Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hond uitlaten, koken, huishouden, verder zo min mogelijk.
En jij?
Lekker hoor boek lezen. Ben gisteren wezen hardlopen dus vandaag even niks. Of mijn vriend moet willen squashen. Zwemmen is ook lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).
Slapenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Mironda90 het volgende:
Wat is het toch mooi buiten.. Wat gaat iedereen vandaag doen (naast werken ) ?
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Op het werk zitten zonder werk te doen
Ik hoef vanavond niet te kokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
+1
Dus maar recepten aan t verzamelen om eens uit te proberen.
Oh, wie dan?quote:
Ja daar twijfel ik nog over.quote:
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Ik heb geen oven en geen magnetronquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mij
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?quote:
Jup en ik krijg m dus mooi niet terugquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?
Als wij nou morgen bij je komen eten, dan kun je mooi de rest van de groenten opmaken!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Dag mag, maar ik ben niet thuisquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als wij nou morgen bij je komen eten, dan kun je mooi de rest van de groenten opmaken!
Dat is lief, maar ik heb bijna nooit een magnetron nodig. En een oven heb ik al geregeldquote:Heb ook nog wel een magnetron voor jebest wel mooie.
o dan gewoon lekker wokken ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup en ik krijg m dus mooi niet terug![]()
Ik kan een fornuis + oven ophalen bij iemand. Maar ik heb even het geld niet, dus volgende maand heb ik hopelijk wel weer een oven
Je verliest zoveel stops als dat je bereik erbij krjigt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
Teleconverter, schroef het ertussen en je verliest 1 stop, maar krijgt 40% meer bereik (Bij deze).
Jups. TC 1.4x vergroting.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je verliest zoveel stops als dat je bereik erbij krjigt?
MAar het is een 1.4 dus?
Edit: Toch wel.quote:
En met ongeveer 1,4 a 1,5 keer vergroting komt een stop lichtverlies.quote:
wat heb je gecoacht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, dat was me het ochtendje coachen wel weer
quote:
Fiets jij er ook naast? Zie dat hier op het kanaal weleens van de studentenverenigingquote:
Jups, ben coachquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fiets jij er ook naast? Zie dat hier op het kanaal weleens van de studentenvereniging
Met zo'n trechter aan je mond?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ben coach
En fiets er dus naast.
Jup!quote:
Waarom ga je niet achter in de boot zitten dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja ik heb er wel eentje op batterijen, dus hoef niet zo hard te brullen
Omdat m'n dames in een boot zitten waar geen stuur in zitquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet achter in de boot zitten dan.
Oei, gaat dat wel goed dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat m'n dames in een boot zitten waar geen stuur in zit
Je kan met je riemen sturenquote:
Voor de meeste vrouwen is een autostuur al lastig genoeg, maar op het water hoef je niet zo vaak in te parkeren denk ik.quote:
Ziet er wel geavanceerd uit. Lijkt wel een beetje op het schakel- en remmateriaal dat je op je racefiets gebruikt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
En anders zo'n systeem.
[ afbeelding ]
Kan je met je voeten sturen, rechtervoet gaat ijzerdraad doorheen en die gaat naar het roertje toe.
haha vind dat altijd zo'n grappig gezicht ^^quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ben coach
En fiets er dus naast.
Leuk allemaal. Echt. Maar nu even de belangrijke vraag...quote:
hij mag alleen ff mee onder de douche, om hem af te spoelenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:58 schreef Uncle het volgende:
[..]
Leuk allemaal. Echt. Maar nu even de belangrijke vraag...
Mag de boot in de huiskamer staan of moet hij in de schuur?
Auw!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
En anders zo'n systeem.
[ afbeelding ]
Kan je met je voeten sturen, rechtervoet gaat ijzerdraad doorheen en die gaat naar het roertje toe.
Meestal is het bij roeien best nat.quote:
Tnx!quote:
dat klinkt goed! en ook nog eens een passende vacature ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
Zo snel heb ik iig nog geen reactie ontvangen van een bedrijf.
Ze zei ook dat ze het zo druk hebben dat er zo snel mogelijk iemand bij moet.
Tnx.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat klinkt goed! en ook nog eens een passende vacature ook.
Succes morgen!
Beetje in de buurt ook??
Dat zijn de beterequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een passende vacature gevonden en direct op gesolliciteerd en morgen kan ik al naar een sollicitatie gesprek! Damn dat kan snel gaan.
Succes!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een passende vacature gevonden en direct op gesolliciteerd en morgen kan ik al naar een sollicitatie gesprek! Damn dat kan snel gaan.
Tnx!quote:
Het grappige is dat ik in een ver verleden wel eens voor een concurrent gewerkt heb voor jaartje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Beter joh
Nog ff het gesprek een beetje voorbereiden en dan moet het lukken morgen
Succes!
dat snap ik ook niet.. ik snap dat het lastig is werk te vinden maar ik zou me zo erg vervelen... maar wat goed dat je morgen al kunt komenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
[..]
Het grappige is dat ik in een ver verleden wel eens voor een concurrent gewerkt heb voor jaartje.
Ik moet zeggen dat ik het nu ook echt zat begin te worden om thuis te zitten. Ik snap niet hoe mensen jaren lang van een uitkering kunnen leven zonder te werken. Hoe kom je in godsnaam die dagen telkens weer door.
Succes morgen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Bij mij ging het ineens ook zo rap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
Zo snel heb ik iig nog geen reactie ontvangen van een bedrijf.
Ze zei ook dat ze het zo druk hebben dat er zo snel mogelijk iemand bij moet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef J03llV het volgende:
NOu mensen,
Morgen is de dag dan aangebroken..
Je gaat een foto maken/plaatsen met je vers aangeschafte nikon?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef J03llV het volgende:
NOu mensen,
Tot nog toe is elke dag aangebrokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef J03llV het volgende:
NOu mensen,
Dat is het plan ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Je gaat een foto maken/plaatsen met je vers aangeschafte nikon?
Hahaha, geniaal droog weerquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Tot nog toe is elke dag aangebroken
maar genoeg over de wekker
Mooi man! 1 via marktplaats of gaat het toch een nieuwe worden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat is het plan ja.
[..]
Hahaha, geniaal droog weer
Nieuw helaasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mooi man! 1 via marktplaats of gaat het toch een nieuwe worden?
vast Veel plezier ermee
dat blijft altijd raar..quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
Goedemorgen. Ik zag net geloof ik mijn ex staan die ik al 2.5 jaar niet gezien heb. Wel apart.
Ja. Geeft een raar gevoel. Maar ze zag mij niet. Ze stond bij de bussen en ik bij een spoor op Utrecht centraal.quote:
Leuk hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:23 schreef Ynske het volgende:
Ik ga zaterdag starten met een start to run cursusgroepje
ben benieuwd of t wat is en wat gaat worden
Geen bij jou in de buurt? Goede begeleiding is ook wel fijn voor je gewrichten etcquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk hoorje maakte me even aan het twijfelen. Vandaag weer lopen?
Succes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen bij jou in de buurt? Goede begeleiding is ook wel fijn voor je gewrichten etc
Ja vanavond
Jawel, maar ik moet veel weg voor scouting komende tijd en dan even tussendoor mijn loopje maken lukt nog wel. Maar verder wordt dat best lastig gezien ik in heel Nederland zit haha. Ben benieuwd of het je bevalt. *En daarbij loop ik best graag alleen*quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen bij jou in de buurt? Goede begeleiding is ook wel fijn voor je gewrichten etc
Ja vanavond
* Ouwesok even uit het raam kijktquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Geeft een raar gevoel. Maar ze zag mij niet. Ze stond bij de bussen en ik bij een spoor op Utrecht centraal.
Maar kans dat we elkaar tegen komen is echt heel klein omdat ik in Rotterdam woon en zij bij Utrecht in de buurt.
Ik zou ook wel raar opkijken als ik Puala ergens opeens tegenkom waar ik haar niet verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Geeft een raar gevoel. Maar ze zag mij niet. Ze stond bij de bussen en ik bij een spoor op Utrecht centraal.
Maar kans dat we elkaar tegen komen is echt heel klein omdat ik in Rotterdam woon en zij bij Utrecht in de buurt.
Aan de andere kant, je moet sporten omdat je het leuk vind en niet omdat het moet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Succes.
En mwa. De grootste reden m.i. om zo'n groepje te doen is dat je een afspraak hebt en dus minder snel verzaakt.
nee dus, dit is onder begeleiding van een fysioquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Succes.
En mwa. De grootste reden m.i. om zo'n groepje te doen is dat je een afspraak hebt en dus minder snel verzaakt.
ik vind wel van mezelf dat ik moet, maar ik vind het ook echt heel leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je moet sporten omdat je het leuk vind en niet omdat het moet.
Vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |