Verklap anders je eigen naam ter compensatie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oeps, als dat geen stadionverbod wordt.
Nu heb je hemquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verklap anders je eigen naam ter compensatie.
Niels.
Volgens mij heb ik dit grapje net geDaan. Daan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels.
De volgende stap is dat je opeens achter me zit in een voetbalstadion. Beangstigend dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels.
Mijn schuld niet. Topic zat al dicht voordat ik mijn hilariteit kon posten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit grapje net geDaan. Daan.
In clownskostuum bij voorkeur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De volgende stap is dat je opeens achter me zit in een voetbalstadion. Beangstigend dit.
En dan durf je natuurlijk een minuut lang niks te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De volgende stap is dat je opeens achter me zit in een voetbalstadion. Beangstigend dit.
Ik zag dat Drizzt in het topic was, en ik hoopte dat hij hem nu ook zou snappen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn schuld niet. Topic zat al dicht voordat ik mijn hilariteit kon posten.
Met je edit. Daar gaat de subtiliteit van je grap.
Minstens, Littlerabbit is nogal een intimiderende persoonlijkheid schijnt het.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan durf je natuurlijk een minuut lang niks te zeggen.
Helaas, ik volg het totaal niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat Drizzt in het topic was, en ik hoopte dat hij hem nu ook zou snappen.
Al die die strips zijn herschrevenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat gewoon. In mijn tijd zeg maar
Tenzij ik mijn trui draag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Minstens, Littlerabbit is nogal een intimiderende persoonlijkheid schijnt het.
Ik lees allebei de topics, dus veel maakt het niet uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een tomasson shirt
wel heel wat maten te klein
Sneu gedoe ook. Ik zag dat de zwarte piet discussie ook al weer (of nog steeds) gaande was. Sjongejonge.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die die strips zijn herschreven
[..]
Teringquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs Oki en Doki waren racistisch.
[ afbeelding ]
Maar die trui he. Oh, die trui.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Minstens, Littlerabbit is nogal een intimiderende persoonlijkheid schijnt het.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs Oki en Doki waren racistisch.
[ afbeelding ]
Zo krijg je zelfs een blanke man nog zwartquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]als je dat nu zou uitgeven krijg je pek en veren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |