Dus ik moet, vanwege Ubisoft's domme actie, nu eerst een Amerikaanse (of Canadeze) e-tailer gaan zoeken, daar al mijn gegevens invullen, betalen via CC, dan 1-2 weken wachten, HOPEN dat hjij niet onderschept wordt door de douane (wat nog een extra 1-2 weken duurt, en me minstens 15 euro extra kost aan BTW en inklaringskosten....) zodat ik de game dan na een maand eindelijk kan spelen...!?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kom op gozer, het is toch ook gewoon kinderachtig? Je hebt je statement al gemaakt door het niet te kopen, dat is het enige wat ze merken. Dat je het vervolgens toch via een andere weg gaat spelen zegt alleen maar dat je de ongecensureerde versie het blijkbaar wel waard vind wat je ook had kunnen 'zeggen' door die te importeren.
Dus je koopt het niet, steekt je middelvingertje op naar Ubisoft en gaat een spel spelen wat wel de moeite waard is. Klaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus ik moet, vanwege Ubisoft's domme actie, nu eerst een Amerikaanse (of Canadeze) e-tailer gaan zoeken, daar al mijn gegevens invullen, betalen via CC, dan 1-2 weken wachten, HOPEN dat hjij niet onderschept wordt door de douane (wat nog een extra 1-2 weken duurt, en me minstens 15 euro extra kost aan BTW en inklaringskosten....) zodat ik de game dan na een maand eindelijk kan spelen...!?
Nogmaals, fuck dat.
Ik had de game best op dag 1 voor de volle mep willen kopen, maar Ubisoft besluit hier zonder goede reden de boel te censureren, en dan willen ze overduidelijk mijn geld niet. Dat is een keuze die ZIJ gemaakt hebben.
Ehm nee, want zoals gezegd, game waar ik al een poosje naar uit keek, en met die game is zelf niets mis, alleen met de release hier in Europa wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus je koopt het niet, steekt je middelvingertje op naar Ubisoft en gaat een spel spelen wat wel de moeite waard is. Klaar.
Jij houdt je geld, hebt geen gecensureerd spel en Ubisoft krijgt geen centen van je. Jij blij, zij niet. Simpel.
Maar goed, zo doe ik het in dit geval. Ik vind het een idiote beslissing en ga wel wat anders doen. Zat al te twijfelen door de prijs en dit was de druppel. Kans dat ik het spel überhaupt nog ga spelen de komende tijd is nihil.
Jij snapt mij niet en ik snap jou niet, laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm nee, want zoals gezegd, game waar ik al een poosje naar uit keek, en met die game is zelf niets mis, alleen met de release hier in Europa wel.
Wat snap je niet?
Als je dan echt je download goed wil praten moet je ook nog even uitleggen waarom je dan niet gewoon de game koopt en de ongecensureerde game binnen haalt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm nee, want zoals gezegd, game waar ik al een poosje naar uit keek, en met die game is zelf niets mis, alleen met de release hier in Europa wel.
Wat snap je niet?
Omdat Ubisoft dan geld ontvangt voor een gecensureerde versie, en dus alsnog beloont wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dan echt je download goed wil praten moet je ook nog even uitleggen waarom je dan niet gewoon de game koopt en de ongecensureerde game binnen haalt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat Ubisoft dan geld ontvangt voor een gecensureerde versie, en dus alsnog beloont wordt.
Volgens mij heb ik al een stuk of 10 keer uitgelegd dat de game me juist WEL mijn geld waard leek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vindt deze game gewoon je geld niet waard, maar wel je speeltijd. Zeg dat dan gewoon.
Je praat recht wat krom is, het heeft weinig met begrijpend lezen te maken. Je kan gewoon de ongecensureerde game spelen, door hem te bestellen uit Amerika of door hem te torrenten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een stuk of 10 keer uitgelegd dat de game me juist WEL mijn geld waard leek.
De gecensureerde versie is echter niet mijn geld waard.
Wordt begrijpend lezen tegenwoordig niet meer onderwezen op school!? Serieus?
Is dat voor de 360 of voor de One?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Zolder het volgende:
Misschien hebben mensen er wat aan: als je even een amerikaans xbox live account aanmaakt kan je de twitch app downloaden en toch hier gebruiken op je eigen account. Sowieso veel meer apps in USA store
De Xbox One kan sinds kort via Twitch streamen, en zo kwam ik op het idee dat er mogelijk wel een App voor de xbox 360 zou kunnen zijn. Het bleek dat dit zo was, maar USA only for some reason.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat voor de 360 of voor de One?
http://www.budgetgaming.n(...)warfare_Xbox360.htmlquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Vraagje, PvZ GW, voor de 360, wat kost die nou in Nederland?
Want xbox NL zegt $29, maar dat zal wel 30 euro zijn?
En zitten er de zelfde opties bij als in de Xbox One versie?
Of zit er meer verschil in dan alleen de graphics?
Heb hem voor ¤30 vanaf de Dashboard gekocht. Fysiek is kost die hetzelfde. Spel verschilt amper, alle gamemodes zitten erin, net zoveel spelers (12vs). Wat mist is splitscreen en zo'n commando modus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Vraagje, PvZ GW, voor de 360, wat kost die nou in Nederland?
Want xbox NL zegt $29, maar dat zal wel 30 euro zijn?
En zitten er de zelfde opties bij als in de Xbox One versie?
Of zit er meer verschil in dan alleen de graphics?
Kak, om splitscreen ging het me juistquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hem voor ¤30 vanaf de Dashboard gekocht. Fysiek is kost die hetzelfde. Spel verschilt amper, alle gamemodes zitten erin, net zoveel spelers (12vs). Wat mist is splitscreen en zo'n commando modus.
en dank u dank u. Uiteraard geen dollar prijzenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)warfare_Xbox360.html
alstublieft
Ik geef hier gewoon de controller over aan mijn partner zodra ik dood ben, en vice versa. Werkt net zo goed. Van de 360 kun je tegenwoordig geen split/screen multiplayer meer verwachten zonder dat de framerate op¨20fps gaat hangen. Het spel ziet er namelijk zeer goed uit voor zo´n oude bak. Ik kan hem alsnog aanraden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kak, om splitscreen ging het me juistGezellig met gf spelen, maar neen.
[..]
en dank u dank u. Uiteraard geen dollar prijzen
Juh ik ook, maar we spelen eigenlijk alleen Split Screen, of nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik geef hier gewoon de controller over aan mijn partner zodra ik dood ben, en vice versa. Werkt net zo goed. Van de 360 kun je tegenwoordig geen split/screen multiplayer meer verwachten zonder dat de framerate op¨20fps gaat hangen. Het spel ziet er namelijk zeer goed uit voor zo´n oude bak. Ik kan hem alsnog aanraden.
Plants vs. Zombies Garden Warfare fan hier.
Er zijn anders genoeg games die gemakkelijk split-screen ondersteunen, 4 spelers zelfs.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef emokid het volgende:
Van de 360 kun je tegenwoordig geen split/screen multiplayer meer verwachten zonder dat de framerate op 20fps gaat hangen.
Omgebouwd??quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Zolder het volgende:
Ik heb nu een 500GB HDD voor mn xbox, lekker veel ruimte
Standaard was 250 de max, er was inderdaad een 320 star wars versie, maar nu zijn er op ebay uit het niets 500GB HDD's verschenen. Note hierbij is dat er geen 500GB versie uit kan komen zonder dat Microsoft hier zelf een firmware voor heeft authenticated. Dus wellicht komt er een 500GB retail aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omgebouwd??
Want standaard is 250 de max toch? (tenzij je de 320 Star Wars editie wilt meerekenen).
Ik heb nog steeds een Phat Elite, dus die heeft maar 120GB. Heel irritant, want veels te weinig.
Laatst las ik in een artikel dat WD en Hitachi de laagste fail-rates hebben (oftewel de beste HDD's), en Seagate was een stuk slechter. Waar ik van baalde, want had toen net een week eerder een nieuwe 2TB Seagate HDD gekocht...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Standaard was 250 de max, er was inderdaad een 320 star wars versie, maar nu zijn er op ebay uit het niets 500GB HDD's verschenen. Note hierbij is dat er geen 500GB versie uit kan komen zonder dat Microsoft hier zelf een firmware voor heeft authenticated. Dus wellicht komt er een 500GB retail aan.
En er is een truukje waarmee je een Western Digital HDD kan flashen met een xbox 360 firmware, en dat heb ik gedaan. Je xbox hoeft hier zelf niet voor omgebouwd te zijn en het is helemaal veilig voor xbox live. Heeft me nu 47 euro gekost, en dan heb ik nog een goede Western Digital schijf in plaats van een gare Hitachi
Kwam zelf trouwens ook van een 120GB af (phat)
Ik heb de premium 20GB waarvan 13GB beschikbaar! Nooit vol geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omgebouwd??
Want standaard is 250 de max toch? (tenzij je de 320 Star Wars editie wilt meerekenen).
Ik heb nog steeds een Phat Elite, dus die heeft maar 120GB. Heel irritant, want veels te weinig.
Ik koop liever niet tweedehands, dus vandaar dat ik nog een nieuwe super-slim wil kopen het komende jaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb de premium 20GB waarvan 13GB beschikbaar! Nooit vol geweest.
Yi nu nog een Xbox360 kopen is eeuwig zonde, je huidige gaat waarschijnlijk toch nog wel even mee en daarna zit je op de next-gen's en mocht de nood aan de man zijn dan koop je er eentje voor weinig op marktplaats.
Leg dat geld liever bij een One of Ps4!
Oke ik koop ook liever niet een console 2de hands maar voor hetzelfde geld werkt je huidige 360 nog 10 jaar dan is een back-up zonde joh!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop liever niet tweedehands, dus vandaar dat ik nog een nieuwe super-slim wil kopen het komende jaar.
Die PS4 komt er sowieso. Die XBO totaal geen interesse in.
Ik heb teveel goede games voor de 360, en dan vooral via XBLA, dat het zonde zou zijn om straks zonder te zitten.
Gezien de fail-rates van de 360 Phat Elite verwacht ik niet dat ie nog 10 jaar zal gaan...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ik koop ook liever niet een console 2de hands maar voor hetzelfde geld werkt je huidige 360 nog 10 jaar dan is een back-up zonde joh!
Je hebt gekke overwegingen altijd Yi!
Fair enough Yi, wacht in elk geval nog even tot ze echt goedkoop weg gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gezien de fail-rates van de 360 Phat Elite verwacht ik niet dat ie nog 10 jaar zal gaan...
Laatst was de Fifa 14 bundle 150 bij MM Alkmaar, maar ik heb FIF14 al voor PS4, dus dat vond ik zonde, en ik vind 250 nog steeds iets te weinig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fair enough Yi, wacht in elk geval nog even tot ze echt goedkoop weg gaan.
Het is allemaal vrij logisch hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:59 schreef emokid het volgende:
Het rationaliseringsproces van Yi-Long is scriptie-waardig.
Ik had 'em al vrij snel vol. Installeer een paar multi-disc games zoals Rage, en het kost je al 20+ GB per game. Nu moet ik met elke nieuwe game toch weer een oude verwijderen om ruimte te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb die 250gb nu eindelijk na een jaar of 4 vol gekregen, mede door die Games with Gold acties, snap echt niet waarom je per se 500gb moet hebben
Iedere game die ik op disc heb en wil spelen, installeer ik naar de HDD, om de lens van de DVD-player te sparen. Dan wil dat al redelijk snel vollopen. Daarnaast een aardige collectie aan XBLA opgebouwd, en ook de laatste 2 jaar wat mooie Games on Demand aanbiedingen (SSX, Dirt 3, Mortal Kombat. Witcher 2, Max Payne 3, etc etc), en dan wil het al snel oplopen hoor, qua gebruikte ruimte...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb die 250gb nu eindelijk na een jaar of 4 vol gekregen, mede door die Games with Gold acties, snap echt niet waarom je per se 500gb moet hebben
Omdat ik het haat als de DVD drive lawaai maakt tijdens het gamen, daarom installeer ik ook spellen op disc. En ik heb nu zo'n 120 spellen, dus..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Ik moet er echt nog wat meer tijd tegenaan gooien, het begin word ik iig niet vrolijk van. De game op zich wel, heel de presentatie en de manier waarop alles gaat niet. Maar ik zal het ooit eens doorzetten!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is Dark Souls toch goed man! Ik wou die bijna niet gaan spelen (door al die verhalen over de moeilijkheidsgraad) maar nu staat die sowieso in m'n top 5 ever!
Ja hij is wel wat gestroomlijnder, maar het blijft een wazige Japanse game waarin onduidelijkheid goedgepraat wordt als gameplaymechanisme. Ik bedoel, dingen als die multiplayer-invaden zijn tof bedacht en echt awesome dat je geen idee hebt wat er gebeurt de eerste keer, maar dat het eerste wat je voor je neus krijgt als je de game opstart een enorm menuscherm is, dat is niet echt doordacht design...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef speknek het volgende:
Ik vond Dark Souls 1 geen reet aan. Baal wel een beetje dat deze gestroomlijnder blijkt, had ik beter hier kunnen instappen, maar ik ga geen geld verspillen aan 1 en 2.
Gratis DLC is altijd primaquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:20 schreef emokid het volgende:
Gisteren is al de eerste Plants vs Zombies Garden Warfare expansion uitgebracht, een map, gamemode, en 100+ customizations, helemaal gratis. Terwijl mensen blijven zeiken over EA en PopCap zit ik te genieten van dit spelletje.
...het is ook een multiplayer game.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gratis DLC is altijd primaGame lijkt me leuk, maar zonder Gold heb je er weinig aan...
Officieel nu, plus Deadlight.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:25 schreef Racerblade het volgende:
Hitman: Absolution waarschijnlijk volgende gratis game.
Ja, updates zijn voor iedereen beschikbaar en de auto's en wapens heb je dan ook in singleplayer.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb de game GTA5 sinds kort pas, en vind het vooral leuk om singleplayer rond te scheuren. Nu wil ik ook graag al die auto's die in updates zaten. Kan ik die ook downloaden als ik een internetkabel in mijn xbox doe? En heb ik die dan ook in singleplayer?
Ik hebn geen xbox live.
Waar kan ik die eigelijk downloaden dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, updates zijn voor iedereen beschikbaar en de auto's en wapens heb je dan ook in singleplayer.
Je hebt een xbox live account en je xbox is ook daadwerkelijk online/verbonden met internet?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:58 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Waar kan ik die eigelijk downloaden dan?Kan ze niet vinden, heb nu een kabel in mijn xbox
Thanks!!quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt een xbox live account en je xbox is ook daadwerkelijk online/verbonden met internet?
GTA starten, als je in singleplayer zit op start en dan doorscrollen tot je bij iets van gamestore bent (of een soortgelijke naam) daar kan je verschillende updates downloaden.
Top! Singleplayer vind ik veel toffer dan multiplayer dus je mist maar weinig.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:45 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Thanks!!het is gelukt, heb nu alle extra auto's
De hoeveelheid autos valt me wel beetje tegen, stuk of 8 maarquote:Op donderdag 3 april 2014 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Top! Singleplayer vind ik veel toffer dan multiplayer dus je mist maar weinig.
Komende tijd worden er nog 2 toegevoegd plus nog een motor. Als het goed is heb je ook een vliegtuig (al moet je dan wel eerst een hangar hebben).quote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
De hoeveelheid autos valt me wel beetje tegen, stuk of 8 maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet bekennen dat ik het eerste stuk maar so so vond, maar vanaf het moment dat je naar the kingdom in the north gaat is het echt een grote riot.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:41 schreef speknek het volgende:
South Park uitgespeeldBleef het gevechtsysteem boeiend de gehele tijd? Ik maakte me een beetje zorgen dat het erg eentonig zou worden na tientallen battlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet bekennen dat ik het eerste stuk maar so so vond, maar vanaf het moment dat je naar the kingdom in the north gaat is het echt een grote riot.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Zie het al....pas vanaf de 16equote:Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef Mothzor het volgende:
Zou deadlight niet gratis zijn deze maand?
Nu kost ie nog 15 euro
budgetgaming.nlquote:Op zondag 6 april 2014 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Wat is volgens jullie de goedkoopste met xbox gold abbo's momenteel?
Spankermans het is Southpark dat maakt dat sowieso goed lijkt me en zolang is die toch ook niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bleef het gevechtsysteem boeiend de gehele tijd? Ik maakte me een beetje zorgen dat het erg eentonig zou worden na tientallen battles
Alles wat mij leuk lijkt heb ik al eens gespeeld of die zijn al eens gratis aangeboden. Alleen Halo wars lijkt mij wel wat, verder eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuke deals deze week trouwens, niet alleen voor Gold maar die Microsoft Studios deals zijn voor iedereen.
http://majornelson.com/20(...)eks-deals-with-gold/
Nice brah! Weet iemand ook of dragons dogma een vet spel is? (Voor die prijs?)quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuke deals deze week trouwens, niet alleen voor Gold maar die Microsoft Studios deals zijn voor iedereen.
http://majornelson.com/20(...)eks-deals-with-gold/
Dark Arisen is een verbeterde versie. Moet je kopen als je van RPG's houdt, al word je niet echt aan het handje gehouden dus dat moet je wel liggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice brah! Weet iemand ook of dragons dogma een vet spel is? (Voor die prijs?)
Is dit deel twee wat in die aanbieding zit? Of meer een goty edition?
En die gratis spellen, als je die downed dan kan je die voor altijd spelen?
Fo sho, is het verschil met PSN+, hier krij gje de games echt. Ook als je silver wordt heb je de games nog steeds.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En die gratis spellen, als je die downed dan kan je die voor altijd spelen?
Nice, thanks! Ga ik doen!quote:Op woensdag 9 april 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dark Arisen is een verbeterde versie. Moet je kopen als je van RPG's houdt, al word je niet echt aan het handje gehouden dus dat moet je wel liggen.
Zorg even dat je wat vrienden in je lijst hebt die de game (veel) gespeeld hebben. Dan kun je hun pawn (is de extra character die je maakt) gebruiken. Die kunnen je tips geven en helpen je in gevechten als ze deze gevechten als eens gedaan hebben of al in die gebieden zijn geweest.quote:
Season 2 is er toch al gewoon op de 360? Nog niet alle episodes, maar er zijn er al 2 te vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de plannen voor Walking Dead S2 zijn? Ik wil eigenlijk m'n 360 opruimen, maar moet die game op Xbox spelen vanwege de savegame van S1 en die prequel op S2.
Het wordt m'n laatste 360-game
Ik bedoel het complete seizoen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Season 2 is er toch al gewoon op de 360? Nog niet alle episodes, maar er zijn er al 2 te vinden.
http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d80258411413
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel het complete seizoen natuurlijk.
Oh dat is wel een nice systeem! Maar wordt t dan niet te makkelijk?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zorg even dat je wat vrienden in je lijst hebt die de game (veel) gespeeld hebben. Dan kun je hun pawn (is de extra character die je maakt) gebruiken. Die kunnen je tips geven en helpen je in gevechten als ze deze gevechten als eens gedaan hebben of al in die gebieden zijn geweest.
Als je dat niet wil kun je het voorbij laten gaan, maar ik vond het wel tof. Als mensen jouw pawn gebruiken levelt en leert hij ook mee.Als je die vrienden niet hebt kun je ze overigens gewoon van random mensen van the internetz pakken.
Is een van de tofste systemen van een NPC die bij je loopt die ik ooit heb gezien, werkt als een tiet.
Pro-tip: Kies een Strider met daggers als je het tof vindt om grote monsters op hun rug te beklimmen.
Ricko ga beter gewoon Dark Souls 2 spelen lijkt me?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh dat is wel een nice systeem! Maar wordt t dan niet te makkelijk?
Sure, ga ik denk ik ook maar kopen. Dark souls was zwaar baasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko ga beter gewoon Dark Souls 2 spelen lijkt me?
Mjah, als het te lang duurt is m'n 360 dus opgeborgen... Dat zou zonde zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 18:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]moet je nog even wachten, ze gaan namelijk niet heel hard. Eerste episode in december, ep 2 begin maart, kan nog ff duren voor ze klaar zijn... Zelfde geldt trouwens voor The Wolf Among Us, gaat ook niet heel rap daarmee, niet maandelijks een nieuwe episode zoals ze vroeger wel deden... Verhalen gaan dat ze daarbij het plot hebben omgegeooid omdat mensen het al te snel doorhadden... Naja zolang ze maar blijven komen iig!
Dude je hóeft je 360 niet op te bergen! Je kan altijd nog Geometry Wars 2 en Catan spelen!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, als het te lang duurt is m'n 360 dus opgeborgen... Dat zou zonde zijn
Pff, dat roept herinneringen opquote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude je hóeft je 360 niet op te bergen! Je kan altijd nog Geometry Wars 2 en Catan spelen!
Opbergen dat ding, ik moet nog 5 dingetjes spellen en dan weg.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude je hóeft je 360 niet op te bergen! Je kan altijd nog Geometry Wars 2 en Catan spelen!
dramaqueenquote:Op donderdag 10 april 2014 07:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opbergen dat ding, ik moet nog 5 dingetjes spellen en dan weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |