Nog DLC die ik moet halen?quote:
Campaign of Carnage en Attack on Dragon Keep zeker doen, die andere twee waren ok maar niet geweldig, die headhunter dingen nooit gespeeld..quote:
En die extra personages?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Campaign of Carnage en Attack on Dragon Keep zeker doen, die andere twee waren ok maar niet geweldig, die headhunter dingen nooit gespeeld..
Top dank je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mech en Psycho? Nooit gespeeld, lvl 60 halen etc op 1 char ben je al lang genoeg mee bezig
Ik vond alle DLC de moeite waard maar juist Torch de minste van de 4. Beide extra karakters heb ik ook gespeeld waarvan de Mechromancer mijn favoriete karakter is van alle karakters. Lekker overpowered.quote:
Ik zie dat de lente deals zijn afgelopen op xbl.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vond alle DLC de moeite waard maar juist Torch de minste van de 4. Beide extra karakters heb ik ook gespeeld waarvan de Mechromancer mijn favoriete karakter is van alle karakters. Lekker overpowered.
Ik heb er een aantal gedaan maar vond ze eigenlijk niet eens zo heel tof. Misschien idd een andere class nog wel ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat de lente deals zijn afgelopen op xbl.Dan wachten we gewoon tot een volgende deal.
Had ik ook, 1 en 2 wel uitgespeeld. Ben nu zelf met borderlands 1 begonnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
Gekapt met bioshock infinite! Kwam er niet doorheen.
Vond deel 1 en 2 ook wel iets toffer maar dit echt helemaal niet, verhaal leek opzich wel tof te gaan worden maar alles er omheen beviel me niets, stomme wapens en vigors en domme actie en te veel hetzelfde.quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Had ik ook, 1 en 2 wel uitgespeeld. Ben nu zelf met borderlands 1 begonnen.
Serieus? Ik heb de hele Season pass gekocht, alle DLC uitgespeeld. Moet alleen de challenges for Clash in the Clouds nog halen, en dan heb ik game nummer 84 compleet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
Gekapt met bioshock infinite! Kwam er niet doorheen.
Episode 1 was echt retekort en gemakkelijk. 2 was weer iets leuker met de 1998 mode.quote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Jamaar die DLC jongens, DIE DLC!!! Maakt alles de moeite waard!
Burial at Sea is echt kneitersgoed, niet omdat het zich in Rapture afspeelt maar vanwege de gameplay. En het verhaal. Maar vooral de gameplay, is echt fantastisch heerlijk genieten geweldig!
wtf.. niet dat ik dat nog speelde, maar wel flauw dit.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, he? Doritos Crash Course 2 houdt ermee op!
http://playxbla.com/dorit(...)et-the-details-here/
Bitches! Tof!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Games with Gold:
Morgen: Dust: An Elysian Tail (beetje furry-achtig, maar gameplay schijnt erg tof te zijn)
Halverwege de maand: Saints Row the Third (awesomeness)
Trailer van Dust:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |