wel goed oplet, ik anticipeer, ik kijk altijd goed in mijn spiegels, houd genoeg afstand. Ik maak de weg er niet gevaarlijker op, zij wel.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:38:51 #300
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138286850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Pizza_boom een kort lontje? Jij bent echt de troll van de week hier. Als ik iemand hier nog nooit heb kunnen betrappen op rare uitspraken is het pizza wel. In tegenstelling tot ene opgebaarde... :')

Overigens terecht rechts inhalen, mensen die zo als een downie links blijven rijden moet je gewoon voorbij voordat ze ongelukken maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')