lolquote:
Is dat die Trey 4 life guy?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:06 schreef emokid het volgende:
Onze gespierde gamer draagt een steentje bij..
"Titanfall could be good if they removed the Titans"
Er is een pilot only mode, dus dat komt goed uit voor die gozer.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:06 schreef emokid het volgende:
Onze gespierde gamer draagt een steentje bij..
"Titanfall could be good if they removed the Titans"
Fall-out 3 al uitgespeeld?quote:Op donderdag 10 april 2014 07:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opbergen dat ding, ik moet nog 5 dingetjes spellen en dan weg.
Yep!quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Viel iets of wat tegen omdat ik een slechte smaak heb in games.....
Ik heb zo'n gevoel dat jij ook echt alleen maar de MQ heb gedaan. Tja dan ben je er zo klaar mee. Het verhaal is inderdaad niet super boeiend, maar daar gaat Fallout 3 ook niet om. Het gaat juist om het exploren en betere loot vinden. Side quests doen die vaak beter en leuker waren dan sommige main quest missies. Maar ja als je dat al niet boeiend vond en al helemaal geen zin meer had in de dlc.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Maar echt hij was tof maar een hoop was er minder aan, zeker nu ik Dark Souls heb gespeeld![]()
Geweldig! Strijd voor elke meter en elk item dat je tegenkomt ben je blij mee, Fallout 3 daarentegen was vet maar dan ineens is het over en kun je het niet veel meer. En had 0,0 zin om nog dingen te gaan doen, alles leek ook op elkaar dat had beter gekunnen. Had de GOTY versie maar zelfs geen zin meer in de DLC. Verhaal was ook crap.
Sfeer was wel geniaal maar dat alleen was net niet genoeg
Om die reden kijk ik ook niet meer special uit naar Fallout 4
goeie editquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Viel iets of wat tegen omdat ik een slechte smaak heb in games.....
Naja loot was 1 van de problemen want ik had al snel alles en dus was niets meer interessant en zelfde voor XP en levellen. Het werd gewoon letterlijk saai na die 30 uur maar die tijd daar naar toe was wel tof dus wat dat betreft is er verder ook niets mis mee maar heb toch ook wel veel rpg's gespeeld die stukken beter waren en zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat jij ook echt alleen maar de MQ heb gedaan. Tja dan ben je er zo klaar mee. Het verhaal is inderdaad niet super boeiend, maar daar gaat Fallout 3 ook niet om. Het gaat juist om het exploren en betere loot vinden. Side quests doen die vaak beter en leuker waren dan sommige main quest missies. Maar ja als je dat al niet boeiend vond en al helemaal geen zin meer had in de dlc.
Tja dan vind je ook niks nieuws meer en is Fallout inderdaad niks voor je.
Jammer hoor want het zijn echt fantastische games waar je je echt uren en uren mee kan vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Officiële spring sale is begonnen!
![]()
http://www.xbox.com/nl-NL/springsale
Overizchtje van de deals (in spoiler want megalijst, te lui om europrijzen op te zoeken erbij te zetten)Ik las ergens dat er ook Arkham aanbiedingen waren. Maybe dat ik Harley's Revenge en een skin-pack koop, als de NLse prijzen laag liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, dat is de Deal of the Week, daar heb je Gold voor nodig, voor die deals hierboven niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er ook Arkham aanbiedingen waren. Maybe dat ik Harley's Revenge en een skin-pack koop, als de NLse prijzen laag liggen.
Ah, dat hebben ze weer geweldig geregeld(!)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes, dat is de Deal of the Week, daar heb je Gold voor nodig, voor die deals hierboven niet.
Harley Quinn DLC is ¤2,37: http://marketplace.xbox.c(...)3db4f91e2e?cid=SLink
Yeah zou ik ook fijner vinden, maar die neiging heeft MS nu al jaren: alles om Gold aantrekkelijker te makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dat hebben ze weer geweldig geregeld(!)Dat was eigenlijk het enige waar ik wel enigzins interese in had namelijk.
Ik vind de PSN+ manier van aanbiedingen fijner: Alle aanbiedingen gelden gewoon voor iedereen, en als je PSN+ member bent, dan krijg je nog 10-20% extra korting.
Godverdomme heb ik die deal gemist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice brah! Weet iemand ook of dragons dogma een vet spel is? (Voor die prijs?)
Is dit deel twee wat in die aanbieding zit? Of meer een goty edition?
En die gratis spellen, als je die downed dan kan je die voor altijd spelen?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik die deal gemist.
Nog DLC die ik moet halen?quote:
Campaign of Carnage en Attack on Dragon Keep zeker doen, die andere twee waren ok maar niet geweldig, die headhunter dingen nooit gespeeld..quote:
En die extra personages?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Campaign of Carnage en Attack on Dragon Keep zeker doen, die andere twee waren ok maar niet geweldig, die headhunter dingen nooit gespeeld..
Top dank je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mech en Psycho? Nooit gespeeld, lvl 60 halen etc op 1 char ben je al lang genoeg mee bezig
Ik vond alle DLC de moeite waard maar juist Torch de minste van de 4. Beide extra karakters heb ik ook gespeeld waarvan de Mechromancer mijn favoriete karakter is van alle karakters. Lekker overpowered.quote:
Ik zie dat de lente deals zijn afgelopen op xbl.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vond alle DLC de moeite waard maar juist Torch de minste van de 4. Beide extra karakters heb ik ook gespeeld waarvan de Mechromancer mijn favoriete karakter is van alle karakters. Lekker overpowered.
Ik heb er een aantal gedaan maar vond ze eigenlijk niet eens zo heel tof. Misschien idd een andere class nog wel ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat de lente deals zijn afgelopen op xbl.Dan wachten we gewoon tot een volgende deal.
Had ik ook, 1 en 2 wel uitgespeeld. Ben nu zelf met borderlands 1 begonnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
Gekapt met bioshock infinite! Kwam er niet doorheen.
Vond deel 1 en 2 ook wel iets toffer maar dit echt helemaal niet, verhaal leek opzich wel tof te gaan worden maar alles er omheen beviel me niets, stomme wapens en vigors en domme actie en te veel hetzelfde.quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Had ik ook, 1 en 2 wel uitgespeeld. Ben nu zelf met borderlands 1 begonnen.
Serieus? Ik heb de hele Season pass gekocht, alle DLC uitgespeeld. Moet alleen de challenges for Clash in the Clouds nog halen, en dan heb ik game nummer 84 compleet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
Gekapt met bioshock infinite! Kwam er niet doorheen.
Episode 1 was echt retekort en gemakkelijk. 2 was weer iets leuker met de 1998 mode.quote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Jamaar die DLC jongens, DIE DLC!!! Maakt alles de moeite waard!
Burial at Sea is echt kneitersgoed, niet omdat het zich in Rapture afspeelt maar vanwege de gameplay. En het verhaal. Maar vooral de gameplay, is echt fantastisch heerlijk genieten geweldig!
wtf.. niet dat ik dat nog speelde, maar wel flauw dit.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, he? Doritos Crash Course 2 houdt ermee op!
http://playxbla.com/dorit(...)et-the-details-here/
Bitches! Tof!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Games with Gold:
Morgen: Dust: An Elysian Tail (beetje furry-achtig, maar gameplay schijnt erg tof te zijn)
Halverwege de maand: Saints Row the Third (awesomeness)
Trailer van Dust:
Is vandaag uitgekomen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit spel moet ik hebben als ie uitkomt. Ziet er echt bizar en origineel uit.
http://www.ign.com/videos(...)ria-gameplay-trailer
Ja, erg leuke game ja! Geinig idee ook met het zwartwit wat langzaamaan kleurrijker wordt en allesquote:Op maandag 5 mei 2014 02:04 schreef Zolder het volgende:
Vanavond in het kader van de dodenherdenking en geinspireerd door de film Inglorious Bastards die gisteren op TV was de game The Saboteur gespeeld.
Imo een erg sfeervolle game met een unieke setting van het bezette parijs van de tweede wereldoorlog.
The Witcher 2 vond ik er tof! Goeie volwassen sfeerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:44 schreef L3viathan het volgende:
Net eindelijk Witcher 2 uitgespeeld... alle rpgs vallen me tegen na Mass Effect
Dat went wel hoor. Vooral als je counterattacks beheerstquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het vooral nog even wennen dat je al zoveel met verschillende potions enzo moet klooien in het begin, al kan dat komen omdat ik ook niet echt thuis ben in dit RPG genre...
Het vechten in de arena ging ook niet helemaal lekker, en werd aangeraden dat ik op Easy zou spelen, maar toch maar even voor 'normal' gekozen.
Dit had ik dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:20 schreef OMG het volgende:
Vond the Witcher 2 een enorm matige game. Geralt is totaal niet interessant, net als eigenlijk de hele verhaallijn, en praktisch alle personages. En dan die oneindige deuren, ieder kamertje moet door een laad process. The Witcher 3 laat ik lekker liggen.
3 kutspellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef jpg97 het volgende:
gisteren toch maar Transformers Fall of Cybertron gekocht voor een tientje. Samen met de zojuist voor ¤ 5,00 aangeschafte Gears of War: judgement én het gratis spel Dust kan ik me de komende weken prima vermaken.
Ben ergens wel blij dat ik nog geen One heb, heb nog een hele backlist op de X360 die ik nog moet doorspitten.
quote:
Tja het is deels ook wel een kwestie van smaak natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:22 schreef jpg97 het volgende:
ox 360 e
[..]
Daarnaast ben ik ook nog bezig met sleeping dogs, Final fantasy XIII, Fifa 14, Ace Combat Assault Horizon en heb ik nog een aantal spellen die ik nog niet heb uitgespeeld
Wat zou jij nog aanraden dan?
Ok dank je welquote:Op maandag 12 mei 2014 13:06 schreef Zolder het volgende:
[..]
Tja het is deels ook wel een kwestie van smaak natuurlijkEen spel aanraden vind ik lastig, ik heb 150 xbox 360 spellen en de meeste ook uitgespeeld en die console heeft zoveel spellen die gewoon top zijn en zo moelijk zijn ze echt niet te herkennen
Enorm netjes van MS, goede zaak. (bron: http://support.xbox.com/e(...)-membership/live-faq )quote:Will I be able to cancel my Gold membership?
Yes. Once the Xbox One and Xbox 360 system updates become available in June, Xbox Live Gold members who purchased a paid membership before that day can cancel and receive a pro-rata refund of any unused remaining days between the date of cancellation and the date their paid Gold membership ends. Cancellation and pro-rata refund requests must be made by August 31, 2014 and require six to eight weeks for processing. Free or trial Gold memberships are not eligible for a refund. To request your pro-rata refund, please click http://support.xbox.com/contact-us after the system updates become available in June.
Ja had ik dat niet ooit gezegd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:59 schreef RickoKun het volgende:
Zeg spank, kwam saints row 3 niet binnenkort op games for gold?
Ik vraag het even aan Ome Steve.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg Spank, komt The Walking Dead S2 nog voor augustus compleet beschikbaar?
Shitzle ik heb net weer 3 maands erbij gedaan voor eigenlijk Netflix.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor iedereen die Gold heeft en er vanaf wil: vanaf juni kan je je abonnement opzeggen (vanaf dan kun je nl dingen als Netflix zonder Gold gebruiken) en geld terug krijgen.
[..]
Enorm netjes van MS, goede zaak. (bron: http://support.xbox.com/e(...)-membership/live-faq )
Die 3 games zijn best wel oke joh!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef jpg97 het volgende:
gisteren toch maar Transformers Fall of Cybertron gekocht voor een tientje. Samen met de zojuist voor ¤ 5,00 aangeschafte Gears of War: judgement én het gratis spel Dust kan ik me de komende weken prima vermaken.
Ben ergens wel blij dat ik nog geen One heb, heb nog een hele backlist op de X360 die ik nog moet doorspitten.
Nou prima, begin juni je geld terugvragen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shitzle ik heb net weer 3 maands erbij gedaan voor eigenlijk Netflix.
Ik weet het niet Spank, ik voel dat niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou prima, begin juni je geld terugvragen.
Volgens mij blijkt uit die tekst dat die ook terug te vragen zijn, het is immers een "paid membership".quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Spank, ik voel dat niet.
Was ook een pre-paid kaartje weet niet of dat verschil maakt.
Jawel maar ergens wil ik toch wel gold aanhouden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij blijkt uit die tekst dat die ook terug te vragen zijn, het is immers een "paid membership".
Ja klopt man, maar ik ben een lazy bastard en durfde de queeste niet aan om het uit te zoekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja had ik dat niet ooit gezegd?
Edit: ff opgezocht, vanaf overmorgen, de 16e!
No spang ouwequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja klopt man, maar ik ben een lazy bastard en durfde de queeste niet aan om het uit te zoeken
Thanks!
Het is een vette game Ricko!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja klopt man, maar ik ben een lazy bastard en durfde de queeste niet aan om het uit te zoeken
Thanks!
Dit is wel nice iddquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor iedereen die Gold heeft en er vanaf wil: vanaf juni kan je je abonnement opzeggen (vanaf dan kun je nl dingen als Netflix zonder Gold gebruiken) en geld terug krijgen.
[..]
Enorm netjes van MS, goede zaak. (bron: http://support.xbox.com/e(...)-membership/live-faq )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in Canada, maar vond het saai worden, dus nog niet verder gespeeld...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier Southpark: The Stick of Truth al uit?
Oke!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben in Canada, maar vond het saai worden, dus nog niet verder gespeeld...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:36 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Games with Gold voor juni zijn bekend.
Eerste game wordt Dark Souls, tweede game wordt Charlie Murder.Dikke games hoor! Street Fighter IV en Dark Souls zijn allebei behoorlijke spellen. Leuk ook dat het er drie zijn. Ik ben vooral benieuwd naar dark souls, alleen bang dat het te moeilijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dark Souls is een van de beste spellen van de laatste paar jaren! En opzich niet ''moeilijk''quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dikke games hoor! Street Fighter IV en Dark Souls zijn allebei behoorlijke spellen. Leuk ook dat het er drie zijn. Ik ben vooral benieuwd naar dark souls, alleen bang dat het te moeilijk is
Dramaqueen!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jongens, ik denk dat ik mijn 360 ga inpakken. Hij staat er eigenlijk alleen nog voor Walking Dead S2 vanwege de savegame, maar nu de game ook voor PS4 komt laat ik dat varen.
Het is sowieso ook zo lang geleden dat ik S1 of 44 days heb gespeeld dat het eigenlijk niets uitmaakt. Ken enkel Clementine nog van naam.
Ergens de komende dagen zal ik afscheid nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |