abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:14:34 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137416580

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideen, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:18:31 #2
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137416701
Flierpo
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:19:12 #3
419250 Spongeboss
pi_137416730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Spongeboss het volgende:
Ik sta hier vaker bij stil, maar wat als steam als platform ophoudt etc? Zijn alle games dan ook weg?
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137416816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:23:13 #5
419250 Spongeboss
pi_137416873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?
Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan. :')
pi_137419304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan. :')
Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:33:10 #7
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137419457
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef mschol het volgende:

[..]

staat als preorder beschikbaar..
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:25 schreef VelitoX het volgende:
Bij mij staatie gewoon nog op pre-load complete iig :).
Ja, dat is dus wat ik ook heb. Maar op de storepagina zelf is de game al uit, en ipv 'Unlocks in 1 day and 1 hour' staat er dus helemaal niks meer, alleen ''available in March''.

Blijkbaar is dat dus alleen bij mij. _O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:45:12 #8
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_137419896
Steam als DRM is al lang gehaxxored, dus steam zelf kan het ook uitzetten indien nodig natuurlijk. Alleen als steam ooit weggaat moet je wel AL je games downloaden ... dat wordt HDDs bijkopen voor mensen.

Jammer dat die southpark game gecensored is hier :/
Dum de dum
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:51:11 #9
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137420084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Steam versie schijnt van niet, alleen op de console.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:11:37 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137420769
Alleen in bepaalde landen (Alleen Duitsland in Europa) is de pc versie censored.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:20:44 #11
419250 Spongeboss
pi_137420992
Southpark lijkt me een kut game, puur omdat ik de serie ook niet zo geweldig vindt. Er zit teveel Amerikaanse onderbroeken humor in, wat leuk is als je 12 bent. Maar dat is mijn mening, als ik let's plays zie, dan zie je lui die overal op gaan ruften en zich kapot lachen. Niet mijn soort humor.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Steam als DRM is al lang gehaxxored, dus steam zelf kan het ook uitzetten indien nodig natuurlijk. Alleen als steam ooit weggaat moet je wel AL je games downloaden ... dat wordt HDDs bijkopen voor mensen.

Verdomme moet nog steeds een HD in mijn pc bouwen. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:11:37 #12
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137422498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Spongeboss het volgende:
Southpark lijkt me een kut game, puur omdat ik de serie ook niet zo geweldig vindt. Er zit teveel Amerikaanse onderbroeken humor in, wat leuk is als je 12 bent. Maar dat is mijn mening, als ik let's plays zie, dan zie je lui die overal op gaan ruften en zich kapot lachen. Niet mijn soort humor.
Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken. :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:21:57 #13
419250 Spongeboss
pi_137422830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken. :P
Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.

Kun je niet ontkennen dat er ook heel veel flauwe humor in zit, scheten, etc. Dingen waarbij ik met mijn hoofd schud en denk dat ik dat stadium voor bij ben, puur omdat zoiets niet grappig meer is voor mij. Een kind roept poep en lacht dan keihard omdat het iets zegt dat vies is etc.

In dat op zicht zou ik dus niet willen zeggen dat je South Park kunt wegzetten als dom/idioot maar het is zeker ook geen hoogstandje.

Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken. :')
pi_137423359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.

Kun je niet ontkennen dat er ook heel veel flauwe humor in zit, scheten, etc. Dingen waarbij ik met mijn hoofd schud en denk dat ik dat stadium voor bij ben, puur omdat zoiets niet grappig meer is voor mij. Een kind roept poep en lacht dan keihard omdat het iets zegt dat vies is etc.

In dat op zicht zou ik dus niet willen zeggen dat je South Park kunt wegzetten als dom/idioot maar het is zeker ook geen hoogstandje.

Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken. :')
Omdat je dan nooit je eerste gevecht overleeft.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:38:38 #15
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137423524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt. _O-

http://en.wikipedia.org/w(...)epiction_of_Muhammad

Als je ziet voor hoeveel ophef een tekenfilm kan zorgen, kan je nagaan als je constant zit te kenkeren op moslims, dan blijft er niks anders meer over dan Fatwa's die de hele dag door regenen. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:51:54 #16
419250 Spongeboss
pi_137424110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt. _O-

http://en.wikipedia.org/w(...)epiction_of_Muhammad

Als je ziet voor hoeveel ophef een tekenfilm kan zorgen, kan je nagaan als je constant zit te kenkeren op moslims, dan blijft er niks anders meer over dan Fatwa's die de hele dag door regenen. :')
Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet. :') Maar Mohammed daarentegen!

Dat is wel iets wat mij tegenstaat.
pi_137426199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...
dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:

BG&E heeft een beveiliging die vakkundig niet meer ondersteund (kan) worden onder windows 7 -> game cd is waardeloos geworden
pi_137426396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:

BG&E heeft een beveiliging die vakkundig niet meer ondersteund (kan) worden onder windows 7 -> game cd is waardeloos geworden
Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last van :(. Zelfde met van die Starforce meuk.

Altijd leuk dat ze het mensen die het product daadwerkelijk kopen zo irritant mogelijk maken, terwijl piraatjes geen enkel probleem hebben.
pi_137426482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last van :(.
BG&E heeft de TAGES beveiliging, maar die is dusdanig kut dat ik hem niet eens kan installeren :') (ja en een installatie kopieeren vanaf een XP machine werkt dus ook niet _O- )
pi_137426529
Ahja TAGES... zucht.... Volgens mij heeft mn Riddick game op steam dat ook nog.... ugh, activatielimieten en shit, terwijl ut gvd gewoon op steam staat (en dus al drm heeft).
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:50:03 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_137436763
Ah, Tages, dat heb ik bij The Witcher.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef VelitoX het volgende:
Ahja TAGES... zucht.... Volgens mij heeft mn Riddick game op steam dat ook nog.... ugh, activatielimieten en shit, terwijl ut gvd gewoon op steam staat (en dus al drm heeft).
Geldt dat laatste voor meerdere games?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_137436884
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Geldt dat laatste voor meerdere games?
yup, er zijn meerdere (volgens mij hoofdzakelijk oudere games) met andere DRM (zoals securom activatielimieten enzo)
pi_137438717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet. :') Maar Mohammed daarentegen!

Dat is wel iets wat mij tegenstaat.
Als het aan Matt Stone en Trey Parker had gelegen had dat er ook zeker ingezeten. Vind dan alleen nog maar een Publisher die de game uit wil brengen.

South Park gebruikt de poep en pies humor om een groot publiek te trekken en brengt op een vrijwel altijd leuke manier hun kijk op maatschappelijke problemen. Kijk alleen al naar de film van South Park, een groot pleidooi over hoe belachelijk het is dat je in de US alles mag laten zien maar een woordje als fuck angstvallig gecensureerd.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Redactie Games donderdag 6 maart 2014 @ 09:20:15 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137439217
Het is wel grappig dat normaal zulke dingen in Amerika gecensureerd worden maar nu in Europa, alsof ze jaloers zijn op al onze Europese functioneel naaktscene's... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_137443632
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:
Developer van The Witcher heeft alle beveiling er uit gesloopt met een patch. Zou geen problemen moeten geven.
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:51:39 #26
419250 Spongeboss
pi_137444148
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Als het aan Matt Stone en Trey Parker had gelegen had dat er ook zeker ingezeten. Vind dan alleen nog maar een Publisher die de game uit wil brengen.

South Park gebruikt de poep en pies humor om een groot publiek te trekken en brengt op een vrijwel altijd leuke manier hun kijk op maatschappelijke problemen. Kijk alleen al naar de film van South Park, een groot pleidooi over hoe belachelijk het is dat je in de US alles mag laten zien maar een woordje als fuck angstvallig gecensureerd.
Hmnm ja het is gewoon een beetje jammer. Verder is het goed dat maatschappelijke problemen worden aangeroepen, maar dat kan ook op een intelligente manier. South Park heeft teveel onderbroeken lol wat mij betreft.

De world of warcraft episode vond ik zelf wel grappig, maar er komt ook veel flauwekul in voor. Zelf lees ik liever een boek waarin ook bepaalde maatschappelijke problemen in voor komen. Dostojevski of iets degelijks.

Maar to each his own.
pi_137444465
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hmnm ja het is gewoon een beetje jammer. Verder is het goed dat maatschappelijke problemen worden aangeroepen, maar dat kan ook op een intelligente manier. South Park heeft teveel onderbroeken lol wat mij betreft.

De world of warcraft episode vond ik zelf wel grappig, maar er komt ook veel flauwekul in voor. Zelf lees ik liever een boek waarin ook bepaalde maatschappelijke problemen in voor komen. Dostojevski of iets degelijks.

Maar to each his own.
Helaas trekt een intelligentere communicatie van dergelijke probleem niet zo'n groot publiek. Dat vind ik juist het sterke van South Park, in plaats van alleen maar te gaan voor 'goedkoop succes' dmv de onderbroekenlol kiezen ze ervoor om met regelmaat serieuze onderwerpen aan te snijden en zo bespreekbaar te maken.

En prima dat het niet in je straatje past hoor. Ieder zijn ding inderdaad. Maar South Park verdient iets wel meer dan afgescheept te worden als enkel onderbroekenlol.

Ik lees ook graag een boek maar dat sluit niet uit dat ik nog flink kan lachen om een aflevering SP. Het 1 sluit het ander niet uit ;)
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:04:50 #28
419250 Spongeboss
pi_137444510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Helaas trekt een intelligentere communicatie van dergelijke probleem niet zo'n groot publiek. Dat vind ik juist het sterke van South Park, in plaats van alleen maar te gaan voor 'goedkoop succes' dmv de onderbroekenlol kiezen ze ervoor om met regelmaat serieuze onderwerpen aan te snijden en zo bespreekbaar te maken.

En prima dat het niet in je straatje past hoor. Ieder zijn ding inderdaad. Maar South Park verdient iets wel meer dan afgescheept te worden als enkel onderbroekenlol.

Ik lees ook graag een boek maar dat sluit niet uit dat ik nog flink kan lachen om een aflevering SP. Het 1 sluit het ander niet uit ;)
Nee ik begrijp het, maar ik vind het jammer dat je nu overal op youtube lui ziet die de Jew-Class pakken. Zich kapot lachen, scheten laten om elke minuut etc.

Ieder zijn eigen ding natuurlijk, ik vind het alleen jammer, dat met elk geloof de spot wordt gedreven maar niet met de islam, want dan durft niemand het uit te geven. Maar wanneer heeft een Jood jou lastig gevallen? Mij eigenlijk nog nooit.... Daarom heb ik niets tegen ze. En op dat punt vind ik het niet intelligent om daar de spot mee te drijven omdat ze naar mijn mening niemand kwaad doen. Behalve dan dat gezeik over hun thuisland en de ruzie daar en oorlog. En het racisme daar lokaal. Maar goed christenen staan ook voor een abortus kliniek lui moordenaar te noemen. En de islam blaast je gewoon op... :')
pi_137445248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:
En de islam blaast je gewoon op...
dat zal het probleem wel zijn.. joden en christenen blaffen maar bijten niet..
islam bijt gewoon...

/kortdoordebochtredenatie...
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:41:46 #30
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137445680
Diepe gesprekken in het Steam topic
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_137446055
En beter ook dat ze dat niet doen.

Stelletje rasisten. :( !
pi_137447021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nee ik begrijp het, maar ik vind het jammer dat je nu overal op youtube lui ziet die de Jew-Class pakken. Zich kapot lachen, scheten laten om elke minuut etc.

Ieder zijn eigen ding natuurlijk, ik vind het alleen jammer, dat met elk geloof de spot wordt gedreven maar niet met de islam, want dan durft niemand het uit te geven. Maar wanneer heeft een Jood jou lastig gevallen? Mij eigenlijk nog nooit.... Daarom heb ik niets tegen ze. En op dat punt vind ik het niet intelligent om daar de spot mee te drijven omdat ze naar mijn mening niemand kwaad doen. Behalve dan dat gezeik over hun thuisland en de ruzie daar en oorlog. En het racisme daar lokaal. Maar goed christenen staan ook voor een abortus kliniek lui moordenaar te noemen. En de islam blaast je gewoon op... :')

Het wordt allemaal een beetje offtopic maar:

Wat heeft het lastig gevallen zijn door iemand met een bepaalde religie er mee te maken?
Als ik lastig gevallen wordt dan is vragen over religie wel het laatste wat ik doe.
Sinds wanneer is dat een voorwaarde trouwens? Dat je alleen de spot mag drijven met mensen waar je door lastig gevallen bent? Dan mag ik hopen dat je weinig te lachen hebt als het op satire aankomt.

Overigens stellen dat de Joden niemand kwaad doen is ook niet helemaal waar natuurlijk. Al dat gezeik in Israel komt van 2 kanten en correct me if I'm wrong maar volgens mij zijn er aan de Palestijnse kant heel wat meer slachtoffers gevallen dan andersom.. Het is maar net vanuit welk oogpunt je het bekijkt.

Het blijft overigens vreemd dat anno 2014 een bepaalde religie bespaart blijft als het gaat om spot maar dat is nou eenmaal hoe de wereld in elkaar zit. Als je zonodig moslims of de islam wilt bashen is er vast wel ergens een doom mod te vinden.

En ja, simpele zielen heb je overal en dankzij het internet hebben ze ook nog een manier om zichzelf te uitten ;)
pi_137449006
Steam down?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137449350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Steam down?
nope hier niet..

zojuist mijn 32ste brug in Bridge project voltooid :@ (maar wel kut, want physics zijn vrij random in het spel :')
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:04:24 #35
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137458367
Nieuwe weekly sale, met dingen van EA. Alle spellen op steam en origin.
https://www.humblebundle.com/weekly

Enige die ik er interessant vind uitzien is Plants vs Zombies, maar daar ga ik het niet voor kopen.
Barts Padawan
pi_137458897
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef JaimyLee het volgende:
Nieuwe weekly sale, met dingen van EA. Alle spellen op steam en origin.

Enige die ik er interessant vind uitzien is Plants vs Zombies, maar daar ga ik het niet voor kopen.
peggle, bookworm, bejeweld en PvsZ zijn geinige games, wel vrij casual
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:30:35 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_137459442
Peggle en PvZ heb ik veel plezier mee gehad.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:31:26 #38
136 V.
pi_137459484
Offtopic en totaal irrelevant: wat een volkomen klotedag vandaag.

Bleeeeeurgh.

Zo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:44:21 #39
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137460165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Verbal het volgende:
Offtopic en totaal irrelevant: wat een volkomen klotedag vandaag.

Bleeeeeurgh.

Zo.

V.
Maak er nog een fijne avond van *;
Barts Padawan
pi_137468296
quote:
This coupon cannot be used in conjunction with another discount.
:( kut steam.. :(
pi_137468351
overigens alweer gaan alle opbrengsten naar goede doelen...
quote:
EA will be forgoing 100% of its proceeds to benefit the following charities.
als iemand trouwens Escape Rosecliff Island & zuma's revenge steam keys over heeft, ik wil em best hebben :P
pi_137469310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef mschol het volgende:
overigens alweer gaan alle opbrengsten naar goede doelen...

[..]

als iemand trouwens Escape Rosecliff Island & zuma's revenge steam keys over heeft, ik wil em best hebben :P

Ik lees op ut steam forums bundles topic dat het 1 key per tier is (zowel origin als steam) ;) dat gaat dus niet gebeuren.
pi_137469408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ik lees op ut steam forums bundles topic dat het 1 key per tier is (zowel origin als steam) ;) dat gaat dus niet gebeuren.
shit, bagger zooi weer...
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:36:30 #44
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137469768
PvZ is wel even leuk.
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:59:19 #45
419250 Spongeboss
pi_137470509
Humble bundle :( Stelt me al een paar keer teleur. Vorige bundle met Elysian tales was goed, maar goed had al 2 spellen uit die bundle en dan zijn ze al niet meer zo zeer de moeite waard.

Jammer. En waarom zijn de port royal kaarten zo duur, moet nog een kaart maar die kost 40 cent. :')
pi_137470646
Ok, dus net een humble bundle gekocht voor Peggle en Bejeweled. Had ik dit nu als "gift" moeten kopen om de andere weg te kunnen geven?
pi_137470700
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef Reintji het volgende:
Ok, dus net een humble bundle gekocht voor Peggle en Bejeweled. Had ik dit nu als "gift" moeten kopen om de andere weg te kunnen geven?
zie hierboven, per tier zitten de games in 1 key :(
pi_137470762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef mschol het volgende:

[..]

zie hierboven, per tier zitten de games in 1 key :(
Ok, thx. Ik las met een aantal duvels
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:21:20 #49
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137474806
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_137475066
Als ik Age of Empires 2 HD koop op een Windows PC.
En ik wil hem later bij mijn dinnetje ( :') ) op haar MAC laptop installeren, kan dat dan gewoon?
Of koop ik dan echt de Windows versie?

Moeilijk allemaal :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 09:44:36 ]
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:49:25 #51
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_137475393
Bij die nieuwe weekly, krijg je een origin key en een steam key of 1 van beide?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:03:04 #52
111656 Poit
12-08-12
pi_137475613
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Bij die nieuwe weekly, krijg je een origin key en een steam key of 1 van beide?
Beide, het zijn trouwens 2 keys.
Peggle Deluxe, Bejeweled 3, Bookworm Deluxe, Escape Rosecliff Island, and Feeding Frenzy 2 Deluxe zitten in 1 key

Plants vs Zombies GOTY Edition, Peggle Nights, and Zuma's Revenge zitten in de andere.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:41:53 #53
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137476469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:33 schreef Leonos het volgende:
En ik wil hem later bij mijn dinnetje ( :') ) op haar MAC laptop installeren, kan dat dan gewoon?

Bij GTA San Andreas staan er bij mij 2 verschillende in m'n Steam lijst, 1 is Windows, 1 is dat andere. Bij AoE2 zie ik er maar 1 staan, maar het lijkt me dat het op beide werkt.

Edit: Ik heb het trouwens echt veel goedkoper gekocht in de holiday sale, dus als je wat wilt besparen kan je beter nog even wachten. Ik dacht dat ik het voor 2,50 had.
Barts Padawan
pi_137476817
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:33 schreef Leonos het volgende:

AOE2 heeft geen steamplay (dit kan je zien aan de icoontjes bij het spel, Borderlands 2 heeft dit wel), en de kans is dus groot dat er geen MAC variant is :)
pi_137477255
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Bij GTA San Andreas staan er bij mij 2 verschillende in m'n Steam lijst, 1 is Windows, 1 is dat andere. Bij AoE2 zie ik er maar 1 staan, maar het lijkt me dat het op beide werkt.

Edit: Ik heb het trouwens echt veel goedkoper gekocht in de holiday sale, dus als je wat wilt besparen kan je beter nog even wachten. Ik dacht dat ik het voor 2,50 had.
Heb 50% korting van een fokker hier gehad.
Dus nog een tientje. Kan je dan ook trouwens via LAN tegen elkaar spelen? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef mschol het volgende:

[..]

AOE2 heeft geen steamplay (dit kan je zien aan de icoontjes bij het spel, Borderlands 2 heeft dit wel), en de kans is dus groot dat er geen MAC variant is :)
Ik ga wel is kijken of ie dan voor de MAC is. :)
pi_137477404
Sega theme sale op GMG, ik ga voor Sonic All stars racing transformed.

Iemand die weet wat de coupon is van deze week en op die er ook op werkt?
pi_137477593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
Sega theme sale op GMG, ik ga voor Sonic All stars racing transformed.

Iemand die weet wat de coupon is van deze week en op die er ook op werkt?
uit de nieuwsbrief:

quote:
OQE4LG-WEQPSE-SMCME1
As if that wasn’t enough, you can also use the 20% off voucher* above provided your basket value is //$10 or over.
pi_137478308
Hoe heet de fok steam community ?
Iemand een linkje?

Wellicht handig voor de OP? ^O^
pi_137480396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef mschol het volgende:

[..]

uit de nieuwsbrief:

[..]

Thanks, nu hopen dat ik op tijd thuis ben
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:33:38 #60
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137481779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:10 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb 50% korting van een fokker hier gehad.
Dus nog een tientje. Kan je dan ook trouwens via LAN tegen elkaar spelen? :P

Ik zie er nu geen LAN optie tussen staan, als ik een game wil maken kan ik kiezen tussen public, friends of private.
Barts Padawan
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:36:29 #61
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137485646

Sheeeeeeit :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:52:47 #62
111656 Poit
12-08-12
pi_137486122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Het ziet er spannend uit maar wat gebeurt er? :o
pi_137486141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Het ziet er spannend uit maar wat gebeurt er? :o
Verschil aan graphics tussen E3 en nu
pi_137486158
quote:
[ afbeelding ]

wow :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:55:29 #65
111656 Poit
12-08-12
pi_137486199
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

quote:

[..]

Oh wacht, het is watchdogs..

En dajmn. Dat ziet er inderdaad een stukje anders uit.. :o
pi_137486608
Lekker links laten liggen.

Met The Division zie ik het ook wel gebeuren eigenlijk.
pi_137486779
Maar welke is van de E3 en welke is van nu? :P
pi_137487419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:
Die oranje sportwagen (die met de niet leesbare nummerplaat) zal nu zijn.
Get it and Bet it
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:59:08 #69
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137488382
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:
Die er goed uitziet.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:03:11 #70
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137488530
quote:
[ afbeelding ]

http://www.whatgamesare.com/vertical-slice.html

A vertical slice is a portion of a game which acts as a proof of concept for stakeholders before they agree to fund the rest. It is not the same thing as a prototype in that it is expected to look of final quality and play like the final game. It is like asking to see a piece of the final cake before agreeing to pay for the whole.

Requests for vertical slices are a key sign that your stakeholder (publisher, investor, whomever) has no idea what game making actually involves and is likely harboring many misconceptions about the process. The reason is that what seems like 10% of the content and therefore 10% of the effort is actually more like 70% of the effort.

Those who desire to see vertical slices make the mistake of thinking of game development as a pure production exercise, which of course it is not, and will likely misunderstand what further development will entail. Vertical slices are also simply not achievable in many kinds of game.
pi_137488884
Wanneer komt the Agent uit?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_137490399
quote:
[ afbeelding ]

Waarom is Watch Dogs nagemaakt met de engine van de originele Outrun?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_137490980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:45 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet de fok steam community ?
Iemand een linkje?

Wellicht handig voor de OP? ^O^
volgens mij is de Fok steam groep meer dood dan levend :P
ik vraag mij zowiezo af of de admins nog wel op steam zitten :+

de premium editie van bioshock ligt voor 10 euro bij de MM in de grabbelbak :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:56:56 #74
136 V.
pi_137492193
quote:

[..]

En wat is de beste?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:58:21 #75
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137492231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

En wat is de beste?

V.
Gifje gezien?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:01:23 #76
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137492314
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:10:16 #77
136 V.
pi_137492609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Gifje gezien?
Ja, en ik ga er vanuit dat de beste de meest recente is. Maar een paar opmerkingen in dit topic laten zich lezen als het omgekeerde, vandaar mijn vraag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:12:22 #78
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137492671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, en ik ga er vanuit dat de beste de meest recente is. Maar een paar opmerkingen in dit topic laten zich lezen als het omgekeerde, vandaar mijn vraag.

V.
Het is helaas andersom.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:17:58 #79
136 V.
pi_137492851
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is helaas andersom.
You've got to be fucking kidding me

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:18:27 #80
136 V.
pi_137492864
Kijk nu al uit naar de TB ervan _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137492891
Is die laatste versie niet de 360 versie?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:21:40 #82
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137492982
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef Tain het volgende:
Is die laatste versie niet de 360 versie?
PS4.
pi_137493345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

PS4.
:'(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:38:22 #84
136 V.
pi_137495818
Stel, je wilt een mechanisch keyboard. Stel, je houdt van lampjes. En je houdt van kleurtjes.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ikwillemikwillemikwillemikwillemikwillem

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137496042
maar wl je hem ook?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_137496468
www.getloadedgo.com
een 2K sale:
3 games 22 4/26 5/28
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:14:47 #87
111656 Poit
12-08-12
pi_137497456
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef Verbal het volgende:
Stel, je wilt een mechanisch keyboard. Stel, je houdt van lampjes. En je houdt van kleurtjes.

V.
Such color, much Technology,

maat vet! Ikwilookwelzo'nding
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:39:05 #88
136 V.
pi_137498376
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
maar wl je hem ook?
Weet ik nog niet...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:48:43 #89
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137498738
quote:

V.
Kan je beter voor de BlackWidow gaan van Razer. :P
http://tweakers.net/nieuw(...)che-schakelaars.html
pi_137498770
quote:

V.
Alleen jammer dat de support van Corsair ontzettend kut is als je het nodig hebt... Mijn K70 (die ik pas sinds ergens november heb) ligt nu al sinds begin februari bij Corsair voor reparatie...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_137501954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef mschol het volgende:
www.getloadedgo.com
een 2K sale:
3 games 22 4/26 5/28
Beeetje jammer dat ik de games die ik echt wil, al heb :(. Rest (waar ik interesse in heb) is in steam sale goedkoper bij elkaar dan die 22 euro bijv.
pi_137502431
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Beeetje jammer dat ik de games die ik echt wil, al heb :(. Rest (waar ik interesse in heb) is in steam sale goedkoper bij elkaar dan die 22 euro bijv.
ik heb het idee dat 2k in de uitverkoop is ofzo, de laatste tijd zie ik alleen maar 2k sales voorbij komen :')

voor de mensen die Euro truck simulator 2 willen hebben:
de gold editie is voor 8.16 te krijgen bij Greenmangaming met de code H799RH-7L8NPP-RCKKT8.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:21:59 #93
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137520799
quote:
[ afbeelding ]

Is die oranje auto die van nu? Ziet er uit als een ps2 game :')
pi_137535029
quote:
[ afbeelding ]

Hoe weten we of dit echt is? Hoor namelijk ook verhalen dat dit hartstikke fake is...
  zondag 9 maart 2014 @ 07:53:01 #96
136 V.
pi_137536389
Even een vraagje over de random drops in TF2... iemand enig idee hoe random die zijn? Of moeten zijn?

Deze week voor het eerst in tijden weer wat uren in TF2 doorgebracht en het was een bijzonder aangename herintroductie.

De pakweg eerste 8 uur die ik in het spel doorbracht kreeg ik elk half uur tot uur een drop (meestal fucking crates), maar nu sinds vrijdag helemaal niks meer. Nada. Noppes.

Iemand enig idee?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 9 maart 2014 @ 08:15:42 #97
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137536498
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 07:53 schreef Verbal het volgende:
Even een vraagje over de random drops in TF2... iemand enig idee hoe random die zijn? Of moeten zijn?

Deze week voor het eerst in tijden weer wat uren in TF2 doorgebracht en het was een bijzonder aangename herintroductie.

De pakweg eerste 8 uur die ik in het spel doorbracht kreeg ik elk half uur tot uur een drop (meestal fucking crates), maar nu sinds vrijdag helemaal niks meer. Nada. Noppes.

Iemand enig idee?

V.
er is een max in een bepaald tijdsbestek idd. Wisselt nog wel eens.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_137536623
Als ge lange tijd niet hebt gespeeld (of nieuw zijt) heeft het de neiging om meer te droppen, tot op een bepaalde limiet
pi_137536996
edit, overbodig :)
Burning bridges gives you so much more
  zondag 9 maart 2014 @ 09:48:18 #100
136 V.
pi_137537434
Ah, dan klopt dat :)

Dank.

Trouwens besloten mijn earbuds vooralsnog niet van de hand te doen. Gezien de lol die ik opeens weer heb in TF2, wil ik ze lekker houden om mensen de ogen uit te steken... vooral de taunt met de pyro op zijn bijl, met begeleidende muzieknootjes van de earbuds is geweldig. Iedere keer als ik dat doe in het zicht van andere spelers, krijg ik binnen no time tradeverzoeken >:)

Die ik nu dus weer uit ga zetten, bij de weg.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games maandag 10 maart 2014 @ 17:29:54 #101
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137586724
Heel de Commando's collectie bij Humble Bundle store voor 2,49.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:18:55 #102
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_137630095
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 20:55:26 #103
8781 crew  Frutsel
pi_137631976
Ik had een boosterpack van left4dead2 in mijn inventory... volgens mij mijn eerste ooit die ik zomaar gekregen lijk te hebben? O+
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2014 @ 21:10:26 #104
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137632743
One finger Death Punch, awesome, gewoon awesome!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:56 #105
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137641852
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
One finger Death Punch, awesome, gewoon awesome!
Ja voor een newgrounds.com flash game misschien.
pi_137642892
quote:
die regionale prijzen hebben dan niet lang bestaan? op 29-1 heb ik nog een USD betaling naar ze gedaan..

ik lees ook dit:
quote:
Three: We still intend to introduce the pricing in local currencies. Let us explain why we want to do it and how we want to make it fair for everyone. From the very beginning our intention was to make things easier for users whose credit cards/payment systems are not natively in USD. The advantages are simple because the price is more understandable and easier to relate to. There would be no exchange rates involved, no transaction fees, and no other hidden charges. However after reading your comments, we realized we have taken an important element away: the choice. In order to fix this, we'll offer the option of paying in the local currency or the equivalent in USD. This way, how you pay is always your choice.
dan blijven we een keus houden, dat is dan een betere oplossing, hadden ze beter gelijk kunnen doen :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Frutsel het volgende:
Ik had een boosterpack van left4dead2 in mijn inventory... volgens mij mijn eerste ooit die ik zomaar gekregen lijk te hebben? O+
op het moment iemand een badge craft, wordt iemand anders, die wel "eligable" voor is (lees: 1x per week inloggen in steam) een boosterpack voor 1 van de games die trading cards hebben..

ik heb nu iets van 5 boosterpacks
  Redactie Games woensdag 12 maart 2014 @ 00:11:34 #107
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137642930
Boeiuh is leuk! Zit in de el cheapo indieBundle van Bundlestars.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:46:41 #108
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_137643950
Heb deze week al zo'n 30 uur in Dark Souls (1) gegoten. Damn, wat een vette game, elke keer als met ik een boss aan het vechten ben, voel ik m'n hart kloppen :D
pi_137644709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') ...
  woensdag 12 maart 2014 @ 02:01:47 #110
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137645186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Drankster het volgende:
SPOILER
:D _O- :{ :'( :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:06:13 #111
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137648491
Gisteravond eindelijk genoeg tradingcards verkocht om een CS:GO Operation Phoenix toegangspas te kopen (had al m'n Steamtegoed opgemaakt aan games tijdens de sale), meteen na de eerste match een case die ik voor 1,50 kan verkopen :D Nog 1 case en ik maak winst! (pass was 2,15)

Voor de mensen die zich dus afvragen waarom je in godsnaam aandacht zou besteden aan die CS:GO en TF2 ingame items: ik heb zonder extra moeite te doen al meer dan 40 euro Steam Wallet tegoed bij elkaar gesprokkeld.
pi_137665211
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Drankster het volgende:
SPOILER
Ouder dan het internet.

Steam heeft een flinke 24 uur durende sale ter gelegenheid van de BAFTA's: http://store.steampowered.com/sale/baftapromo

BioShock Infinite voor 7,50 - instant buy als je hem nog niet hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_137676570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ouder dan het internet.

Steam heeft een flinke 24 uur durende sale ter gelegenheid van de BAFTA's: http://store.steampowered.com/sale/baftapromo

ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n spectaculaire sale :@
pi_137678957
is het ook niet, maar wel goed om zaken op te pikken. Brave New World bijvoorbeeld om je Civ ervaring veel rijker te maken
  Redactie Games woensdag 12 maart 2014 @ 23:41:35 #115
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137680288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n spectaculaire sale :@
Zou voor mij weer typisch iets zijn dat ik op de plank leg en nooit zou spelen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:43:54 #116
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137680370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ouder dan het internet.

Civ 5 en Enemy Within is goed.
pi_137680443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Civ 5 en Enemy Within is goed.
The Stanley Parable is ook tof.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:51:12 #118
136 V.
pi_137680654
Gunpoint en Brothers

Instant buys

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:06:00 #119
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:07:13 #120
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137681217
Oh en nice, al m'n favourites zijn gewist van steam :')
pi_137681219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Mocht iemand ze willen...pm :s)
idem ditto :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 maart 2014 @ 10:32:11 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_137686353
http://store.steampowered.com/sub/34415/

Pakket is duurder dan de losse games.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_137686387
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:32 schreef borisz het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/34415/

Pakket is duurder dan de losse games.
gebeurd wel vaker toch, als individuele titels in de sale zijn..?

iemand ervaring met the dark eye (die had ik al...? steam doet raar..) en the night of the rabbit trouwens? hoe zijn die games?

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 13-03-2014 10:38:37 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 maart 2014 @ 10:45:03 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_137686749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef mschol het volgende:

[..]

gebeurd wel vaker toch, als individuele titels in de sale zijn..?

iemand ervaring met the dark eye (die had ik al...? steam doet raar..) en the night of the rabbit trouwens? hoe zijn die games?
Zou kunnen. VIel me nu pas voor het eerst op.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:18:58 #125
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_137693116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
Three: We still intend to introduce the pricing in local currencies. Let us explain why we want to do it and how we want to make it fair for everyone. From the very beginning our intention was to make things easier for users whose credit cards/payment systems are not natively in USD. The advantages are simple because the price is more understandable and easier to relate to. There would be no exchange rates involved, no transaction fees, and no other hidden charges. However after reading your comments, we realized we have taken an important element away: the choice. In order to fix this, we'll offer the option of paying in the local currency or the equivalent in USD. This way, how you pay is always your choice.

Echt, door dit hele drama ben ik wel meer favourable richting Gog en om daar games te kopen als het geen verschil maakt met steam :P Helemaal omdat drm vrij wel handig is. Lekker op 2 pc's tegelijk spelen zonder gedoe enzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteravond eindelijk genoeg tradingcards verkocht om een CS:GO Operation Phoenix toegangspas te kopen (had al m'n Steamtegoed opgemaakt aan games tijdens de sale), meteen na de eerste match een case die ik voor 1,50 kan verkopen :D Nog 1 case en ik maak winst! (pass was 2,15)

Voor de mensen die zich dus afvragen waarom je in godsnaam aandacht zou besteden aan die CS:GO en TF2 ingame items: ik heb zonder extra moeite te doen al meer dan 40 euro Steam Wallet tegoed bij elkaar gesprokkeld.
Als je het spel niet leuk vindt kun je beter een keer een dag gaan werken en meer geld op halen. Efficinter gebruik van tijd ook nog eens, tenzij jij meer dan 10 euro per uur hebt verdient dat je erin gestoken hebt :P
^inteel
&nbsp
pi_137693904
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Echt, door dit hele drama ben ik wel meer favourable richting Gog en om daar games te kopen als het geen verschil maakt met steam :P Helemaal omdat drm vrij wel handig is. Lekker op 2 pc's tegelijk spelen zonder gedoe enzo.
indien ik een spel echt wil hebben koop ik hem desnoods wel meer dan 1x.. (hence mijn C&C collectie waar ik alles wel 3 dubbel heb :'))
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:48:05 #127
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137693954
quote:
Lekker op 2 pc's tegelijk spelen zonder gedoe enzo.
Een eckte gamer. _O-
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:56:54 #128
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_137694159
Nou het is meer dat steam niet altijd even fijn is om te hebben draaien.
^inteel
&nbsp
pi_137694395
quote:
Als je het spel niet leuk vindt kun je beter een keer een dag gaan werken en meer geld op halen. Efficinter gebruik van tijd ook nog eens, tenzij jij meer dan 10 euro per uur hebt verdient dat je erin gestoken hebt :P
Gelukkig vind ik CS:GO ook nog eens een zeer tof spel, iedere 5v5 pot is weer puntje van m'n stoel materiaal, dus ik verdiend geld terwijl ik het naar m'n zin heb! Hatsee!
pi_137700599
Steam ligt weer is plat? ...
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_137700622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef vaagjunior het volgende:
Steam ligt weer is plat? ...
yup, no connection :P
pi_137700658
Als ze geen normale connectie's kunnen fixen schaf dan gewoon dat hele programma af dat je online op steam moet zijn om te kunnen gamen :')
pi_137700926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:28 schreef vaagjunior het volgende:
Als ze geen normale connectie's kunnen fixen schaf dan gewoon dat hele programma af dat je online op steam moet zijn om te kunnen gamen :')
Je kunt toch gewoon in Offline mode starten en dan spelen wat je wilt?
pi_137700987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:34 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon in Offline mode starten en dan spelen wat je wilt?
Niet de multiplayer..
pi_137701034
Ja al de tweede dag op rij. En het irriterende is dat als je dan "quit" drukt, hij je nog even aanmeldt voor twee seconden
pi_137701610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Niet de multiplayer..
Mja, het is lastiger vrienden vinden/uitnodigen, maar dat is ingame ook nog wel te doen.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:18:49 #137
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137703268
Vette weekly van HIB _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik blijf maar geld naar ze gooien en ze blijven maar met bazen bundles komen. Het houdt nooit op :o :'(

PS: Je krijgt slechts twee keys. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
  Redactie Games donderdag 13 maart 2014 @ 19:50:28 #138
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137704882
Steam ligt er elke dag wel een keer uit.. :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:52:48 #139
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_137705017
Kalypso March Strategy Pack.

KOOP KOOP KOOP
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_137706687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam ligt er elke dag wel een keer uit.. :')
Hij ligt er bij mij WEER uit 2e keer vandaag :')
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 20:48:27 #141
8781 crew  Frutsel
pi_137707854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:26 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Hij ligt er bij mij WEER uit 2e keer vandaag :')
bij mij al ruim een anderhalf uur inmiddels :{
pi_137708285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

bij mij al ruim een anderhalf uur inmiddels :{
Er is een groot Counter-Strike (naja en Starcraft en god mag t weten wat nog meer) toernooi gaande, met koppeling aan twitch.tv zodat je wapens kan ontvangen en alles, wellicht gooit dat wat roet in het eten?
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:55:54 #143
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_137708307
Dit is het einde steam is done
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:08:54 #144
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_137709127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef JimmyJames het volgende:
Vette weekly van HIB _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik blijf maar geld naar ze gooien en ze blijven maar met bazen bundles komen. Het houdt nooit op :o :'(

PS: Je krijgt slechts twee keys. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
Tuurlijk zitten de games die ik nog niet heb in het 2e niveau :(
Maar hij is idd wel mooi
^inteel
&nbsp
pi_137710268
Ik kan iig weer inloggen
pi_137710568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef JimmyJames het volgende:
Ik blijf maar geld naar ze gooien en ze blijven maar met bazen bundles komen. Het houdt nooit op
so true ;(

quote:
17s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Euribob het volgende:
Kalypso March Strategy Pack.

KOOP KOOP KOOP
wat?
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:33:33 #147
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_137710631
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef mschol het volgende:

[..]

so true ;(

[..]

wat?
Dat wat ik zeg

KALYPSO MARCH STRATEGY PACK
*O* *O*
pi_137712928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dat wat ik zeg

KALYPSO MARCH STRATEGY PACK
*O* *O*
50 euro, geen discount, waarom kopen dan?
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:38:33 #149
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_137714545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef mschol het volgende:

[..]

50 euro, geen discount, waarom kopen dan?
"Je bespaart bij het kopen van dit pakket 145,95"

Jij ziet iets verkeerd of ik zie iets verkeerd.
pi_137715433
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef Euribob het volgende:

[..]

"Je bespaart bij het kopen van dit pakket 145,95"

Jij ziet iets verkeerd of ik zie iets verkeerd.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:54:06 #151
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_137715482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
43 items voor 49,99. :)

Klik nu eens verder en kijk naar de inhoud.
pi_137715580
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

maar het pakket heeft geen korting, dus ik zie geen reden om die te kopen... de individuele games hebben korting...
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:57:07 #153
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137715665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wat is dit :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:57:19 #154
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_137715679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef mschol het volgende:

[..]

maar het pakket heeft geen korting, dus ik zie geen reden om die te kopen... de individuele games hebben korting...
Oh zo. Nee ik bedoelde niet dat je het pakket moest kopen, maar dat er nogal wat mooie koopjes tussen zaten. :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:58:25 #155
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137715755
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij Google'd duidelijk vaak DBZ, auto's en amateur gayporn fistdeep. :')
pi_137715786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef Euribob het volgende:

[..]

Oh zo. Nee ik bedoelde niet dat je het pakket moest kopen, maar dat er nogal wat mooie koopjes tussen zaten. :P
8)7 :P
overigens, als je het pakket gegift kan krijgt vanuit de USA betaal je maar 30 USD :o (als ik google moet geloven)

quote:

[..]

[ afbeelding ]
wat voor junk kijk jij naar op je pc? :D
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:06:32 #157
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137716229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

Jij Google'd duidelijk vaak DBZ, auto's en amateur gayporn fistdeep. :')
Enkel incognito :{w
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:07:20 #158
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137716266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat bestaat niet meer op het internet. _O-
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:10:46 #159
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_137716441
quote:

[..]

[ afbeelding ]
hommo
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:12:21 #160
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137716530
quote:
16s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

hommo
no homo muh nugget
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:05:55 #161
111656 Poit
12-08-12
pi_137722335
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:39:53 #162
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137722975
quote:

[..]

[ afbeelding ]
hah, gaaaaaaaaaaaaaaaaay
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:03:20 #163
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137723615
pi_137726775
F1 2013 wat een gedrocht.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:15:14 #165
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137728941

O+

Wie weet wanneer de volgende is?
pi_137729132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

O+

Wie weet wanneer de volgende is?
Wats deze?!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:24:26 #167
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137729243
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wats deze?!
EA had de Golden Poo Award gewonnen en toen werd iedereen butthurt dat het niet Bank of America was.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:03:06 #168
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137730627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

EA had de Golden Poo Award gewonnen en toen werd iedereen butthurt dat het niet Bank of America was.
Tja je kan de award geven aan een bedrijf die games heeft gemaakt die je niet bevallen of aan een bedrijf die miljoenen gezinnen gesloopt heeft.

Moeilijke keuze hoor.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:05:28 #169
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137730702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tja je kan de award geven aan een bedrijf die games heeft gemaakt die je niet bevallen of aan een bedrijf die miljoenen gezinnen gesloopt heeft.

Moeilijke keuze hoor.
Eerste heeft meer invloed op mij.

Daarnaast zal die bank er geen neuk om geven. EA ging enorm hard in damage control.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:07:45 #170
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137730777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Eerste heeft meer invloed op mij.

Daarnaast zal die bank er geen neuk om geven. EA ging enorm hard in damage control.
Tja, als je geen geweten hebt is de keuze makkelijk ja. Ik hoop dat het jezelf nooit overkomt maar als het je overkomt kan je het misschien wel begrijpen. ~:)

Blijft triest dat iets je eerst moet overkomen voordat je het begrijpt maar goed, EA boehoe vet slecht bedrijf enzo.
pi_137730926
EA FIFA _O_
Prima spellen.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:14:08 #172
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137730971
Bovendien lijkt EA mij binnen de gamesindustrie niet per se het ergste van het ergste, hoor.

Ze hebben een humble bundle gedaan (niet geheel zonder geldelijk gewin op het oog natuurlijk, het was deels bedoeld om origin te promoten) en geven nog wel eens wat games gratis weg (zoals dungeon keeper op gog). Qua f2p zijn ze volgens mij niet slechter bezig dan bijv de makers van candy crush.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:19:24 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137731156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:14 schreef JimmyJames het volgende:
Bovendien lijkt EA mij binnen de gamesindustrie niet per se het ergste van het ergste, hoor.

Ze hebben een humble bundle gedaan (niet geheel zonder geldelijk gewin op het oog natuurlijk, het was deels bedoeld om origin te promoten) en geven nog wel eens wat games gratis weg (zoals dungeon keeper op gog). Qua f2p zijn ze volgens mij niet slechter bezig dan bijv de makers van candy crush.
Paar weken nadat SWTOR uitkwam was de unsubscribe-knop weggehaald ongeveer de dag dat men weer moesten betalen. Wanneer mensen er een topic over opende hoe je je subcription toch kon stopzetten werden ze gebanned. En dag 1 DLC vooral.
pi_137731388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer mensen er een topic over opende hoe je je subcription toch kon stopzetten werden ze gebanned
suuuuurrrre :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:27:27 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137731423
pi_137731488
quote:
threads werden verwijderd, nogal van een andere orde dan bannen... (of dat netjes is: mwha.. ik ken hun Rules of conduct niet, maar als via die link andere zaken de soep in (kunnen) lopen kan ik mij het voorstellen dat je dat weert, ook dat getuigt imho van slecht programmeer werk maar das een 2de :P)
daarnaast was het dus gewoon een bugje, het gebeurde bij enkele ;)
alles wordt graag overdreven in de media, zo ook op fok..
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:30:47 #177
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137731524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:29 schreef mschol het volgende:

[..]

threads werden verwijderd, nogal van een andere orde dan bannen...
En waarom verwijderen ze die threads dan als het inderdaad om een bug ging? :')
pi_137731526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:29 schreef mschol het volgende:

[..]

threads werden verwijderd, nogal van een andere orde dan bannen...
ik heb die thread net gelezen, dus die staat er nog. Hij is alleen gesloten, dus dat is helemaal iets anders dan bannen :)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:43:37 #179
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137732008

Ook een mooie.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:54:45 #180
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_137732360
Sowieso EA :')

elke studio die zij opkopen gaat uiteindelijk ruk games maken en wordt gesloten
Westwood, Maxis, Bioware, Dice etc
pi_137733327
Ah ook ooit eens zo een chatsessie met een indier van EA. Of een of andere functie die niet werkte in fifa. Kwamen ze af met de standaard antwoorden van "herrinstalleer het eens, check die map en dat bestand" terwijl ik al in het begin had gezegd dat ik dat al had gedaan, en werd door die indier nog eens doorverwezen naar een andere, waartegen ik opnieuw moest beginnen. Uiteindelijk zei de derde gewoon "ja tis jouw probleem, doei". disconnected
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:38:28 #182
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137744705
iemand die een battlefield 3 origin key overheeft uit de humble bundle?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:55:58 #183
136 V.
pi_137745343
Steam weer aan het bokken? Probeer een paar dingen op de markt te flikkeren, maar krijg 2 keer bevestigingsknopjes, waarna een waarschuwing dat het item niet gevonden kan worden omdat ie op de markt staat, waarna hij gewoon weer in mijn inventory staat...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137746303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef Verbal het volgende:
Steam weer aan het bokken? Probeer een paar dingen op de markt te flikkeren, maar krijg 2 keer bevestigingsknopjes, waarna een waarschuwing dat het item niet gevonden kan worden omdat ie op de markt staat, waarna hij gewoon weer in mijn inventory staat...

V.
zat net zonder problemen in tf2...
  zaterdag 15 maart 2014 @ 03:47:49 #185
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137757122
Broken Age is echt een van de leukste spellen die ik in jaren heb gespeeld.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  Redactie Games zaterdag 15 maart 2014 @ 15:12:15 #186
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137766956
Geld toe op Cities in Motion 2?

zaterdag 15 maart 2014 @ 18:01:39 #187
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_137771739
CSGO voor 3 euro gekocht, kan vast geen miskoop zijn
pi_137777781
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geld toe op Cities in Motion 2?

[ afbeelding ]
zag ik ook al, maar als je hem aanklikt is die korting lager -O-
pi_137781087
CS:GO heeft geen sprays zoals Source, miskoop voor mij... :(
pi_137783595
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
CS:GO heeft geen sprays zoals Source, miskoop voor mij... :(
headshots doettie ook niet aan volgens mij: met een sniper schiet ik netjes op een hoofd...
en nog zijn ze niet dood :')
en dat was op een stationary target :P
  zondag 16 maart 2014 @ 08:27:39 #191
136 V.
pi_137791105
Ah, ik ben er inmiddels achter hoe het zit met de TF2 random drops. Zit een weekly cap op. Gisteravond in drie uur tijd weer iets van 4 drops. Inderdaad volkomen random, want er zaten een sandman en jarate bij, die ik gelukkig niet al iets van vijf keer heb gehad in het verleden, en weer zo'n kutkrat ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:13:31 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_137793408
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef mschol het volgende:

[..]

headshots doettie ook niet aan volgens mij: met een sniper schiet ik netjes op een hoofd...
en nog zijn ze niet dood :')
en dat was op een stationary target :P
AWP is 1 shot kill
  Redactie Games zondag 16 maart 2014 @ 13:14:26 #193
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137796405
Rocksmith 2014 voor $14,98

Gekocht, werkt ook gewoon onder Windows via Steam. En $-> conversie is gunstig. Omgerekend 11,12.
pi_137796765
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:13 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

AWP is 1 shot kill
mja, ik heb volgens mij alle rifles geprobeerd, maar wat ik lees op internet is dat cs:go nogal eens last schijnt te hebben van random hitboxen.. :') (headshots die dus niet als headshot worden geregistreerd, een schot op de voeten die wel als headshot geregistreerd wordt)
  zondag 16 maart 2014 @ 13:43:20 #195
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137797358
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, ik heb volgens mij alle rifles geprobeerd, maar wat ik lees op internet is dat cs:go nogal eens last schijnt te hebben van random hitboxen.. :') (headshots die dus niet als headshot worden geregistreerd, een schot op de voeten die wel als headshot geregistreerd wordt)
Wel heel snel gezegd na minder dan 2 uur spelen, maargoed.
Er zijn inderdaad problemen die vooral voortkomen uit 64 tick servers, waarbij mensen t idee hebben dat ze iemand geraakt zouden hebben maar dat t volgens de server niet zo was, dat is zeker wel zo
  maandag 17 maart 2014 @ 19:38:52 #196
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137854896
Spore is 8 euro op Steam met 2 expansion packs.

Goeie game voor 8 euro? :P
pi_137856124
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Spore is 8 euro op Steam met 2 expansion packs.

Goeie game voor 8 euro? :P
Nee, dat is nog ongeveer 7.99 teveel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:10:49 #198
136 V.
pi_137856705
Nou lekker dan -O-

Na een paar dagen twijfelen net besloten om One Finger Death Punch aan te schaffen... installeert het kreng niet. "Content servers unreachable".

Dussss...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:13:21 #199
136 V.
pi_137856833
Trouwens, TF2 was vandaag royal sadness... CTF met een baggerteam op Turbine. Twee engineers bovenaan de trap, maar geeneen in de intel room.

Dus ik na team scramble kiezen voor engineer. Zet mezelf in de intel room, en own de boel gewoon. Vrijwel niemand komt er door. Ronde na ronde.

Tot het andere team er blijkbaar genoeg van heeft en mij wegvote... lame whiners :{w

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:16:29 #200
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137857004
quote:
18s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Verbal het volgende:
Nou lekker dan -O-

Na een paar dagen twijfelen net besloten om One Finger Death Punch aan te schaffen... installeert het kreng niet. "Content servers unreachable".

Dussss...

V.
Moet je maar geen newgrounds.com flash spelletje kopen.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:16:38 #201
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137857012
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:13 schreef Verbal het volgende:
Trouwens, TF2 was vandaag royal sadness... CTF met een baggerteam op Turbine. Twee engineers bovenaan de trap, maar geeneen in de intel room.

Dus ik na team scramble kiezen voor engineer. Zet mezelf in de intel room, en own de boel gewoon. Vrijwel niemand komt er door. Ronde na ronde.

Tot het andere team er blijkbaar genoeg van heeft en mij wegvote... lame whiners :{w

V.
heb ik jou op steam?
  maandag 17 maart 2014 @ 20:18:26 #202
136 V.
pi_137857111
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Och, voor op het laptopje...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:19:04 #203
136 V.
pi_137857149
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

heb ik jou op steam?
Ik jou wel ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:22:38 #204
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 17 maart 2014 @ 20:23:53 #205
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137857392
Ik slinger tf2 ook maar weer eens aan.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:38:39 #206
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137858177
Precies nu natuurlijk steam down.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:42 #207
136 V.
pi_137858390
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Precies nu natuurlijk steam down.
Yep, ervaar het hier nu ook. Ik moet door gezeik met mijn firewall na elke Steamupdate een nieuwe uitzondering maken voordat hij het doet. Dacht dat dat nu ook aan de hand was. Dus drie keer opnieuw gedaan, opnieuw opgestart, vier keer mijn Steam-pw lopen invullen...

Blijkt het 'gewoon' down te zijn.

Kutterdekutterdekutterdekut.

Dan zo maar even een Origin-game spelen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:47:12 #208
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137858636
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Yep, ervaar het hier nu ook. Ik moet door gezeik met mijn firewall na elke Steamupdate een nieuwe uitzondering maken voordat hij het doet. Dacht dat dat nu ook aan de hand was. Dus drie keer opnieuw gedaan, opnieuw opgestart, vier keer mijn Steam-pw lopen invullen...

Blijkt het 'gewoon' down te zijn.

Kutterdekutterdekutterdekut.

Dan zo maar even een Origin-game spelen.

V.
Op offline mode klikken en gaan :s)
  maandag 17 maart 2014 @ 20:48:26 #209
136 V.
pi_137858694
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Op offline mode klikken en gaan :s)
Jamaardawerktniet als ik iets probeer te installeren of een mp-game wil spelen ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:55:05 #211
136 V.
pi_137859063
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 maart 2014 @ 21:14:12 #212
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137860250
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dafuq isda? :')

V.
Crazy blockbuster under gnashing of heavy metal

A new reincarnation Mario

Fans of hard rock dedicated
  maandag 17 maart 2014 @ 23:12:04 #213
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137868060
Mwah ging wel ok tf2. Vandaag voor t eerst sinds een tijdje weer beetje gefragd. V. Ging ook aardig. Kroop snel omhoog.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 00:33:06 #214
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137870936
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Mwah ging wel ok tf2. Vandaag voor t eerst sinds een tijdje weer beetje gefragd. V. Ging ook aardig. Kroop snel omhoog.
Ik ging lekker kut! Jij ook met je sentries :N
  dinsdag 18 maart 2014 @ 06:44:20 #215
136 V.
pi_137872128
Moeten we vaker doen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:29:07 #216
111656 Poit
12-08-12
pi_137873802
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het is belachelijk simpel maar ook belachelijk leuk om te spelen gekgenoeg :')
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 09:38:37 #217
181272 crew  Noppie2000
pi_137873978
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 08:27 schreef Verbal het volgende:
Ah, ik ben er inmiddels achter hoe het zit met de TF2 random drops. Zit een weekly cap op. Gisteravond in drie uur tijd weer iets van 4 drops. Inderdaad volkomen random, want er zaten een sandman en jarate bij, die ik gelukkig niet al iets van vijf keer heb gehad in het verleden, en weer zo'n kutkrat ;)

V.
Craften en kratten verkopen ^O^
pi_137874478
Wie koopt er nu kratten als je die zelf gedropt kan krijgen :p Is er trouwens niet zo'n systeem dat je zelfgemaakte wapens niet kan verkopen tenzij je actief in de markt ofzo zit? Tis een tijd geleden dat ik TF2 nog gespeeld heb en toch gezien dat ik zelfgemaakte wapens niet kan verkopen.

Als je ook soms ziet wat voor prijzen er zijn voor sommige ultra-rare dingen... Feestelijk medigun, 50euro bijna. of andere killstreak dingen. Wss valt er wel veel geld mee te rapen als je je erin verdiept
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:30:06 #219
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137875293
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 10:58:28 #220
181272 crew  Noppie2000
pi_137876066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wie koopt er nu kratten als je die zelf gedropt kan krijgen :p Is er trouwens niet zo'n systeem dat je zelfgemaakte wapens niet kan verkopen tenzij je actief in de markt ofzo zit? Tis een tijd geleden dat ik TF2 nog gespeeld heb en toch gezien dat ik zelfgemaakte wapens niet kan verkopen.

Als je ook soms ziet wat voor prijzen er zijn voor sommige ultra-rare dingen... Feestelijk medigun, 50euro bijna. of andere killstreak dingen. Wss valt er wel veel geld mee te rapen als je je erin verdiept
Sommige kratten zijn erg populair (en dus duurder), omdat ze niet meer droppen maar wel populaire wapens erin hebben zitten :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:19:55 #221
136 V.
pi_137876709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:29 schreef Poit het volgende:

[..]

Het is belachelijk simpel maar ook belachelijk leuk om te spelen gekgenoeg :')
Gisteren na uiteindelijk downloaden een halfuurtje gespeeld. Hilarisch _O-

En fijn korte rondes. En meteen ook iets van 10 achievements losgespeeld. Toen ik uit het spelletje kwam bleven de pop-ups maar komen _O-

Serieus, nu al meer lol mee gehad dan met sommige full-price-titels.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:21:55 #222
136 V.
pi_137876782
quote:
Word er vaak redelijk soepel mee om zeep geholpen, dus ik denk het wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:23:40 #223
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137876844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Gisteren na uiteindelijk downloaden een halfuurtje gespeeld. Hilarisch _O-

En fijn korte rondes. En meteen ook iets van 10 achievements losgespeeld. Toen ik uit het spelletje kwam bleven de pop-ups maar komen _O-

Serieus, nu al meer lol mee gehad dan met sommige full-price-titels.

V.
Heb je ingesteld dat je je achievements pas ziet als je het spel afsluit? Hoe? :D
Barts Padawan
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:25:45 #224
136 V.
pi_137876916
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Heb je ingesteld dat je je achievements pas ziet als je het spel afsluit? Hoe? :D
Ik heb niks ingesteld (waren de Steam-achievements).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:26:59 #225
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137876959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik heb niks ingesteld (waren de Steam-achievements).

V.
Hmm, ik krijg ze altijd tijdens het spelen. De helft van de achievements hebben echter zo'n naam waarvan ik dan niet weet wat ik gedaan heb, en wil ze gewoon rustig kunnen bekijken als ik net klaar ben :( Ik kan alleen niks bij instellingen vinden..
Barts Padawan
pi_137879145
quote:
Het enige verschil met de normale Rocket Launcher, gameplay-technisch gezien, is dat hij in het midden van je scherm staat.
Doe eens niet.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:50:34 #227
136 V.
pi_137879839
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:26 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Hmm, ik krijg ze altijd tijdens het spelen. De helft van de achievements hebben echter zo'n naam waarvan ik dan niet weet wat ik gedaan heb, en wil ze gewoon rustig kunnen bekijken als ik net klaar ben :( Ik kan alleen niks bij instellingen vinden..
Zal vanavond thuis wel even kijken of er iets van een instelling voor is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137879846
Zijn er berhaupt nog veel gamers die TF2 spelen dan? :P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:52:46 #229
136 V.
pi_137879905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:31 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het enige verschil met de normale Rocket Launcher, gameplay-technisch gezien, is dat hij in het midden van je scherm staat.
Niet meer damage? Want voor mijn gevoel word ik vaak in no-time aan stukken geknald met dat ding.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:53:11 #230
136 V.
pi_137879914
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Bolters het volgende:
Gisteren waren we met drie man uit dit topic op dezelfde server :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 12:54:21 #231
181272 crew  Noppie2000
pi_137879960
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Bolters het volgende:
Nog altijd n van de meest gespeelde titels op steam dacht ik.
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 12:55:13 #232
181272 crew  Noppie2000
pi_137879998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:31 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

De raketten komen ook vanuit een andere hoek (het is dus niet puur cosmetisch). Maakt sommige dingen een stuk makkelijker en sommige weer moeilijker. Leuk wapen wel.
pi_137880024
Ok, gaaf! Helaas nooit echt mijn type game geweest :P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:00:25 #234
136 V.
pi_137880186
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Bolters het volgende:
Ok, gaaf! Helaas nooit echt mijn type game geweest :P
Ik was er een paar jaar op uitgekeken, maar een paar weken geleden herontdekt. Wt een game _O_ _O_ _O_

En het team achter TF2 is echt een lichtend voorbeeld voor alle andere gamedevs ter wereld. Doorlopend ondersteuning, ontwikkeling en vernieuwing. Bijna 7 jaar oud _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137880211
Ooit ook weleens gespeeld.

Misschien weer eens spelen :P
pi_137880267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik was er een paar jaar op uitgekeken, maar een paar weken geleden herontdekt. Wt een game _O_ _O_ _O_

En het team achter TF2 is echt een lichtend voorbeeld voor alle andere gamedevs ter wereld. Doorlopend ondersteuning, ontwikkeling en vernieuwing. Bijna 7 jaar oud _O_

V.
Dat is zeker waar. Maar de gameplay spreekt me gewoon niet aan. Geef mij maar CS;GO :P
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 13:17:22 #237
181272 crew  Noppie2000
pi_137880909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Mwah, 90% zijn kleine bugfixes en de overige 10% met nieuwe content zijn hoedjes gemaakt door de community :D Zelfs de volgende grote update (nieuwe modus, wapens en map) wordt door een groepje fans gemaakt :')

Wordt wel een dikke update. End of the Line wordt echt geweldig _O_
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:39:25 #238
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137881891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mwah, 90% zijn kleine bugfixes en de overige 10% met nieuwe content zijn hoedjes gemaakt door de community :D Zelfs de volgende grote update (nieuwe modus, wapens en map) wordt door een groepje fans gemaakt :')

Wordt wel een dikke update. End of the Line wordt echt geweldig _O_
Dat is toch ongelooflijk vet? Valve is een van de weinige devs, zelfs de enige van zijn omvang, die zo actief bezig is met community content officieel in het spel krijgen. Ja, het is ook handig voor hen want het betekent dat zij minder devs nodig hebben maar het is nog 100000 beter voor de fans/spelers, want zij krijgen sneller updates met meer content. Echt geweldig _O_
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 13:42:29 #239
181272 crew  Noppie2000
pi_137882065
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat is toch ongelooflijk vet? Valve is een van de weinige devs, zelfs de enige van zijn omvang, die zo actief bezig is met community content officieel in het spel krijgen. Ja, het is ook handig voor hen want het betekent dat zij minder devs nodig hebben maar het is nog 100000 beter voor de fans/spelers, want zij krijgen sneller updates met meer content. Echt geweldig _O_
Jawel, maar ik vind wel dat ze zelf ook meer kunnen brengen. Laatste tijd is het namelijk alleen maar hoedjes en item-tweaks. Ik wil nieuwe wapens :(

De omgang met de community is wel tof inderdaad. Ook voor End of the Line: ''heey, we vinden je filmpje tof. Wil je een update voor tf2 maken? We ondersteunen je waar we maar kunnen.'' _O_
pi_137882636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De raketten komen ook vanuit een andere hoek (het is dus niet puur cosmetisch). Maakt sommige dingen een stuk makkelijker en sommige weer moeilijker. Leuk wapen wel.
Dat is precies wat ik bedoelde inderdaad :p
Doe eens niet.
pi_137886664
Ik heb heel wat uurtjes in tf2 gestopt maar ben al een tijd gestopt weet niet precies waarom maar van de ene op de andere dag vond ik er geen kut meer aan.

Ik heb nog een mooie burning flames stout shako te koop voor weinig ;)
Ehmm
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:11:36 #242
136 V.
pi_137887873
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

QFT

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137894126
Joepie Humble ebook bundle..... pffffffffff.
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 20:05:58 #244
8781 crew  Frutsel
pi_137897007
Steam weer eruit?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:07:40 #245
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_137897082
Hier wel
Ik heb geen signature.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:14:08 #246
136 V.
pi_137897390
Doet het weer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:40:57 #247
136 V.
pi_137898655
BLONZE MEDAL!!! _O-

Hilarische game.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:22:46 #248
136 V.
pi_137901255
...en in de tussentijd er alweer 2 x uit :(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:26:51 #249
136 V.
pi_137901524
De market loopt iig zwaar te bokken -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:28:40 #250
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137901665
Ik kan op het moment ook niet de store bezoeken.
Barts Padawan
  Redactie Games dinsdag 18 maart 2014 @ 23:21:04 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137908076
Iemand Pixel Piracy kortingsbon van 25% korting hebben?
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:26:43 #252
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137919541
Mja heb ik er ook nog 2 van.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:49:07 #253
136 V.
pi_137922850
quote:
99s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja heb ik er ook nog 2 van.
Idem

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:51:06 #254
136 V.
pi_137922934
En OFDP is cht lachen hoor mensen. Een foutloze run hebben is echt norm fijn _O_

TB heeft helemaal gelijk in zijn WTF is...: je zou eigenlijk niet zoveel plezier moeten hebben met zo'n eenvoudig spel, maar dat heb je nou eenmaal.

Geweldig vet (en ik zeg bijna nooit "vet")

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 14:37:19 #255
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137924508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Verbal het volgende:
En OFDP is cht lachen hoor mensen. Een foutloze run hebben is echt norm fijn _O_

TB heeft helemaal gelijk in zijn WTF is...: je zou eigenlijk niet zoveel plezier moeten hebben met zo'n eenvoudig spel, maar dat heb je nou eenmaal.

V.
Dat zei ik ook al, hoe tof kun je een tweeknops non-buttonbash game maken.. _O_
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:48:39 #256
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137924885
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Verbal het volgende:

V.
zit die niet in een bundle momenteel?
  Redactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 14:50:31 #257
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137924942
Bundlestars
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:53:59 #258
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137925065
Gevonden, dank.
  woensdag 19 maart 2014 @ 15:02:58 #259
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137925361
Zeer cool concept. Zou mooi zijn als dat dan nu uitgewerkt werd met schitterende graphics enzo...
  woensdag 19 maart 2014 @ 15:38:28 #260
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_137926589
quote:
99s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer cool concept. Zou mooi zijn als dat dan nu uitgewerkt werd met schitterende graphics enzo...
Naja, de graphics zijn ook wel een beetje de charme natuurlijk :P
^inteel
&nbsp
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:59:09 #261
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_137939546
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand Pixel Piracy kortingsbon van 25% korting hebben?
Ik heb er al 2
Nederlands is mijn goedste vak
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:43:55 #262
136 V.
pi_137942729
quote:
99s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
Niet nodig. Prima zo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 21:49:50 #263
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137943180
  Redactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 21:59:48 #264
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137943926
quote:
16s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:59 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Ik heb er al 2
Graag of niet hoor.. :6
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:14:07 #265
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137944796
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:38 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Naja, de graphics zijn ook wel een beetje de charme natuurlijk :P
Dit is een leuk begin, maar niets mee om dit concept toch uit te werken naar straks een schitterend spel met schitterende gevechten? Denk bijvoorbeeld aan een mini-game met Batman Arkham City-style graphics, en dus een Batman die schitterende combinaties op die manier aan elkaar reekst...

... of een anime-style game, met schitterende OTT kung-fu actie...

Wil je dit 5 jaar lang blijven spelen, of wil je gewoon dat het hele concept uitgebouwd wordt en steeds beter en mooier wordt...? Dit heeft gewoon erg veel potentie, vooral als een toffe 'pick-up-and-go' game voor in de trein/bus, whatever.
  Redactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 22:45:37 #266
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137946598
Ik vind het nu al pretty much pick up and go wat je kan krijgen met cheesy commentaar en achievements. Gewoon easy to learn hard to master. Met buttonbashen kom je er echt niet doorheen, timing is wel essentieel en dat hebben ze goed uitgewerkt. Op een touchscreen spelen onderweg lijkt me best kut maar prima speelbaar op een Vita of gameboy denk ik. Dit moet je gewoon met knopjes spelen. Effe snel 10 minuutjes tussen door, best lekker. Wat mij betreft had het gewoon ook in pixelart gekund, maar dit is prima concept van de Xiaoxiao filmpjes.

Bij Batman Arkham Asylum heb ik het idee dat ik met button-bashen ook ver kom. iig, hoe mooi de combo's soms wel waren, voelde het wat repetitief aan. Zeker ook omdat de story-mode ook wat lang was af en toe voordat je een stage door kwam. Soms heb ik gewoon de tijd niet om een stage in een keer uit te spelen. Dus dan stop je, week later ga je verder. En dan ga je weer denken wat je allemaal nu gedaan hebt, story-wise en dat verhaal ben ik dan vergeten.

Dit OFDP kun je tussendoor een paar minuten doen of meerdere levels voor een uur achter elkaar spelen, omdat elke stage net een tikkeltje anders aan voelt. Verhaal boeit niet, maar het is echt wel moeilijk op een gegeven moment, als je student level voorbij bent.

Enige wat de ontwikkelaar moet fixen is dat de Steam-achievements ook in-game getoond worden en niet achteraf als je de game afsluit.. :')
pi_137970843
UKMAR20OFF voor 20% off gamefly digital games (let op, niet alles is steam enabled wat ze verkopen)
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:43:11 #268
136 V.
pi_137976145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Graag of niet hoor.. :6
Nou, niet dus, denk ik ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2014 @ 20:30:52 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_137978446
wat een cuntenbundle deze week
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_137979210
TF2 loopt te bokken bij mij: ping van 10-19...
maar iedereen beweegt over het scherm alsof er een 200+ping is...
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:28:06 #271
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137985301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef mschol het volgende:
TF2 loopt te bokken bij mij: ping van 10-19...
maar iedereen beweegt over het scherm alsof er een 200+ping is...
hier ook, mann &co mvm is helemaal niet te doen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:57:44 #272
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138001852
Mooie deal: Need for Speed: Rivals voor 3,30 via de Zweede Origin store. Zie het eerste comment voor mooie handleiding hoe je alles aan kan pakken, net zelf gedaan en de game is nu vredig aan het downloaden.

http://www.hotukdeals.com(...)origin-store-1857234
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:27:58 #273
136 V.
pi_138002951
Ik hoef voorlopig even niets te kopen. Druk met werk, TF2 weer helemaal herontdekt en voor de quick fixes heb ik 250 levels OFDP te dealen *O*

PRATINUM BONUS!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 17:04:38 #274
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138010570
Mann up gewoon geen games te vinden. :(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:15:01 #275
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138055171
Iemand een idee of www.g2a.com vertrouwbaar is? Ze verkopen Dark Souls 2 voor maar 22,99, dat is minder dan de helft van de prijs op Steam.
pi_138055333
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee of www.g2a.com vertrouwbaar is? Ze verkopen Dark Souls 2 voor maar 22,99, dat is minder dan de helft van de prijs op Steam.
quote:
[message=41929269,noline]Sc0rPi0N schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:56[/message]:
Bij G2A een Titanfall key (eu) gekocht voor 34,49 . Goedkoopste die ik kon vinden zonder gedoe.

Betaald via Paypal en na 3 minuten processing netjes de key in beeld. Online direct geactiveerd wat prima werkte.
van tweakers..
  zondag 23 maart 2014 @ 01:57:36 #277
136 V.
pi_138064263
TF2 was zojuist laggy as hell

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 23 maart 2014 @ 02:47:45 #278
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138064664
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
:Y Je key krijg je wel rond de release date pas he
  zondag 23 maart 2014 @ 03:53:57 #279
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138065002
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:Y Je key krijg je wel rond de release date pas he
Dat begrijp ik :p wat ik niet begrijp is hoe ze zo goedkoop aan die keys komen dat ze ze kunnen verkopen voor minder dan de helft van de prijs, en dat terwijl de game nog niet eens uit is.
pi_138065678
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:53 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Dat begrijp ik :p wat ik niet begrijp is hoe ze zo goedkoop aan die keys komen dat ze ze kunnen verkopen voor minder dan de helft van de prijs, en dat terwijl de game nog niet eens uit is.
door goedkope keys uit b.v. oostbloklanden op te kopen.. Die keys hebben ze weliswaar nog niet, maar dat maakt niet echt uit
pi_138065857
Is steam ni gestart met het regionlocken van meer games juist om dit tegen te gaan? Had het eens opgevangen/gelezen ergens

Oh btw, deinstalleren jullie veel games eens je er klaar mee bent?

[ Bericht 24% gewijzigd door AntiChrist7 op 23-03-2014 09:12:57 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 09:31:13 #282
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138066132
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:03 schreef AntiChrist7 het volgende:
Is steam ni gestart met het regionlocken van meer games juist om dit tegen te gaan? Had het eens opgevangen/gelezen ergens

Er zijn een paar games die region locked zijn
pi_138066864
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:03 schreef AntiChrist7 het volgende:
ja dat is wel zo, maar dat is nu nog maar zeer beperkt toegepast..
.
quote:
alleen als het spel groot (>10GB) is en tijdens een 'schoonmaakronde'

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 23-03-2014 10:44:42 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 13:17:21 #284
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_138070549
Voor een tientje ben ik wel benieuwd naar Payday 2.
Dit, dus.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:46:41 #285
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138071420
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Voor een tientje ben ik wel benieuwd naar Payday 2.
Ik ben wel benieuwd hoe het is om wat vaker te spelen, maar heb nog zoveel op m'n bord, en m'n PC trekt het ook net niet lekker genoeg... Ik denk dat ik 'm skip tot een zomersale ofzo

(bij Amazon is ie nu trouwens $9,99, scheelt weer een piekemans of 2, 3 )
pi_138071502
Payday 2 is (inmiddels) wel de moeite waard. Heb 'em al vanaf het begin maar tot een week of zo geleden echt een half jaar laten liggen. Inmiddels zijn er veel (heul veel) updates geweest, nieuwe wapens, missies, skills, etc. waardoor het speelplezier weer terug is. Aanrader dus, zeker voor 9,99 (alleen dit weekend)! Je kunt het spel ook gratis spelen, ook alleen dit weekend.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:49:59 #287
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_138071525
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef MaxMark het volgende:
Payday 2 is (inmiddels) wel de moeite waard. Heb 'em al vanaf het begin maar tot een week of zo geleden echt een half jaar laten liggen. Inmiddels zijn er veel (heul veel) updates geweest, nieuwe wapens, missies, skills, etc. waardoor het speelplezier weer terug is. Aanrader dus, zeker voor 9,99 (alleen dit weekend)! Je kunt het spel ook gratis spelen, ook alleen dit weekend.
Ik heb de gratis versie geinstalleerd en gespeeld. Als ik hem nu wil kopen, hoe gaat dat in zijn werk? Gewoon betalen en doorspelen?
Dit, dus.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:55:59 #288
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138071726
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb de gratis versie geinstalleerd en gespeeld. Als ik hem nu wil kopen, hoe gaat dat in zijn werk? Gewoon betalen en doorspelen?
Yup!
  Redactie Games zondag 23 maart 2014 @ 21:54:21 #289
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_138093279
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef MaxMark het volgende:
Meer dan 400 uur op de teller, maar ik ben er inmiddels een beetje klaar mee. Update 24 heeft een hoop gamebreaking mechanics en bugs geintroduceerd op gebied van "stealthing". Maar met vrienden een beetje knallen is nog altijd wel leuk op z'n tijd. Misschien later nog als de "Stealth rework" klaar is, dat ik weer het spel opstart.
pi_138102108
Vanavond weer eens begonnen met Borderlands 1. Toch merk ik wel dat Borderlands 1 veel meer cheaters heeft. Ik begon te spelen en even later kwamen er wat mensen bij. 1 daarvan had een super shield en een wapen met 5x 9999 damage. Op de Xbox 360 had ik het destijds ook.

Bij Borderlands 2 heb ik dat tot nu toe nog niet gehad.

Ik moet toch wel zeggen dat ik Borderlands 2 toch wel leuker vind. Het is allemaal net wat beter.
pi_138102234
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Meer dan 400 uur op de teller, maar ik ben er inmiddels een beetje klaar mee. Update 24 heeft een hoop gamebreaking mechanics en bugs geintroduceerd op gebied van "stealthing". Maar met vrienden een beetje knallen is nog altijd wel leuk op z'n tijd. Misschien later nog als de "Stealth rework" klaar is, dat ik weer het spel opstart.
Ik weet wat je bedoelt, heb eigenlijk nooit echt kunnen stealthen tot ik vandaag een paar nieuwe lui heb ontmoet die me het een en ander hebben geleerd. Maar zij klaagden ook dat alles soms erg slecht reageert, vooral in overkill levels schijnt het slecht te zijn. Maar goed, tot nog toe veel plezier in het probren missies stealth te doen. En inderdaad, volop neerknallen kan altijd nog :D
  maandag 24 maart 2014 @ 17:28:10 #292
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138121028
feck 1 item verkeerd tijdens craften in tf2, meteen 25 items naar de ***** .. -O-
  maandag 24 maart 2014 @ 20:17:51 #293
136 V.
pi_138129717
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef SosuaCafe het volgende:
feck 1 item verkeerd tijdens craften in tf2, meteen 25 items naar de ***** .. -O-
Oeh, dat zuigt ballen. Wat wilde je maken?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 07:19:58 #294
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138145472
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Oeh, dat zuigt ballen. Wat wilde je maken?

V.
prof. Killstreak kit.
pi_138147830
Iemand ervaring met Trine 2? Maat en ik zoeken al een tijd naar een nieuwe co-op game, en deze werd het meest genoemd. Maar is ie ook leuk als je maar met 2 bent (aangezien het voor 3 personen is)?
pi_138148913
Denk het wel, je kan dan gewoon switchen tussen de characters. Trine is een super mooie game man, alleen de levels zien is al de moeite waard. Misschien is het zelfs beter met zijn 2en zodat niet 1 dude steeds de tovenaar speelt :P
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:35:35 #297
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138150277
Best leuk, had hem uit een bundle. Dan is het sws leuk.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:47:52 #298
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_138150640
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Iemand ervaring met Trine 2? Maat en ik zoeken al een tijd naar een nieuwe co-op game, en deze werd het meest genoemd. Maar is ie ook leuk als je maar met 2 bent (aangezien het voor 3 personen is)?
Zeker. Ik wist niet precies wat het was, had hem uit een bundle. Toen met n vriend in een ruk uitgespeeld _O_ We waren de tijd vergeten, en zijn nog steeds op zoek naar een spel dat zo lekker speelt met z'n 2en.
Barts Padawan
pi_138150937
Steam heeft erg veel kuren de laatste week/weken, tis nogal veel is offline (store nu ook weer).
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:00:10 #300
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138150975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef VelitoX het volgende:
Steam heeft erg veel kuren de laatste week/weken, tis nogal veel is offline (store nu ook weer).
Komt waarschijnlijk door al die rotzooi die ze erop gooien, Jezus wat een kutspellen de laatste tijd.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:00:23 #301
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138150981
habedabeeb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')