SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideen, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Spongeboss het volgende:
Ik sta hier vaker bij stil, maar wat als steam als platform ophoudt etc? Zijn alle games dan ook weg?
Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?quote:
Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?
Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan.
quote:
Ja, dat is dus wat ik ook heb. Maar op de storepagina zelf is de game al uit, en ipv 'Unlocks in 1 day and 1 hour' staat er dus helemaal niks meer, alleen ''available in March''.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:25 schreef VelitoX het volgende:
Bij mij staatie gewoon nog op pre-load complete iig.
Steam versie schijnt van niet, alleen op de console.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Jammer dat die southpark game gecensored is hier :/
Verdomme moet nog steeds een HD in mijn pc bouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Steam als DRM is al lang gehaxxored, dus steam zelf kan het ook uitzetten indien nodig natuurlijk. Alleen als steam ooit weggaat moet je wel AL je games downloaden ... dat wordt HDDs bijkopen voor mensen.
Jammer dat die southpark game gecensored is hier :/
Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Spongeboss het volgende:
Southpark lijkt me een kut game, puur omdat ik de serie ook niet zo geweldig vindt. Er zit teveel Amerikaanse onderbroeken humor in, wat leuk is als je 12 bent. Maar dat is mijn mening, als ik let's plays zie, dan zie je lui die overal op gaan ruften en zich kapot lachen. Niet mijn soort humor.
Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken.
Omdat je dan nooit je eerste gevecht overleeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.
Kun je niet ontkennen dat er ook heel veel flauwe humor in zit, scheten, etc. Dingen waarbij ik met mijn hoofd schud en denk dat ik dat stadium voor bij ben, puur omdat zoiets niet grappig meer is voor mij. Een kind roept poep en lacht dan keihard omdat het iets zegt dat vies is etc.
In dat op zicht zou ik dus niet willen zeggen dat je South Park kunt wegzetten als dom/idioot maar het is zeker ook geen hoogstandje.
Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken.![]()
Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken.![]()
Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt.![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)epiction_of_Muhammad
Als je ziet voor hoeveel ophef een tekenfilm kan zorgen, kan je nagaan als je constant zit te kenkeren op moslims, dan blijft er niks anders meer over dan Fatwa's die de hele dag door regenen.
dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...
Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:
BG&E heeft een beveiliging die vakkundig niet meer ondersteund (kan) worden onder windows 7 -> game cd is waardeloos geworden
BG&E heeft de TAGES beveiliging, maar die is dusdanig kut dat ik hem niet eens kan installerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last van.
Geldt dat laatste voor meerdere games?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef VelitoX het volgende:
Ahja TAGES... zucht.... Volgens mij heeft mn Riddick game op steam dat ook nog.... ugh, activatielimieten en shit, terwijl ut gvd gewoon op steam staat (en dus al drm heeft).
yup, er zijn meerdere (volgens mij hoofdzakelijk oudere games) met andere DRM (zoals securom activatielimieten enzo)quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:
Ah, Tages, dat heb ik bij The Witcher.
[..]
Geldt dat laatste voor meerdere games?
Als het aan Matt Stone en Trey Parker had gelegen had dat er ook zeker ingezeten. Vind dan alleen nog maar een Publisher die de game uit wil brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet.Maar Mohammed daarentegen!
Dat is wel iets wat mij tegenstaat.
Developer van The Witcher heeft alle beveiling er uit gesloopt met een patch. Zou geen problemen moeten geven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:
Ah, Tages, dat heb ik bij The Witcher.
Hmnm ja het is gewoon een beetje jammer. Verder is het goed dat maatschappelijke problemen worden aangeroepen, maar dat kan ook op een intelligente manier. South Park heeft teveel onderbroeken lol wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het aan Matt Stone en Trey Parker had gelegen had dat er ook zeker ingezeten. Vind dan alleen nog maar een Publisher die de game uit wil brengen.
South Park gebruikt de poep en pies humor om een groot publiek te trekken en brengt op een vrijwel altijd leuke manier hun kijk op maatschappelijke problemen. Kijk alleen al naar de film van South Park, een groot pleidooi over hoe belachelijk het is dat je in de US alles mag laten zien maar een woordje als fuck angstvallig gecensureerd.
Helaas trekt een intelligentere communicatie van dergelijke probleem niet zo'n groot publiek. Dat vind ik juist het sterke van South Park, in plaats van alleen maar te gaan voor 'goedkoop succes' dmv de onderbroekenlol kiezen ze ervoor om met regelmaat serieuze onderwerpen aan te snijden en zo bespreekbaar te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmnm ja het is gewoon een beetje jammer. Verder is het goed dat maatschappelijke problemen worden aangeroepen, maar dat kan ook op een intelligente manier. South Park heeft teveel onderbroeken lol wat mij betreft.
De world of warcraft episode vond ik zelf wel grappig, maar er komt ook veel flauwekul in voor. Zelf lees ik liever een boek waarin ook bepaalde maatschappelijke problemen in voor komen. Dostojevski of iets degelijks.
Maar to each his own.
Nee ik begrijp het, maar ik vind het jammer dat je nu overal op youtube lui ziet die de Jew-Class pakken. Zich kapot lachen, scheten laten om elke minuut etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Helaas trekt een intelligentere communicatie van dergelijke probleem niet zo'n groot publiek. Dat vind ik juist het sterke van South Park, in plaats van alleen maar te gaan voor 'goedkoop succes' dmv de onderbroekenlol kiezen ze ervoor om met regelmaat serieuze onderwerpen aan te snijden en zo bespreekbaar te maken.
En prima dat het niet in je straatje past hoor. Ieder zijn ding inderdaad. Maar South Park verdient iets wel meer dan afgescheept te worden als enkel onderbroekenlol.
Ik lees ook graag een boek maar dat sluit niet uit dat ik nog flink kan lachen om een aflevering SP. Het 1 sluit het ander niet uit
dat zal het probleem wel zijn.. joden en christenen blaffen maar bijten niet..quote:
Het wordt allemaal een beetje offtopic maar:quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het, maar ik vind het jammer dat je nu overal op youtube lui ziet die de Jew-Class pakken. Zich kapot lachen, scheten laten om elke minuut etc.
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, ik vind het alleen jammer, dat met elk geloof de spot wordt gedreven maar niet met de islam, want dan durft niemand het uit te geven. Maar wanneer heeft een Jood jou lastig gevallen? Mij eigenlijk nog nooit.... Daarom heb ik niets tegen ze. En op dat punt vind ik het niet intelligent om daar de spot mee te drijven omdat ze naar mijn mening niemand kwaad doen. Behalve dan dat gezeik over hun thuisland en de ruzie daar en oorlog. En het racisme daar lokaal. Maar goed christenen staan ook voor een abortus kliniek lui moordenaar te noemen. En de islam blaast je gewoon op...![]()
nope hier niet..quote:
peggle, bookworm, bejeweld en PvsZ zijn geinige games, wel vrij casualquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef JaimyLee het volgende:
Nieuwe weekly sale, met dingen van EA. Alle spellen op steam en origin.
https://www.humblebundle.com/weekly
Enige die ik er interessant vind uitzien is Plants vs Zombies, maar daar ga ik het niet voor kopen.
Maak er nog een fijne avond vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Verbal het volgende:
Offtopic en totaal irrelevant: wat een volkomen klotedag vandaag.
Bleeeeeurgh.
Zo.
V.
als iemand trouwens Escape Rosecliff Island & zuma's revenge steam keys over heeft, ik wil em best hebbenquote:EA will be forgoing 100% of its proceeds to benefit the following charities.
Ik lees op ut steam forums bundles topic dat het 1 key per tier is (zowel origin als steam)quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef mschol het volgende:
overigens alweer gaan alle opbrengsten naar goede doelen...
[..]
als iemand trouwens Escape Rosecliff Island & zuma's revenge steam keys over heeft, ik wil em best hebben
shit, bagger zooi weer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik lees op ut steam forums bundles topic dat het 1 key per tier is (zowel origin als steam)dat gaat dus niet gebeuren.
zie hierboven, per tier zitten de games in 1 keyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef Reintji het volgende:
Ok, dus net een humble bundle gekocht voor Peggle en Bejeweled. Had ik dit nu als "gift" moeten kopen om de andere weg te kunnen geven?
Ok, thx. Ik las met een aantal duvelsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zie hierboven, per tier zitten de games in 1 key
Beide, het zijn trouwens 2 keys.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Bij die nieuwe weekly, krijg je een origin key en een steam key of 1 van beide?
Bij GTA San Andreas staan er bij mij 2 verschillende in m'n Steam lijst, 1 is Windows, 1 is dat andere. Bij AoE2 zie ik er maar 1 staan, maar het lijkt me dat het op beide werkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:33 schreef Leonos het volgende:
Als ik Age of Empires 2 HD koop op een Windows PC.
En ik wil hem later bij mijn dinnetje () op haar MAC laptop installeren, kan dat dan gewoon?
Of koop ik dan echt de Windows versie?
Moeilijk allemaal
AOE2 heeft geen steamplay (dit kan je zien aan de icoontjes bij het spel, Borderlands 2 heeft dit wel), en de kans is dus groot dat er geen MAC variant isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:33 schreef Leonos het volgende:
Als ik Age of Empires 2 HD koop op een Windows PC.
En ik wil hem later bij mijn dinnetje () op haar MAC laptop installeren, kan dat dan gewoon?
Of koop ik dan echt de Windows versie?
Moeilijk allemaal
Heb 50% korting van een fokker hier gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bij GTA San Andreas staan er bij mij 2 verschillende in m'n Steam lijst, 1 is Windows, 1 is dat andere. Bij AoE2 zie ik er maar 1 staan, maar het lijkt me dat het op beide werkt.
Edit: Ik heb het trouwens echt veel goedkoper gekocht in de holiday sale, dus als je wat wilt besparen kan je beter nog even wachten. Ik dacht dat ik het voor 2,50 had.
Ik ga wel is kijken of ie dan voor de MAC is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
AOE2 heeft geen steamplay (dit kan je zien aan de icoontjes bij het spel, Borderlands 2 heeft dit wel), en de kans is dus groot dat er geen MAC variant is
uit de nieuwsbrief:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
Sega theme sale op GMG, ik ga voor Sonic All stars racing transformed.
Iemand die weet wat de coupon is van deze week en op die er ook op werkt?
quote:OQE4LG-WEQPSE-SMCME1
As if that wasn’t enough, you can also use the 20% off voucher* above provided your basket value is //$10 or over.
Ik zie er nu geen LAN optie tussen staan, als ik een game wil maken kan ik kiezen tussen public, friends of private.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb 50% korting van een fokker hier gehad.
Dus nog een tientje. Kan je dan ook trouwens via LAN tegen elkaar spelen?
Het ziet er spannend uit maar wat gebeurt er?quote:
Verschil aan graphics tussen E3 en nuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Het ziet er spannend uit maar wat gebeurt er?
quote:
Oh wacht, het is watchdogs..quote:
Die oranje sportwagen (die met de niet leesbare nummerplaat) zal nu zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:
Maar welke is van de E3 en welke is van nu?
Die er goed uitziet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:
Maar welke is van de E3 en welke is van nu?
http://www.whatgamesare.com/vertical-slice.htmlquote:
Waarom is Watch Dogs nagemaakt met de engine van de originele Outrun?quote:
volgens mij is de Fok steam groep meer dood dan levendquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:45 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet de fok steam community ?
Iemand een linkje?
Wellicht handig voor de OP?
Gifje gezien?quote:
Ja, en ik ga er vanuit dat de beste de meest recente is. Maar een paar opmerkingen in dit topic laten zich lezen als het omgekeerde, vandaar mijn vraag.quote:
Het is helaas andersom.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, en ik ga er vanuit dat de beste de meest recente is. Maar een paar opmerkingen in dit topic laten zich lezen als het omgekeerde, vandaar mijn vraag.
V.
Such color, much Technology,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef Verbal het volgende:
Stel, je wilt een mechanisch keyboard. Stel, je houdt van lampjes. En je houdt van kleurtjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikwillemikwillemikwillemikwillemikwillem
V.
Kan je beter voor de BlackWidow gaan van Razer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef Verbal het volgende:
Stel, je wilt een mechanisch keyboard. Stel, je houdt van lampjes. En je houdt van kleurtjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
V.
Alleen jammer dat de support van Corsair ontzettend kut is als je het nodig hebt... Mijn K70 (die ik pas sinds ergens november heb) ligt nu al sinds begin februari bij Corsair voor reparatie...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef Verbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
V.
Beeetje jammer dat ik de games die ik echt wil, al hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef mschol het volgende:
www.getloadedgo.com
een 2K sale:
3 games 22 4/26 5/28
ik heb het idee dat 2k in de uitverkoop is ofzo, de laatste tijd zie ik alleen maar 2k sales voorbij komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Beeetje jammer dat ik de games die ik echt wil, al heb. Rest (waar ik interesse in heb) is in steam sale goedkoper bij elkaar dan die 22 euro bijv.
er is een max in een bepaald tijdsbestek idd. Wisselt nog wel eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 07:53 schreef Verbal het volgende:
Even een vraagje over de random drops in TF2... iemand enig idee hoe random die zijn? Of moeten zijn?
Deze week voor het eerst in tijden weer wat uren in TF2 doorgebracht en het was een bijzonder aangename herintroductie.
De pakweg eerste 8 uur die ik in het spel doorbracht kreeg ik elk half uur tot uur een drop (meestal fucking crates), maar nu sinds vrijdag helemaal niks meer. Nada. Noppes.
Iemand enig idee?
V.
Ja voor een newgrounds.com flash game misschien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
One finger Death Punch, awesome, gewoon awesome!
die regionale prijzen hebben dan niet lang bestaan? op 29-1 heb ik nog een USD betaling naar ze gedaan..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
GOG surrenders!
http://www.pcgamer.com/20(...)-mistake-apologizes/
dan blijven we een keus houden, dat is dan een betere oplossing, hadden ze beter gelijk kunnen doenquote:Three: We still intend to introduce the pricing in local currencies. Let us explain why we want to do it and how we want to make it fair for everyone. From the very beginning our intention was to make things easier for users whose credit cards/payment systems are not natively in USD. The advantages are simple because the price is more understandable and easier to relate to. There would be no exchange rates involved, no transaction fees, and no other hidden charges. However after reading your comments, we realized we have taken an important element away: the choice. In order to fix this, we'll offer the option of paying in the local currency or the equivalent in USD. This way, how you pay is always your choice.
op het moment iemand een badge craft, wordt iemand anders, die wel "eligable" voor is (lees: 1x per week inloggen in steam) een boosterpack voor 1 van de games die trading cards hebben..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Frutsel het volgende:
Ik had een boosterpack van left4dead2 in mijn inventory... volgens mij mijn eerste ooit die ik zomaar gekregen lijk te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Drankster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Drankster het volgende:
Ouder dan het internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Steam heeft een flinke 24 uur durende sale ter gelegenheid van de BAFTA's: http://store.steampowered.com/sale/baftapromo
BioShock Infinite voor 7,50 - instant buy als je hem nog niet hebt.No amount of money ever bought a second of time.
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n spectaculaire salequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ouder dan het internet.
Steam heeft een flinke 24 uur durende sale ter gelegenheid van de BAFTA's: http://store.steampowered.com/sale/baftapromo
BioShock Infinite voor 7,50 - instant buy als je hem nog niet hebt.
Zou voor mij weer typisch iets zijn dat ik op de plank leg en nooit zou spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n spectaculaire sale
Civ 5 en Enemy Within is goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ouder dan het internet.
BioShock Infinite voor 7,50 - instant buy als je hem nog niet hebt.
idem dittoquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand ze willen...pm
gebeurd wel vaker toch, als individuele titels in de sale zijn..?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:32 schreef borisz het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/34415/
Pakket is duurder dan de losse games.
Zou kunnen. VIel me nu pas voor het eerst op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gebeurd wel vaker toch, als individuele titels in de sale zijn..?
iemand ervaring met the dark eye (die had ik al...? steam doet raar..) en the night of the rabbit trouwens? hoe zijn die games?
Echt, door dit hele drama ben ik wel meer favourable richting Gog en om daar games te kopen als het geen verschil maakt met steamquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
Three: We still intend to introduce the pricing in local currencies. Let us explain why we want to do it and how we want to make it fair for everyone. From the very beginning our intention was to make things easier for users whose credit cards/payment systems are not natively in USD. The advantages are simple because the price is more understandable and easier to relate to. There would be no exchange rates involved, no transaction fees, and no other hidden charges. However after reading your comments, we realized we have taken an important element away: the choice. In order to fix this, we'll offer the option of paying in the local currency or the equivalent in USD. This way, how you pay is always your choice.
Als je het spel niet leuk vindt kun je beter een keer een dag gaan werken en meer geld op halen. Efficinter gebruik van tijd ook nog eens, tenzij jij meer dan 10 euro per uur hebt verdient dat je erin gestoken hebtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteravond eindelijk genoeg tradingcards verkocht om een CS:GO Operation Phoenix toegangspas te kopen (had al m'n Steamtegoed opgemaakt aan games tijdens de sale), meteen na de eerste match een case die ik voor 1,50 kan verkopenNog 1 case en ik maak winst! (pass was 2,15)
Voor de mensen die zich dus afvragen waarom je in godsnaam aandacht zou besteden aan die CS:GO en TF2 ingame items: ik heb zonder extra moeite te doen al meer dan 40 euro Steam Wallet tegoed bij elkaar gesprokkeld.
indien ik een spel echt wil hebben koop ik hem desnoods wel meer dan 1x.. (hence mijn C&C collectie waar ik alles wel 3 dubbel hebquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Echt, door dit hele drama ben ik wel meer favourable richting Gog en om daar games te kopen als het geen verschil maakt met steamHelemaal omdat drm vrij wel handig is. Lekker op 2 pc's tegelijk spelen zonder gedoe enzo.
Een eckte gamer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Lekker op 2 pc's tegelijk spelen zonder gedoe enzo.
Gelukkig vind ik CS:GO ook nog eens een zeer tof spel, iedere 5v5 pot is weer puntje van m'n stoel materiaal, dus ik verdiend geld terwijl ik het naar m'n zin heb! Hatsee!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Als je het spel niet leuk vindt kun je beter een keer een dag gaan werken en meer geld op halen. Efficinter gebruik van tijd ook nog eens, tenzij jij meer dan 10 euro per uur hebt verdient dat je erin gestoken hebt
Je kunt toch gewoon in Offline mode starten en dan spelen wat je wilt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:28 schreef vaagjunior het volgende:
Als ze geen normale connectie's kunnen fixen schaf dan gewoon dat hele programma af dat je online op steam moet zijn om te kunnen gamen
Niet de multiplayer..quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon in Offline mode starten en dan spelen wat je wilt?
Hij ligt er bij mij WEER uit 2e keer vandaagquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam ligt er elke dag wel een keer uit..
bij mij al ruim een anderhalf uur inmiddelsquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:26 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Hij ligt er bij mij WEER uit 2e keer vandaag
Er is een groot Counter-Strike (naja en Starcraft en god mag t weten wat nog meer) toernooi gaande, met koppeling aan twitch.tv zodat je wapens kan ontvangen en alles, wellicht gooit dat wat roet in het eten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bij mij al ruim een anderhalf uur inmiddels
Tuurlijk zitten de games die ik nog niet heb in het 2e niveauquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef JimmyJames het volgende:
Vette weekly van HIB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.humblebundle.com/weekly
Ik blijf maar geld naar ze gooien en ze blijven maar met bazen bundles komen. Het houdt nooit op![]()
PS: Je krijgt slechts twee keys. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
so truequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef JimmyJames het volgende:
Ik blijf maar geld naar ze gooien en ze blijven maar met bazen bundles komen. Het houdt nooit op
wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Euribob het volgende:
Kalypso March Strategy Pack.
KOOP KOOP KOOP
50 euro, geen discount, waarom kopen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wat ik zeg
KALYPSO MARCH STRATEGY PACK
![]()
"Je bespaart bij het kopen van dit pakket 145,95"quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
50 euro, geen discount, waarom kopen dan?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Je bespaart bij het kopen van dit pakket 145,95"
Jij ziet iets verkeerd of ik zie iets verkeerd.
43 items voor 49,99.quote:
maar het pakket heeft geen korting, dus ik zie geen reden om die te kopen... de individuele games hebben korting...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
43 items voor 49,99.![]()
Klik nu eens verder en kijk naar de inhoud.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
43 items voor 49,99.![]()
Klik nu eens verder en kijk naar de inhoud.
Oh zo. Nee ik bedoelde niet dat je het pakket moest kopen, maar dat er nogal wat mooie koopjes tussen zaten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het pakket heeft geen korting, dus ik zie geen reden om die te kopen... de individuele games hebben korting...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik bedoelde niet dat je het pakket moest kopen, maar dat er nogal wat mooie koopjes tussen zaten.
wat voor junk kijk jij naar op je pc?quote:
Enkel incognitoquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Jij Google'd duidelijk vaak DBZ, auto's en amateur gayporn fistdeep.
no homo muh nuggetquote:
quote:
Wats deze?!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet wanneer de volgende is?
EA had de Golden Poo Award gewonnen en toen werd iedereen butthurt dat het niet Bank of America was.quote:
Tja je kan de award geven aan een bedrijf die games heeft gemaakt die je niet bevallen of aan een bedrijf die miljoenen gezinnen gesloopt heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EA had de Golden Poo Award gewonnen en toen werd iedereen butthurt dat het niet Bank of America was.
Eerste heeft meer invloed op mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja je kan de award geven aan een bedrijf die games heeft gemaakt die je niet bevallen of aan een bedrijf die miljoenen gezinnen gesloopt heeft.
Moeilijke keuze hoor.
Tja, als je geen geweten hebt is de keuze makkelijk ja. Ik hoop dat het jezelf nooit overkomt maar als het je overkomt kan je het misschien wel begrijpen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste heeft meer invloed op mij.
Daarnaast zal die bank er geen neuk om geven. EA ging enorm hard in damage control.
Paar weken nadat SWTOR uitkwam was de unsubscribe-knop weggehaald ongeveer de dag dat men weer moesten betalen. Wanneer mensen er een topic over opende hoe je je subcription toch kon stopzetten werden ze gebanned. En dag 1 DLC vooral.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:14 schreef JimmyJames het volgende:
Bovendien lijkt EA mij binnen de gamesindustrie niet per se het ergste van het ergste, hoor.
Ze hebben een humble bundle gedaan (niet geheel zonder geldelijk gewin op het oog natuurlijk, het was deels bedoeld om origin te promoten) en geven nog wel eens wat games gratis weg (zoals dungeon keeper op gog). Qua f2p zijn ze volgens mij niet slechter bezig dan bijv de makers van candy crush.
suuuuurrrrequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer mensen er een topic over opende hoe je je subcription toch kon stopzetten werden ze gebanned
threads werden verwijderd, nogal van een andere orde dan bannen... (of dat netjes is: mwha.. ik ken hun Rules of conduct niet, maar als via die link andere zaken de soep in (kunnen) lopen kan ik mij het voorstellen dat je dat weert, ook dat getuigt imho van slecht programmeer werk maar das een 2dequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://massively.joystiq.(...)es-missing-for-some/
En waarom verwijderen ze die threads dan als het inderdaad om een bug ging?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
threads werden verwijderd, nogal van een andere orde dan bannen...
daarnaast was het dus gewoon een bugje, het gebeurde bij enkele
alles wordt graag overdreven in de media, zo ook op fok..
ik heb die thread net gelezen, dus die staat er nog. Hij is alleen gesloten, dus dat is helemaal iets anders dan bannenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
threads werden verwijderd, nogal van een andere orde dan bannen...
daarnaast was het dus gewoon een bugje, het gebeurde bij enkele
alles wordt graag overdreven in de media, zo ook op fok..
zat net zonder problemen in tf2...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef Verbal het volgende:
Steam weer aan het bokken? Probeer een paar dingen op de markt te flikkeren, maar krijg 2 keer bevestigingsknopjes, waarna een waarschuwing dat het item niet gevonden kan worden omdat ie op de markt staat, waarna hij gewoon weer in mijn inventory staat...
V.
zag ik ook al, maar als je hem aanklikt is die korting lagerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geld toe op Cities in Motion 2?
[ afbeelding ]
headshots doettie ook niet aan volgens mij: met een sniper schiet ik netjes op een hoofd...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
CS:GO heeft geen sprays zoals Source, miskoop voor mij...
AWP is 1 shot killquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
headshots doettie ook niet aan volgens mij: met een sniper schiet ik netjes op een hoofd...
en nog zijn ze niet dood
en dat was op een stationary target
mja, ik heb volgens mij alle rifles geprobeerd, maar wat ik lees op internet is dat cs:go nogal eens last schijnt te hebben van random hitboxen..quote:
Wel heel snel gezegd na minder dan 2 uur spelen, maargoed.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik heb volgens mij alle rifles geprobeerd, maar wat ik lees op internet is dat cs:go nogal eens last schijnt te hebben van random hitboxen..(headshots die dus niet als headshot worden geregistreerd, een schot op de voeten die wel als headshot geregistreerd wordt)
Nee, dat is nog ongeveer 7.99 teveelquote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Spore is 8 euro op Steam met 2 expansion packs.
Goeie game voor 8 euro?
Moet je maar geen newgrounds.com flash spelletje kopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Verbal het volgende:
Nou lekker dan
Na een paar dagen twijfelen net besloten om One Finger Death Punch aan te schaffen... installeert het kreng niet. "Content servers unreachable".
Dussss...
V.
heb ik jou op steam?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:13 schreef Verbal het volgende:
Trouwens, TF2 was vandaag royal sadness... CTF met een baggerteam op Turbine. Twee engineers bovenaan de trap, maar geeneen in de intel room.
Dus ik na team scramble kiezen voor engineer. Zet mezelf in de intel room, en own de boel gewoon. Vrijwel niemand komt er door. Ronde na ronde.
Tot het andere team er blijkbaar genoeg van heeft en mij wegvote... lame whiners
V.
Och, voor op het laptopje...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet je maar geen newgrounds.com flash spelletje kopen.
Yep, ervaar het hier nu ook. Ik moet door gezeik met mijn firewall na elke Steamupdate een nieuwe uitzondering maken voordat hij het doet. Dacht dat dat nu ook aan de hand was. Dus drie keer opnieuw gedaan, opnieuw opgestart, vier keer mijn Steam-pw lopen invullen...quote:
Op offline mode klikken en gaanquote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yep, ervaar het hier nu ook. Ik moet door gezeik met mijn firewall na elke Steamupdate een nieuwe uitzondering maken voordat hij het doet. Dacht dat dat nu ook aan de hand was. Dus drie keer opnieuw gedaan, opnieuw opgestart, vier keer mijn Steam-pw lopen invullen...
Blijkt het 'gewoon' down te zijn.
Kutterdekutterdekutterdekut.
Dan zo maar even een Origin-game spelen.
V.
Jamaardawerktniet als ik iets probeer te installeren of een mp-game wil spelenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op offline mode klikken en gaan
Dafuq isda?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
wow
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=239410437![]()
![]()
Zoveel copyrightschendingen in 1 project
Crazy blockbuster under gnashing of heavy metalquote:
Ik ging lekker kut! Jij ook met je sentriesquote:Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Mwah ging wel ok tf2. Vandaag voor t eerst sinds een tijdje weer beetje gefragd. V. Ging ook aardig. Kroop snel omhoog.
Het is belachelijk simpel maar ook belachelijk leuk om te spelen gekgenoegquote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet je maar geen newgrounds.com flash spelletje kopen.
Craften en kratten verkopenquote:Op zondag 16 maart 2014 08:27 schreef Verbal het volgende:
Ah, ik ben er inmiddels achter hoe het zit met de TF2 random drops. Zit een weekly cap op. Gisteravond in drie uur tijd weer iets van 4 drops. Inderdaad volkomen random, want er zaten een sandman en jarate bij, die ik gelukkig niet al iets van vijf keer heb gehad in het verleden, en weer zo'n kutkrat
V.
Sommige kratten zijn erg populair (en dus duurder), omdat ze niet meer droppen maar wel populaire wapens erin hebben zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wie koopt er nu kratten als je die zelf gedropt kan krijgen :p Is er trouwens niet zo'n systeem dat je zelfgemaakte wapens niet kan verkopen tenzij je actief in de markt ofzo zit? Tis een tijd geleden dat ik TF2 nog gespeeld heb en toch gezien dat ik zelfgemaakte wapens niet kan verkopen.
Als je ook soms ziet wat voor prijzen er zijn voor sommige ultra-rare dingen... Feestelijk medigun, 50euro bijna. of andere killstreak dingen. Wss valt er wel veel geld mee te rapen als je je erin verdiept
Gisteren na uiteindelijk downloaden een halfuurtje gespeeld. Hilarischquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is belachelijk simpel maar ook belachelijk leuk om te spelen gekgenoeg
Word er vaak redelijk soepel mee om zeep geholpen, dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit een beetje goeie?
http://wiki.teamfortress.com/wiki/Original/nl
Heb je ingesteld dat je je achievements pas ziet als je het spel afsluit? Hoe?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gisteren na uiteindelijk downloaden een halfuurtje gespeeld. Hilarisch
En fijn korte rondes. En meteen ook iets van 10 achievements losgespeeld. Toen ik uit het spelletje kwam bleven de pop-ups maar komen
Serieus, nu al meer lol mee gehad dan met sommige full-price-titels.
V.
Ik heb niks ingesteld (waren de Steam-achievements).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Heb je ingesteld dat je je achievements pas ziet als je het spel afsluit? Hoe?
Hmm, ik krijg ze altijd tijdens het spelen. De helft van de achievements hebben echter zo'n naam waarvan ik dan niet weet wat ik gedaan heb, en wil ze gewoon rustig kunnen bekijken als ik net klaar benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb niks ingesteld (waren de Steam-achievements).
V.
Het enige verschil met de normale Rocket Launcher, gameplay-technisch gezien, is dat hij in het midden van je scherm staat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit een beetje goeie?
http://wiki.teamfortress.com/wiki/Original/nl
Zal vanavond thuis wel even kijken of er iets van een instelling voor is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg ze altijd tijdens het spelen. De helft van de achievements hebben echter zo'n naam waarvan ik dan niet weet wat ik gedaan heb, en wil ze gewoon rustig kunnen bekijken als ik net klaar benIk kan alleen niks bij instellingen vinden..
Niet meer damage? Want voor mijn gevoel word ik vaak in no-time aan stukken geknald met dat ding.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het enige verschil met de normale Rocket Launcher, gameplay-technisch gezien, is dat hij in het midden van je scherm staat.
Gisteren waren we met drie man uit dit topic op dezelfde serverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Bolters het volgende:
Zijn er berhaupt nog veel gamers die TF2 spelen dan?
Nog altijd n van de meest gespeelde titels op steam dacht ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Bolters het volgende:
Zijn er berhaupt nog veel gamers die TF2 spelen dan?
De raketten komen ook vanuit een andere hoek (het is dus niet puur cosmetisch). Maakt sommige dingen een stuk makkelijker en sommige weer moeilijker. Leuk wapen wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het enige verschil met de normale Rocket Launcher, gameplay-technisch gezien, is dat hij in het midden van je scherm staat.
Ik was er een paar jaar op uitgekeken, maar een paar weken geleden herontdekt. Wt een gamequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Bolters het volgende:
Ok, gaaf! Helaas nooit echt mijn type game geweest
Dat is zeker waar. Maar de gameplay spreekt me gewoon niet aan. Geef mij maar CS;GOquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik was er een paar jaar op uitgekeken, maar een paar weken geleden herontdekt. Wt een game![]()
![]()
En het team achter TF2 is echt een lichtend voorbeeld voor alle andere gamedevs ter wereld. Doorlopend ondersteuning, ontwikkeling en vernieuwing. Bijna 7 jaar oud
V.
Mwah, 90% zijn kleine bugfixes en de overige 10% met nieuwe content zijn hoedjes gemaakt door de communityquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik was er een paar jaar op uitgekeken, maar een paar weken geleden herontdekt. Wt een game![]()
![]()
En het team achter TF2 is echt een lichtend voorbeeld voor alle andere gamedevs ter wereld. Doorlopend ondersteuning, ontwikkeling en vernieuwing. Bijna 7 jaar oud
V.
Dat is toch ongelooflijk vet? Valve is een van de weinige devs, zelfs de enige van zijn omvang, die zo actief bezig is met community content officieel in het spel krijgen. Ja, het is ook handig voor hen want het betekent dat zij minder devs nodig hebben maar het is nog 100000 beter voor de fans/spelers, want zij krijgen sneller updates met meer content. Echt geweldigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mwah, 90% zijn kleine bugfixes en de overige 10% met nieuwe content zijn hoedjes gemaakt door de communityZelfs de volgende grote update (nieuwe modus, wapens en map) wordt door een groepje fans gemaakt
Wordt wel een dikke update. End of the Line wordt echt geweldig
Jawel, maar ik vind wel dat ze zelf ook meer kunnen brengen. Laatste tijd is het namelijk alleen maar hoedjes en item-tweaks. Ik wil nieuwe wapensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk vet? Valve is een van de weinige devs, zelfs de enige van zijn omvang, die zo actief bezig is met community content officieel in het spel krijgen. Ja, het is ook handig voor hen want het betekent dat zij minder devs nodig hebben maar het is nog 100000 beter voor de fans/spelers, want zij krijgen sneller updates met meer content. Echt geweldig
Dat is precies wat ik bedoelde inderdaad :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De raketten komen ook vanuit een andere hoek (het is dus niet puur cosmetisch). Maakt sommige dingen een stuk makkelijker en sommige weer moeilijker. Leuk wapen wel.
QFTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk vet? Valve is een van de weinige devs, zelfs de enige van zijn omvang, die zo actief bezig is met community content officieel in het spel krijgen. Ja, het is ook handig voor hen want het betekent dat zij minder devs nodig hebben maar het is nog 100000 beter voor de fans/spelers, want zij krijgen sneller updates met meer content. Echt geweldig
Dat zei ik ook al, hoe tof kun je een tweeknops non-buttonbash game maken..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Verbal het volgende:
En OFDP is cht lachen hoor mensen. Een foutloze run hebben is echt norm fijn
TB heeft helemaal gelijk in zijn WTF is...: je zou eigenlijk niet zoveel plezier moeten hebben met zo'n eenvoudig spel, maar dat heb je nou eenmaal.
Geweldig vet (en ik zeg bijna nooit "vet")
V.
zit die niet in een bundle momenteel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Verbal het volgende:
En OFDP is cht lachen hoor mensen. Een foutloze run hebben is echt norm fijn
TB heeft helemaal gelijk in zijn WTF is...: je zou eigenlijk niet zoveel plezier moeten hebben met zo'n eenvoudig spel, maar dat heb je nou eenmaal.
Geweldig vet (en ik zeg bijna nooit "vet")
V.
Naja, de graphics zijn ook wel een beetje de charme natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer cool concept. Zou mooi zijn als dat dan nu uitgewerkt werd met schitterende graphics enzo...
Ik heb er al 2quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand Pixel Piracy kortingsbon van 25% korting hebben?
Niet nodig. Prima zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer cool concept. Zou mooi zijn als dat dan nu uitgewerkt werd met schitterende graphics enzo...
Graag of niet hoor..quote:
Dit is een leuk begin, maar niets mee om dit concept toch uit te werken naar straks een schitterend spel met schitterende gevechten? Denk bijvoorbeeld aan een mini-game met Batman Arkham City-style graphics, en dus een Batman die schitterende combinaties op die manier aan elkaar reekst...quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja, de graphics zijn ook wel een beetje de charme natuurlijk
hier ook, mann &co mvm is helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef mschol het volgende:
TF2 loopt te bokken bij mij: ping van 10-19...
maar iedereen beweegt over het scherm alsof er een 200+ping is...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee of www.g2a.com vertrouwbaar is? Ze verkopen Dark Souls 2 voor maar 22,99, dat is minder dan de helft van de prijs op Steam.
van tweakers..quote:[message=41929269,noline]Sc0rPi0N schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:56[/message]:
Bij G2A een Titanfall key (eu) gekocht voor 34,49 . Goedkoopste die ik kon vinden zonder gedoe.
Betaald via Paypal en na 3 minuten processing netjes de key in beeld. Online direct geactiveerd wat prima werkte.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee of www.g2a.com vertrouwbaar is? Ze verkopen Dark Souls 2 voor maar 22,99, dat is minder dan de helft van de prijs op Steam.
Dat begrijp ik :p wat ik niet begrijp is hoe ze zo goedkoop aan die keys komen dat ze ze kunnen verkopen voor minder dan de helft van de prijs, en dat terwijl de game nog niet eens uit is.quote:Op zondag 23 maart 2014 02:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]Je key krijg je wel rond de release date pas he
door goedkope keys uit b.v. oostbloklanden op te kopen.. Die keys hebben ze weliswaar nog niet, maar dat maakt niet echt uitquote:Op zondag 23 maart 2014 03:53 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Dat begrijp ik :p wat ik niet begrijp is hoe ze zo goedkoop aan die keys komen dat ze ze kunnen verkopen voor minder dan de helft van de prijs, en dat terwijl de game nog niet eens uit is.
Er zijn een paar games die region locked zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 09:03 schreef AntiChrist7 het volgende:
Is steam ni gestart met het regionlocken van meer games juist om dit tegen te gaan? Had het eens opgevangen/gelezen ergens
Oh btw, deinstalleren jullie veel games eens je er klaar mee bent?
ja dat is wel zo, maar dat is nu nog maar zeer beperkt toegepast..quote:Op zondag 23 maart 2014 09:03 schreef AntiChrist7 het volgende:
Is steam ni gestart met het regionlocken van meer games juist om dit tegen te gaan? Had het eens opgevangen/gelezen ergens
alleen als het spel groot (>10GB) is en tijdens een 'schoonmaakronde'quote:Oh btw, deinstalleren jullie veel games eens je er klaar mee bent?
Ik ben wel benieuwd hoe het is om wat vaker te spelen, maar heb nog zoveel op m'n bord, en m'n PC trekt het ook net niet lekker genoeg... Ik denk dat ik 'm skip tot een zomersale ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Voor een tientje ben ik wel benieuwd naar Payday 2.
Ik heb de gratis versie geinstalleerd en gespeeld. Als ik hem nu wil kopen, hoe gaat dat in zijn werk? Gewoon betalen en doorspelen?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef MaxMark het volgende:
Payday 2 is (inmiddels) wel de moeite waard. Heb 'em al vanaf het begin maar tot een week of zo geleden echt een half jaar laten liggen. Inmiddels zijn er veel (heul veel) updates geweest, nieuwe wapens, missies, skills, etc. waardoor het speelplezier weer terug is. Aanrader dus, zeker voor 9,99 (alleen dit weekend)! Je kunt het spel ook gratis spelen, ook alleen dit weekend.
Yup!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb de gratis versie geinstalleerd en gespeeld. Als ik hem nu wil kopen, hoe gaat dat in zijn werk? Gewoon betalen en doorspelen?
Meer dan 400 uur op de teller, maar ik ben er inmiddels een beetje klaar mee. Update 24 heeft een hoop gamebreaking mechanics en bugs geintroduceerd op gebied van "stealthing". Maar met vrienden een beetje knallen is nog altijd wel leuk op z'n tijd. Misschien later nog als de "Stealth rework" klaar is, dat ik weer het spel opstart.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef MaxMark het volgende:
Payday 2 is (inmiddels) wel de moeite waard. Heb 'em al vanaf het begin maar tot een week of zo geleden echt een half jaar laten liggen. Inmiddels zijn er veel (heul veel) updates geweest, nieuwe wapens, missies, skills, etc. waardoor het speelplezier weer terug is. Aanrader dus, zeker voor 9,99 (alleen dit weekend)! Je kunt het spel ook gratis spelen, ook alleen dit weekend.
Ik weet wat je bedoelt, heb eigenlijk nooit echt kunnen stealthen tot ik vandaag een paar nieuwe lui heb ontmoet die me het een en ander hebben geleerd. Maar zij klaagden ook dat alles soms erg slecht reageert, vooral in overkill levels schijnt het slecht te zijn. Maar goed, tot nog toe veel plezier in het probren missies stealth te doen. En inderdaad, volop neerknallen kan altijd nogquote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meer dan 400 uur op de teller, maar ik ben er inmiddels een beetje klaar mee. Update 24 heeft een hoop gamebreaking mechanics en bugs geintroduceerd op gebied van "stealthing". Maar met vrienden een beetje knallen is nog altijd wel leuk op z'n tijd. Misschien later nog als de "Stealth rework" klaar is, dat ik weer het spel opstart.
Oeh, dat zuigt ballen. Wat wilde je maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef SosuaCafe het volgende:
feck 1 item verkeerd tijdens craften in tf2, meteen 25 items naar de ***** ..
prof. Killstreak kit.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Oeh, dat zuigt ballen. Wat wilde je maken?
V.
Zeker. Ik wist niet precies wat het was, had hem uit een bundle. Toen met n vriend in een ruk uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Iemand ervaring met Trine 2? Maat en ik zoeken al een tijd naar een nieuwe co-op game, en deze werd het meest genoemd. Maar is ie ook leuk als je maar met 2 bent (aangezien het voor 3 personen is)?
Komt waarschijnlijk door al die rotzooi die ze erop gooien, Jezus wat een kutspellen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef VelitoX het volgende:
Steam heeft erg veel kuren de laatste week/weken, tis nogal veel is offline (store nu ook weer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |