Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hond uitlaten, koken, huishouden, verder zo min mogelijk.
En jij?
Lekker hoor boek lezen. Ben gisteren wezen hardlopen dus vandaag even niks. Of mijn vriend moet willen squashen. Zwemmen is ook lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).
Slapenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Mironda90 het volgende:
Wat is het toch mooi buiten.. Wat gaat iedereen vandaag doen (naast werken ) ?
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Op het werk zitten zonder werk te doen
Ik hoef vanavond niet te kokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
+1
Dus maar recepten aan t verzamelen om eens uit te proberen.
Oh, wie dan?quote:
Ja daar twijfel ik nog over.quote:
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Ik heb geen oven en geen magnetronquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mij
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?quote:
Jup en ik krijg m dus mooi niet terugquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?
Als wij nou morgen bij je komen eten, dan kun je mooi de rest van de groenten opmaken!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Dag mag, maar ik ben niet thuisquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als wij nou morgen bij je komen eten, dan kun je mooi de rest van de groenten opmaken!
Dat is lief, maar ik heb bijna nooit een magnetron nodig. En een oven heb ik al geregeldquote:Heb ook nog wel een magnetron voor jebest wel mooie.
o dan gewoon lekker wokken ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup en ik krijg m dus mooi niet terug![]()
Ik kan een fornuis + oven ophalen bij iemand. Maar ik heb even het geld niet, dus volgende maand heb ik hopelijk wel weer een oven
Je verliest zoveel stops als dat je bereik erbij krjigt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
Teleconverter, schroef het ertussen en je verliest 1 stop, maar krijgt 40% meer bereik (Bij deze).
Jups. TC 1.4x vergroting.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je verliest zoveel stops als dat je bereik erbij krjigt?
MAar het is een 1.4 dus?
Edit: Toch wel.quote:
En met ongeveer 1,4 a 1,5 keer vergroting komt een stop lichtverlies.quote:
wat heb je gecoacht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, dat was me het ochtendje coachen wel weer
quote:
Fiets jij er ook naast? Zie dat hier op het kanaal weleens van de studentenverenigingquote:
Jups, ben coachquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fiets jij er ook naast? Zie dat hier op het kanaal weleens van de studentenvereniging
Met zo'n trechter aan je mond?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ben coach
En fiets er dus naast.
Jup!quote:
Waarom ga je niet achter in de boot zitten dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja ik heb er wel eentje op batterijen, dus hoef niet zo hard te brullen
Omdat m'n dames in een boot zitten waar geen stuur in zitquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet achter in de boot zitten dan.
Oei, gaat dat wel goed dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat m'n dames in een boot zitten waar geen stuur in zit
Je kan met je riemen sturenquote:
Voor de meeste vrouwen is een autostuur al lastig genoeg, maar op het water hoef je niet zo vaak in te parkeren denk ik.quote:
Ziet er wel geavanceerd uit. Lijkt wel een beetje op het schakel- en remmateriaal dat je op je racefiets gebruikt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
En anders zo'n systeem.
[ afbeelding ]
Kan je met je voeten sturen, rechtervoet gaat ijzerdraad doorheen en die gaat naar het roertje toe.
haha vind dat altijd zo'n grappig gezicht ^^quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ben coach
En fiets er dus naast.
Leuk allemaal. Echt. Maar nu even de belangrijke vraag...quote:
hij mag alleen ff mee onder de douche, om hem af te spoelenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:58 schreef Uncle het volgende:
[..]
Leuk allemaal. Echt. Maar nu even de belangrijke vraag...
Mag de boot in de huiskamer staan of moet hij in de schuur?
Auw!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
En anders zo'n systeem.
[ afbeelding ]
Kan je met je voeten sturen, rechtervoet gaat ijzerdraad doorheen en die gaat naar het roertje toe.
Meestal is het bij roeien best nat.quote:
Tnx!quote:
dat klinkt goed! en ook nog eens een passende vacature ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
Zo snel heb ik iig nog geen reactie ontvangen van een bedrijf.
Ze zei ook dat ze het zo druk hebben dat er zo snel mogelijk iemand bij moet.
Tnx.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat klinkt goed! en ook nog eens een passende vacature ook.
Succes morgen!
Beetje in de buurt ook??
Dat zijn de beterequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een passende vacature gevonden en direct op gesolliciteerd en morgen kan ik al naar een sollicitatie gesprek! Damn dat kan snel gaan.
Succes!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een passende vacature gevonden en direct op gesolliciteerd en morgen kan ik al naar een sollicitatie gesprek! Damn dat kan snel gaan.
Tnx!quote:
Het grappige is dat ik in een ver verleden wel eens voor een concurrent gewerkt heb voor jaartje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Beter joh
Nog ff het gesprek een beetje voorbereiden en dan moet het lukken morgen
Succes!
dat snap ik ook niet.. ik snap dat het lastig is werk te vinden maar ik zou me zo erg vervelen... maar wat goed dat je morgen al kunt komenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
[..]
Het grappige is dat ik in een ver verleden wel eens voor een concurrent gewerkt heb voor jaartje.
Ik moet zeggen dat ik het nu ook echt zat begin te worden om thuis te zitten. Ik snap niet hoe mensen jaren lang van een uitkering kunnen leven zonder te werken. Hoe kom je in godsnaam die dagen telkens weer door.
Succes morgen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Bij mij ging het ineens ook zo rap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
Zo snel heb ik iig nog geen reactie ontvangen van een bedrijf.
Ze zei ook dat ze het zo druk hebben dat er zo snel mogelijk iemand bij moet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef J03llV het volgende:
NOu mensen,
Morgen is de dag dan aangebroken..
Je gaat een foto maken/plaatsen met je vers aangeschafte nikon?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef J03llV het volgende:
NOu mensen,
Tot nog toe is elke dag aangebrokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef J03llV het volgende:
NOu mensen,
Dat is het plan ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Je gaat een foto maken/plaatsen met je vers aangeschafte nikon?
Hahaha, geniaal droog weerquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Tot nog toe is elke dag aangebroken
maar genoeg over de wekker
Mooi man! 1 via marktplaats of gaat het toch een nieuwe worden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat is het plan ja.
[..]
Hahaha, geniaal droog weer
Nieuw helaasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mooi man! 1 via marktplaats of gaat het toch een nieuwe worden?
vast Veel plezier ermee
dat blijft altijd raar..quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
Goedemorgen. Ik zag net geloof ik mijn ex staan die ik al 2.5 jaar niet gezien heb. Wel apart.
Ja. Geeft een raar gevoel. Maar ze zag mij niet. Ze stond bij de bussen en ik bij een spoor op Utrecht centraal.quote:
Leuk hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:23 schreef Ynske het volgende:
Ik ga zaterdag starten met een start to run cursusgroepje
ben benieuwd of t wat is en wat gaat worden
Geen bij jou in de buurt? Goede begeleiding is ook wel fijn voor je gewrichten etcquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk hoorje maakte me even aan het twijfelen. Vandaag weer lopen?
Succes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen bij jou in de buurt? Goede begeleiding is ook wel fijn voor je gewrichten etc
Ja vanavond
Jawel, maar ik moet veel weg voor scouting komende tijd en dan even tussendoor mijn loopje maken lukt nog wel. Maar verder wordt dat best lastig gezien ik in heel Nederland zit haha. Ben benieuwd of het je bevalt. *En daarbij loop ik best graag alleen*quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen bij jou in de buurt? Goede begeleiding is ook wel fijn voor je gewrichten etc
Ja vanavond
* Ouwesok even uit het raam kijktquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Geeft een raar gevoel. Maar ze zag mij niet. Ze stond bij de bussen en ik bij een spoor op Utrecht centraal.
Maar kans dat we elkaar tegen komen is echt heel klein omdat ik in Rotterdam woon en zij bij Utrecht in de buurt.
Ik zou ook wel raar opkijken als ik Puala ergens opeens tegenkom waar ik haar niet verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Geeft een raar gevoel. Maar ze zag mij niet. Ze stond bij de bussen en ik bij een spoor op Utrecht centraal.
Maar kans dat we elkaar tegen komen is echt heel klein omdat ik in Rotterdam woon en zij bij Utrecht in de buurt.
Aan de andere kant, je moet sporten omdat je het leuk vind en niet omdat het moet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Succes.
En mwa. De grootste reden m.i. om zo'n groepje te doen is dat je een afspraak hebt en dus minder snel verzaakt.
nee dus, dit is onder begeleiding van een fysioquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Succes.
En mwa. De grootste reden m.i. om zo'n groepje te doen is dat je een afspraak hebt en dus minder snel verzaakt.
ik vind wel van mezelf dat ik moet, maar ik vind het ook echt heel leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je moet sporten omdat je het leuk vind en niet omdat het moet.
Vind ik dan.
Klopt, maar over het algemeen de meisjes die zo'n start to run doen doen het in eerste instantie niet omdat ze het leuk vinden maar omdat ze af moeten vallen of iig niet meer 7 dagen op de bank willen zitten. Als het goed is komt het leuk vinden / verslaafde gevoel na een tijdje vanzelf, tot die tijd helpt het om een afspraak te hebben waardoor je de deur wel uit MOET.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je moet sporten omdat je het leuk vind en niet omdat het moet.
Vind ik dan.
naja had haar er best kunnen verwachten omdat ze in Utrecht studeert. Maar had verwacht dat ik haar nooit meer zou zien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou ook wel raar opkijken als ik Puala ergens opeens tegenkom waar ik haar niet verwacht.
Zolang je niet met ruzie uit elkaar gegaan bent is het toch ook wel weer leuk om elkaar te spreken?
Dat weet ik liefje, maar dat heb je niet echt nodig hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dus, dit is onder begeleiding van een fysio
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen de meisjes die zo'n start to run doen doen het in eerste instantie niet omdat ze het leuk vinden maar omdat ze af moeten vallen of iig niet meer 7 dagen op de bank willen zitten. Als het goed is komt het leuk vinden / verslaafde gevoel na een tijdje vanzelf, tot die tijd helpt het om een afspraak te hebben waardoor je de deur wel uit MOET.
Zeg nooit nooit!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja had haar er best kunnen verwachten omdat ze in Utrecht studeert. Maar had verwacht dat ik haar nooit meer zou zien.
Maar had het wel leuk gevonden hoor
dat is waar. Maar de kans is gewoon heel erg klein. Is mijn huidige vriendin wel blij meequote:Op donderdag 6 maart 2014 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in.
[..]
Zeg nooit nooit!
Ja, blijf het wel een crime vinden dat het zo onregelmatig binnenkomtquote:
Voorbereiden op festival dit weekend, mailen voor nieuwe klussen, nog stapeltje bewerken, geldboom planten, dat soort dingen.quote:
Foto's bewerken is ook sporten toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaan er nog meer mensen sporten vandaag?
Gister gedaan... En eergister ook een soort van, weddenschap met een team dat ik training gaf, voor iedere bal in het doel in de laatste ronde trek ik een sprintje. 2x 75 meter op en neer gesprint.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaan er nog meer mensen sporten vandaag?
waar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:39 schreef Susteren het volgende:
Ik heb zo'n zin in Utrecht he! Ga er waarschijnlijk al in de vakantie wonen.
Waar ik leuk kan wonen voor +/- 350pm. Liefst beetje fatsoenlijke buurt.quote:
ja, waar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waar ik leuk kan wonen voor +/- 350pm. Liefst beetje fatsoenlijke buurt.
Mooi logeeradres dus. Ik voel een Fotmeet aankomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:42 schreef Susteren het volgende:
Trouwens wie komt langs als ik in Utrecht ben?Iedereen is welkom!
Geen idee, begin pas over een maand of twee serieus te zoeken want het aanbod is elke week anders.quote:
Jaman, zeker!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mooi logeeradres dus. Ik voel een Fotmeet aankomen.
Ja joh. Sterkte zal wel zwaar wordenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Foto's bewerken is ook sporten toch?
350, leuk wonen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zal wel paar goedverzorgde kamers voor dat bedrag hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
350, leuk wonen?
Nergens in Utrecht dus!
Dat is wel een goede manier!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gister gedaan... En eergister ook een soort van, weddenschap met een team dat ik training gaf, voor iedere bal in het doel in de laatste ronde trek ik een sprintje. 2x 75 meter op en neer gesprint.
voor dat bedrag wens ik je veel succes. dat gaat een kruiphok op kanaleneiland of overvecht wordenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Geen idee, begin pas over een maand of twee serieus te zoeken want het aanbod is elke week anders.
Excl GWL lijkt me en internet, en gemeentelijke heffingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zal wel paar goedverzorgde kamers voor dat bedrag hoor.
In een pauperwijk misschien. Geef eens een linkje?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zal wel paar goedverzorgde kamers voor dat bedrag hoor.
Of je moet 8m2 accepteren in een leuke wijk. Dat is denk ik de andere optiequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor dat bedrag wens ik je veel succes. dat gaat een kruiphok op kanaleneiland of overvecht worden
Zoiets heb ik ook met die kinderen die ik training geef. Als hun door me heen praten moeten ze 10 keer opdrukken. En er zijn er bij die het dan stoer vinden. Dan verhoog ik het naar 30quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gister gedaan... En eergister ook een soort van, weddenschap met een team dat ik training gaf, voor iedere bal in het doel in de laatste ronde trek ik een sprintje. 2x 75 meter op en neer gesprint.
ook die zijn daar duurderquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je moet 8m2 accepteren in een leuke wijk. Dat is denk ik de andere optie
3 m2 voor een twijfelaar, heb je nog 5 m2 over voor een kast en bureau. Ruimte zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je moet 8m2 accepteren in een leuke wijk. Dat is denk ik de andere optie
Je vergeet dat hij nog 1m2 nodig heeft voor zijn gear.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 m2 voor een twijfelaar, heb je nog 5 m2 over voor een kast en bureau. Ruimte zat.
Moet je ook vrienden hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Collega van me huurt samen met vrienden een heel huis. Dat is ook nog wel betaalbaar dan
Onder het bedquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij nog 1m2 nodig heeft voor zijn gear.
Alleen wilt geen enkele verhuurder studenten in zijn huis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Collega van me huurt samen met vrienden een heel huis. Dat is ook nog wel betaalbaar dan
Kamer? Je bent wel ingeschreven bij SSH neem ik aan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Scheelt dat een collega meestal werkgerelateerd isquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen wilt geen enkele verhuurder studenten in zijn huis.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor dat bedrag wens ik je veel succes. dat gaat een kruiphok op kanaleneiland of overvecht worden
Ach, hele tijd waren zij de klos. Eerste oefening was al een stevige oefening met een stukje loopscholing erin (hele korte stapjes nemen terwijl er tempo achter moet zitten) en tweede oefening gold voor hun: Iedere bal ernaast is rennen en als je na een bepaalde lijn nog gaat slaan, mag je het hele veld over (75m is zo'n 75%).quote:
Meiden en opdrukken is geen goede combinatie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook met die kinderen die ik training geef. Als hun door me heen praten moeten ze 10 keer opdrukken. En er zijn er bij die het dan stoer vinden. Dan verhoog ik het naar 30
Heb jij geen plekkie in je berging over?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kamer? Je bent wel ingeschreven bij SSH neem ik aan?
Wel een twijfelende hoogslaper hé. Kan je daaronder een mini fotostudio bouwenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 m2 voor een twijfelaar, heb je nog 5 m2 over voor een kast en bureau. Ruimte zat.
Moeten ze maar niet praten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach, hele tijd waren zij de klos. Eerste oefening was al een stevige oefening met een stukje loopscholing erin (hele korte stapjes nemen terwijl er tempo achter moet zitten) en tweede oefening gold voor hun: Iedere bal ernaast is rennen en als je na een bepaalde lijn nog gaat slaan, mag je het hele veld over (75m is zo'n 75%).
[..]
Meiden en opdrukken is geen goede combinatie.
En m'n racefietsen buiten zetten zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij geen plekkie in je berging over?
Kan hij er niet onder liggen? Ik probeer hier wel effe een medeFOK!ker te helpen he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En m'n racefietsen buiten zetten zeker![]()
Nee die schatjes blijven lekker droog binnen staan
Breedteteam, ouwehoeren mag, maar niet als ik aan het woord ben. Maar 't moet wel gezellig zijn. Vriendenelftal, maar die komen wel altijd allemaal.quote:
Bluf.quote:
Is hij handig in racefietsonderhoud?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan hij er niet onder liggen? Ik probeer hier wel effe een medeFOK!ker te helpen he?
Ja precies. Bij ons ook. Als ik wat wil zeggen moeten ze stil zijn en daar krijgen ze de gelegenheid voor. praten ze door, dan wacht ik of zo lang tot ze het door hebben, of ik laat ze opdrukken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Breedteteam, ouwehoeren mag, maar niet als ik aan het woord ben. Maar 't moet wel gezellig zijn. Vriendenelftal, maar die komen wel altijd allemaal.
Wat krijg ik?quote:
Geen idee. Wel met camera's.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is hij handig in racefietsonderhoud?
Gewoon een luchtbedje door de frames spannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is hij handig in racefietsonderhoud?
Valt me trouwens wel heel erg mee, het niveau. Ze zijn wel gemotiveerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ja precies. Bij ons ook. Als ik wat wil zeggen moeten ze stil zijn en daar krijgen ze de gelegenheid voor. praten ze door, dan wacht ik of zo lang tot ze het door hebben, of ik laat ze opdrukken.
Een glas ranja. Wel op komen halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat krijg ik?
[..]
Geen idee. Wel met camera's.
Jazeker!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kamer? Je bent wel ingeschreven bij SSH neem ik aan?
Wellicht mag je zijn gear lenen als je het nodig hebt. Dan heb je echt niets te wensen en kan je uit iedere hoek die je hebt je racefiets fotograferen, al dan niet met studioflitsers erbij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, die van mij is wel kapot..
En hoe lang stond je ingeschreven voor je daarvoor in aanmerking kwam?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens betaal ik nu 350 voor een heel appartement in Tuinwijk.
ynske
En dan krijg je zeker nog hoersoepsidie ook?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens betaal ik nu 350 voor een heel appartement in Tuinwijk.
ynske
Ok, hoe lang heb je al?quote:
2 jaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoe lang stond je ingeschreven voor je daarvoor in aanmerking kwam?
Nee verdien teveelquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan krijg je zeker nog hoersoepsidie ook?
Lekker!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel heel erg mee, het niveau. Ze zijn wel gemotiveerd.
[..]
Een glas ranja. Wel op komen halen.
Paar maanden pas, kon pas toen ik 17 werd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, hoe lang heb je al?
Complex in Tuindorp is echt leuk als je nog beetje studentenactie wil. Maar kijk ook eens naar de tijdelijke woningen van SSH! Vaak hele relaxte contracten en heel veel ruimte.
Je hebt dus een baan in plaats van een uitkering.quote:
Ik zou even zoeken op Fok! keldertje of Fok! zoldertje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef Susteren het volgende:
Trouwens even serieus, weet niemand van jullie toevallig iets leuks?
Nou, lijkt me een deal!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, die van mij is wel kapot..
Ok, das al genoeg om in tijdelijke woning te komen. Dat klinkt slecht maar valt reuze mee. Ze moeten geloof ik 2 maanden van tevoren zeggen als je eruit moet en dan zijn ze VERPLICHT een nieuwe kamer voor je te vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Paar maanden pas, kon pas toen ik 17 werd.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
Op donderdag 6 maart 2014 @ 10:57 door kanovinnie:
Topic verplaatst van forum "Fotografie" naar forum "FOK!kers helpen FOK!kers"
Topic verplaatst van forum "FOK!kers helpen FOK!kers" naar forum "Fotografie"
Ik heb zelf even wat gezocht in Utrecht, maar kom niet meer in aanmerkingen voor studentenregelingen. Dan kom je al gauw in particuliere huur terecht en begint het een beetje interessant te worden vanaf 800equote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef Susteren het volgende:
Trouwens even serieus, weet niemand van jullie toevallig iets leuks?
Maar jij verdient gewoon een vermogen met fotografie... Dus jij kan het betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb zelf even wat gezocht in Utrecht, maar kom niet meer in aanmerkingen voor studentenregelingen. Dan kom je al gauw in particuliere huur terecht en begint het een beetje interessant te worden vanaf 800e
quote:
Je hebt het weer teniet gedaan... Pruts0r.quote:
Ok, best netjes. Maar Susteren is nog niet zo lang op de leeftijd dat hij zich uberhaubt mag inschrijven, dus dat red ie nietquote:
Aaah ait! En is dat beetje goed, heb je dan wat voor 350?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, das al genoeg om in tijdelijke woning te komen. Dat klinkt slecht maar valt reuze mee. Ze moeten geloof ik 2 maanden van tevoren zeggen als je eruit moet en dan zijn ze VERPLICHT een nieuwe kamer voor je te vinden.
Hooguit sociale huur? Dat moet wel lukken mits je genoeg wachttijd hebt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb zelf even wat gezocht in Utrecht, maar kom niet meer in aanmerkingen voor studentenregelingen. Dan kom je al gauw in particuliere huur terecht en begint het een beetje interessant te worden vanaf 800e
Daarover had je niets gezegd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je hebt het weer teniet gedaan... Pruts0r.
Particulier voor 350?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aaah ait! En is dat beetje goed, heb je dan wat voor 350?
Zou ik meteen SSH doen of eerst jaartje particulier?
Bij SSH heb je kamers voor 220, 12-15 m2, douche/keuken delen met 5.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aaah ait! En is dat beetje goed, heb je dan wat voor 350?
Zou ik meteen SSH doen of eerst jaartje particulier?
Lijkt me nogal wiedes.quote:
Mij niet. Ach, er is mij Ranja beloofd dus ik ga er vanuit dat ik dat gewoon krijg.quote:
Kom maar halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mij niet. Ach, er is mij Ranja beloofd dus ik ga er vanuit dat ik dat gewoon krijg.
Echter, ik hoop ook dat het niet zo snel gaat als met camera's en andere gear.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:06 schreef Uncle het volgende:
Ik hoop wel dat het zoeken naar een kamer sneller gaat dan het zoeken naar een auto...
Dan heeft hij straks 24 kamersquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Echter, ik hoop ook dat het niet zo snel gaat als met camera's en andere gear.
quote:
En 5 bezemhokken.quote:
Mwoah, ik doe seizoenswerk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar jij verdient gewoon een vermogen met fotografie... Dus jij kan het betalen.
Mooie meiden fotograferen op het strand?quote:
Amsterdam & Utrecht al gauw 7-10 jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hooguit sociale huur? Dat moet wel lukken mits je genoeg wachttijd hebt?
Ik las laatst dat hij er inmiddels uit wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:06 schreef Uncle het volgende:
Ik hoop wel dat het zoeken naar een kamer sneller gaat dan het zoeken naar een auto...
Uit zijn kamer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik las laatst dat hij er inmiddels uit was
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mooie meiden fotograferen op het strand?
Alweer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wow. En dat zonder bericht op de frontpage?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik de kijk daar nooitquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Wow. En dat zonder bericht op de frontpage?
De truc is om op zoek te gaan naar complexen met doorverhuisregeling en dan iets anders te vinden in dezelfde straat. Ze kijken alleen naar je adres, als je dan reageert op een appartement heb je voorrang op iedereenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Amsterdam & Utrecht al gauw 7-10 jaar.
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Wow. En dat zonder bericht op de frontpage?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja m'n keuze is zo goed als gemaakt daarover. Ga voor een mooie Rover 75 aangezien een van de weinige Rover garages zowat op loopafstand is en ik het een prachtige automobiel vind.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker degelijk.
Ouwe lullen bak?quote:
Ik een Saxo en pizza_boom in een broodtrommel dus voel je vrij. En D_A heeft/had een bejaardenautoquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Mironda90 het volgende:
ik rij maar in een toyota aygo dus ik mag mijn mening hierover niet geven denk ik
Ja heb de nieuwe Clio een paar maanden gereden maar die moest ik weer inleveren, tijdje met een Seat Altea rondgereden maar niet echt praktisch in Amsterdam en nu na reparatie mijn oude bejaardenautootje weer terugquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik een Saxo en pizza_boom in een broodtrommel dus voel je vrij. En D_A heeft/had een bejaardenauto
Die saxo is voor mij perfect. Mijn fiets past er prima in, zuinig, klein, luxe genoeg. Als ik ruimte nodig heb leen ik de station van mijn ouders wel of huur iets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef Uncle het volgende:
Ach ieder zijn ding ook hoor. Als je van mooie auto's houdt (en over smaak valt niet te twisten) dan moet iedereen zelf weten waar hij zijn geld in steekt.
Voor mij is een auto niet meer dan een vervoersmiddel. Zolang ik comfortabel zit en kom waar ik heen wil zonder problemen dan ben ik al gelukkig. Ow, en een beetje zuinig aubMaar Susteren heeft vast een tankpas van de zaak
![]()
#307station
Een auto moet voornamelijk functioneel zijn. Maar dan kom ik in mijn geval al snel op een station uit. En ik had toen zo iets van als we er toch een bak geld in steken dan wil ik ook echt een auto die ik mooi,fijn enz vind.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef Uncle het volgende:
Ach ieder zijn ding ook hoor. Als je van mooie auto's houdt (en over smaak valt niet te twisten) dan moet iedereen zelf weten waar hij zijn geld in steekt.
Voor mij is een auto niet meer dan een vervoersmiddel. Zolang ik comfortabel zit en kom waar ik heen wil zonder problemen dan ben ik al gelukkig. Ow, en een beetje zuinig aubMaar Susteren heeft vast een tankpas van de zaak
![]()
#307station
Precies. En m'n bejaardenbakkie wordt inmiddels overal herkend bij de festivals. Ook wel handigquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef Uncle het volgende:
![]()
#307station
Ik heb een trekhaak.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik ruimte nodig heb leen ik de station van mijn ouders wel of huur iets.
hahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik een Saxo en pizza_boom in een broodtrommel dus voel je vrij. En D_A heeft/had een bejaardenauto
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar ben nog steeds ontzettend blij met onze auto. Kan nu tenminste als we op vakantie gaan alle spullen kwijt zonder dat mijn hond ingeklemd zit in de zooi ^^
Je hoeft ze niet binnen te laten. Als die deur eenmaal open staat trappen ze hem zelf wel inquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kan iemand even de deur open zetten? Dan zal ik ff gemeente Amsterdam binnen laten. http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen![]()
![]()
Whaha ja kwam die net tegen.. Prachtig weer ^^quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kan iemand even de deur open zetten? Dan zal ik ff gemeente Amsterdam binnen laten. http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen![]()
![]()
Hij doet een beetje denken aan een onderzoek uit de tijd dat het windsurfen populair werd(eeuwen geleden) en men zich zorgen maakte over de invloed op het waterleven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Whaha ja kwam die net tegen.. Prachtig weer ^^
Haha ja dat is net zo iets inderdaad ^^quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hij doet een beetje denken aan een onderzoek uit de tijd dat het windsurfen populair werd(eeuwen geleden) en men zich zorgen maakte over de invloed op het waterleven.
Het onderzoek kostte een (toen al) vijfcijferig bedrag en had als scope de invloed van plankzeilers () op knobbelzwanen.
Conclusie na langdurige waarnemingen, vergaderingen en ongetwijfeld een hoop gezelligheid luidde als volgt: " Als een plankzeiler in de buurt van een wilde knobbelzwaan komt zwemt of vliegt die wilde knobbelzwaan weg"
Zo zien die eruit als ze landen, die knobbelzwanen dus
[ link | afbeelding ]
Mute Swan by Ouwesok, on Flickr
Succes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit sollicitatie gesprek verliep nog veel fijner dan de vorige. Wat een relaxe mensen daar zeg en dat met zoveel stress aan het hoofd vanwege de hoeveelheid werk.
Dit zou er nu kunnen gebeuren.
Eergisteren sollicitatie gedaan via email.
Gisteren gebeld voor een gesprek.
Vandaag een sollicitatie gesprek gehad die naar mijn gevoel heel soepel verliep.
Morgen hoor ik of ik ben aangenomen.
Is dat een ja kan ik maandag beginnen.
Zou wat zijn in zo'n korte tijd. Nu ben ik dus voor het eerst WEL zenuwachtig.
Het kan zomaar! Fijn dat het gesprek zo goed verliep dat geeft goede hoop!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit sollicitatie gesprek verliep nog veel fijner dan de vorige. Wat een relaxe mensen daar zeg en dat met zoveel stress aan het hoofd vanwege de hoeveelheid werk.
Vandaag een sollicitatie gesprek gehad die naar mijn gevoel heel soepel verliep.
TNX!!quote:
Mooi modern bedrijf ook al helemaal als je het vergelijkt met dat krot waar ik 12 jaar in gewerkt heb.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het kan zomaar! Fijn dat het gesprek zo goed verliep dat geeft goede hoop!
Het kan echt heel snel gaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
TNX!!
[..]
Mooi modern bedrijf ook al helemaal als je het vergelijkt met dat krot waar ik 12 jaar in gewerkt heb.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Je weet het nooit. Een vorige gesprek verliep ook aardig waar ik niet werd aangenomen. Maar hier was die vrouw wel zo enthousiast met zo nu en dan een goede lach erbij dat ik hier veel meer vertrouwen in heb.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef Mironda90 het volgende:
[..]positief zeg.. Waarschijnlijk dus vanaf maandag een nieuwe baan
..
Hoe komt het dat er zo ontzettend veel ruis in de foto te zien is?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hij doet een beetje denken aan een onderzoek uit de tijd dat het windsurfen populair werd(eeuwen geleden) en men zich zorgen maakte over de invloed op het waterleven.
Het onderzoek kostte een (toen al) vijfcijferig bedrag en had als scope de invloed van plankzeilers () op knobbelzwanen.
Conclusie na langdurige waarnemingen, vergaderingen en ongetwijfeld een hoop gezelligheid luidde als volgt: " Als een plankzeiler in de buurt van een wilde knobbelzwaan komt zwemt of vliegt die wilde knobbelzwaan weg"
Zo zien die eruit als ze landen, die knobbelzwanen dus
[ link | afbeelding ]
Mute Swan by Ouwesok, on Flickr
30d icm een 400 mm lens, dus snelle sluitertijd en hoge ISO?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er zo ontzettend veel ruis in de foto te zien is?
spannend....quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Vorige werkgever mailt mij net.
Ik heb die dame gesproken en ik heb zo'n vermoeden dat jij diegenen bent die zij willen hebben.
Goed nieuws! Maar nu toch nog 1 dag wachten. DAMN!!!
Het is wel goed nieuws dat ze zo snel al bellen naar je oude werkgever, als ze je niks hadden gevonden hadden ze die niet gebeldquote:
ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb die dame gesproken en ik heb zo'n vermoeden dat jij diegenen bent die zij willen hebben.
Dat is goed nieuws!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik duim mee!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
Omg, geen recept bij de macaroni en het loopt meteen fout
Sjpannend! Maar ik *weet* gewoon dat jij deze baan gaat krijgen en weer aan de slag kuntquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
The curious life of Benjamin Susterenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef Uncle het volgende:
[..]
The curious life of Benjamin Susteren
Hij ziet er misschien uit als 17 maar in werkelijkheid is hij 84![]()
nog niets. Eerst gehakt rullen of eerste groente erin? Volgens mij gehakt?quote:
Ik mag zo naar buiten , de fiets opquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej les 5 van Evy gehobbeld. Wat is het lekker in het zonnetje!
Eerst gehakt dan groentenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nog niets. Eerst gehakt rullen of eerste groente erin? Volgens mij gehakt?
Is het ook. De zon brandde zelfs een beetje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik mag zo naar buiten , de fiets ophet ziet er heerlijk uit
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die staat voor een dichte winkeldeur.
Laatste post van hemquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef Koelkastje het volgende:
Of zit vol spanning te wachten op een pakketje dat tussen 14:30 en 17:30 geleverd wordt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef J03llV het volgende:
Lekker dan, sta ik voor een dichte winkeldeur :| Morgen pas weer open
Gaat hij eindelijk een camera kopen?quote:
Karma = a bitchquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die staat voor een dichte winkeldeur.
Lijkt bijna op het tempo dat ik had anderhalve maand terug.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Canon EOS 5D Mark IIIquote:
Gisteren zei hij dat hij dat vandaag zou doen. Maar schijnbaar is het niet gelukt ^^quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat hij eindelijk een camera kopen?
Je wilde een canon gaan kopen? Dan straft hij meteen.quote:
Nee, een Nikon juist!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je wilde een canon gaan kopen? Dan straft hij meteen.
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:
Goed voorbeeld van machtsmisbruikquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Timmos het volgende:
Die staat er mooi op
http://apache.omropfrysla(...)Q/RispensBelaagd.mp4
Mag toch hopen dat die nog aardig op zijn flikker krijgt en schade gaat betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Timmos het volgende:
Die staat er mooi op
Wat een hufter die vent. En nou staat hij met zijn bakkes op internetquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Timmos het volgende:
Die staat er mooi op
Ja, en nog dom ook. Politie zijn en dan de wet niet kennen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een hufter die vent. En nou staat hij met zijn bakkes op internet
Geen idee hoe die wetten zijn eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, en nog dom ook. Politie zijn en dan de wet niet weten.
Maar jij werkt dan ook niet bij de politie. Maar die fotografen hebben gewoon gelijk. Openbare plekken mag je iedereen gewoon filmen. Ook de politie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen idee hoe die wetten zijn eerlijk gezegd.
Schend je dan geen privacy enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar jij werkt dan ook niet bij de politie. Maar die fotografen hebben gewoon gelijk. Openbare plekken mag je iedereen gewoon filmen. Ook de politie.
Does that matter? Sowieso, men vraagt het ook niet voor programma's als wegmisbruikers en overtreders.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Schend je dan geen privacy enzo?
Daar worden weleens mensen in geblurred. Maar ik weet het echt niet he dat zei ik net al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Does that matter? Sowieso, men vraagt het ook niet voor programma's als wegmisbruikers en overtreders.
Heeft lekker veel zin. Auto+postuur is al genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar worden weleens mensen in geblurred. Maar ik weet het echt niet he dat zei ik net al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |