Ik weet het niet. Heb Ajax nooit ontmoet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een Ajax-face.
gr. Pellè.
Hij lijkt op Jan Joost van Gangelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb Ajax nooit ontmoet.
Ik kan Jan Joost van Gangelen niet voor me zien als Griekse held. Sorry.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij lijkt op Jan Joost van Gangelen.
Nu pas?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
The Shawshank Redemption gezien.
Echt wat een film
Ja man had toch een lijst gemaakt met films die ik moest zien? Deze stond er ook op. Vooral nu dit allemaal gratis via de televisie kan kijken via videoland.quote:
Het is mijn nummer 1quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man had toch een lijst gemaakt met films die ik moest zien? Deze stond er ook op. Vooral nu dit allemaal gratis via de televisie kan kijken via videoland.
Deze film komt in mijn top 10 en misschien wel in mijn top 5. Wat schitterend.
Nee die lijst bestond uit random wat titels die ik tegen kwam. Dit was weer een lijstje met films die ik sowieso wilde zien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is mijn nummer 1.
En op die lijst die jij me liet zien waar ik mocht kiezen stond hij niet op.
Dus ben wel benieuwd naar de gehele lijst
Maar wat is dat lijstje nog meer danquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee die lijst bestond uit random wat titels die ik tegen kwam. Dit was weer een lijstje met films die ik sowieso wilde zien.
Ach dat deed je ook hier op FOK!quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb overigens net mezelf met mijn eigen naam registreert op IMDB___!
Eigenlijk is die nu zo'n beetje klaar. Children of Men en The Departed zijn films die ik nog wil kijken omdat twee vrienden mij die getipt hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat is dat lijstje nog meer dan
The Departed is goed ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eigenlijk is die nu zo'n beetje klaar. Children of Men en The Departed zijn films die ik nog wil kijken omdat twee vrienden mij die getipt hebben.
Maar wel kut dus... waarschijnlijk kan heel de wereld nu zien welke cijfers ik een film geefquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat deed je ook hier op FOK!
Die cijfers moet je gewoon geven op Moviemeter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wel kut dus... waarschijnlijk kan heel de wereld nu zien welke cijfers ik een film geef.
Daar werken ze met 5 sterren toch en niet met cijfers van 1 tot 10?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die cijfers moet je gewoon geven op Moviemeter.
IMDB is kut.
Ja maar dat is toch niet zo'n probleemquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar werken ze met 5 sterren toch en niet met cijfers van 1 tot 10?
Ik ben even films aan het beoordelen. Ik probeer mijn persoonlijke top 10 samen te stellen. Gaat heel lastig worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet zo'n probleem.
Ik zou zelfs niet op één film kunnen komen welke tot mijn favorieten hoort.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben even films aan het beoordelen. Ik probeer mijn persoonlijke top 10 samen te stellen. Gaat heel lastig worden.
Dat is ook niet te doen. In mijn top10 staan veel clichés.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben even films aan het beoordelen. Ik probeer mijn persoonlijke top 10 samen te stellen. Gaat heel lastig worden.
Ooh dat weet ik welquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet op één film kunnen komen welke tot mijn favorieten hoort.
Ik heb alleen The Godfather een 10 gegeven. Maar of het mijn lievelingsfilm is weet ik eigenlijk niet eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet op één film kunnen komen welke tot mijn favorieten hoort.
Lievelingsfilm is een film die je echt zo vaak hebt gekeken en waar je nooit genoeg van krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb alleen The Godfather een 10 gegeven. Maar of het mijn lievelingsfilm is weet ik eigenlijk niet eens.
Oh dan kom ik uit bij Bassie en Adriaan films, Disney films en Harry Potter als je het hebt over films die je het meest hebt gekeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lievelingsfilm is een film die je echt zo vaak hebt gekeken en waar je nooit genoeg van krijgt.
quote:
Als je die elke keer met plezier opzet zijn dat waarschijnlijk je lievelingsfilmsquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dan kom ik uit bij Bassie en Adriaan films, Disney films en Harry Potter als je het hebt over films die je het meest hebt gekeken.
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nee maar ik onthoud films niet op die wijze. Heel stom eigenlijk.
En daar gaat mijn connectie. Verdomme wordt ik weer niet als Ajacied aangezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik ook hoor
heb ook geen favoriete voetballer, artiest, album of serie
wordt ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar gaat mijn connectie. Verdomme wordt ik weer niet als Ajacied aangezien
Schaamtevol dat sowieso, maar nu moet ik ze bij jou ook gaan benoemen.quote:
Nee, dat heb ik nog steeds wel eens. Daar hebben we de eindredactie voor natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaamtevol dat sowieso, maar nu moet ik ze bij jou ook gaan benoemen.
Of is die dip voorbij met je tagje?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog steeds wel eens. Daar hebben we de eindredactie voor natuurlijk.
Heb haar nog niet voorbij zien komen, ze hebben er zelfs een apart tagje voor 'spellchecker'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik geloof dat Littlebrownie hobbymatig al jullie 'rotzooi' door moet lezen.
Al zal het met jou en Heppie een stuk dragelijker zijn dan toen Mickey actief was
Was eerst "Redactie games" maar dat kon Happy, trots als hij is natuurlijk niet over zich heen laten komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb haar nog niet voorbij zien komen, ze hebben er zelfs een apart tagje voor 'spellchecker'.
Ja, ik zet een playlistje op en ga ook op mijn nest liggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was eerst "Redactie games" maar dat kon Happy, trots als hij is natuurlijk niet over zich heen laten komen
Maar ik ga proberen paar uur slaap te pakken
Kevin Hofland vindt dit leuk.quote:Roda JC Kerkrade zit in de hoek waar de klappen vallen en moet nu weer een dreun zien te verwerken. Krisztián Németh is nog maar net terug van een schorsing, maar kan zijn werkgever de komende weken weer niet helpen, nu hij thuis van de trap is gevallen. Németh heeft een scheurtje in zijn teen opgelopen en kan Roda voorlopig niet van dienst zijn, zo meldt De Limburger.
Ja, ook een keer geblesseerd geraakt door de eettafel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:47 schreef Pascalus het volgende:
Hofland, die had toch eens iets afgescheurd terwijl hij de hond aan het uitlaten was?
Wel afgemaakt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:31 schreef Neuroscience het volgende:
Echte mannen raken alleen geblesseerd tijdens het neuken. Liesbreukje.
Succes. Schiet op want morgen is er weer koers op tv om je af te leiden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:21 schreef Mansjester het volgende:
Hallo
Ik ga vandaag beginnen met leren voor tentamen, loop zwaar achter
Dit boeit echt niemand
Hier volgt het recept van meesterkok vermeer:quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je een recept voor me. Ik wil vaker nasi eten. Met hete sambalsaus.
Goedkope paupermix van de appie erbij is een aanrader, zakkies zijn 19 cent ofzo en verreweg de lekkerste. Daar stond vroeger ook op dat je er helemaal op het einde een of twee eieren doorheen moest tyfen, vooral dat moet je zeker doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier volgt het recept van meesterkok vermeer:
Je kookt rijst.
Ondertussen doe je ook vlees in een pan, in dit geval heb ik nog wat shoarma vlees. Daar voeg je groenten aan toe. En even later ook nog nasimix + water.
Rijst afgieten, mengen, gas uitzetten.
Variatietip: flikker er sambal doorheen.
Groeten,
Herman den Blijker en Johannes
Bedankt voor de tip Bruno. De eieren zorgen inderdaad voor een sensatie in je mond.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Goedkope paupermix van de appie erbij is een aanrader, zakkies zijn 19 cent ofzo en verreweg de lekkerste. Daar stond vroeger ook op dat je er helemaal op het einde een of twee eieren doorheen moest tyfen, vooral dat moet je zeker doen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier volgt het recept van meesterkok vermeer:
Je kookt rijst.
Ondertussen doe je ook vlees in een pan, in dit geval heb ik nog wat shoarma vlees. Daar voeg je groenten aan toe. En even later ook nog nasimix + water.
Rijst afgieten, mengen, gas uitzetten.
Variatietip: flikker er sambal doorheen.
Groeten,
Herman den Blijker en Johannes
Geweldig. Ik dacht vanavond pizza te gaan eten maar het wordt dus nasi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Goedkope paupermix van de appie erbij is een aanrader, zakkies zijn 19 cent ofzo en verreweg de lekkerste. Daar stond vroeger ook op dat je er helemaal op het einde een of twee eieren doorheen moest tyfen, vooral dat moet je zeker doen
Je hoeft je niet té strak aan het recept te houden, want anders zal je vriendin zo onder de indruk zijn dat je vanaf nu altijd moet koken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geweldig. Ik dacht vanavond pizza te gaan eten maar het wordt dus nasi.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft je niet té strak aan het recept te houden, want anders zal je vriendin zo onder de indruk zijn dat je vanaf nu altijd moet koken.
Had geen betrekking op mij. Maar mezelf kennende zou ik 'm er zo snel mogelijk uit halenquote:
godver, echt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha groningers zijn echt dom een boot hoort toch in het water niet op de kant
Het valt me op dat het daar net als hier slecht weer is. We zouden zon krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
godver, echt?
Snapte al niet dat mensen varen zo leuk vinden.
Zo'n boot heeft hetzelfde probleem als een zomerhuisje ergens, daar moet gebruik gemaakt van worden, als het moet is het voor mij al geen vakantie meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
godver, echt?
Snapte al niet dat mensen varen zo leuk vinden.
Stinho is goed in het wisselen van uis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een nieuwe UI, die wel wat langer mag blijven
Ik heb alleen totaal geen idee wat of wie![]()
Zlatan natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
Ronaldoquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze Ronaldo
[ afbeelding ]
Alleen de ruimte die je voor je Ui hebt is dan beetje klein![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze Ronaldo
[ afbeelding ]
Alleen de ruimte die je voor je Ui hebt is dan beetje klein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |