Je weet dat het voor de verzekering en voorrang niet uitmaakt of hij uit een weg komt waar hij niet uit mag komen? Wellicht heeft hij een ontheffing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
Komt van LINKS uit een straat waar hij niet eens vandaan mag komen ivm eenrichtingsverkeer...
Ach, dit paupertje had geen vergunning.. Maar goed, als ie mij wel geraakt had, kwam ie van links…quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je weet dat het voor de verzekering en voorrang niet uitmaakt of hij uit een weg komt waar hij niet uit mag komen? Wellicht heeft hij een ontheffing.
En nee, meeste mensen die dit soort domme voorgooi acties doen, snappen niet waarom je seint. Te dom voor woorden.
Nee dat kan niet. En als ze het wel doen, tenzij expliciet aangegeven dat het zo is, zit meneer de agent fout. sterker nog, als meer dan de helft van je auto in het parkeervak staat, mogen ze je technisch gezien geen bon geven als er geen sprake is van ernstige verkeershinder.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas wel op, want als dat uiteinde waar de neus of kont van jou auto staat, ervoor zorgt dat jij op de stoep staat met 1 wiel, kun je nog een bon krijgen ook..
Ik werd wat afgeleid door vrouwelijk schoon icm het mooie weer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef BigSmurf het volgende:
Dat zijn echt niet alleen Duitsers, de gemiddelde Nederlander doet dit ook gewoon. En als je achterop klapt ben je fout, dus afstand houden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik werd wat afgeleid door vrouwelijk schoon icm het mooie weer.
Wat ik altijd zo knap vind is dat mensen kunnen zien dat anderen niet spiegelen als ze tussen twee vrachtwagens zitten..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef BigSmurf het volgende:
Shit man, vanmorgen een Toyota Yaris die ineens met 90 km/h tussen twee vrachtwagens vandaan kwam zonder te spiegelen. Die reed blijkbaar helemaal tegen de vluchtstrook aan en kwam ineens opzij, want de auto was tot het moment dat ik in de ankers moest niet te zien tussen de vrachtwagens in. Het scheelde niet veel of ik zat in de kofferbak (130 op de GPS waar 130, 2 stroken). De oude dame in kwestie heeft m'n toeter waarschijnlijk niet eens gemerkt...
Dat was natuurlijk een aanname, gezien haar reactie (geen, ook niet op signalen) denk ik dat ze me gewoon nooit gezien heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo knap vind is dat mensen kunnen zien dat anderen niet spiegelen als ze tussen twee vrachtwagens zitten..
Neemt niet weg dat die oude snol gewoon uit moet kijken waar ze heen gaat als ze rijdt.
Ik zou dan uit volle macht hem er alsnog aan de linkerkant naast proberen te proppen denk. Fiets opzij zetten en dan net langs de boom zo schuin, zodat hij niet in kan stappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Dit soort randdebielen waardoor ik een pokke eind verderop heb moeten parkeren
[ afbeelding ]
Zijn mensen nou gewoon zo asociaal of kunnen ze werkelijk niet parkeren?
Asociaal icm kortzichtigheid denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, precies! Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. En dan gewoon strak ernaast zodat 'ie via de andere kant erin moetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou dan uit volle macht hem er alsnog aan de linkerkant naast proberen te proppen denk. Fiets opzij zetten en dan net langs de boom zo schuin, zodat hij niet in kan stappen.
Dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. En dan gewoon strak ernaast zodat 'ie via de andere kant erin moet.
Oh wat kan ik toch sadistisch zijn soms.
Gelukkig rijd ik in een oud barrel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Heeft me vorige keer wel een deuk opgeleverd
Uitstappen, de linker fiets pakken en verkassen naar de andere kant van de boom, auto ertussen frotten zo ver als mogelijk en laten staan, Die knurft mag dan via de andere kant instappen, doettie maar één keer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn auto koekblik past daar gewoon tussen. Wel jammer dat achteruit inparkeren niet wil, lastig uitstappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou dan uit volle macht hem er alsnog aan de linkerkant naast proberen te proppen denk. Fiets opzij zetten en dan net langs de boom zo schuin, zodat hij niet in kan stappen.
Kan idd, maar dan is dit het gevolg van een andere idioot die niet fatsoenlijk kan of wil parkeren en blijft de irritatie gewoon terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef Anne het volgende:
En toch kan ook dit weer een kip ei verhaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |