abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:30:35 #151
103397 minthy
Lief-ish
pi_137471391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Denk niet dat dit topic zoveel invloed zal hebben op iemand's vatbaarheid voor drugsmisbruik :P

[..]

Ik wou op Concerta overgaan, echter zou die voor mij duurder uitvallen. Dus toch maar de ritalin ook al is die ritalin onhandiger.
Niet helemaal hetzelfde, maar wel een beetje :P
Weet ik niet. Een half jaar geleden zou ik heel erg veel aangegrepen hebben om uit de ellende te komen. Daarbij hebben we een grote schare lurkers (*zwaai*) die misschien wel op hun bekkie gevallen zijn en niet durven mee te posten. Een depressie is zwaar klote en veel mensen hebben maar weinig nodig om een grens over te stappen als ze lezen hoe fijn het is om even uit je ellende te stappen. Of even angstenvrij te zijn.

Over Concerta hoor ik veel gemopper omdat het smerig duur is. Een van m'n jongens kan het amper betalen maar Ritalin moet meerdere keren per dag worden ingenomen en dat vergeet hij. Hij kiest er dan maar voor om te dokken, het zijn geen grappen meer... :{
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:32:14 #152
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137471427
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef minthy het volgende:

[..]

En dát bedoelde ik dus met kwetsbaar en vatbaar :P

Even wat anders; sinds een paar maanden zit ik aan de Lexapro. Daar deed ik het prima op, echt fijn! Nu heeft de zorgverzekeraar besloten dat Lexapro niet meer vergoed/voorgeschreven wordt en zit ik inmiddels aan de Seroplex. Zonder overleg, apotheek kan er weinig aan doen.
Zijn er hier mensen die ook op die manier op andere medicatie zijn overgezet en merkte je verschil?
Afgelopen weken merk ik dat ik weer heel erg begin te "jagen", het gevoel wat ik heel erg had voordat ik uitviel.

Edit; de vraag die eronder ligt is eigenlijk of er verschil kan zitten in medicijnen die je voorgeschreven krijgt. Het bevat beide 10mg Escitalopram.
Dat heb ik ook meerdere keren gehad. Nu wel al langere tijd van dezelfde fabrikant. Ik dacht dat de zorgverzekeringen maar één keer per jaar zouden bepalen welke fabrikant de goedkoopste is op dat moment maar blijkbaar doen ze dat elke maand of zo (ik had het aan de apotheker gevraagd). Maar goed, toen ik dus ineens van een ander merk kreeg werd ik bang omdat ik verhalen had gelezen van mensen die dat dus wel merkten. In principe bevat het dezelfde stof dus zou het niet kunnen dat het ineens niet meer werkt, maar de bij-/vulstoffen verschillen wel per merk en sommige mensen krijgen dus (opnieuw) last van (andere/extra) bijwerkingen of de ad werkt niet meer nadat ze van een andere fabrikant zijn gaan slikken. Dat het niet meer werkt lijkt me onwaarschijnlijk maar het kan dus wel overgevoeligheid zijn voor de vulmiddelen die erin zitten. Zelf merkte ik geen verschil, maar als je echt problemen zou krijgen kan je alsnog de duurdere variant die je als eerst slikte vergoed krijgen door de zorgverzekering vanwege medische noodzaak.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:32:53 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_137471447
Owja Concerta werkt langdurig maar heeft een hogere eigen bijdrage en Ritalin is kortdurend (dus vaker een pilletje) en heeft geen of een lage eigen bijdrage,

Jaja zijn die 9 maanden bij een zorgverzekeraar nog nuttig geweest :')

Overigens zijn Seroplex en Lexapro eigenlijk hetzelfde middel maar dan een ander merk en andere hulpstoffen. Het kan zijn dat je dus andere bijwerkingen krijgt door die hulpstoffen. Als je er echt last van hebt en je hebt minstens 3 andere merken geprobeerd en je hebt tests gehad, dan pas krijg je Lexapro vergoed van de verzekering.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:37:44 #154
47102 Elvi
miemkwien
pi_137471572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat heb ik ook meerdere keren gehad. Nu wel al langere tijd van dezelfde fabrikant. Ik dacht dat de zorgverzekeringen maar één keer per jaar zouden bepalen welke fabrikant de goedkoopste is op dat moment maar blijkbaar doen ze dat elke maand of zo (ik had het aan de apotheker gevraagd). Maar goed, toen ik dus ineens van een ander merk kreeg werd ik bang omdat ik verhalen had gelezen van mensen die dat dus wel merkten. In principe bevat het dezelfde stof dus zou het niet kunnen dat het ineens niet meer werkt, maar de bij-/vulstoffen verschillen wel per merk en sommige mensen krijgen dus (opnieuw) last van (andere/extra) bijwerkingen of de ad werkt niet meer nadat ze van een andere fabrikant zijn gaan slikken. Dat het niet meer werkt lijkt me onwaarschijnlijk maar het kan dus wel overgevoeligheid zijn voor de vulmiddelen die erin zitten. Zelf merkte ik geen verschil, maar als je echt problemen zou krijgen kan je alsnog de duurdere variant die je als eerst slikte vergoed krijgen door de zorgverzekering vanwege medische noodzaak.
En dat is dus het smerige van de apotheker (ik heb een hekel aan ze gekregen...).
De zorgeverzekeraar heeft alleen contracten met de apotheker. De apotheker is degene die de medicijnen inkoopt. Dus als hij in januari een partij van merk A goedkoop kan krijgen en de volgende maand is merk B in de aanbieding dan koopt hij merk B. Hij had het ook bij A kunnen houden maar dan maakt hij minder winst. Ze geven echter de zorgverzekeraar de schuld terwijl die nooit kan beslissen welke medicatie iemand krijgt.
De overheid is de eindverantwoordelijke want medicatie wordt betaald ut de basisverzekering dus alles wat daarin zit bepaald de overheid, inclusief alle regels eromheen.
pi_137471630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef Elvi het volgende:
Owja Concerta werkt langdurig maar heeft een hogere eigen bijdrage en Ritalin is kortdurend (dus vaker een pilletje) en heeft geen of een lage eigen bijdrage,

Overigens zijn Seroplex en Lexapro eigenlijk hetzelfde middel maar dan een ander merk en andere hulpstoffen. Het kan zijn dat je dus andere bijwerkingen krijgt door die hulpstoffen. Als je er echt last van hebt en je hebt minstens 3 andere merken geprobeerd en je hebt tests gehad, dan pas krijg je Lexapro vergoed van de verzekering.
Damn...ze doen daar wel moeilijk over zeg :{
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef minthy het volgende:

[..]

Weet ik niet. Een half jaar geleden zou ik heel erg veel aangegrepen hebben om uit de ellende te komen. Daarbij hebben we een grote schare lurkers (*zwaai*) die misschien wel op hun bekkie gevallen zijn en niet durven mee te posten. Een depressie is zwaar klote en veel mensen hebben maar weinig nodig om een grens over te stappen als ze lezen hoe fijn het is om even uit je ellende te stappen. Of even angstenvrij te zijn.

Over Concerta hoor ik veel gemopper omdat het smerig duur is. Een van m'n jongens kan het amper betalen maar Ritalin moet meerdere keren per dag worden ingenomen en dat vergeet hij. Hij kiest er dan maar voor om te dokken, het zijn geen grappen meer... :{
Zelf ben ik minder van het kusjekroel gehalte en ga ik er vanuit dat mensen gewoon zelf hun verantwoording moeten/kunnen nemen. Als ze echt niet in staat zijn om niet gevaarlijk te worden alleen maar naar aanleiding van een paar forumposts, dan horen ze (naar mijn mening) eerder in een opname thuis oid.
Gewoon eigen verantwoording dus :Y

Maar goed, even voor de duidelijkheid, dit is natuurlijk niet het Drugs & Amfetamine topic :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:45:56 #156
103397 minthy
Lief-ish
pi_137471794
Dank jullie, duidelijk! Dan ga ik eens kijken of ik het niet wat te druk heb, misschien dat daar de oorzaak wel zit. Het gaat ook niet rete-belabberd of zo maar ik kan er nog niet echt vat op krijgen waar dat gevoel vandaan komt. Even iets minder presteren is ook niet zo erg natuurlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

Zelf ben ik minder van het kusjekroel gehalte en ga ik er vanuit dat mensen gewoon zelf hun verantwoording moeten/kunnen nemen. Als ze echt niet in staat zijn om niet gevaarlijk te worden alleen maar naar aanleiding van een paar forumposts, dan horen ze (naar mijn mening) eerder in een opname thuis oid.
Gewoon eigen verantwoording dus :Y

Maar goed, even voor de duidelijkheid, dit is natuurlijk niet het Drugs & Amfetamine topic :P
Vanuit m'n werk bekeken weet ik dat mensen vaak heel veel verantwoordelijkheid laten zien maar wanneer ze onderuit gaan er helaas verdomd weinig nodig is voor een verslaving.
En je hebt gelijk! Dat D&A-topic staat vast ergens in UVT :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 7 maart 2014 @ 04:20:38 #157
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137473443
Hierbij een kleine update vanavond was echt 1 groot fiasco. Ikke aan de pillen en voelde me gewoon echt weer eventjes gelukkig. Gewoon echt gelukkig. Belde om 11 uur een oude vriend van me op. De enige echte vriend die ik ooit gehad heb. Hij was in utrecht en wilde wel eventjes stappen. Nou prima mijn avond kon niet meer stuk. Ikke echt dolgelukkig. Belt hij om 23:50 op hej theo mijn vader heeft net een hartaanval gehad en gaat nu naar het ziekenhuis. Dus tja was al een redelijke domper op mijn avond. Belt ie mij om 00:10 nog een keer. Heej man mijn vader heeft net in de amublance een hartstilstand gehad en is overleden. Ik ben nu net thuis heb gedronken voor 2 en voel me echt diep en diep ongelukkig.

Ik was echt zo blij dat ik me eventje een momentje gewoon weer gelukkig kon voelen. En dan krijg je dit. Kweet et niet meer jongens et leven is echt klote.. hele avond alleen gezeten tegen niemand wat gezegd ik kon geen woord over me lippen krijgen. Dit is echt te bizar voor woorden. Ik bedoel tis voor hem veel vervelender dan voor mij. Maar elke keer als ik me eventjes weer gelukkig voel neemt het leven een rare wending waardoor ik me direct in en in triest voel. Dood ongelukkig gewoon.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:33:26 #158
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137473685
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef minthy het volgende:

[..]

En dát bedoelde ik dus met kwetsbaar en vatbaar :P

Even wat anders; sinds een paar maanden zit ik aan de Lexapro. Daar deed ik het prima op, echt fijn! Nu heeft de zorgverzekeraar besloten dat Lexapro niet meer vergoed/voorgeschreven wordt en zit ik inmiddels aan de Seroplex. Zonder overleg, apotheek kan er weinig aan doen.
Zijn er hier mensen die ook op die manier op andere medicatie zijn overgezet en merkte je verschil?
Afgelopen weken merk ik dat ik weer heel erg begin te "jagen", het gevoel wat ik heel erg had voordat ik uitviel.

Edit; de vraag die eronder ligt is eigenlijk of er verschil kan zitten in medicijnen die je voorgeschreven krijgt. Het bevat beide 10mg Escitalopram.
Men gaat er vanuit dat het hetzelfde is omdat het dezelfde werkzame stof is. Er zijn echter mensen die wel een verschil merken. Je zou het eens aan je arts kunnen voorleggen dat je echt het merkspul Lexapro wilt omdat je van de merkloze variant klachten krijgt.
Ik ben er zelf ook gevoelig voor :(
Maar ze willen nooit echt luisteren helaas. Ik denk dat ik ook niet assertief genoeg ben. Dus ik denk dat je je verzoek goed moet onderbouwen :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:36:52 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137473705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef Mistico het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ga er nog even over nadenken, ik kom er op terug oké?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top van je!
Ik woon in de buurt (ruim begrip) van de kralingse plas. Maar ik kan bijv ook naar het zuiderpark komen oid (weet niet of dat makkelijk bereikbaar is voor je).
Ik ben 14 tot 30 mrt vrij dus in die tijd zou het voor mij handig zijn om meer die kant op te komen.

Kijk maar (oh en geen dubbele agenda hier hoor, voor wie zich daar druk om maakt)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:47:37 #160
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137473760
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef Elvi het volgende:

In the end betaal je alles sowieso zelf. Ofwel uit je eigen risico, ofwel door aanvullende verzekering. :(
Maar dan is idd ritalin zelf dokken wel goedkoper
Ik betaal echt maximaal: aanvullende verzekering voor concerta voor 30 of 40 pm (Weet niet precies)
Basisverz 120 ofzo pm
En dan mijn eigen risico dus 350 ofzo
Dure hobby hoor, depressies, adhd en wat allergieën. :r
Ik word er zo boos van.
En bang dat ik ooit werkloos raak oid. (En dus ook bezorgd om de mensen die dat al zijn)
Zorg is straks echt alleen nog voor de rijken

Bull: kut zeg! Vooral voor je vriend maar ik begrijp jouw frustratie ook. Probeer er een beetje te zijn voor je vriend. Misschien haal je daar wat voldoening uit en daarbij heeft hij je nu nodig. :*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:48:37 #161
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137473765
Vandaag minder ziek van de adeetjes jeej *O*
pi_137474307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef Mistico het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dubbele agenda?
Iemand doet alsof hij je vriend is, maar heeft andere intenties.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137476154
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 04:20 schreef Raggingbull het volgende:
Hierbij een kleine update vanavond was echt 1 groot fiasco. Ikke aan de pillen en voelde me gewoon echt weer eventjes gelukkig. Gewoon echt gelukkig. Belde om 11 uur een oude vriend van me op. De enige echte vriend die ik ooit gehad heb. Hij was in utrecht en wilde wel eventjes stappen. Nou prima mijn avond kon niet meer stuk. Ikke echt dolgelukkig. Belt hij om 23:50 op hej theo mijn vader heeft net een hartaanval gehad en gaat nu naar het ziekenhuis. Dus tja was al een redelijke domper op mijn avond. Belt ie mij om 00:10 nog een keer. Heej man mijn vader heeft net in de amublance een hartstilstand gehad en is overleden. Ik ben nu net thuis heb gedronken voor 2 en voel me echt diep en diep ongelukkig.

Ik was echt zo blij dat ik me eventje een momentje gewoon weer gelukkig kon voelen. En dan krijg je dit. Kweet et niet meer jongens et leven is echt klote.. hele avond alleen gezeten tegen niemand wat gezegd ik kon geen woord over me lippen krijgen. Dit is echt te bizar voor woorden. Ik bedoel tis voor hem veel vervelender dan voor mij. Maar elke keer als ik me eventjes weer gelukkig voel neemt het leven een rare wending waardoor ik me direct in en in triest voel. Dood ongelukkig gewoon.
Man man man, dat is toch echt klote :(

Enige wat ik je zou kunnen vertellen (en daar ga je nu denk ik niet veel aan hebben) is om je geluk zoveel mogelijk van jezelf af te laten hangen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zulke personen moet je ook zo snel mogelijk eruit filteren. Als het goed is, berijkt zo'n persoon sowieso nooit de "vriend" status en anders heb je wat fout gedaan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:42:22 #164
47102 Elvi
miemkwien
pi_137476482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 04:20 schreef Raggingbull het volgende:

Nou inderdaad, het is voor hem veeeeeeeeel vervelender dan voor jou. Hij is zijn vader kwijt en jij? Jij je verwachting van een avondje. Staat niet erg in verhouding he?

Wat je ook had kunnen doen was naar die vriend gaan om hem bij te staan. Daar zijn vrienden voor: om in rotte tijden er voor elkaar te zijn. Dus jij ook voor hen! Maar in plaats daarvan vind je het alleen maar rot voor jezelf omdat hij nu niet met je kon stappen? Really?

Misschien komt het door de pillen en de drank dat je het perspectief even kwijt was ofzo, maar ik wilde dit toch even kwijt ondanks dat het misschien bot overkomt.
pi_137476522
Wat gaan jullie hier toch af en toe snel. Kijken wat ik heb onthouden...

Murm: *O* voor de pillen, -O- voor de bijwerking gisteren, *O* dat het vandaag wat beter lijkt te gaan.

Raging: een domper op een avond die best lekker voor je ging zo te lezen. Probeer deze domper jouw leven/stemming nu niet te laten beïnvloeden. Het is geen bewuste actie geweest om jouw avond anders te laten verlopen als je van tevoren had gedacht/gehoopt. Hou dat in gedachten.

Euhmmm....denken....

Hardlopen...tsja...dat is geloof ik niet echt mijn ding. Sowieso sporten niet (tenzij denksport ;) ). Heb er altijd al een hekel aan gehad en heb meerdere sporten gedaan (verplicht en vrijwillig), maar die hekel blijft.

Veel drugs die hier voorbij kwamen _O- . Hier een saaie trien. Vroeger (oma spreekt :') ), in het begin van mijn studentenperiode meer kroegen dan collegebanken gezien. Maar toen de eerste stages eraan kwamen, hielden de veelvuldige doorzakavonden snel op. Drink nu zelden nog, maar heel toevallig gisteren weer eens een biertje gehad (eerste drank sinds de zomer). Nou, ik ben tollend en aangeschoten naar bed gegaan _O-

En verder ben ik het kwijt wat er is besproken.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:50:48 #166
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137476665
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou inderdaad, het is voor hem veeeeeeeeel vervelender dan voor jou. Hij is zijn vader kwijt en jij? Jij je verwachting van een avondje. Staat niet erg in verhouding he?

Wat je ook had kunnen doen was naar die vriend gaan om hem bij te staan. Daar zijn vrienden voor: om in rotte tijden er voor elkaar te zijn. Dus jij ook voor hen! Maar in plaats daarvan vind je het alleen maar rot voor jezelf omdat hij nu niet met je kon stappen? Really?

Misschien komt het door de pillen en de drank dat je het perspectief even kwijt was ofzo, maar ik wilde dit toch even kwijt ondanks dat het misschien bot overkomt.
Neej maar omdat de bussen niet meer reden en ik geen 100 euro aan een taxi kon uitgeven omdat ik dat niet heb kon ik niet naar hem toe. Fack ja ik had bij hem willen zijn ja om er voor hem te zijn maar dat kon niet. Heb vanochtend de eerste trein gepakt en ben naar hem toe gegaan. Ben nu weer onderweg naar huis omdat ze veel moesten regelen en rust nodig hadden. Damn,... niet zo snel oordelen keej? Maar in de kleinere dorpen rijden er vaak geen bussen na 11 uur in de avond..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:54:10 #167
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137476752
Misschien dat raggingbull oprecht baalde van wat zijn vriend overkomen is? Zodanig dat het zijn avond een negatieve zweem gaf? Het een hoeft niet noodzakelijk het ander uit te sluiten.

Zelf heb ik ook erg de neiging het leed van anderen als mijn eigen leed te voelen. Of je daar uiteindelijk jezelf en anderen mee helpt is vers twee.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:55:25 #168
47102 Elvi
miemkwien
pi_137476781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Neej maar omdat de bussen niet meer reden en ik geen 100 euro aan een taxi kon uitgeven omdat ik dat niet heb kon ik niet naar hem toe. Fack ja ik had bij hem willen zijn ja om er voor hem te zijn maar dat kon niet. Heb vanochtend de eerste trein gepakt en ben naar hem toe gegaan. Ben nu weer onderweg naar huis omdat ze veel moesten regelen en rust nodig hadden. Damn,... niet zo snel oordelen keej? Maar in de kleinere dorpen rijden er vaak geen bussen na 11 uur in de avond..
Goeg zo dat je langs bent geweest,

Maar eh... hoe moet ik dat weten als je dat niet een post eerder zei? ;) ik kan geen gedachtes lezen dus ik kan alleen maar afgaan op wat ik zie in je eerdere post. En in die post kwam je egoistisch over (wat door deze post weer is afgezwakt ;) ). Dus vandaar mijn reactie :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:23:26 #169
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137477648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Goeg zo dat je langs bent geweest,

Maar eh... hoe moet ik dat weten als je dat niet een post eerder zei? ;) ik kan geen gedachtes lezen dus ik kan alleen maar afgaan op wat ik zie in je eerdere post. En in die post kwam je egoistisch over (wat door deze post weer is afgezwakt ;) ). Dus vandaar mijn reactie :)
Hey ik mankeer veel. Heel veel maar ben niet egoistisch. Alleen het voelt klote als je weet dat er iemand is die je steun op dat moment nodig heeft en je kunt hem die niet geven. En weetje it sucks want ik was liever bij hem geweest om hem te steunen die in de club maar ik kon niet naar hem toe. Dus ik heb een biertje voor hem gedronken. Meer kon ik niet doen.
pi_137479293
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Hey ik mankeer veel. Heel veel maar ben niet egoistisch. Alleen het voelt klote als je weet dat er iemand is die je steun op dat moment nodig heeft en je kunt hem die niet geven. En weetje it sucks want ik was liever bij hem geweest om hem te steunen die in de club maar ik kon niet naar hem toe. Dus ik heb een biertje voor hem gedronken. Meer kon ik niet doen.
Klopt, zo'n gebeurtenis is best wel "unreal". Ik vind dat je wel goed gehandeld hebt.

En even voor de duidelijkheid, ik las het ook niet in je 1e post, dus kan Elvi's 1e reactie wel begrijpen. Gewoon een misverstandje dus, kan gebeuren :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:32:31 #171
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137489562
CPCkriebels *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:45:31 #172
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137489972
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Damn :( De avond liep dus niet zoals de bedoeling was. Maar lees nog eens terug wat je gister hebt gepost. Je weet best dat het leven ook fijn kan zijn.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:11:07 #173
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137492634
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ah op zo'n manier. Zulke mensen heb ik inmiddels al uit mijn leven verband. Ik spreek af en toe af met oud collega's en oud klasgenoten, die hebben echt geen andere intenties.
pi_137506723
Slaap problemen :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137506808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Slaap problemen :')
Nja, ik ga er ook maar eens in. Tis wel mooi geweest nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')