Ik zou zelfs niet op één film kunnen komen welke tot mijn favorieten hoort.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben even films aan het beoordelen. Ik probeer mijn persoonlijke top 10 samen te stellen. Gaat heel lastig worden.
Dat is ook niet te doen. In mijn top10 staan veel clichés.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben even films aan het beoordelen. Ik probeer mijn persoonlijke top 10 samen te stellen. Gaat heel lastig worden.
Ooh dat weet ik welquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet op één film kunnen komen welke tot mijn favorieten hoort.
Ik heb alleen The Godfather een 10 gegeven. Maar of het mijn lievelingsfilm is weet ik eigenlijk niet eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet op één film kunnen komen welke tot mijn favorieten hoort.
Lievelingsfilm is een film die je echt zo vaak hebt gekeken en waar je nooit genoeg van krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb alleen The Godfather een 10 gegeven. Maar of het mijn lievelingsfilm is weet ik eigenlijk niet eens.
Oh dan kom ik uit bij Bassie en Adriaan films, Disney films en Harry Potter als je het hebt over films die je het meest hebt gekeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lievelingsfilm is een film die je echt zo vaak hebt gekeken en waar je nooit genoeg van krijgt.
quote:
Als je die elke keer met plezier opzet zijn dat waarschijnlijk je lievelingsfilmsquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dan kom ik uit bij Bassie en Adriaan films, Disney films en Harry Potter als je het hebt over films die je het meest hebt gekeken.
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nee maar ik onthoud films niet op die wijze. Heel stom eigenlijk.
En daar gaat mijn connectie. Verdomme wordt ik weer niet als Ajacied aangezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik ook hoor
heb ook geen favoriete voetballer, artiest, album of serie
wordt ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar gaat mijn connectie. Verdomme wordt ik weer niet als Ajacied aangezien
Schaamtevol dat sowieso, maar nu moet ik ze bij jou ook gaan benoemen.quote:
Nee, dat heb ik nog steeds wel eens. Daar hebben we de eindredactie voor natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaamtevol dat sowieso, maar nu moet ik ze bij jou ook gaan benoemen.
Of is die dip voorbij met je tagje?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog steeds wel eens. Daar hebben we de eindredactie voor natuurlijk.
Heb haar nog niet voorbij zien komen, ze hebben er zelfs een apart tagje voor 'spellchecker'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik geloof dat Littlebrownie hobbymatig al jullie 'rotzooi' door moet lezen.
Al zal het met jou en Heppie een stuk dragelijker zijn dan toen Mickey actief was
Was eerst "Redactie games" maar dat kon Happy, trots als hij is natuurlijk niet over zich heen laten komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb haar nog niet voorbij zien komen, ze hebben er zelfs een apart tagje voor 'spellchecker'.
Ja, ik zet een playlistje op en ga ook op mijn nest liggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was eerst "Redactie games" maar dat kon Happy, trots als hij is natuurlijk niet over zich heen laten komen
Maar ik ga proberen paar uur slaap te pakken
Kevin Hofland vindt dit leuk.quote:Roda JC Kerkrade zit in de hoek waar de klappen vallen en moet nu weer een dreun zien te verwerken. Krisztián Németh is nog maar net terug van een schorsing, maar kan zijn werkgever de komende weken weer niet helpen, nu hij thuis van de trap is gevallen. Németh heeft een scheurtje in zijn teen opgelopen en kan Roda voorlopig niet van dienst zijn, zo meldt De Limburger.
Ja, ook een keer geblesseerd geraakt door de eettafel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:47 schreef Pascalus het volgende:
Hofland, die had toch eens iets afgescheurd terwijl hij de hond aan het uitlaten was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |