abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137611815
- zie mijn post hierboven -

[ Bericht 95% gewijzigd door Anne op 11-03-2014 11:35:22 ]
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:43:33 #177
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_137612067
Doe ik nog even een duit in het zakje, maar kan dan niet deze hele reeks al dicht? ;)

- Mensen die niet 1 snelheid rijden, maar je voorbij komen met 130, naar de rechter baan gaan en met 90 verder rijden. Word ik heel ongelukkig van. Hoe vaker dit zich herhaalt, hoe irritanter het wordt.

- Mensen die 1 snelheid rijden. Op een stuk waar 90 geldt met 110 voorbij rijden links om vervolgens een stuk verder, op een stuk 120/ 130 geldt, met 110 voor je te rijden links. Let op gvd! ;(

- Mensen die niet met je meedenken. 130 km/u rijden, lekker op Cruise Control. Netjes rechts rijden. Links komt er iemand met 131 km/u een inhaalmanoeuvre uitvoeren. Verderop doemt een vrachtwagen op. Bestuurder op de linker baan gaat niet aan de kant, geeft geen extra gas om de inhaalmanoeuvre sneller uit te voeren maar blijft stoïcijns rijden en zorgt ervoor dat jij moet remmen. Fuuuu_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:45:41 #178
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137612132
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef Anne het volgende:
Sorry, maar deze ellenlange discussie hebben we in deel 50 tot en met 51 al gehad.

Open er maar een nieuw topic over, als er de must is om er nog verder over te discussiëren.
Maar dus niet hier.
Ja Anne. ;(
pi_137612411
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
Doe ik nog even een duit in het zakje, maar kan dan niet deze hele reeks al dicht? ;)

- Mensen die niet 1 snelheid rijden, maar je voorbij komen met 130, naar de rechter baan gaan en met 90 verder rijden. Word ik heel ongelukkig van. Hoe vaker dit zich herhaalt, hoe irritanter het wordt.

- Mensen die 1 snelheid rijden. Op een stuk waar 90 geldt met 110 voorbij rijden links om vervolgens een stuk verder, op een stuk 120/ 130 geldt, met 110 voor je te rijden links. Let op gvd! ;(

- Mensen die niet met je meedenken. 130 km/u rijden, lekker op Cruise Control. Netjes rechts rijden. Links komt er iemand met 131 km/u een inhaalmanoeuvre uitvoeren. Verderop doemt een vrachtwagen op. Bestuurder op de linker baan gaat niet aan de kant, geeft geen extra gas om de inhaalmanoeuvre sneller uit te voeren maar blijft stoïcijns rijden en zorgt ervoor dat jij moet remmen. Fuuuu_!
:X

Dat soort figuren :X :X :X
Het liefst zou je die af en toe van de weg af duwen tegen een mooie boom ofzo… Al is dat zielig voor die boom ;(
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_137647541
gevalletje poolse trucker.....

afrit van de A67 (richting Eindhoven) naar Asten. ik rijd achter een bouwvakkers busje dat net achter de cabine van de truck rijdt en de trucker denkt 8)7 ... ow hier moet ik er ook af. buts naar rechts :') ... waar dus die bouwvakkers reden. gelukkig is daar nog wel een vluchtstrook waar ze dus ook naar toe gingen.

ik kon op tijd remmen om er achter te gaan maar dat was wel ff schrikken.
ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang die voor het stoplicht hebben gestaan te ruziën. (ik ging rechtsaf)
pi_137654944
Afgelopen week tergend langzaam achter een auto van een oud stel (naar later bleek) gereden die schijnbaar denken dat het normaal is om +/-40 km per uur op de weg te rijden. Een zondags rit noem ik dat altijd. Gelukkig sloegen ze ergens af zodat ik weer vaart kon maken.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:45:53 #182
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_137655555
Mijn grootste irritatie zijn linkshangers. Mensen die niet op tijd naar rechts gaan of gewoon niet spiegelen. Bijzonder vervelend want ik heb het idee dat mede door dat soort mensen files ontstaan
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 14:59:22 #183
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137694220
Pfff is het dat dit me nu gewoon toevallig opvalt, of is dit gemiddeld?

De afgelopen week zie ik praktisch elke dag wel een nieuwsregel op nu.nl voorbij komen van dikke verkeersongelukken op NLse snelwegen.

De ene na de andere kettingbotsing zag ik afgelopen week 'digitaal' voorbij komen en nu net lees ik dit kopje van vandaag http://www.nu.nl/binnenla(...)rachtwagens-a50.html

Kunnen we opeens niet meer fatsoenlijk rijden in dit land ofzo.... of zijn er gewoon teveel auto's en heeft niemand geduld meer en denkt men "och, 20 centimeter afstand houden is ruim voldoende" :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:01:49 #184
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137694288
Vanmorgen weer zo'n knuppel die met 90 km/h een vrachtwagen ging inhalen (2-strooks, limiet 120 km/h) zonder eerst even te spiegelen. ;(
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:26:34 #185
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_137694925
Vanmorgen, iets na achten. Ik zit achter een leswagen. Ik zat op een 70-weg en de leswagen ging 50, dus ik ging er voorbij. Rij ik ernaast, gaat 'ie opeens versnellen. Fijn.

Uiteindelijk reed ik er (te hard) toch voorbij en een stukje verder, bij het verkeerslicht, remde ik af. De leswagen reed achter me, en stond pas stil toen ik in m'n achteruitkijkspiegel nog maar de halve motorkap zag. Fijn.

Na de verkeerslichten ging de leswagen vrij snel op de linkerstrook rijden. Rechts was genoeg plaats en hij reed langzamer dan ik. Bleek dat 'ie zo'n 500 meter verderop bij de verkeerslichten linksaf moest.

Anyway, geen rijschool waar ik over een paar jaar m'n dochter laat lessen dus...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:55:00 #186
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_137695902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef Turbomuis het volgende:
Vanmorgen, iets na achten. Ik zit achter een leswagen. Ik zat op een 70-weg en de leswagen ging 50, dus ik ging er voorbij. Rij ik ernaast, gaat 'ie opeens versnellen. Fijn.

Uiteindelijk reed ik er (te hard) toch voorbij en een stukje verder, bij het verkeerslicht, remde ik af. De leswagen reed achter me, en stond pas stil toen ik in m'n achteruitkijkspiegel nog maar de halve motorkap zag. Fijn.

Na de verkeerslichten ging de leswagen vrij snel op de linkerstrook rijden. Rechts was genoeg plaats en hij reed langzamer dan ik. Bleek dat 'ie zo'n 500 meter verderop bij de verkeerslichten linksaf moest.

Anyway, geen rijschool waar ik over een paar jaar m'n dochter laat lessen dus...
Kon ook een examen zijn waarvoor diegene nu hard gezakt is.
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:58:57 #187
6067 Turbomuis
pi_137696036
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef FRseezu het volgende:

[..]

Kon ook een examen zijn waarvoor diegene nu hard gezakt is.
Het meisje zag eruit alsof ze haar eerste les aan het hebben was, maar een examen kan ook, is net zo relaxed als de eerste les.

O wacht, achterin zat wel iemand, maar geen instructeur, dus geen examen...
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:21:06 #188
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137921665
Shit man, vanmorgen een Toyota Yaris die ineens met 90 km/h tussen twee vrachtwagens vandaan kwam zonder te spiegelen. Die reed blijkbaar helemaal tegen de vluchtstrook aan en kwam ineens opzij, want de auto was tot het moment dat ik in de ankers moest niet te zien tussen de vrachtwagens in. Het scheelde niet veel of ik zat in de kofferbak (130 op de GPS waar 130, 2 stroken). De oude dame in kwestie heeft m'n toeter waarschijnlijk niet eens gemerkt... :{
pi_137928065
Ik ergerde mij vandaag aan een scooter met blauw kenteken dat met 40 km/h langs een zijweg van rechts - waar ik dus stond - voorbij kwam rijden, dat punt had ook nog eens vanuit mijn positie weinig overzicht dus ik zag hem pas later.

A Hij moet je voorrang geven
B Hij had never nooit op tijd kunnen remmen als ik wel doorgereden was.
C Knalt met zijn kop na de aanrijding op het wegdek en we kunnen gezellig wachten op een ambulance.

Eigenlijk nemen fietsers en scooters bijdehand vaak voorrang, nu leg ik mij daar wel redelijk bij neer tenzij er dus weinig overzicht is en de kans op ongelukken erg groot wordt.

[ Bericht 17% gewijzigd door kingtoppie op 19-03-2014 16:29:03 ]
Rustig aan.
pi_137931176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Het meisje zag eruit alsof ze haar eerste les aan het hebben was, maar een examen kan ook, is net zo relaxed als de eerste les.

O wacht, achterin zat wel iemand, maar geen instructeur, dus geen examen...
Hoe weet je dat het niet de instructeur was?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:05:33 #191
6067 Turbomuis
pi_137933621
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het niet de instructeur was?
Die zien er doorgaans niet uit als 18
pi_137934362
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Die zien er doorgaans niet uit als 18
Mwah, in de plaats waar ik afreed was ook een rijinstructrice van 21 jaar...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137934559
Niet echt een supergrote ergernis, wel iets wat me vandaag weer opviel; bijna niemand gebruikt nog een richtingaanwijzer.

Ik stond voorgesorteerd bij een T-splitsing. Voor mij drie auto's die ook voorgesorteerd stonden voor links - geen van alle de richtingaanwijzer aan. Op de rechterbaan drie auto's die rechtsaf wilden - slechts eentje daarvan met de richtingaanwijzer aan.
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:35:53 #194
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_137935123
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef k_man het volgende:
Niet echt een supergrote ergernis, wel iets wat me vandaag weer opviel; bijna niemand gebruikt nog een richtingaanwijzer.

Ik stond voorgesorteerd bij een T-splitsing. Voor mij drie auto's die ook voorgesorteerd stonden voor links - geen van alle de richtingaanwijzer aan. Op de rechterbaan drie auto's die rechtsaf wilden - slechts eentje daarvan met de richtingaanwijzer aan.
Nou ja, als ze toch al voorgesorteerd staan... Ik weet dat het niet goed is, maar betrap mezelf er ook wel eens op :@
Ok stelletje hokboeren
pi_137937343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, in de plaats waar ik afreed was ook een rijinstructrice van 21 jaar...
Vandaar 'doorgaans'. Van uitzonderingen de 'norm' maken zorgt alleen maar voor verwarringen.

Zelf heb ik recent geen ergernissen ervaren. Wat me wel opvalt is het gezeik op vrachtwagenchaffeurs (niet hier, maar irl). Mijn ervaring is dat 95% van die lui, sociaal bezig zijn, en door het inzicht wat zij verkregen hebben door beroepschaffeur te zijn, fouten van medeweggebruikers aan zien komen en preventief corrigeren.

Zelf geef ik vrachtwagens altijd de ruimte als dat nodig is, en dit wordt altijd beantwoord met 3 keer knipperen.

Die overige 5% zijn hufters. Die snijden af, en houden geen rekening met de rest. Al met al is 95% en erg fraai gemiddelde. In de 'normale' wereld kom ik meer klootzakken tegen.
pi_137939989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nou ja, als ze toch al voorgesorteerd staan... Ik weet dat het niet goed is, maar betrap mezelf er ook wel eens op :@
Ja, maar mensen doen niet hun knipper uit als ze eenmaal voorgesorteerd staan, ze doen 'm überhaupt niet aan - ook niet als ze nog niet voorgesorteerd staan. En het is toch best handig als je kunt zien welke baan iemand wil nemen.

Het was ook maar een - weliswaar pregnant - voorbeeld; men gebruikt sowieso heel vaak de richtingaanwijzer niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2014 21:06:03 ]
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:12:31 #197
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_137940488
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, maar mensen doen niet hun knipper uit als ze eenmaal voorgesorteerd staan, ze doen 'm überhaupt niet aan - ook niet als ze nog niet voorgesorteerd staan. En het is toch best handig als je kunt zien welke baan iemand wil nemen.

Het was ook maar een - weliswaar pregnant - voorbeeld; men gebruikt sowieso heel vaak de richtingaanwijzer niet.
Ik zie ze ook geregeld pas richting aangeven als ze al voorgesorteerd stil staan voor het stoplicht.. Ja, nu hoeft het niet meer he..
Of mensen die bij het verlaten van de rotonde tijdens de stuurbeweging even de richtingaanwijzer meepakken... Erg zinvol ja..
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:12:24 #198
11102 knep
Mountainfreak
pi_137944691
quote:

Precies mijn ergernissen van vanmorgen :X. Verschrikkelijk volk.

Ergernis van de middagspits: een koekblik dat met 90 km/h de afslag nam zonder richting aan te geven }:|.
pi_137946171
quote:
Dan geef je zelf gas?
Kijk als ik ga ook geen mensen klemrijden en geef extra gas, maar als iemand dat bij mij doet knikker ik hem er gewoon voor (om dan gelijk weer CC snelheid te rijden) en ga ik niet zitten remmen.
Rustig aan.
pi_137949749
Gister een petje... Komt van LINKS uit een straat waar hij niet eens vandaan mag komen ivm eenrichtingsverkeer... En hij roste hem dan ook nog eens even vlak voor mijn auto... dus ik sein even met mijn groot licht dat ie even beter op moet letten... Wordt ie boos :')
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')