Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hond uitlaten, koken, huishouden, verder zo min mogelijk.
En jij?
Lekker hoor boek lezen. Ben gisteren wezen hardlopen dus vandaag even niks. Of mijn vriend moet willen squashen. Zwemmen is ook lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik ga na werk of hardlopen of zwemmen (ligt aan vriendin) daarna koken en vanavond hopelijk weer eens een boek lezen (kom ik nooit aan toe).
Slapenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Mironda90 het volgende:
Wat is het toch mooi buiten.. Wat gaat iedereen vandaag doen (naast werken ) ?
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Op het werk zitten zonder werk te doen
Ik hoef vanavond niet te kokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
+1
Dus maar recepten aan t verzamelen om eens uit te proberen.
Oh, wie dan?quote:
Ja daar twijfel ik nog over.quote:
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Ik heb geen oven en geen magnetronquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
een lekkere groente ovenschotel moet daar wel van te maken zijn lijkt mij
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?quote:
Jup en ik krijg m dus mooi niet terugquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, je had je magnetron weggegeven toch?
Als wij nou morgen bij je komen eten, dan kun je mooi de rest van de groenten opmaken!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik nog over.
Ik dacht eerst pannenkoeken, maar ik heb nog een halve bos peen, 300 gram sperzieboontjes, een kleine broccoli en een XXL bloemkool liggen. En ik eet morgen en vrijdag niet thuis
Dag mag, maar ik ben niet thuisquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als wij nou morgen bij je komen eten, dan kun je mooi de rest van de groenten opmaken!
Dat is lief, maar ik heb bijna nooit een magnetron nodig. En een oven heb ik al geregeldquote:Heb ook nog wel een magnetron voor jebest wel mooie.
o dan gewoon lekker wokken ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup en ik krijg m dus mooi niet terug![]()
Ik kan een fornuis + oven ophalen bij iemand. Maar ik heb even het geld niet, dus volgende maand heb ik hopelijk wel weer een oven
Je verliest zoveel stops als dat je bereik erbij krjigt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
Teleconverter, schroef het ertussen en je verliest 1 stop, maar krijgt 40% meer bereik (Bij deze).
Jups. TC 1.4x vergroting.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je verliest zoveel stops als dat je bereik erbij krjigt?
MAar het is een 1.4 dus?
Edit: Toch wel.quote:
En met ongeveer 1,4 a 1,5 keer vergroting komt een stop lichtverlies.quote:
wat heb je gecoacht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, dat was me het ochtendje coachen wel weer
quote:
Fiets jij er ook naast? Zie dat hier op het kanaal weleens van de studentenverenigingquote:
Jups, ben coachquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fiets jij er ook naast? Zie dat hier op het kanaal weleens van de studentenvereniging
Met zo'n trechter aan je mond?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ben coach
En fiets er dus naast.
Jup!quote:
Waarom ga je niet achter in de boot zitten dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja ik heb er wel eentje op batterijen, dus hoef niet zo hard te brullen
Omdat m'n dames in een boot zitten waar geen stuur in zitquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet achter in de boot zitten dan.
Oei, gaat dat wel goed dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat m'n dames in een boot zitten waar geen stuur in zit
Je kan met je riemen sturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |