Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hond uitlaten, koken, huishouden, verder zo min mogelijk.
En jij?
Lekker hoor boek lezen. Ben gisteren wezen hardlopen dus vandaag even niks. Of mijn vriend moet willen squashen. Zwemmen is ook lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).
Slapenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Mironda90 het volgende:
Wat is het toch mooi buiten.. Wat gaat iedereen vandaag doen (naast werken ) ?
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Op het werk zitten zonder werk te doen
Ik hoef vanavond niet te kokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
+1
Dus maar recepten aan t verzamelen om eens uit te proberen.
Oh, wie dan?quote:
Ja daar twijfel ik nog over.quote:
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Ik heb geen oven en geen magnetronquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mij
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?quote:
Jup en ik krijg m dus mooi niet terugquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |