abonnement Unibet Coolblue
pi_137411300

  woensdag 5 maart 2014 @ 13:16:34 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137411677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kom op gozer, het is toch ook gewoon kinderachtig? Je hebt je statement al gemaakt door het niet te kopen, dat is het enige wat ze merken. Dat je het vervolgens toch via een andere weg gaat spelen zegt alleen maar dat je de ongecensureerde versie het blijkbaar wel waard vind wat je ook had kunnen 'zeggen' door die te importeren.
Dus ik moet, vanwege Ubisoft's domme actie, nu eerst een Amerikaanse (of Canadeze) e-tailer gaan zoeken, daar al mijn gegevens invullen, betalen via CC, dan 1-2 weken wachten, HOPEN dat hjij niet onderschept wordt door de douane (wat nog een extra 1-2 weken duurt, en me minstens 15 euro extra kost aan BTW en inklaringskosten....) zodat ik de game dan na een maand eindelijk kan spelen...!?

Nogmaals, fuck dat.

Ik had de game best op dag 1 voor de volle mep willen kopen, maar Ubisoft besluit hier zonder goede reden de boel te censureren, en dan willen ze overduidelijk mijn geld niet. Dat is een keuze die ZIJ gemaakt hebben.
pi_137412015
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus ik moet, vanwege Ubisoft's domme actie, nu eerst een Amerikaanse (of Canadeze) e-tailer gaan zoeken, daar al mijn gegevens invullen, betalen via CC, dan 1-2 weken wachten, HOPEN dat hjij niet onderschept wordt door de douane (wat nog een extra 1-2 weken duurt, en me minstens 15 euro extra kost aan BTW en inklaringskosten....) zodat ik de game dan na een maand eindelijk kan spelen...!?

Nogmaals, fuck dat.

Ik had de game best op dag 1 voor de volle mep willen kopen, maar Ubisoft besluit hier zonder goede reden de boel te censureren, en dan willen ze overduidelijk mijn geld niet. Dat is een keuze die ZIJ gemaakt hebben.
Dus je koopt het niet, steekt je middelvingertje op naar Ubisoft en gaat een spel spelen wat wel de moeite waard is. Klaar.

Jij houdt je geld, hebt geen gecensureerd spel en Ubisoft krijgt geen centen van je. Jij blij, zij niet. Simpel.

Maar goed, zo doe ik het in dit geval. Ik vind het een idiote beslissing en ga wel wat anders doen. Zat al te twijfelen door de prijs en dit was de druppel. Kans dat ik het spel überhaupt nog ga spelen de komende tijd is nihil.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:40:07 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137419709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dus je koopt het niet, steekt je middelvingertje op naar Ubisoft en gaat een spel spelen wat wel de moeite waard is. Klaar.

Jij houdt je geld, hebt geen gecensureerd spel en Ubisoft krijgt geen centen van je. Jij blij, zij niet. Simpel.

Maar goed, zo doe ik het in dit geval. Ik vind het een idiote beslissing en ga wel wat anders doen. Zat al te twijfelen door de prijs en dit was de druppel. Kans dat ik het spel überhaupt nog ga spelen de komende tijd is nihil.
Ehm nee, want zoals gezegd, game waar ik al een poosje naar uit keek, en met die game is zelf niets mis, alleen met de release hier in Europa wel.

Wat snap je niet?
pi_137419874
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ehm nee, want zoals gezegd, game waar ik al een poosje naar uit keek, en met die game is zelf niets mis, alleen met de release hier in Europa wel.

Wat snap je niet?
Jij snapt mij niet en ik snap jou niet, laten we het daarop houden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137419979
Kijk gewoon die 3 of 4 minuten op youtube
pi_137419987
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ehm nee, want zoals gezegd, game waar ik al een poosje naar uit keek, en met die game is zelf niets mis, alleen met de release hier in Europa wel.

Wat snap je niet?
Als je dan echt je download goed wil praten moet je ook nog even uitleggen waarom je dan niet gewoon de game koopt en de ongecensureerde game binnen haalt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:50:51 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137420083
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je dan echt je download goed wil praten moet je ook nog even uitleggen waarom je dan niet gewoon de game koopt en de ongecensureerde game binnen haalt.
Omdat Ubisoft dan geld ontvangt voor een gecensureerde versie, en dus alsnog beloont wordt.
pi_137420090
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Omdat Ubisoft dan geld ontvangt voor een gecensureerde versie, en dus alsnog beloont wordt.
_O-

Je vindt deze game gewoon je geld niet waard, maar wel je speeltijd. Zeg dat dan gewoon.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:59:25 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137420392
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-

Je vindt deze game gewoon je geld niet waard, maar wel je speeltijd. Zeg dat dan gewoon.
Volgens mij heb ik al een stuk of 10 keer uitgelegd dat de game me juist WEL mijn geld waard leek.

De gecensureerde versie is echter niet mijn geld waard.

Wordt begrijpend lezen tegenwoordig niet meer onderwezen op school!? Serieus?
pi_137420441
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al een stuk of 10 keer uitgelegd dat de game me juist WEL mijn geld waard leek.

De gecensureerde versie is echter niet mijn geld waard.

Wordt begrijpend lezen tegenwoordig niet meer onderwezen op school!? Serieus?
Je praat recht wat krom is, het heeft weinig met begrijpend lezen te maken. Je kan gewoon de ongecensureerde game spelen, door hem te bestellen uit Amerika of door hem te torrenten.

Dat jij het nodig hebt voor jezelf om je download goed te praten moet je zelf weten, maar doe nou niet of de rest van de wereld gek is behalve jij zelf. :D
pi_137420451
Oplossing (mocht iemand zich daar voor interesseren) zou nog kunnen zijn dat je de gmae importeert uit Canada/VS/wherever en ondertussen de illegale versie speelt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_137420545
*pakt popcorn*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137509251
Ik kan bevestigen dat Plants vs Zombies Garden Warfare inderdaad een tof spel is. Behoorlijk uitgebreid ook in het customizen. Je kunt iets van 40 characters unlocken.
pi_137511343
Misschien hebben mensen er wat aan: als je even een amerikaans xbox live account aanmaakt kan je de twitch app downloaden en toch hier gebruiken op je eigen account. Sowieso veel meer apps in USA store
pi_137513347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Zolder het volgende:
Misschien hebben mensen er wat aan: als je even een amerikaans xbox live account aanmaakt kan je de twitch app downloaden en toch hier gebruiken op je eigen account. Sowieso veel meer apps in USA store
Is dat voor de 360 of voor de One?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_137513444
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Is dat voor de 360 of voor de One?
De Xbox One kan sinds kort via Twitch streamen, en zo kwam ik op het idee dat er mogelijk wel een App voor de xbox 360 zou kunnen zijn. Het bleek dat dit zo was, maar USA only for some reason.

Hier een uitleg hoe je hem op je xbox 360 kan krijgen:


Is wel alleen kijken, maar is best nice :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:02:56 #18
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_137514989
Vraagje, PvZ GW, voor de 360, wat kost die nou in Nederland?
Want xbox NL zegt $29, maar dat zal wel 30 euro zijn?

En zitten er de zelfde opties bij als in de Xbox One versie?
Of zit er meer verschil in dan alleen de graphics?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:42:15 #19
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_137517850
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Vraagje, PvZ GW, voor de 360, wat kost die nou in Nederland?
Want xbox NL zegt $29, maar dat zal wel 30 euro zijn?

En zitten er de zelfde opties bij als in de Xbox One versie?
Of zit er meer verschil in dan alleen de graphics?
http://www.budgetgaming.n(...)warfare_Xbox360.html

alstublieft :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_137518049
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Vraagje, PvZ GW, voor de 360, wat kost die nou in Nederland?
Want xbox NL zegt $29, maar dat zal wel 30 euro zijn?

En zitten er de zelfde opties bij als in de Xbox One versie?
Of zit er meer verschil in dan alleen de graphics?
Heb hem voor ¤30 vanaf de Dashboard gekocht. Fysiek is kost die hetzelfde. Spel verschilt amper, alle gamemodes zitten erin, net zoveel spelers (12vs). Wat mist is splitscreen en zo'n commando modus.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:36:35 #21
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_137529239
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Heb hem voor ¤30 vanaf de Dashboard gekocht. Fysiek is kost die hetzelfde. Spel verschilt amper, alle gamemodes zitten erin, net zoveel spelers (12vs). Wat mist is splitscreen en zo'n commando modus.
Kak, om splitscreen ging het me juist :( Gezellig met gf spelen, maar neen.

quote:
en dank u dank u. Uiteraard geen dollar prijzen :')
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_137529403
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Kak, om splitscreen ging het me juist :( Gezellig met gf spelen, maar neen.

[..]

en dank u dank u. Uiteraard geen dollar prijzen :')
Ik geef hier gewoon de controller over aan mijn partner zodra ik dood ben, en vice versa. Werkt net zo goed. Van de 360 kun je tegenwoordig geen split/screen multiplayer meer verwachten zonder dat de framerate op¨20fps gaat hangen. Het spel ziet er namelijk zeer goed uit voor zo´n oude bak. Ik kan hem alsnog aanraden.

Plants vs. Zombies Garden Warfare fan hier. *O*
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:41:12 #23
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_137529455
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik geef hier gewoon de controller over aan mijn partner zodra ik dood ben, en vice versa. Werkt net zo goed. Van de 360 kun je tegenwoordig geen split/screen multiplayer meer verwachten zonder dat de framerate op¨20fps gaat hangen. Het spel ziet er namelijk zeer goed uit voor zo´n oude bak. Ik kan hem alsnog aanraden.

Plants vs. Zombies Garden Warfare fan hier. *O*
Juh ik ook, maar we spelen eigenlijk alleen Split Screen, of niet :')
Verder zitten we er nooit achter :6 En met controller sharen, meh, is toch anders.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  Redactie Games zondag 9 maart 2014 @ 11:07:19 #24
206706 crew  Racerblade
pi_137538701
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef emokid het volgende:
Van de 360 kun je tegenwoordig geen split/screen multiplayer meer verwachten zonder dat de framerate op 20fps gaat hangen.
Er zijn anders genoeg games die gemakkelijk split-screen ondersteunen, 4 spelers zelfs.

Split-screen is denk ik gewoon zeldzaam omdat er geen vraag naar is. Alles is online tegenwoordig. Maar de 360 zou er geen problemen mee moeten hebben.
pi_137538782
Raar eigenlijk, tv's zijn enorm geworden en samen ganen blijft irl het leukste maar amper splitscreen. Best een tragische ontwikkeling naar mijn mening
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')